Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 177 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #126

    Standaard

    centrum eindhoven had in iedergeval maar een paar BD's liggen, nog geen bodem van zo'n mand..

  2. #127

    Standaard

    Vandaag hier in IJsselstein een hele hoop zien liggen, paar kratten vol en hele hoop titels.... Zelf BTTF 2 en 3 meegenomen, ook stargate en universal soldier.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SnakeDoc74 Bekijk bericht
    Vandaag hier in IJsselstein een hele hoop zien liggen, paar kratten vol en hele hoop titels.... Zelf BTTF 2 en 3 meegenomen, ook stargate en universal soldier.
    Mocht je The Incredible Hulk nog zien........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #129

    Standaard

    In Den Bosch kan ik nergens de titels vinden..ben al bij elke Blokker langsgeweest..echt vervelend dat Blokker niet weet waar ze de blurays leveren..om even naar Amstelveen te gaan is toch wel van het goede? Als iemand een extra exemplaar van Apocalypse weet mee te nemen..houd ik me aanbevolen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #130

    Standaard

    In Winterswijk hadden ze er ook weer wat nieuwe (gesealde) titels liggen uit de 2=10 actie. Voor 5,- per stuk kon ik:

    Highlander
    Stargate
    Enemy At The Gates
    Memento

    niet laten liggen

  6. #131

    Standaard

    Iemand nog ergens de Apocalpse Now op Bluray zien liggen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #132

    Standaard

    Ik ga morgen even voor je kijken bij ons filiaal Robin.

    Het online aanbod is ook flink geslonken zag ik.

  8. #133

    Standaard

    Ik heb even gekeken maar helaas geen Apocalypse Now Robin.

    Het aanbod is nog steeds redelijk bij ons filiaal. Even een foto update:



    (niet in de actie maar check ook even die erg leuke prijs voor The Bourne Legacy steel )

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik heb even gekeken maar helaas geen Apocalypse Now Robin.

    Het aanbod is nog steeds redelijk bij ons filiaal. Even een foto update:



    (niet in de actie maar check ook even die erg leuke prijs voor The Bourne Legacy steel )
    Blokker is toch een deel van eplaza en bart smit?
    Hopelijk gaan de laatste en Blokker niet failliet zoals eplaza.

  10. #135

    Standaard

    Jammer, maar bedankt voor je moeite Dan. Eplaza is hier in Den Bosch omgetoverd naar de Bazar.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #136

    Standaard

    Vandaag Apocalypse now meegenomen uit de achtertuin
    van Frans Bauer (Blokker Fijnaart)
    En ja er lag er maar eentje....
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  12. #137

    Standaard

    Heb vandaag Back to the Future 2 en 3 samen gekocht voor 10,00 euro, en verder nog Psycho en oorlogswinter ook samen voor 10,00 euro. Nu nog op zoek naar Back to the Future deel 1...

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Blokker is toch een deel van eplaza en bart smit?
    Hopelijk gaan de laatste en Blokker niet failliet zoals eplaza.
    Andersom. Eplaza is een onderdeel van het blokkerconcern (net als bart smit, bazaar en leen bakker). Eplaza is gestopt met fysieke winkels. Bestaat dus nog steeds.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Vandaag Apocalypse now meegenomen uit de achtertuin
    van Frans Bauer (Blokker Fijnaart)
    En ja er lag er maar eentje....
    Hier in Den Bosch is Apocalypse Now nergens te vinden..:S probeer deze versie nog steeds te zoeken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #140

    Standaard

    Iemand nog een Mulholland Dr gezien?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Iemand nog een Mulholland Dr gezien?
    Die was kort nadat de actie eind vorig jaar op internet begon al uitverkocht.
    Ik was toen net te laat met bestellen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #142

    Standaard

    Ik zoek nog Back to the Future 1 in Amaray case, is deze nog bij Blokker te krijgen..??? Wie weet dat..??

  18. #143

    Standaard

    Ik vraag me af of Back to the Future 1 deel uitmaakt of heeft uitgemaakt van deze actie.

  19. #144

    Standaard

    Ik had deze BTTF 1 in amarayhoes gezien bij Bart Smit voor 6,99 euro, maar toen helaas niet meegenomen, want is nu niet meer te krijgen.

  20. #145

    Standaard

    Bij de vestiging in Zwolle-Centrum hadden ze nieuwe titels in de 2 voor 10 euro.

    Gekocht: AEon Flux, Bee Movie, The Thing (2011), Cape Fear (1962), Scent Of A Woman, Blue Crush, Uncle Buck, American Graffitti, Pillow Talk, The Break-Up.

    Verder lagen er nog: Cat Run, Resident Evil, The Thing (1982), FATF: Tokyo Drift.

  21. #146

    Standaard

    Daar zitten erg interessante titels tussen! Wie heeft The Thing (1982), American Graffiti en Scent of a Woman nog ergens anders zien liggen?

  22. #147

    Standaard

    Bij Blokker Centrum Eindhoven ook o.a. Bee Movie, Borat, The Thing (2011), Scent Of A Woman, Aeon Flux, Step Up 1/2, Resident Evil, Italian Job (1969), Curse Of The Golden Flower Steelbook, FATF Tokyo Drift, Final Destination 5.
    Ik zag geen Thing 1982/American Graffiti.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    Daar zitten erg interessante titels tussen! Wie heeft The Thing (1982), American Graffiti en Scent of a Woman nog ergens anders zien liggen?
    Lagen vorig weekend in ieder geval allemaal in het filiaal in de Kalverstraat in Amsterdam. Ook in Zaandma heb ik geloof ik The Thing en American Graffiti zien liggen.

  24. #149

    Standaard

    In mijn woonplaats zijn er twee Blokker-filialen, maar hun Blu-ray aanbod verschilt enorm. Veel van de titels die hier genoemd worden, vind ik daar helemaal niet en bovendien heeft de ene Blokker veel meer dan de andere. Zal er wel mee te maken hebben dat het franchise-winkels zijn waarbij de filiaalleider bepaalt wat er ingekocht wordt.

  25. #150

    Standaard

    Op de site zijn nieuwe titels beschikbaar in de 2 voor € 10 actie.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •