Pagina 6 van 49 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #126

    Standaard

    Ik heb een vraagje.



    Deze staat bij Zavvi.nl voor 9.95 maar ben erg benieuwd of deze NL subs heeft. Is er iemand die mij dat kan vertellen

    Dit is het enige wat op de site staat:

    Actor: Anthony Hopkins
    Director: Ridley Scott
    Region: Region 2
    Sound Information: Dolby Digital
    Number of Discs: 3
    Main Language: English
    Studio: Universal Pictures
    Certificate: 18

  2. #127

    Standaard

    Bron: review bij amazon uk.

    Silence of the Lambs (Poorest Picture in this set. Barely better than the DVD. I have to admit to being very disappointed with the picture on this one).
    Audio:
    English DTS-HD Master 5.1
    Spanish DD 5.1
    French DD 5.1
    Thai DD 2.0

    Subtitles: Cantonese/English/Korean/Spanish/Thai

    Red Dragon (Excellent picture and sound and worthy of the upgrade to Blu-ray).
    Audio:
    English DTS-HD Master 5.1
    French, Italian, German, Spanish, Japanese DTS 5.1
    2 x Commentary DD 2.0

    Subtitles: Danish/Dutch/English/Finnish/French/German/Greek/Italian/Japanese/Korean/Norwegian/Portuguese/Spanish/Swedish/Traditional Mandarin

    Hannibal (Excellent picture and sound and worthy of the upgrade to Blu-ray).
    Audio:
    English DTS-HD Master 5.1
    French and Spanish DTS 5.1
    Commentary DD 2.0

    Subtitles: Danish/Dutch/English/Finnish/French/German/Greek/Italian/Japanese/Korean/Norwegian/Portuguese/Spanish/Swedish/Traditional Mandarin

  3. #128

    Standaard

    Rogue,
    Ashley heeft het wel over de DVD-versie! Jij noemt de specificaties van de Blu-ray versie. Die kunnen dezelfde ondertitels hebben, maar dat hoeft niet.

    [EDIT] Volgens My Movies Pro heeft alleen de DVD van Hannibal Lector NL-ondertitels, als ik op de scans van de hoesjes en de informatie af mag gaan.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 16-03-2013 om 07:52

  4. #129

  5. #130

    Standaard

    Sorry, Marcel had inderdaad gelijk, ik ging van de blu-ray uit ...

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, Marcel had inderdaad gelijk, ik ging van de blu-ray uit ...
    Geeft niet. Veel mensen op dit forum kopen eigenlijk alleen nog maar Blu-rays, dus die vergissing is snel gemaakt. Overigens: de Blu-ray-versie van de Hannibal Lector Trilogy is bij zavvi maar 3 euro duurder.

  7. #132

  8. #133

    Standaard

    Pluim voor Zavvi, levering binnen 1 week, het kan dus wel

  9. #134

    Standaard

    mmm daar merk ik anders niks van 6-03 order verstuurd en nog steeds niks binnen...

  10. #135
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Denk dat ze in het geval van Jordy nu eens racepaarden hebben gebruikt ipv die oude knollen die zavvi normaal gebruikt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #136

    Standaard

    Bij mij ook 1 week. Voor de verandering weer eens verstuurd vanaf Guernsey en bezorgd door PostNL.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #137

    Standaard

    Hier ook binnen met een week en ook via postnl. Goed bezig Zavvi!

  13. #138

    Standaard

    Nou mooi is dat. Bestel ik voor 18 euro de steelbook van Who Framed Roger Rabbit. Vandaag binnen, blijk het gewoon de keepcase te zijn. Geen mail gehad, of what so ever. Ik vind dit niet echt een goede zaak, en heb maar een mailtje gestuurd. Had hem liever via amazon voor 11 pond gehaald.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Nou mooi is dat. Bestel ik voor 18 euro de steelbook van Who Framed Roger Rabbit. Vandaag binnen, blijk het gewoon de keepcase te zijn. Geen mail gehad, of what so ever. Ik vind dit niet echt een goede zaak, en heb maar een mailtje gestuurd. Had hem liever via amazon voor 11 pond gehaald.
    Dat is inderdaad vreemd. Ik heb namelijk deze week wél de steelbook ontvangen. Heb je een bewijs dat je deze uitvoering hebt besteld?

  15. #140

    Standaard

    Goedeavond,

    Ik heb een vraagje. Een maand geleden is een bestelling verstuurd maar deze is tot op heden niet aangekomen. Nu heb ik contact gezocht met Zavvi en die zeggen dat ik een formulier van hun "NON RECEIPT OF GOODS DISCLAIMER FORM" moet invullen/tekenen.
    Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Wat raden jullie aan om te doen, te wachten nog eventueel?

  16. #141

    Standaard

    Als zij zeggen dat je het mag invullen kun je dat best doen. Ze zeggen dit meestal als ze zelf niet meer verwachten dat het nog komt. Als je bijvoorbeeld na 20 dagen hun gecontacteerd had dan zouden ze zeggen dat je nog moest wachten.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  17. #142

    Standaard

    Dat was in de periode dat je 30 werkdagen moest wachten voordat een bestelling als verloren beschouwd werd. Net gekeken op hun site en nu is dat 21 dagen.
    Normaal gesproken moet je in Nederland rekening houden met ongeveer 10-15 werkdagen tot aan levering na verzending uit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Maar voordat een verzending daadwerkelijk als verloren beschouwd kan worden, dien je rekening te houden met een periode van 21 dagen.

  18. #143

    Standaard

    Oke, bedankt voor jullie reactie .

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leen_ Bekijk bericht
    Goedeavond,

    Ik heb een vraagje. Een maand geleden is een bestelling verstuurd maar deze is tot op heden niet aangekomen. Nu heb ik contact gezocht met Zavvi en die zeggen dat ik een formulier van hun "NON RECEIPT OF GOODS DISCLAIMER FORM" moet invullen/tekenen.
    Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Wat raden jullie aan om te doen, te wachten nog eventueel?
    Ik heb dit ook een keer gehad. Het was erg ouderwets, want het formulier moest ik printen, invullen en daarna weer inscannen, maar ik kreeg mn geld daarna snel terug.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leen_ Bekijk bericht
    Goedeavond,

    Ik heb een vraagje. Een maand geleden is een bestelling verstuurd maar deze is tot op heden niet aangekomen. Nu heb ik contact gezocht met Zavvi en die zeggen dat ik een formulier van hun "NON RECEIPT OF GOODS DISCLAIMER FORM" moet invullen/tekenen.
    Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Wat raden jullie aan om te doen, te wachten nog eventueel?
    Komt er in feite op neer dat ze je vragen om een formulier in te vullen, waarmee ze de post aansprakelijk gaan stellen voor het verlies van goederen.

  21. #146

    Standaard

    Iemand nog een kortingscode voor zavvi?

  22. #147

    Standaard

    Erg traag. Heb er nu regelmatig een bestelling gedaan en het komt bij mij bijna altijd pas 2-3 weken later aan. Heb toevallig 1,5 week geleden 3 serie boxen besteld. Twee kon je traceren, en eentje niet. Degene die niet traceerbaar was is gister ( al ) aangekomen, maar van de andere twee nog geen spoor. Dat terwijl die een kortere levertijd hebben, en tevens al vanaf maandag in Nederland zijn. Het is nu vrijdag, en het is nog steeds niet bezorgd. Ik weet dat je rekening moet houden met 30 dagen, maar het is toch van de zotte dat ze maandag in Nederland zijn, en nu nog niet eens bij mij thuis zijn?

  23. #148

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met mijn bovengenoemde verhaal? 2 pakketten die sinds vorige maandag al in Nederland zijn volgens de tracé er functie bij de bestelling, waarin staat dat het vorige maandag al in Nederland was, en dat levering binnen een paar dagen zou gebeuren. Nu nog niks binnen. Pakketjes van Amazon, en particulieren in nl komen gewoon binnen maar deze 2 nog niet. Uiterste levertijd volgens site zou 28 juni zijn geweest...maar niks. Iemand een idee hoe lang ik moet wachten? Maandag al in NL maar nu nog niet hier..?

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met mijn bovengenoemde verhaal? 2 pakketten die sinds vorige maandag al in Nederland zijn volgens de tracé er functie bij de bestelling, waarin staat dat het vorige maandag al in Nederland was, en dat levering binnen een paar dagen zou gebeuren. Nu nog niks binnen. Pakketjes van Amazon, en particulieren in nl komen gewoon binnen maar deze 2 nog niet. Uiterste levertijd volgens site zou 28 juni zijn geweest...maar niks. Iemand een idee hoe lang ik moet wachten? Maandag al in NL maar nu nog niet hier..?
    POSTNL heeft deze week gestaakt, en gaat nu weer pakketten bezorgen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #150

    Standaard

    Al die pakketten zouden zaterdag allemaal zijn bezorgd las ik. En andere pakjes kwamen afgelopen week wel gewoon aan. Raar.

Pagina 6 van 49 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •