Pagina 8 van 49 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Vandaag de box set van Starsky and hutch ontvangen (complete series). Was verpakt in een enveloppe, de box is 7 cm ofzo dik.... Natuurlijk ziet het eruit alsof het al jaren mishandeld is en op de tweedehands markt verkocht wordt zijkanten beschadigd, hoeken helemaal verdwenen... Heb contact met hun opgenomen, enig idee hoe ze hier me omgaan? Wie verstuurt nu een zware box set in een enveloppe...
    Stug volhouden, heb ik ook gedaan en toen hebben ze een vervangend exemplaar van de Lethal Weapon box naar me opgestuurd (in exact eenzelfde verpakking, maargoed). Ze proberen je eerst af te wimpelen met een compensatie van een paar euro, maar daar moet je gewoon niet mee akkoord gaan.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Stug volhouden, heb ik ook gedaan en toen hebben ze een vervangend exemplaar van de Lethal Weapon box naar me opgestuurd (in exact eenzelfde verpakking, maargoed). Ze proberen je eerst af te wimpelen met een compensatie van een paar euro, maar daar moet je gewoon niet mee akkoord gaan.
    En als je de bluray box van Lethal Weapon bedoeld, deze heb ik ook. De Starsky and Hutch box is ongeveer 3x zo dik. Ongelooflijk dat ze dit in een enveloppe durven op te sturen. Wel vreemd want als je 1 enkele steelboek besteld wordt die juist heel zorgvuldig verpakt, volledig omhuld door 'mouse/piepschuim' en dan nog eens in een kartonnen doos... En een grote zware box smijten ze maar even in een enveloppe.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #178

    Standaard

    Dit is nu eenmaal waar Zavvi op bespaard. Op verzendkosten door verschillende goedkope partners te gebruiken die niet bijzonder lief omgaan met pakjes, en door minderwaardig verpakkingsmateriaal te gebruiken.

    Dat ze de steelbooks wél goed inpakken is gewoonweg omdat steelbooks sinds enige tijd hun enige unique selling point zijn geworden (en ook hun winstbron). Ze besteden veel geld aan het opkopen van exclusieve rechten voor speciale uitgaven. Als ze die niet fatsoenlijk verzenden dan komt de klant niet meer en is ook dit segment naar de knoppen.

  4. #179

    Standaard

    Je kunt er geen pijl op trekken, vandaag 2 zendingen binnen gekregen die afgelopen maandag zijn verzonden.

    Zendingen van Zavvi die sneller toekomen dan die van Amazon !.
    Het moet niet gekker worden .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #180

    Standaard

    Bij mij zijn de laatste tijd ook erg snel; ik heb geen klachten.

  6. #181

    Standaard

    Shit.....bestel ik eens een steelbook, komt ie gedeukt aan. Die krengen zijn ook zo schadegevoelig.

  7. #182

    Standaard

    2 weken terug Kubrick blr-box besteld... tot op heden geen nieuws of box te vinden
    vorige week Batman blr-box... die had ik al na 3 dagen binnen
    DVD & Blu-Ray collectie

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Shit.....bestel ik eens een steelbook, komt ie gedeukt aan. Die krengen zijn ook zo schadegevoelig.
    Dat is pech hebben want zavvi.nl verpakt ze meestal wel goed. Nog niet zo goed als Amazon UK of DE, maar het kon slechter, zo is mijn ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #184

    Standaard

    Normaal worden steelbooks in een kartonnendoosje verpakt.
    Gisteren kreeg ik een steelbook in twee bubbeltjes envelope gestuurd

    De steelbook was eerst in een kleinere bubbeltjes envelope gedaan, en hierna nog eens in een grotere.

    Gelukking heel aangekomen!

  10. #185

    Standaard

    Ben ik benieuwd wanneer én hoe mijn Batman en Bourne- boxsets aankomen. Zijn maandag verzonden.

    Verzendingen uit Engeland lijken een willekeur aan overkomstduur te hebben merk ik. Twee verschillende Britse aanbieders hebben op dezelfde dag een blu-ray verzonden (2 of 3 januari). De een had ik vorige week donderdag al in huis (Wonders of the universe), maar van To The Wonder nog geen spoor.

  11. #186

    Standaard

    Ben zelf ook nog in verwachting van de Bourne Box en ook verzonden op maandag.
    Deze had eigenlijk (als we amazon normen zouden nemen) hier eigenlijk vandaag al moeten zijn.
    In het slechtste geval zal deze volgende maandag pas toekomen.

  12. #187

    Standaard

    Bij Zavvi duurt het soms gewoon 10-15 werkdagen mensen, geduld is een schone zaak.

  13. #188

    Standaard

    De Batman-box (1989-1997) heb ik vandaag (in een envelop) in prima staat ontvangen en via de pakketpost kwam ook de dikkere Ultimate Bourne Collection in prima nieuwstaat.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 17-01-2014 om 14:54

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    2 weken terug Kubrick blr-box besteld... tot op heden geen nieuws of box te vinden
    vorige week Batman blr-box... die had ik al na 3 dagen binnen
    en de De Niro box is reeds geleverd binnen de week... van Kubrick nog steeds geen spoor
    DVD & Blu-Ray collectie

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    en de De Niro box is reeds geleverd binnen de week... van Kubrick nog steeds geen spoor
    vrijdag is eindelijk de Kubrick aangekomen... en idd. allen met NL ondertitels
    DVD & Blu-Ray collectie

  16. #191

    Standaard

    Ben nu al 3 weken aan het wachten op een terugbetaling of uberhaupt reactie van mijn retour zending. Ik moest een zwaar beschadigde doos retour sturen en zelf de kosten voorschieten 17 euro voor een pakje van 20 euro. Zou alles terug krijgen, maar heb hun al via mail, website en facebook gecontaceerd, krijg nooit iets terug te horen. (steeds een week tussen elk contact gelaten).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  17. #192

    Standaard

    Ik ben een grote fan van de steelbook releases van Zavvi, maar ik vind dat ze nu toch wel een beetje aan het doorslaan zijn...
    Prijzen voor een steelbook zijn vaak erg hoog, en er word regelmatig aangegeven dat de steelbooks al uitverkocht zijn om een maand later weer beschikbaar te zijn....
    Ben ik de enige die dit opvalt?
    Het lijkt wel of alles bij zavvi een steelbook release moet krijgen met een absurde prijs er aan vast.

  18. #193

    Standaard

    Zodra ze op de site gezet worden, maar nog niet te bestellen zijn, worden ze als uitverkocht gekenmerkt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zodra ze op de site gezet worden, maar nog niet te bestellen zijn, worden ze als uitverkocht gekenmerkt.
    Toch raar, zet er dan neer ''Binnenkort te koop'' of zoiets, want dat lijkt me wat duidelijker dan Uitverkocht.

    Dan denken mensen misschien : Shit, nu ben ik te laat, ik had hem graag willen aanschaffen en nu kan dat niet meer.

    Beetje raar dat ze het zo dus doen.

    Of zie ik dat verkeerd?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-02-2014 om 16:38

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Toch raar, zet er dan neer ''Binnenkort te koop'' of zoiets, want dat lijkt me wat duidelijker dan Uitverkocht.

    Dan denken mensen misschien : Shit, nu ben ik te laat, ik had hem graag willen aanschaffen en nu kan dat niet meer.

    Beetje raar dat ze het zo dus doen.

    Of zie ik dat verkeerd?
    Helemaal met je eens, maar zal technisch wel lastig zijn of zo.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Helemaal met je eens, maar zal technisch wel lastig zijn of zo.
    Lijkt me een kwestie van de juiste bewoording plaatsen?.

    Maar vind wel trouwens dat de steels daar wel wat goedkoper aangeboden kunnen worden.

  22. #197

    Standaard

    Als ze nog niet zijn uitgebracht oke, maar ik zie bijvoorbeeld dat diverse disney steelbooks die al bestelt konden worden een maand geleden en vrij vlug uitverkocht waren, nu ineens weer beschikbaar zijn.... En het zelfde met The nightmare before christmas steelbook.... Deze koste op een bepaalt punt ongeveer 10 euro, toen was die ineens uitverkocht, en nu is deze weer beschikbaar voor 22 euro....

  23. #198

    Standaard

    Bij mij zijn zavvi.nl en zavvi.com 'op dit moment (26 maart 18.25 uur) uit de lucht'. Kan geen verbinding maken met de server.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #199

  25. #200

    Standaard

    Hier doet ie het ook niet op 3 browsers.

Pagina 8 van 49 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •