Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 177 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #76

    Standaard

    Ik vind het leuker om te neuzen

    Daarbij wil ik iets kieskeuriger worden over mijn aankopen en niet kopen om de mooie prijs. In de winkel kan ik daarover vaak nog even nadenken wanneer ik met een stapeltje in mijn handen sta

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom bestellen jullie het niet gewoon online? Veel makkelijker toch .
    En als het gaat om verzendkosten besparen: laat het bezorgen in de winkel, kost het je niets .
    makkelijker misschien, maar niet leuker, het leuke is juist om te zoeken en degene te vinden.. in principe kun je alles kopen via internet als je wilt, maar het is gewoon leuker om net die laatste exemplaar te pakken uit die mand..

  3. #78

    Standaard

    Mijn vader heeft twee folders van Blokker in zijn brievenbus gehad. Eentje van Blokker.nl en een 'gewone' folder voor winkelaankopen. In de folder van Blokker.nl staat op elke pagina dat de artikelen alleen verkrijgbaar zijn via Blokker.nl. In deze folder wordt melding gemaakt van de 2 voor 10,- actie. In de 'gewone' folder geen melding van deze actie. Daardoor denk ik dat de actie uitsluitend online wordt voortgezet.

    In de folder van Blokker.nl stond overigens ook dat de verzendkosten van 19 november t/m 23 december gratis zijn.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom bestellen jullie het niet gewoon online? Veel makkelijker toch .
    Omdat er in de winkel weleens hele andere titels willen staan.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik vind het leuker om te neuzen
    Als was het alleen maar om sneller te achterhalen of er op die ene Blu-ray nu wel of niet dezelfde extra's zitten als de oude dvd se. Maar het ziet er naar uit - na controle van het oude dvd.nl nieuws - dat inderdaad zelden meer extra's zijn dan de site vermeld.

    En rondneuzen is leuk, maar dan moet er wel wat te neuzen zijn... En dat wisselt per Blokker.
    En wat blijkt zojuist; slechts 1 van de 4 pagina's van vanmiddag is over.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    En wat blijkt zojuist; slechts 1 van de 4 pagina's van vanmiddag is over.
    Ik zie nog gewoon 4 pagina's vol keuze: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...&storeId=10001
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #82

    Standaard

    Bij de Blokker Alexandrium lagen er nog wat titels die niet in de webshop zaten, zoals The Expendables, Perfume: The story of a murderer en The Golden Compass.

  8. #83

    Standaard

    Ik zie nergens meer Apocalypse Redux meer..en 5 euro, er staat 6.99 per titel voor de 2 voor 10,-.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #84

    Standaard

    [QUOTE=RobinB;er staat 6.99 per titel voor de 2 voor 10,-.[/QUOTE]

    Dus 3x raden welke prijs je krijgt als je 2 titels in het mandje legt?

    Het lijkt er trouwens naar uit dat Universal Pictures al zijn oude BR's bij Blokker kwijt wil.
    Bijna alle SF verkoopt Blokker op, en van de Actie heeft Blokker er ook al wat(gehad).

    Zal Universal nu al die oude titels eens 'oppoetsen' met bv dezelfde extra's zoals menig Dvd Se 'vroeger' had (bv Cliffhanger, Stargate, the Deer Hunter)?

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik zie nergens meer Apocalypse Redux meer..en 5 euro, er staat 6.99 per titel voor de 2 voor 10,-.
    Op pagina 4: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...&storeId=10001

    Direct: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...oductId=139300

    Inderdaad, € 6.99 per stuk. Doe je er een tweede titel bij kost die € 3.01.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #86

    Standaard

    Worden de blu-rays geseald geleverd?

  12. #87

    Standaard

    Hoop het! Heb afgelopen zaterdag wel "Valentine's Day" & "Love Actually" met de 2 voor 10 aanbieding geseald gekocht bij de Blokker.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Worden de blu-rays geseald geleverd?
    De twee die ik heb besteld en opgehaald wel. Ging om Psycho en LA Confidential.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #89

    Standaard

    Van de week 2 blu-ray's besteld.
    Kunnen niet binnen de gestelde termijn geleverd worden, maar krijg wel meteen een tegoedcode van Blokker.nl.
    Erg netjes naar mijn mening.

  15. #90

    Standaard

    me 2!

    Geachte heer/mevrouw,

    Vanwege de enorme belangstelling voor onze acties kunnen wij uw order niet binnen de door ons beloofde termijn leveren. U ontvangt uw bestelling hierdoor 1 tot 2 dagen later dan gepland. Onze excuses voor dit ongemak. Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, ontvangt u een e-mail met uw Track&Trace-link om uw bestelling te kunnen volgen.

    Ter compensatie bieden wij u alvast een eenmalige korting van € 2,50 aan op uw volgende bestelling op Blokker.nl. U dient hiervoor de onderstaande actiecode in te vullen tijdens het betaalproces. Deze korting geldt bij een besteding vanaf € 25,-, geldt niet in de winkels en ook niet in combinatie met andere actiecodes

  16. #91

    Standaard

    Me Three, maar 1,5 uur later ook de mail dat de bestelling verstuurd is naar de vestiging.

  17. #92

    Standaard

    Hier idem dito.
    Eerst een excuusmail met kortingscode vanwege de vertraging en amper anderhalf uur later de melding dat mijn bestellingen zijn verzonden .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #93

    Standaard

    Wel de excuusmail met kortingscode; nog niet de verzendmail.

    Komt wel goed

  19. #94

  20. #95

  21. #96

    Standaard

    Het voegt erg weinig toe als we allemaal melden dat hetzelfde mailtje hebben ontvangen .....

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het voegt erg weinig toe als we allemaal melden dat hetzelfde mailtje hebben ontvangen .....
    Vind ik ook.

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Zullen we weer terug gaan naar het doel van het topic; aanbiedingen vermelden?

  25. #100

    Standaard

    Zitten weer nieuwe titels ( o.a Nova Zembla) in de 2 voor 10 actie.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •