Pagina 21 van 49 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #501

    Standaard

    De verpakking was okay net als met de rest. Het heeft er vast al ingezeten. En ja het kan mensenwerk zijn of door de machine, ik vind hun antwoord 15% korting geven nergens op slaan. Het gaat hier niet om een krasje of kleine beschadiging er is hier duidelijk een flinke knik te zien en te voelen. Het is nu weekend dus ik ben benieuwd naar hun antwoord volgende week.

    Ps mijn andere steelbooks kwamen wel perfect binnen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #502

    Standaard

    Ik zou de Star Trek stardate collection willen bestellen. In welke verpakking verzenden ze deze boxen tegenwoordig?

  3. #503

    Standaard

    Vandaag mail ontvangen dat ik het kan terug verzenden al zijn hun condities niet waar te maken en dus vals. Je moet vragen om een verzendbewijs maar dat kan met brievenbuspakket alleen IN Nederland zelf dus naar Engeland niet dan kom je uit op 13 euro. King Arthur kostte mij 14,95. Daarnaast eist Zavvi dat de verzendkosten niet hoger mogen zijn dan 15% van de aanschafprijs. Dit kan al helemaal niet!

    Ik heb nu foto's gemaakt met kassabon en pakket. En dat kostte ook al 6 euro. Boven die 15% dus

    Kortom ruilen bij Zavvi is linke poep!

    Iemand anders ervaringen met ruilen bij hun?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Was de verpakking ook op diezelfde plek beschadigd? Want tegenwoordig verpakken ze hun steelbooks heel netjes in een verpakking die tegen een stootje kan. Ook ik heb wel eens een licht gedeukte steelbook van Zavvi ontvangen, maar de verpakking was onbeschadigd. De beschadiging zat er dus al. Eigenlijk hadden zij zelf de steelbook moeten terugsturen naar hun leverancier, maar kennelijk is hun kwaliteitscontrole niet erg hoog. Bedenk ook dat het inpakken door mensen wordt gedaan (of misschien zelfs geautomatiseerd is?), die op dat soort dingen niet letten. Tja, dat is nu eenmaal het risico als je iets via internet besteld en dan ook nog uit het buitenland. In 95% van de gevallen gaat het goed, maar soms heb je pech En zolang het Blu-ray schijf het doet...
    Ook in mijn geval was de kartonnen verpakking eromheen intact. En door het silofaan viel het ook niet op. De deuk/knik zal er dus al in gezeten hebben vermoed ik. Maar nogmaals, het was minimaal, dus ik me kan voorstellen dat ze het niet hebben gezien. Het is mij slechts eenmaal overkomen. Ik vond het te weinig voorstellen om daar moeilijk over te gaan doen, met alle kosten en moeite die daarbij komt kijken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #505

    Standaard

    Kan ik me voorstellen, maar die van mij is best lelijk en ook nog op de voorkant. Maar goed even afwachten nu.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #506

    Standaard

    Vandaag mijn retourzending ontvangen. 100% dit keer. Of ik die 6.25 nog terug krijg weet ik niet. Maar in ieder geval is de steelbox nu 100%
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #507

    Standaard

    De 'aanbiedingen' van Zavvi zijn opnieuw aangepast. Voorheen hadden ze de '2 voor €12' en '3 voor €24' acties. Deze zijn helaas niet meer terug te vinden.

    Deze zijn nu vervangen door '3 voor €30' en '3 voor €36'. Spijtig.
    Ik kan slechts speculeren wat hier de reden van kan zijn. Zou het iets met de wisselkoers te maken hebben?

  8. #508

    Standaard

    Zou gek zijn, want de waarde van het pond is de afgelopen weken flink gedaald.

  9. #509

    Standaard

    Op Zavvi.com zie ik wel een "2 for 12£" aktie en op zavvi.nl zie ik een "2 voor 15€" aktie. Het zijn wel alléén Disney films.

  10. #510

    Standaard

    Vraagje, ik heb ook een keer gewaagd daar iets te bestellen. Maar ik kreeg geen notificatie van mijn bestelling via e-mail. Hoor je daarvan normaal niet een e-mail over te krijgen?
    Wel in mijn account staat er besteld de 23e, verzonden de 24e. " Verzonden 24-8-16 1 / 0 " Toen ik de blu-ray bestelde stond erbij dat waarschijnlijk de 25e geleverd zou worden.

    Maar heb niks ontvangen.

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Vraagje, ik heb ook een keer gewaagd daar iets te bestellen. Maar ik kreeg geen notificatie van mijn bestelling via e-mail. Hoor je daarvan normaal niet een e-mail over te krijgen?
    Wel in mijn account staat er besteld de 23e, verzonden de 24e. " Verzonden 24-8-16 1 / 0 " Toen ik de blu-ray bestelde stond erbij dat waarschijnlijk de 25e geleverd zou worden.

    Maar heb niks ontvangen.
    Normaal krijg je wel mail maar komt vast goed als er in je account verzonden staat.
    Als hij gisteren pas is verzonden komt hij vandaag niet aan, dat duurt meestal wel een paar dagen.

  12. #512

    Standaard

    Zavvi werkt vaak niet met e-mails, maar met je persoonlijke pagina. Als je een vraag hebt krijg je ook geen email, maar moet je af en toe op je persoonlijke pagina kijken of er antwoord is.
    Als jij ziet dat je de 23e iets besteld hebt, dan is de bestelling goed doorgekomen.
    Het leveren op de 25e geldt waarschijnlijk alleen binnen de UK, want van daaruit wordt het verzonden.
    Ik heb nog nooit binnen 2 dagen iets ontvangen van Zavvi, ik denk dat het wel volgende week wordt voordat je iets krijgt.
    Dat er toch de 25e staat komt omdat ze alles letterlijk vertalen van de UK site en niet apart een NL-site hebben gebouwd. En dus ook niet een apart overzicht met levertijden naar buiten de UK.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zavvi werkt vaak niet met e-mails, maar met je persoonlijke pagina. Als je een vraag hebt krijg je ook geen email, maar moet je af en toe op je persoonlijke pagina kijken of er antwoord is.
    Als jij ziet dat je de 23e iets besteld hebt, dan is de bestelling goed doorgekomen.
    Het leveren op de 25e geldt waarschijnlijk alleen binnen de UK, want van daaruit wordt het verzonden.
    Ik heb nog nooit binnen 2 dagen iets ontvangen van Zavvi, ik denk dat het wel volgende week wordt voordat je iets krijgt.
    Dat er toch de 25e staat komt omdat ze alles letterlijk vertalen van de UK site en niet apart een NL-site hebben gebouwd. En dus ook niet een apart overzicht met levertijden naar buiten de UK.
    Hallo Ludo en Rini, bedankt voor jullie informatie, dan weet ik dat.

    Ik had een vraag naar Zavvi gezonden, maar kreeg toen wel per mail dat mijn vraag in behandeling is.
    Dat is dan wel weer vreemd dat zoiets wel per mail wordt doorgegeven, en niet met een bestelling.

    Maar heb nog niks aan antwoord ontvangen van Zavi.

    groetjes

    De_Hollander
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-08-2016 om 16:11

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zavvi werkt vaak niet met e-mails, maar met je persoonlijke pagina. Als je een vraag hebt krijg je ook geen email, maar moet je af en toe op je persoonlijke pagina kijken of er antwoord is.
    Als jij ziet dat je de 23e iets besteld hebt, dan is de bestelling goed doorgekomen.
    Het leveren op de 25e geldt waarschijnlijk alleen binnen de UK, want van daaruit wordt het verzonden.
    Ik heb nog nooit binnen 2 dagen iets ontvangen van Zavvi, ik denk dat het wel volgende week wordt voordat je iets krijgt.
    Dat er toch de 25e staat komt omdat ze alles letterlijk vertalen van de UK site en niet apart een NL-site hebben gebouwd. En dus ook niet een apart overzicht met levertijden naar buiten de UK.
    Als je een bericht stuurt via je persoonlijke pagina, krijg je wel degelijk ook een mail binnen als ze antwoord hebben gegeven. Ook nadat jij zelf een bericht hebt gestuurd, krijg je een (automatisch) mailtje dat ze streven binnen 48 uur of zo je bericht in behandeling te nemen.
    Daarnaast zijn de berichten ook via je persoonlijke pagina in te zien.

    Misschien moet De_Hollander even in zijn spam bak kijken voor de bevestiging dat zijn bestelling verstuurd is.

  15. #515

    Standaard

    Ik kan me geen enkele keer herinneren dat ik geen mail kreeg dat de bestelling verzonden was. Afgelopen week nog 19 mails ontvangen ��

  16. #516

    Standaard

    Ik heb wel in mijn spambak gekeken maar daar stond het niet.
    Ik dacht met adblocker aan dat het niet goed was afgerond.
    Maar als er in mijn persoonlijke pagina staat dat het verzonden is dan neem ik toch wel aan dat het goed is afgerond.

  17. #517

    Standaard

    Heb mail gekregen van zavvi dat normaal iedereen wel een mail krijgt over hun bestelling.
    En dat het rond de 10 dagen duurt omdat het uit Engeland verstuurd wordt.
    Dus was wel goed verwerkt.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb mail gekregen van zavvi dat normaal iedereen wel een mail krijgt over hun bestelling.
    En dat het rond de 10 dagen duurt omdat het uit Engeland verstuurd wordt.
    Dus was wel goed verwerkt.
    Dat zijn 10 werkdagen he? Spul van Zavvi komt bij mij meestal binnen een week aan, enkele uitzonderingen daargelaten. Maar tot nu toe heb ik alles ontvangen wat ik daar heb besteld.

  19. #519

    Standaard

    Ja klopt ze zeiden dit:

    De bestelling is op 24 Augustus verzonden en levering buiten het Verenigd Koninkrijk kan tot 21 dagen duren. Wij streven ernaar om het binnen 5 tot 10 werkdagen te leveren. Als u uw bestelling op 14 September nog niet ontvangen heeft, laat ons dat dan zo snel mogelijk weten voor verdere onderzoek.

  20. #520

    Standaard

    Hun bestellingen worden verstuurd via Royal Airmail en als het in NL aankomt dan wordt het verdeeld onder de postbedrijven. Ik heb een tijdlang gehad dat ik het via PostNL binnen kreeg en dat was altijd lekker op tijd (5 dagen), maar de laatste 2 jaar or so krijg ik het via de stadspost en die zijn wat trager. PostNL zal wel te duur zijn. Je kunt ook pech hebben en dat DHL Parcel het aflevert (vroeger SelektVracht). Vreselijk bedrijf.

  21. #521

    Standaard

    Veel bij Zavvi besteld en het wordt altijd geleverd.

    Hoe lang het duurt voor de pakketjes arriveren kan ontzettend verschillen. Soms een paar dagen, soms twee weken. Ik maak me daar niet druk meer om, het komt vanzelf wel aan.

  22. #522

    Standaard

    Het is net, onbeschadigd binnen gekomen.

  23. #523

    Standaard

    Hi

    Vandaag pakketje gekregen van Zavvi. Een dvd box. Maar op zijkant zat een ( horizontale ) streep, vermoedelijk gemaakt met een mes.
    Het blijkt vaker te voorkomen, niet alleen bij Zavvi, maar ook bij Blokker of Bol.com., Nou kan ik bij die laatste 2 zo terug sturen maar als ik die klachten over service van Zavvi hier leest, vraag ik mij af of het zin heeft of terug te sturen / om te ruilen.

    Wat denken jullie?

  24. #524

    Standaard

    Je kunt via je account en je order een bericht sturen, maar mijn ervaring is dat een tweet het snelste werkt.
    Wel even een duidelijke foto maken.

  25. #525

    Standaard

    Ik heb geen twitter. Ik zal een bericht sturen en hopen dat ze niet moeilijk gaan doen...

Pagina 21 van 49 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •