Pagina 3 van 49 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vond gisteren ook Pillow Talk op de deurmat samen met nog 2 andere DB's. Pillow Talk was overigens verpakt in zo'n witte platic bubble envelop zoals deepdiscount.com en wowhd.nl ook vaak gebruiken.
    Pepijn, via welk verzendbedrijf (PostNL, SanDD) heb jij Pillow Talk ontvangen?

  2. #52

    Standaard

    Gaat via ABC mail en die gebruiken volgens mij meestal SanDD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53

    Standaard

    Na twee en een halve week eindelijk The Tree of Life binnen.

  4. #54

    Standaard

    "Cowboys and Aliens" staat bijna 4 weken in backorder en heb inmiddels al 6 keer zo'n standaard excuusmailtje ontvangen daarvoor.
    Tel daarbij ook nog eens bij op dat een zending al snel 3 weken onderweg is en voor je het weet zit je 2 maanden te wachten op een Blu-ray.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Na twee en een halve week eindelijk The Tree of Life binnen.
    Idem hier voor Born on the Fourth of July, duurt allemaal erg lang.. maargoed echt heel erg vind ik het niet als de prijzen zo gunstig blijven.

  6. #56

    Standaard

    Begin mei een cd besteld. 19 mei verzonden. Vandaag pas in de bus. Daarnaast een spel besteld op 15 mei. Deze is op 21 mei verzonden en ook vandaag in de bus. Verschillende verpakkingen (cd karton en spel bubbeltjesenvelop) van twee afzendadressen uit de UK...

    Ik zal niet zo snel meer wat bestellen tenzij de prijs echt veel scheelt met bv een amazon uk.

  7. #57

    Standaard

    Vandaag weer een volledig verbrijzelde toy story trilogie aangekregen. Kwam ook twee weken later dan andere bestelde titels die samen verstuurd werden, begrijp niet goed dat pakjes die dezelfde dag verstuurd worden met hetzelfde bedrijf er weken verschil op kan zitten.

    Trouwens alles weeral in van die plastic enveloppen die niets beschermen.

  8. #58

    Standaard

    Dat zijn dus inmiddels allemaal redenen waarom ik zavvi (en al zijn aftakkingen) voorlopig maar even links laat liggen. Dan maar iets meer betalen (Play, Amazon, PlanetAxel), maar wel een redelijke tot snelle levering en goede verpakking. Zo'n prijsvechter moet nu eenmaal ergens op besparen om ze voor deze prijs te kunnen aanbieden. En iedere keer trappen we er weer in. En uit die standaardmailtjes blijkt maar weer dat ze je als klant ook niet echt serieus nemen.

  9. #59

    Standaard

    mijn Cowboys And Aliens is door Zavvi geannuleerd omdat hun leverancier(s) ze niet kan leveren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    mijn Cowboys And Aliens is door Zavvi geannuleerd omdat hun leverancier(s) ze niet kan leveren.
    Nee natuurlijk niet. Dat is zo'n oude titel, die zal inmiddels wel OOP zijn... . Soms denk ik: dan haal je als webshop dat product toch bij een andere leverancier?. Misschien moet je dan als webshop iets meer betalen, maar die kosten zijn dan voor eigen rekening. De klant mag daar niet de dupe van worden. Zij - en veel andere webshops - begrijpen soms werkelijk niets van klantenbinding.

  11. #61

    Standaard komen er extra kosten bij van bv douane als je iets besteld hebt?

    de prijzen zijn zeer interessant te noemen op zavvi.nl mijn vraag is of je invoerrechten moet betalen als particulier? binnen de EU voor bedrijven niet zover ik weet. zou zonde zijn dat ik iets koop en dan een extra bedrag moet dokken achteraf bij aflevering van t product. weet iemand hier meer over of heeft er ervaring mee? hoor het graag.
    mvg emile

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door haagseemile Bekijk bericht
    de prijzen zijn zeer interessant te noemen op zavvi.nl mijn vraag is of je invoerrechten moet betalen als particulier? binnen de EU voor bedrijven niet zover ik weet. zou zonde zijn dat ik iets koop en dan een extra bedrag moet dokken achteraf bij aflevering van t product. weet iemand hier meer over of heeft er ervaring mee? hoor het graag.
    mvg emile
    In de algemene voorwaarden staat het volgende:

    Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden.
    Artikelen tot een waarde van €22 zijn overigens vrijgesteld van BTW of douanerechten, daar hoef je dus niet bang te zijn voor een naheffing.

    Zie: Douane.nl

  13. #63

    Standaard

    ok bedankt, ik had dat wel al gelezen, maar ik vraag mij af vanwaar ze het versturen omdat ik lees dat mensen het van diverse bezorgdiensten ontvangen van diverse verzendadressen.

  14. #64

    Standaard

    ik denk juist dat ze de bestelde artikelen al elders vandaan halen. veel producten kom ik tegen op thesalesoffice.uk. alleen kan je daar niet als particulier kopen. dus waarschijnlijk kunnen ze t niet ergens anders vinden tegen een goedkope prijs.

  15. #65

    Standaard

    Ik krijg de laatste tijd idd vaak uit Engeland bestellingen binnen en de keren dat ik een artikel bestelde dat meer dan 22 euro kostte werd het ook verzonden vanuit Engeland.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    Ik heb het tot nu toe nog niet meegemaakt, maar meestal als ik meerdere producten daar bestel wordze apart verzonden

  17. #67

    Standaard

    Kreeg net een bestelling van zavvi.nl al naar 4 dagen na verzending binnen Hopelijk blijft dit zo.

  18. #68

    Standaard

    Week geleden lading MoC dvd's besteld, gister mail dat ze voorlopig nog niet geleverd kunnen worden; ze hadden verwacht dat het de 22e juni zou gebeuren.

    Ik snap niet dat ze die dvd's in de aanbieding doen maar ze vervolgens voorlopig niet kunnen leveren...zorg dat je die krengen op voorraad hebt.

    Geen beste 1e indruk van Zavvi....

  19. #69

    Standaard

    Ik wordt gek van deze webwinkel. Telkens als ik wil inloggen, krijg ik de melding dat ik het verkeerde wachtwoord heb opgegeven en dat ik contact moet zoeken met de klantenservice. Ik maak vervolgens steeds EXACT het nieuwe wachtwoord aan en als ik dan weer inlog, krijg ik steevast dezelfde foutmelding. Echt zwaar irritant....dit is nu al maanden zo...

    Ben ik de enige?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wordt gek van deze webwinkel. Telkens als ik wil inloggen, krijg ik de melding dat ik het verkeerde wachtwoord heb opgegeven en dat ik contact moet zoeken met de klantenservice. Ik maak vervolgens steeds EXACT het nieuwe wachtwoord aan en als ik dan weer inlog, krijg ik steevast dezelfde foutmelding. Echt zwaar irritant....dit is nu al maanden zo...

    Ben ik de enige?
    Je hebt al geprobeerd om een ander wachtwoord aan te maken? En heb je dan hetzelfde?

  21. #71

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de prijzen van deze webwinkel. Jurassic park trilogie besteld en inmiddels ontvangen voor 14 euro ( blu-ray ) en ook de millennium trilogie ( 15 euro ) en de fast & furious collection ( 16 euro ) zijn zeer mooi geprijsd. Wel lange levertijd inderdaad, maar ik heb iets niet direct de dag erna nodig dat scheelt
    Who buys DVD's anyway? :)

  22. #72

    Standaard

    Helemaal mee eens, als je het niet erg vind om wat langer te wachten op je bestelling en bij veel series/films niet erg vind dat er een grote kans is dat er geen NL subs bij zitten (word niet altijd aangegeven) dan is deze zaak kwa prijzen heel interresant

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt al geprobeerd om een ander wachtwoord aan te maken? En heb je dan hetzelfde?
    Ik geef het op, ik heb echt alles geprobeerd. Steeds een ander wachtwoord en als ik dan met dat wachtwoord inlog, wordt ik geblokkeerd. Klantenservice kan ik alleen bellen (in UK) en niet mailen.... flutzooi....waar het nu aan ligt...?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik geef het op, ik heb echt alles geprobeerd. Steeds een ander wachtwoord en als ik dan met dat wachtwoord inlog, wordt ik geblokkeerd. Klantenservice kan ik alleen bellen (in UK) en niet mailen.... flutzooi....waar het nu aan ligt...?
    Maak je gebruikt van hoofdletters in je wachtwoord? anders moet eens een andere browser gebruiken ( iig niet firefox). die heeft wel eens issues met hoofdletters.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik geef het op, ik heb echt alles geprobeerd. Steeds een ander wachtwoord en als ik dan met dat wachtwoord inlog, wordt ik geblokkeerd. Klantenservice kan ik alleen bellen (in UK) en niet mailen.... flutzooi....waar het nu aan ligt...?
    Heb sinds kort het zelfde probleem (weer). kom nu alleen nog in mijn account door een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    aangezien bellen geen optie is (ik krijg melding dat het nummer niet in gebruik is), net als de vorige keer de oplossing om een nieuw emailadres aan te maken en dito account. maar eerst ff wachten tot dat mijn bestelling binnen is.

Pagina 3 van 49 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •