Pagina 5 van 49 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zullen in de loop van deze week op de mat vallen denk ik, bij mij duurt het meestal ook zo'n 10-15 werkdagen.
    Laat ik het hopen Jordy, bedankt voor je reactie

  2. #102

    Standaard

    Bij mij duurt het standaard 2,5 - 3 weken....... bij 4 weken kun je pas contact opnemen volgens mij....

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    FF een vraagje :

    Tijdje geleden (5 Januari) heb ik 8 Blu ray's besteld in de actie 2 voor 15 euro bij Zavi.nl.

    Deze zijn volgens de gegevens verzonden op 6 Januari jongstleden, en tot op dit moment heb ik ze nog niet binnen.

    Hebben jullie enig idee of deze eerdaags binnen komen, of denken jullie dat ik nog wel een paar weken moet wachten?.

    Want neem aan dat de schijfjes niet uit Verwegistan zullen komen , al is de snelheid van bezorgen wel minder natuurlijk
    Van mijn eigen ervaring uit het inmiddels verre verleden kon dat variëren van 2 tot 5 weken.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyan Bekijk bericht
    Bij mij duurt het standaard 2,5 - 3 weken....... bij 4 weken kun je pas contact opnemen volgens mij....
    Op de site staat dat je contact kunt opnemen als je je bestelling na 30 werkdagen nog niet binnen hebt

  5. #105

    Standaard

    Van de 8 bestelde BD's in de actie 2 voor 15 :

    Tooth Fairy
    The Grey
    Take Shelter
    The Frighteners
    Zookeeper
    We Need To Talk About Kevin
    Journey 2: The Mysterious Island
    Hatchet 2

    zijn de 1e 7 zojuist bezorgd door de postbode, alleen Hatchet 2 zat er niet bij.

    Maar die zal deze week dan nog wel bezorgd worden.

  6. #106

    Standaard

    Mijn bestelling van 4 januari jl. is nog steeds niet afgeleverd en dat gaat ook niet meer gebeuren ook, volgens Zavvi duurt het maximaal 15 dagen (geen werkdagen) en dan zou de bestelling binnen moeten zijn. Zavvi heeft inmiddels wel tijd gevonden om mij met een kluitje het riet in te sturen en per e-mail gemeld dat ik moet wachten tot 1 februari eer ik mijn geld terug kan vragen. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij deze prutsers, wanneer gaat men toch proberen de klantenservice van Amazon te benaderen.


  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij deze prutsers, wanneer gaat men toch proberen de klantenservice van Amazon te benaderen.
    Waarom niet direct naar Bol.com? Die zijn waarschijnlijk 2 x sneller dan Amazon, en slechts 3 x zo duur.
    Vandaag kwamen 3 van de 4 br binnen die 7/1 besteld waren. Mijn Miami Vice T-shirt zat er helaas nog niet binnen. Maar ja, het is toch nog winter

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Mijn bestelling van 4 januari jl. is nog steeds niet afgeleverd en dat gaat ook niet meer gebeuren ook, volgens Zavvi duurt het maximaal 15 dagen (geen werkdagen) en dan zou de bestelling binnen moeten zijn. Zavvi heeft inmiddels wel tijd gevonden om mij met een kluitje het riet in te sturen en per e-mail gemeld dat ik moet wachten tot 1 februari eer ik mijn geld terug kan vragen. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij deze prutsers, wanneer gaat men toch proberen de klantenservice van Amazon te benaderen.
    Die 15 dagen zijn echt een fabel. geldt misschien voor de UK, maar zeker niet voor het Europese vasteland. In een heel enkel geval of als je er vaak bestelt (?), klopt dat van die 2 weken, maar bij mij zat er in het verleden toen ik daar nog wel eens wat bestelde, gemiddeld drie tot vijf weken tussen het moment van verzenden en de daadwerkelijke bezorging. Heb geduld of bestel voortaan bij bijv. Amazon. Die lage prijzen moeten immers ergens door gecompenseerd worden, en dat zal dan met name door verzending via de op dat moment goedkoopste vervoerder zijn. Dan kan het dus gebeuren dat jouw bestelling gewoon heel lang onderweg is, bijv. omdat deze via vele tussenstations in meerdere landen gaat.

  9. #109

    Standaard

    Oke, mijn vertrouwen is een beetje terug van zavvi. Had die hitchcock box besteld. Op 3 januari is hij verstuurd. Vandaag had ik hem binnen. Duurt op zich lang, maar voor 14.50 kon ik zeker weten wachten.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Oke, mijn vertrouwen is een beetje terug van zavvi. Had die hitchcock box besteld. Op 3 januari is hij verstuurd. Vandaag had ik hem binnen. Duurt op zich lang, maar voor 14.50 kon ik zeker weten wachten.
    Bij mij gaat het ook om deze Hitchcock box en volgens Bartje zou ik hem dan morgen kunnen verwachten als ik naar jouw besteldatum kijk. Kan je mij zeggen door welke postbode hij is afgeleverd? Post.nl of een ander?


  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Bij mij gaat het ook om deze Hitchcock box en volgens Bartje zou ik hem dan morgen kunnen verwachten als ik naar jouw besteldatum kijk. Kan je mij zeggen door welke postbode hij is afgeleverd? Post.nl of een ander?
    Bij mij was het van postnl

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Bij mij was het van postnl
    Oké bedankt , nou maar hopen dat hij ook bij mij nog afgeleverd wordt want ik heb al weer genoeg problemen achter de rug deze week.


  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Oké bedankt , nou maar hopen dat hij ook bij mij nog afgeleverd wordt want ik heb al weer genoeg problemen achter de rug deze week.
    En gekregen vandaag?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    En gekregen vandaag?
    Nee helaas niet, pakketbezorger van Post.nl is wel aan de deur geweest maar had niets van Zavvi bij zich. Eén februari gaat er een e-mail de deur uit voor de teruggave van mijn geld en als ze moeilijk doen dan schakel ik Paypal in.


  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Nee helaas niet, pakketbezorger van Post.nl is wel aan de deur geweest maar had niets van Zavvi bij zich. Eén februari gaat er een e-mail de deur uit voor de teruggave van mijn geld en als ze moeilijk doen dan schakel ik Paypal in.
    En anders Interpol!

  16. #116

    Standaard

    Ik heb een vraag over deze webshop. Ik heb hier een aantal weken geleden de Hitchcock Masterpiece collection besteld en kreeg op 28 januari een mail met daarin dat mijn bestelling verzonden was, nu zat hier een tracking code en een link bij naar een soort track & trace site. Nu, 5 februari, ruim een week later, krijg ik nog steeds dezelfde boodschap te zien op de tracking site:

    No details found for an order with Tracking Code . If your order has recently been placed, we may not have received the details yet.

    Wat toch gek is aangezien het dus al ruim een week geleden is verzonden. Weet iemand waarom dit is, misschien iemand die meer ervaring heeft met zavvi? Dit is namelijk mijn eerste bestelling daar en alle verhalen hier stellen me ook niet bepaald gerust

  17. #117

    Standaard

    De prijzen zijn daar erg goed, maar je moet geen haast hebben. Nadat je het verzend bericht hebt ontvangen kan het vaak no 2-4 weken duren.

  18. #118

    Standaard

    Ik had dat met die box en op eens verscheen hij wel op die lijst en werd hij bij me aangeboden door een pakjesbezorger.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #119

    Standaard

    Die Alien Anthology Box Set Blu-ray op Zavvi, om welke versie gaat 't daar?



    of


  20. #120

    Standaard

    Ik gok op onderstaande variant.

    Heb deze box anderhalf jaar geleden besteld en kreeg hem toen ook zo binnen. Volgens mij was die andere variant alleen de eerste batch.
    Daarna ging men over op bovenstaande. Inmiddels is er ook al een versie zonder de 2 bonus-schijven.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Ik heb een vraag over deze webshop. Ik heb hier een aantal weken geleden de Hitchcock Masterpiece collection besteld en kreeg op 28 januari een mail met daarin dat mijn bestelling verzonden was, nu zat hier een tracking code en een link bij naar een soort track & trace site. Nu, 5 februari, ruim een week later, krijg ik nog steeds dezelfde boodschap te zien op de tracking site:

    No details found for an order with Tracking Code . If your order has recently been placed, we may not have received the details yet.

    Wat toch gek is aangezien het dus al ruim een week geleden is verzonden. Weet iemand waarom dit is, misschien iemand die meer ervaring heeft met zavvi? Dit is namelijk mijn eerste bestelling daar en alle verhalen hier stellen me ook niet bepaald gerust
    De box is vandaag toch onverwachts binnengekomen! Dus valt uiteindelijk toch erg mee.

  22. #122
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Verstuurt Zavvi vanaf de Kanaal Eilanden? Ik zie ook dat ze een Nederlandse site/tak hebben. Hoe is dat geregeld met terugsturen van producten? Moet zeker naar de UK?

  23. #123

    Standaard

    Alles UK tegenwoordig bij zavvi
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #124
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alles UK tegenwoordig bij zavvi
    Mooi. Geen Douane dus.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Mooi. Geen Douane dus.
    Dat was al niet, ze verstuurden artikelen boven de 18 pond al vanuit de UK en ze versturen ieder artikel individueel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 49 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •