Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 240 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robiin Bekijk bericht
    Ik heb een antwoord gekregen en ook de VRT bevestigd dat er geen Blu-Ray-release komt. Helaas..

    Ik heb ook al wat zitten kijken en de film staat ook niet op iTunes en dus daar vrees ik ook al voor.

    Overigens vind ik de dvd-release van de film van FCDK wat 'schandalig'. 20 euro betalen voor een dvd met alleen een film, zonder enige extra's.
    Zelfs al hadden ze er 3 DVD's vol aan extra's bijgedaan vind ik de VRT een schandalige gang van zaken onderhouden als het gaat om de FCDK-film.

    - Ze hebben NUL komma NUL aan subsidie geleverd voor deze film.
    - Ze hebben de productie zelfs nog meer zitten stangen door de serie stop te zetten nadat de tweede of derde productiepoging werd afgevoerd omdat een incapabele scriptschrijver een norse kwal bleek die geen kritiek duldde
    - Ze hebben de productie NOG meer tegengewerkt door alle grote decorstukken langzaamaan te laten slopen door het publiek met die expo's. Leuk idee, walgelijke uitvoering; in den beginne alles netjes achter linten, op het eind mocht iedereen overal erin lopen en nam iedereen ook alles naar hartelust mee. Uiteindelijk de decors maar bij het grof vuil gedeponeerd.
    - De VRT heeft NUL aan promotie gedaan. Geen zendtijd op de zenders van Vlaanderen en in Nederland nog niet eens geprobeerd voet aan de grond te krijgen.

    De VRT is een schijtbedrijf en denkt alleen maar aan de centjes. Dat had ik eerder gedacht bij de VTM, maar ik sta er nu werkelijk zo tegenover. En de film? Hoe graag ik ze ook wil laten zien dat ik achter hun project sta, als ik met zoveel geld de spaarbank van de VRT spek, dan pirate ik die film maar. Bekijk het lekker even.

  2. #127

    Standaard

    Daar heb je 100% gelijk in!
    BD (1243) What i Watch

  3. #128

    Standaard

    Witse de film komt ook niet op blu-ray uit. 29/7 is de release. Nuja ziet er toch enorm slecht uit.

  4. #129

    Standaard

    En als je dan kijkt op Belgacom Tv zie je dat F.C. De Kampioenen film aan te vragen is in zowel standaard als in HD... Als ik dit zie wordt ik daar toch beu van
    BD (1243) What i Watch

  5. #130
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    HD zal in dat geval dan wel 720p zijn en een Dolby Digital 5.1 audio track ... pseudo HD zeg maar, of would-be HD
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    HD zal in dat geval dan wel 720p zijn en een Dolby Digital 5.1 audio track ... pseudo HD zeg maar, of would-be HD
    Ja, daar ben ik me wel van bewust dat het waarschijnlijk 720p is of met een beetje geluk 1080i, maar dan nog is het beter dan de dvd die er nu is.
    BD (1243) What i Watch

  7. #132

    Standaard

    Nu het laatste seizoen van Aspe op VTM speelt mogen ze na afloop van de serie toch wel een complete series blu-ray box uitbrengen van die reeks... Dat ze geen losse seizoenen zien zitten ok maar een complete boxset op BD moet toch wel kunnen denk ik zo?

  8. #133

    Standaard

    Cordon wordt dus ook niet op blu-ray uitgebracht. Heb de dvd uitgave vandaag kunnen kopen in Media Markt Roeselare. Wist niet eens dat ie deze week uitkwam? Nergens iets over te vinden.

    De dvd zit in een slipcase en is van dezelfde uitgever als Eigen Kweek, Zuidflank en Safety First.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Cordon wordt dus ook niet op blu-ray uitgebracht. .
    Bij deze dus nog een serie die er NIET inkomt...
    Jammer... zag er nochtans mooi uit in HD...

  10. #135

    Standaard

    De dvd heeft een meer dan behoorlijke beeldkwaliteit en bevat een 5.1 track. Iets wat met vlaamse series niet veel voorkomt.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De dvd heeft een meer dan behoorlijke beeldkwaliteit en bevat een 5.1 track. Iets wat met vlaamse series niet veel voorkomt.
    Meer dan behoorlijk is geen HD ... jammer, maar zo lang ze het in Vlaanderen vertikken om hun produkten deftig uit te brengen, koop ik ze niet meer...

  12. #137

    Standaard

    Vrijdag brengt Segunda de één serie Marsman uit op dvd. Er zit ook een cd bij met de soundtrack. Spijtig genoeg dus weer géén blu-ray.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vrijdag brengt Segunda de één serie Marsman uit op dvd. Er zit ook een cd bij met de soundtrack. Spijtig genoeg dus weer géén blu-ray.
    Goeie serie... staat eveneens op mijn blu-ray verlanglijst!

  14. #139

    Standaard

    En om het er nog eens goed in te wrijven, staat er vermeld op de verpakking van de DVD-box van "Marsman" dat het in High Definition is!
    Da's nieuw... een DVD met HD-ondersteuning!

    *zucht*

    En toch maar blijven hopen op de blu-ray's van al deze goeie series...

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    En om het er nog eens goed in te wrijven, staat er vermeld op de verpakking van de DVD-box van "Marsman" dat het in High Definition is!
    Da's nieuw... een DVD met HD-ondersteuning!

    *zucht*

    En toch maar blijven hopen op de blu-ray's van al deze goeie series...
    Deze blunder staat op alle dvd release van Segunda…

  16. #141

    Standaard

    De vlaamse film halfweg komt wss niet uit op blu-ray… ?? Dvd staat geplant voor 15/10

  17. #142

    Standaard

    Het lijkt erop dat "Kampioen Zijn Blijft Plezant" dan TOCH nog zijn Blu-Ray release krijgt in Oktober bij EIC...

    http://www.eic.be/dvd-blu-ray/produc...-5412012165052
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat "Kampioen Zijn Blijft Plezant" dan TOCH nog zijn Blu-Ray release krijgt in Oktober bij EIC...

    http://www.eic.be/dvd-blu-ray/produc...-5412012165052
    Godvermiljaardenondedju! En nu heb ik een gesigneerde dvd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #144

    Standaard

    Aankoop verzekerd, alleen zal de prijs enorm hoog zijn.
    Als je weet dat ze al 20 euro + vragen voor de dvd, mag je wel eens gaan verwachten dat de Blu tegen de 30 euro zal gaan kosten.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat "Kampioen Zijn Blijft Plezant" dan TOCH nog zijn Blu-Ray release krijgt in Oktober bij EIC...

    http://www.eic.be/dvd-blu-ray/produc...-5412012165052
    Ze mogen hem houden! Denk ze dat we gek zijn?

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk ze dat we gek zijn?
    Ja....

  22. #147

    Standaard

    En toch ga ik 'm aanschaffen, want voor je het weet zijn ze weer de winkel uit omdat ze op een kleine oplage gedrukt hebben. De DVD geraak ik op de tweedehands markt nog wel kwijt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #148

    Standaard

    Als deze effectief uitkomt zal ik me deze wel aanschaffen. Ik heb het tot nu toe nog altijd vertikt de film te kopen op dvd en gelukkig maar.
    BD (1243) What i Watch

  24. #149

    Standaard

    Vraag me nu wel af of de film nu effectief komt op blu-ray. Even gegoogled en nog nergens een site gevonden die deze aanbied om te pre-orderen.
    BD (1243) What i Watch

  25. #150

    Standaard

    Ik hou 't in de mot...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •