Pagina 4 van 49 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #76

    Standaard

    Heeft iemand nog een kortingscode voor Zavvi?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heeft iemand nog een kortingscode voor Zavvi?
    2251-407D-49E5 10% korting
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen Bekijk bericht
    2251-407D-49E5 10% korting
    Bedankt!

    Voor de geinteresseerden: Fifa 13 voor PS3 en Xbox 360 is momenteel 33 euro bij Zavvi.

    Met de 10% korting ca. 30 euro en via een of andere cashback site nog eens 5 a 10% eraf, is zo'n 27 a 28,50 voor Fifa 13 PS3 of Xbox 360.

    Spel is net uit en kost in Nederland 60 a 70 euro .

    (Er zijn ook blu-ray aanbiedingen, maar dit is de aanbieding die opvalt).

  4. #79

    Standaard

    via die een of andere cashback site gaat er iets van 3,5 % vanaf en dat word op je account van die site gezet je betaald dan het bedrag + 10% korting en van dat bedrag gaat 3,5 % naar je cashbackkorting site, waarvan je pas iets ervan merkt als je het laat uitbetalen. (volgens mij vanaf 25 euro)

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    via die een of andere cashback site gaat er iets van 3,5 % vanaf en dat word op je account van die site gezet je betaald dan het bedrag + 10% korting en van dat bedrag gaat 3,5 % naar je cashbackkorting site, waarvan je pas iets ervan merkt als je het laat uitbetalen. (volgens mij vanaf 25 euro)
    Heb er een aantal gezien van 10% en gebruik er zelf een van 6% en ik weet hoe dat werkt en het is niet vanaf 25 euro maar vanaf 10 euro. Er zijn veel soorten daarom zeg ik ook een of andere jij gebruikt blijkbaar een andere.

  6. #81

    Standaard

    kennelijk, ik dacht dat er maar 1 was. Maar goed back on topic.

  7. #82

    Standaard

    Voor wie nog een kortingscode nodig heeft: ZVIER geeft 4 euro korting bij een bestelling vanaf 40 euro.

  8. #83

    Standaard

    Let op prijsverschillen zavvi.com vs zavvi.nl:
    bv. Lost BD complete season 1-6 = €464,39 op .nl
    en €77,35 op .com

  9. #84

    Standaard

    Damn, er zijn nu al twee bestellingen niet aangekomen van zavvi.com. Erg vervelend. Ik krijg mn geld terug maar niet de producten die inmiddels weer duurder zijn.

  10. #85

    Standaard

    Die ervaring heb ik ook. De eerste blu-ray niet aangekomen. Volgens hun hebben ze toen nogmaals een exemplaar opgestuurd en die is ook niet aangekomen. Je zou er bijna aan gaan twijfelen dat ze de 2e hebben opgestuurd, want een andere blu-raybox die ik bij hun bestelde in de tussentijd is zonder problemen en op tijd aangekomen. Nu heb ik een week moeten wachten op een declaratieformulier om mijn geld terug te krijgen. Dat formulier is een pdf die je eerst moet printen, invullen, inscannen en dan weer terug kunt sturen (of met de post). Omslachtig, inefficiënt en niet van deze tijd. Ze zijn goedkoop, maar dat is dan ook echt álles!

  11. #86

    Standaard

    Ik heb 13 december Batman Arkham City voor de PS3 besteld, nog steeds niks binnen.
    Moet ik me zorgen beginnen te maken?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik heb 13 december Batman Arkham City voor de PS3 besteld, nog steeds niks binnen.
    Moet ik me zorgen beginnen te maken?
    Na verzenden moet je zo'n 3 weken rekenen. Duurt het langer, dan zou ik een mail sturen.

  13. #88

    Standaard

    de laatste keer dat ik keek, al je na 30 werkdagen nog niks binnen hebt gekregen, even contact opnemen

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Die ervaring heb ik ook. De eerste blu-ray niet aangekomen. Volgens hun hebben ze toen nogmaals een exemplaar opgestuurd en die is ook niet aangekomen. Je zou er bijna aan gaan twijfelen dat ze de 2e hebben opgestuurd, want een andere blu-raybox die ik bij hun bestelde in de tussentijd is zonder problemen en op tijd aangekomen. Nu heb ik een week moeten wachten op een declaratieformulier om mijn geld terug te krijgen. Dat formulier is een pdf die je eerst moet printen, invullen, inscannen en dan weer terug kunt sturen (of met de post). Omslachtig, inefficiënt en niet van deze tijd. Ze zijn goedkoop, maar dat is dan ook echt álles!
    Dit geouwehoer heb ik daar nu ook elke keer. Ik ben er helemaal klaar mee. Erg jammer, want de prijzen zijn vaak erg scherp
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #90

    Standaard

    En hier nog iemand.

    Bestelde de jp boxset. na 30 dagen gemailt, stuurden ze een vervanger op, netjes in de bus na 2 weken.
    Bestelde de potc boxset. na 30 dagen gemailt, uiteindelijk geld terug gekregen.

    Ik durf daar niet meer te bestellen, ik bestel al jaren bij amzon uk en daar heb ik nooit spijt van gehad.

    Vage webshop dat Zavvi

  16. #91

    Standaard

    Heerlijke webshop die Zavvi, nooit problemen gehad. Liever lage prijzen, dan snelle levertijden.

  17. #92

    Standaard

    Zavvi is zo mogelijk nog langzamer dan play.

    Ik betaal liever 2 euro meer en dat ik het met 2 dagen in huis heb (Amazon).
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master30 Bekijk bericht
    En hier nog iemand.

    Bestelde de jp boxset. na 30 dagen gemailt, stuurden ze een vervanger op, netjes in de bus na 2 weken.
    Bestelde de potc boxset. na 30 dagen gemailt, uiteindelijk geld terug gekregen.

    Ik durf daar niet meer te bestellen, ik bestel al jaren bij amzon uk en daar heb ik nooit spijt van gehad.

    Vage webshop dat Zavvi
    Moet ik die mail gewoon typen in 't hokje bij
    Overzicht bestellingen -
    'Desbetreffende bestelling bekijken -
    Acties Vragen -
    Categorie Levering -
    Niet het antwoord gevonden waar je naar op zoek was?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Moet ik die mail gewoon typen in 't hokje bij
    Overzicht bestellingen -
    'Desbetreffende bestelling bekijken -
    Acties Vragen -
    Categorie Levering -
    Niet het antwoord gevonden waar je naar op zoek was?
    De weg die jij hierboven aangeeft heb ik inderdaad gevolgd voor mijn allereerste bestelling die (nog) niet op de door Zavvi.nl zelf aangegeven datum is binnen gekomen, ik heb alleen nog geen antwoord mogen ontvangen.


  20. #95

    Standaard

    Aangezien de aso's bij Zavvi niet de moeite nemen om mijn e-mail over de niet geleverde bestelling te beantwoorden kan ik zeggen dat het mijn eerste en tevens laatste bestelling is geweest. Gelukkig heb ik via Paypal betaald en die zal ik zo snel mogelijk inschakelen om mijn geld terug te halen. Het huftergehalte op deze aardbol groeit met de dag en blijkbaar is alleen Amazon geïnteresseerd in een goede verstandhouding met zijn/haar klanten, einde oefening Zavvi dus.


  21. #96

    Standaard

    Heeft iemand een Zavvi kortingscode voor mij?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Aangezien de aso's bij Zavvi niet de moeite nemen om mijn e-mail over de niet geleverde bestelling te beantwoorden kan ik zeggen dat het mijn eerste en tevens laatste bestelling is geweest. Gelukkig heb ik via Paypal betaald en die zal ik zo snel mogelijk inschakelen om mijn geld terug te halen. Het huftergehalte op deze aardbol groeit met de dag en blijkbaar is alleen Amazon geïnteresseerd in een goede verstandhouding met zijn/haar klanten, einde oefening Zavvi dus.
    Ik heb ze gister 't bericht gestuurd en kreeg vandaag al antwoord en kreeg daarna nog een mailtje dat de bestelling is terugbetaald!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik heb ze gister 't bericht gestuurd en kreeg vandaag al antwoord en kreeg daarna nog een mailtje dat de bestelling is terugbetaald!
    Blij toe dat het voor jou wel heeft gewerkt , ik trek nogal wat shit en negativiteit aan de laatste tijd dus ik zal het wel weer verdiend hebben .


  24. #99

    Standaard

    FF een vraagje :

    Tijdje geleden (5 Januari) heb ik 8 Blu ray's besteld in de actie 2 voor 15 euro bij Zavi.nl.

    Deze zijn volgens de gegevens verzonden op 6 Januari jongstleden, en tot op dit moment heb ik ze nog niet binnen.

    Hebben jullie enig idee of deze eerdaags binnen komen, of denken jullie dat ik nog wel een paar weken moet wachten?.

    Want neem aan dat de schijfjes niet uit Verwegistan zullen komen , al is de snelheid van bezorgen wel minder natuurlijk

  25. #100

    Standaard

    Zullen in de loop van deze week op de mat vallen denk ik, bij mij duurt het meestal ook zo'n 10-15 werkdagen.

Pagina 4 van 49 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •