De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe Yamaha RX-V667 instellen bij Blue Ray

    Ik heb (mijn eerste) blue ray muziek dvd. Hoe moet ik mijn RX-V667 nu zetten om de beste geluidskwaliteit te krijgen? Ik heb hem nu staan op "Movie - Music", is dat de juiste?

  2. #2

    Standaard

    Nee(kort maar krachtig anders kan het ook niet)
    Wat voor blu ray speler heb je?
    Bepaald de blu ray speler het beeld en geluid of de yamaha?
    De blu ray(ik weet niet welke je hebt heeft verschillende audiotracks) daar is er waarschijnlijk een van de beste(vaak dtshd in 5.1 of 7.1) dat moet je ook op je display zien van je yamaha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een Dune HD, met hdmi aangsloten op mijn Yamaha. Die geeft dus "movie" aan maar dat is waarschijnlijk een instelling die ik bij de vorige (gewone) dvd had staan....

  4. #4

    Standaard

    Moet ik hem soms op iets van "Pure audio" zetten?
    Laatst aangepast door hacking_mike : 27-05-2011 om 13:03

  5. #5

    Standaard

    Met de speler de gewenste audio track kiezen, bij blu ray concerten is dat vaak DTS HD MA 5.1

    Je receiver laat je net zo lang van mode wisselen totdat je dat ook zichtbaar krijgt, dan heb je hem staan met de mogelijkheid om van de toonregeleing van je receiver gebruik te kunnen maken.

    Op Pure wordt de toonregeling uitgezet.

    De beste stand is die stand die je zelf het mooist vind klinken
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Ik ben er nog niet helemaal uit. Probeer alle combinaties maar ik zie geen een keer in het display verschijnen dat hij dolby hd weergeeft. Iemand een suggestie?

  7. #7

    Standaard

    Blu-ray speler even op bitstream zetten in het menu van de BD speler zelf(audio) en dan nog eens schakelen met de reciever.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    De juiste stand bij Yamaha is "Straight". De receiver geeft dan de kanaal-indeling door zoals deze ontvangen wordt en volgens de instellingen van de decoder.

    Bij mijn Yamaha wordt deze stand automatisch gekozen als er een HD-geluids-formaat ontvangen wordt. Het kan zijn dat het bij de 667 anders is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •