Pagina 9 van 49 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #201

    Standaard

    Werkt hier prima, Firefox, UPC
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #202

    Standaard

    Ze hebben weer een nieuwe actie. Tot 80% korting.

    Het is wel weer verschoven met een paar euro allemaal. Maar nog steeds erg leuke prijsjes (vaak).

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ze hebben weer een nieuwe actie. Tot 80% korting.

    Het is wel weer verschoven met een paar euro allemaal. Maar nog steeds erg leuke prijsjes (vaak).
    Is het standaardmailtje Dan . Maar ze hebben inderdaad soms leuke prijsjes.

  4. #204

    Standaard

    Ik ben pas net bij deze shop aan het bestellen gegaan en nou vroeg ik me een paar dingetjes af mbt verzenden:

    De eerste bestelling die ik heb geplaatst was na twee dagen al binnen. Nu echter duurt het langer (4 dagen) nadat ik de verzonden mail heb ontvangen. Varieert dat wel vaker?

    Ik heb gelezen dat ze altijd alles apart versturen. Wordt dan ook alles via pakketservice bezorgt of zit er ook wel eens brievenbuspost tussen?

    Hoe zit het eigenlijk met het douaneverhaal bij hun? Of is dat niet aan de orde?

  5. #205

    Standaard

    Brievenbus als het past, meestal door alternatieve postbezorging zeker bij pakketjes, houd rekening met 2 weken levertijd, douane is n.v.t.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #206

    Standaard

    2 weken levertijd, ook als de 'verzonden' mail al binnen is?

  7. #207

    Standaard

    Ja, Zavvi staat er om bekend dat het soms 10 werkdagen kan duren. Weegt niet op tegen de soms erg goede prijzen die ze hanteren.

  8. #208

    Standaard

    Ik vind het er wel tegenop wegen, de laatste paar keer heb ik ze overigens wel lekker snel binnen gehad.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #209

    Standaard

    Twee weken vind ik ook wel erg lang. Juist omdat ik die eerste bestelling zo snel binnen had ben ik er meer gaan bestellen. Prijzen zijn zeer gunstig inderdaad maar titels die ik snel wil hebben moeten ook snel binnen zijn. Dan betaal ik elders liever wat meer.

  10. #210

    Standaard

    Kun je dat beargumenteren, dat 'iets snel binnen willen hebben'? Ik kan daar nooit zo goed bij eigenlijk. Mijn kijkachterstand is groot genoeg.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kun je dat beargumenteren, dat 'iets snel binnen willen hebben'? Ik kan daar nooit zo goed bij eigenlijk. Mijn kijkachterstand is groot genoeg.
    Dan moet je toch even je eerdere post aanpassen Jordy, daar geef je aan dat het lange verzenden het niet opweegt tegen de lage prijzen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan moet je toch even je eerdere post aanpassen Jordy, daar geef je aan dat het lange verzenden het niet opweegt tegen de lage prijzen
    Jaja, niet zo flauw he Pepijn, je weet wat ik bedoel

  13. #213

    Standaard

    Nou, om te beginnen heb ik die kijkachterstand al niet. Dus als ik iets bestel en het vooraf moet betalen wil ik er geen twee weken op moeten wachten. Helemaal niet bij een webshop die .nl draagt. Nou kwam ik er na die ene bestelling wel achter dat het, ondanks de .nl shop alsnog verscheept moet worden maar twee/drie dagen vond ik dan een prima levertijd. Maar zo lang wachten op titels die je graag snel wilt hebben is dus niet echt relaxed. Bestellen van titels die wel even kunnen wachten, akkoord. Ik heb iemand voor mij bij amazon.com ook een titel laten bestellen die ik graag wil maar ten eerste weet je dat je daar wat langer moet wachten, en ten tweede is die release hier in NL niet verkrijgbaar.

    Dus ja, als ik zin heb in een bepaalde titel ga ik er geen twee weken op wachten als hij hier ook gewoon verkrijgbaar is. Dan maar een paar eurootjes meer betalen.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Jaja, niet zo flauw he Pepijn, je weet wat ik bedoel
    Dat wist ik dus pas bij de 2e post.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht

    Dus ja, als ik zin heb in een bepaalde titel ga ik er geen twee weken op wachten als hij hier ook gewoon verkrijgbaar is. Dan maar een paar eurootjes meer betalen.
    Een paar eurootjes oké, maar in Nederland is het al snel 5-10 euro meer. Ik zou zeggen schaf toch eindelijk maar eens een Creditcard aan dan en bestel je waar bij Amazon UK.

  16. #216

  17. #217

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Soms 2 werkdagen, soms 5..
    En ze hebben de allerbeste klantenservice, waar de Nederlandse nog veel van kunnen leren

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En ze hebben de allerbeste klantenservice, waar de Nederlandse nog veel van kunnen leren
    Dat meen je serieus, of is dat ironisch/sarcastisch bedoeld?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat meen je serieus, of is dat ironisch/sarcastisch bedoeld?
    Dat moet wel, serieus kan het niet zijn.

  21. #221

    Standaard

    Goed de eerdere berichten lezen, hij bedoelt amazon...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #222

    Standaard

    Had ik niet in de gaten, Pepijn. In het clubblad van Vitesse verwacht je ook niet zo gauw een bericht over de trainersperikelen bij Feyenoord...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #223

    Standaard

    Ik heb via hier de Doomsday Collectie bestelt. Die kreeg ik vandaag binnen. Tot mijn grote verbazing wordt nergens op de box vermeld dat er NL subs bijzitten. Bij geen enkele van de drie films. Terwijl dit wel wordt geadverteerd:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/doomsday.../10058378.html

    Daar staat toch duidelijk 'Dutch' bij.

    Om hem uit de seal te halen en het te checken lijkt me niet mogelijk aangezien hij dan niet retour zou kunnen.

    Is dit foutief geadverteerd?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Goed de eerdere berichten lezen, hij bedoelt amazon...
    Ik had het er idd misschien bij moeten zetten, maar bedoel idd Amazon UK.

    Hoe zij met kwesties omgaan is helemaal top.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik heb via hier de Doomsday Collectie bestelt. Die kreeg ik vandaag binnen. Tot mijn grote verbazing wordt nergens op de box vermeld dat er NL subs bijzitten. Bij geen enkele van de drie films. Terwijl dit wel wordt geadverteerd:

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/doomsday.../10058378.html

    Daar staat toch duidelijk 'Dutch' bij.

    Om hem uit de seal te halen en het te checken lijkt me niet mogelijk aangezien hij dan niet retour zou kunnen.

    Is dit foutief geadverteerd?
    Heb net eens op bluray.com gekeken. Enkel the day the earth stood still zou nld ondertitels hebben. Ik denk dat ze dat dan in de omschrijving zetten ondanks dat de andere 2 films geen nld ondertitels hebben. Maar waarom dat het dan ook niet bij TDTESS staat..

    Gewoon een klacht indienen en de box even niet open maken. Kijken wat ze doen. En vooral even een printscreen maken van de site waarop blijkt dat er verkeerde info gegeven wordt.

Pagina 9 van 49 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •