Pagina 20 van 49 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #476

    Standaard

    Even nog voor de goede orde: de Twin Peaks boxset is vandaag goed en zonder deuken aangekomen. Verpakt in redelijk stevig karton. In orde dus. Ik laat het hier nu bij en stuur hem niet retour. Wel een les geweest om te weten dat annuleren bij zavvi niet meer lukt als het product daar op voorraad ligt, ook al doe je het nog zo vlug en zelfs een dag voor verzending. Dat is op zichzelf onhandig (lees: waardeloos) natuurlijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Even nog voor de goede orde: de Twin Peaks boxset is vandaag goed en zonder deuken aangekomen. Verpakt in redelijk stevig karton. In orde dus. Ik laat het hier nu bij en stuur hem niet retour. Wel een les geweest om te weten dat annuleren bij zavvi niet meer lukt als het product daar op voorraad ligt, ook al doe je het nog zo vlug en zelfs een dag voor verzending. Dat is op zichzelf onhandig (lees: waardeloos) natuurlijk.
    Wat fijn dat Twin Peaks in goede staat is aangekomen!

    Ik ontving van de week The Godfather Collection, inclusief twee deukjes. Maar gezien alle avonturen hier laat ik het terugsturen maar zitten.

  3. #478

    Standaard

    Moet je bij Zavvi soms ook douanekosten betalen bij een dure bestelling? Weet iemand dat?

  4. #479

    Standaard

    Nee, Zavvi versturen van binnen de EG

    Vince.

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Nee, Zavvi versturen van binnen de EG
    De FAQ heeft het anders wel over mogelijke douanekosten voor orders die buiten de UK geleverd worden:
    http://help.zavvi.com/index.php?acti...156&artlang=en

    De Nederlandse uitleg is nog vager: http://help.zavvi.nl/index.php?actio...=93&artlang=nl

    Op andere forums wordt ook gesproken van extra douanekosten bij zavvi...
    Laatst aangepast door Oakey : 10-01-2016 om 20:31

  6. #481

  7. #482

    Standaard

    Ik kom er net achter dat ik iets foutiefs besteld heb. Kun je bij Zavvi een bestelling ook retourneren door een pakketje gewoon niet in ontvangst te nemen?

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik kom er net achter dat ik iets foutiefs besteld heb. Kun je bij Zavvi een bestelling ook retourneren door een pakketje gewoon niet in ontvangst te nemen?
    Dat wordt lastig, denk ik, tenzij het zo groot is dat het niet door de brievenbus past. Omdat ze alles los versturen, krijg je bij een order van bijv. 3 items ook drie enveloppen. En die passen natuurlijk prima in je brievenbus. Een alternatief is om het foutief bestelde item weer proberen te verkopen. Of je brievenbus dichtplakken . Maar dan gaan ze waarschijnlijk naar de buren. Een kansloze missie, lijkt me. Wat heb je precies besteld, dan?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik kom er net achter dat ik iets foutiefs besteld heb. Kun je bij Zavvi een bestelling ook retourneren door een pakketje gewoon niet in ontvangst te nemen?
    Waarom stuur je ze niet ff een mailtje, waarin je de situatie effe uitlegt?

  10. #485

    Standaard

    Het is al niet meer nodig. Ik bleek me te hebben vergist in mijn vergissing: ik had toch wel correct besteld.

  11. #486

    Standaard

    Het begint wel gekker te worden bij Zavvi. Heb inmiddels 3 x het geval gehad dat een product op voorraad uiteindelijk niet leverbaar is na 2 maanden automatische mailtjes als 'uw bestelling wordt z.s.m. verwacht'.
    En sinds vandaag voor de 2e keer een mailtje dat een betaling niet verwerkt kon worden en dat de bestelling wordt geannuleerd. Dit waren pre-orders, betalingen waren wel degelijk voldaan, 2 maanden geleden.

    Zoals ik het zie hebben ze niet een goed voorraadbeheer en zadelen ze mensen op met dode vogeltjes. Met support zijn ze altijd super snel, dus ben benieuwd hoe ze hierop antwoorden.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Het begint wel gekker te worden bij Zavvi. Heb inmiddels 3 x het geval gehad dat een product op voorraad uiteindelijk niet leverbaar is na 2 maanden automatische mailtjes als 'uw bestelling wordt z.s.m. verwacht'.
    En sinds vandaag voor de 2e keer een mailtje dat een betaling niet verwerkt kon worden en dat de bestelling wordt geannuleerd. Dit waren pre-orders, betalingen waren wel degelijk voldaan, 2 maanden geleden.

    Zoals ik het zie hebben ze niet een goed voorraadbeheer en zadelen ze mensen op met dode vogeltjes. Met support zijn ze altijd super snel, dus ben benieuwd hoe ze hierop antwoorden.
    Bij pre-orders hoef je toch nooit vooruit te betalen? Bij zavvi niet en ook bij andere grote webwinkels niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #488

    Standaard

    Het was een bestelling waarvan 1 wel op voorraad was. Ik heb inmiddels geld teruggekregen en bestelling is geannuleerd. Nu krijg ik voor de 2e keer het bericht dat ik het product opnieuw kan bestellen. Terwijl het dus allang is uitverkocht.

  14. #489

    Standaard

    Pluimpje voor zavvi:Afgelopen donderdag Exorcist collectie op blu-ray besteld:gisteren goed verpakt en schadevrij binnengekomen.
    Afgelopen zaterdag Star trek Stardate Collection op blu-ray besteld:Vandaag goed verpakt en schadevrij binnengekomen.

  15. #490

    Standaard

    Op 24 maart een Clint Eastwood box besteld, op 31 maart verzonden en deze zou uiterlijk op 14 april worden bezorgd. Helaas nog niets ontvangen. Normaal zijn ze altijd wel netjes op tijd. Het duurt wel erg lang.

  16. #491

    Standaard

    Hier hetzelfde. Wacht nog wel tot de eerste week van mei af ...

  17. #492
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Melvin dan best voor 30 april een berichtje sturen naar Zavvi, want 30 dagen regel. Heb het daar reeds meegemaakt dat ik te laat een bericht zond dat bestelling nog niet was aangekomen en ik kon fluiten naar enige vorm van support. Geen terugbetaling en al helemaal geen nieuwe zending wegens de verloren gegane zending.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #493

    Standaard

    Klote actie van Zavvi.nl betreffende mijn bestelde Deadpool steelbook, die inmiddels al lang en breed uitverkocht is. Er stond release datum 31/12 maar omdat andere versies in Juni uitkwamen had ik ze gemaild hoe het nu zat. Nou dit is het verdomde resultaat :

    Beste Raymond ,
    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen via Zavvi Nederland.
    Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Het is niet mogelijk dit bericht te beantwoorden; de e-mail zal geweigerd worden.

    Je oorspronkelijke vraag was:


    Dear people,
    I have a question about this steelbook of ''Deadpool'' : Other versions of this movies were coming out this June, but this steelbook has a date (31/12). Is this not a wrong date, and should this not also be released in June?. Hopefully you could and would you like to investigate this, and let me know this so soon as possible. Maybe you can contact the factory about this. Hope to hear from you. Kind regards, Raymond


    Een medewerker van ons Klantenservice Team heeft je verzoek bekeken en we kunnen je het volgende melden:


    Hello Raymond, Thank you for getting in touch for an update on order ........... I am really sorry to let you know that we have had to cancel your order for Deadpool - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook because our suppliers were unable to provide it. I understand how disappointing this might be. We have tried other suppliers but we have not had any luck. We will be removing the item from our website as soon as possible. If a charge has been taken for the order, then a refund will be requested upon cancellation and the money returned to your account within 3-5 working days. If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help. Kind regards, Cristina zavvi Customer Service Team


    Mocht je nog meer vragen hebben, log dan in via Mijn Account. Hier kun je meer informatie aanvragen.

    Wij proberen het zo makkelijk mogelijk te maken om contact met ons op te nemen en zijn je graag van dienst. Op onze Helppagina vind je een FAQ sectie waar je misschien de antwoorden kan vinden waar je naar op zoek was.
    Om op dit bericht te reageren, willen wij je vragen in te loggen via Mijn Account en onze mail te beantwoorden in het onderdeel Berichten.
    Hartelijk dank,
    Cristina Ionescu
    Zavvi Nederland Team

    Das toch niet normaal zeg, wat een onzin. Nu ben ik mijn kans op een mooie steelbook kwijt.

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klote actie van Zavvi.nl betreffende mijn bestelde Deadpool steelbook, die inmiddels al lang en breed uitverkocht is. Er stond release datum 31/12 maar omdat andere versies in Juni uitkwamen had ik ze gemaild hoe het nu zat. Nou dit is het verdomde resultaat :

    Beste Raymond ,
    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen via Zavvi Nederland.
    Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Het is niet mogelijk dit bericht te beantwoorden; de e-mail zal geweigerd worden.

    Je oorspronkelijke vraag was:


    Dear people,
    I have a question about this steelbook of ''Deadpool'' : Other versions of this movies were coming out this June, but this steelbook has a date (31/12). Is this not a wrong date, and should this not also be released in June?. Hopefully you could and would you like to investigate this, and let me know this so soon as possible. Maybe you can contact the factory about this. Hope to hear from you. Kind regards, Raymond


    Een medewerker van ons Klantenservice Team heeft je verzoek bekeken en we kunnen je het volgende melden:


    Hello Raymond, Thank you for getting in touch for an update on order ........... I am really sorry to let you know that we have had to cancel your order for Deadpool - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook because our suppliers were unable to provide it. I understand how disappointing this might be. We have tried other suppliers but we have not had any luck. We will be removing the item from our website as soon as possible. If a charge has been taken for the order, then a refund will be requested upon cancellation and the money returned to your account within 3-5 working days. If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help. Kind regards, Cristina zavvi Customer Service Team


    Mocht je nog meer vragen hebben, log dan in via Mijn Account. Hier kun je meer informatie aanvragen.

    Wij proberen het zo makkelijk mogelijk te maken om contact met ons op te nemen en zijn je graag van dienst. Op onze Helppagina vind je een FAQ sectie waar je misschien de antwoorden kan vinden waar je naar op zoek was.
    Om op dit bericht te reageren, willen wij je vragen in te loggen via Mijn Account en onze mail te beantwoorden in het onderdeel Berichten.
    Hartelijk dank,
    Cristina Ionescu
    Zavvi Nederland Team

    Das toch niet normaal zeg, wat een onzin. Nu ben ik mijn kans op een mooie steelbook kwijt.
    Er komt nog een Franse steelbook, die hetzelfde is. Alleen wel met een beetje Franse tekst erop, ik weet niet hoe erg je dat vindt.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er komt nog een Franse steelbook, die hetzelfde is. Alleen wel met een beetje Franse tekst erop, ik weet niet hoe erg je dat vindt.
    Als dat alles is, misschien kan die dan er mee door. Maar hopelijk krijgen wij bij MM wellicht ook een Steelbook. Zou deze trouwens regiovrij zijn? : http://www.blu-ray.com/movies/Deadpool-Blu-ray/152644/.

    Maar dat ze hem zomaar annuleren, daar kan ik niet bij met mijn verstand.

  21. #496

    Standaard

    kreeg ze tot nu toe altijd in zo'n klein doosje maar vandaag een steelbook binnen in een envelop
    zonder bubbels of andere bescherming.
    gelukkig onbeschadigd maar hoop niet dat dit een gewoonte gaat worden.

  22. #497

    Standaard

    Apart, de steelbook van "Amélie" die ik gisteren van zavvi ontving, zat zoals gebruikelijk in een stevige kartonnen doos.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #498

    Standaard

    Ben pas klant van Zavvi en de eerste 3 kwamen goed binnen. Nu heb ik een steelbox ontvangen van King Arthur met een flinke knik in de box. Ziet er niet uit. Nu willen ze het afdoen met 15% korting. Ik ga hier niet mee akkoord en heb dat duidelijk vermeld. Ben benieuwd waar ze nu mee aankomen, maar dit voelt natuurlijk niet goed.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  24. #499

    Standaard

    Zavvi blinkt niet altijd uit in service inderdaad. Gelukkig gaat meestal alles goed. Maar zo'n knik heb ik ook met een steelbook gehad van hun. Ik heb het er toen maar bij laten zitten, omdat het niet al te storend was (in de silofaanverpakking viel het eerst niet op), maar toch...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #500

    Standaard

    Was de verpakking ook op diezelfde plek beschadigd? Want tegenwoordig verpakken ze hun steelbooks heel netjes in een verpakking die tegen een stootje kan. Ook ik heb wel eens een licht gedeukte steelbook van Zavvi ontvangen, maar de verpakking was onbeschadigd. De beschadiging zat er dus al. Eigenlijk hadden zij zelf de steelbook moeten terugsturen naar hun leverancier, maar kennelijk is hun kwaliteitscontrole niet erg hoog. Bedenk ook dat het inpakken door mensen wordt gedaan (of misschien zelfs geautomatiseerd is?), die op dat soort dingen niet letten. Tja, dat is nu eenmaal het risico als je iets via internet besteld en dan ook nog uit het buitenland. In 95% van de gevallen gaat het goed, maar soms heb je pech En zolang het Blu-ray schijf het doet...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 20 van 49 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •