Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kreeg eergisteren de volgende mail van zavvi.nl over mijn pre-order van Pillow Talk van enkele maanden geleden:


    Hello Marcel Hoeve,

    Thanks for placing your order with us at Zavvi Nederland, order number XXXXXXXXX.

    We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.

    Pillow Talk (Limited Edition Digibook)

    We're sorry this has happened. We're continuously looking for ways to improve the service we offer to you and we really hope you'll give us a chance to do better next time.

    We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.

    You can check the status of your order by clicking on order tracking in your account pages.

    Thanks for your patience, if you have any further questions please contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.

    Many Thanks,

    Zavvi Nederland Team


    Vreemd.
    Ik had hetzelfde Marcel, daarom heb ik 'm geannuleerd en bij amazon uk besteld (moest toch wat boeken bestellen).

  2. #27

    Standaard

    Dit soort mails (Thunderbird Order Status Update) krijg ik steeds vaker van zavvi. Kreeg er gisteren nog vijf!! over wat lopende bestellingen

    trouwens Bij mij pre-order van pillow talk staat zelfs een mogelijke verzenddatum van 14-5. Hoe zit dit bij jullie?

  3. #28

    Standaard

    Misschien leuk om te weten: Zavvi accepteerd nu ook Ideal

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dit soort mails (Thunderbird Order Status Update) krijg ik steeds vaker van zavvi. Kreeg er gisteren nog vijf!! over wat lopende bestellingen

    trouwens Bij mij pre-order van pillow talk staat zelfs een mogelijke verzenddatum van 14-5. Hoe zit dit bij jullie?
    Ik krijg ook redelijk veel van die mailtjes, maar ook van I.D. waarvan de releasedatum is veranderd wat Zavvi nog niet doorheeft denk ik. Pillow Talk staat bij mij op 7 mei, besteldatum 25 april.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Die datum van 14 mei is bij die herbestelling van pillow talk ( jaja voor die 10 cent ) Kennelijk duurt het een week voordat ze nieuwe binnen hebben.

    Kreeg gisteren nog een bestelling van zavvi.nl binnen. Levertijd van een maand en levering via Sandd...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wacht ook al 2 weken op 2 bestellingen, maar ach, ik heb geen haast.
    Ondertussen de bestelling die 2 dagen later verzonden is binnen, en de eerste dus nog niet. Vreemd hoor, maar het komt vast goed .

  7. #32

    Standaard

    Misschien dat ze eerst een bepaalde hoeveelheid opsparen, een container vol of zo en dat ze het dan pas aan Sandd aanbieden die wel 2 keer in de week bezorgen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Misschien leuk om te weten: Zavvi accepteerd nu ook Ideal
    Geweldig, maar ook gevaarlijk..nu eindelijk een reden om wat bij Zwavvi te bestellen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yep van onderstaande:

    4 mei
    Coeur fidèle
    Kreeg deze ineens gisteren samen met Pig & Battleships binnen. In het bestelprocess van zavvi staan ze nog op `awaiting stock pick`

    Ze zaten samen in 1 pakketje ( wat al raar voor zavvi is) in een verpakking die direct van af Eureka afkomt... Coeur fidèle was re-sealed en heeft een kapot doosje... Vreemde gang van zaken dit...

    naja gisteren wel mooi genoten van Coeur fidèle, mooie film met prachtig pianospel

  10. #35

    Standaard

    Ik kreeg gisteren na 2 weken Le Mans binnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #36

    Standaard

    Ik heb bij zavvi.nl nu twee bestellingen lopen en hoewel ze qua prijs goedkoper zijn dan hun Engelse tegenhanger en ook goedkoper dan Play of Amazon UK, laat ik het hier voorlopig even bij, tenzij hun bezorgtijden spectaculair verbeteren. Het kan niet zo zijn dat Amazon en Play wél kunnen leveren en zij (nog) niet. Vreemde gang van zaken.

  12. #37

    Standaard

    Aangezien ik mijn eerste bestelling heb geplaatst en nog niet veel ervaring ermee heb dus....

    Welicht hebben jullie antwoord op mijn vragen, ik kon ze ergens anders niet vinden.

    Klopt het dat Zavvi enkele discs verzend, dus 1 dvd/ blu-ray in een pakketje?
    Hoe zit het met de invoerrechten?

  13. #38

    Standaard

    Voorheen verzond Zavvi alles apart, maar nu volgens mij niet meer. Bij mijn laatste 2 bestellingen zaten er steeds 2 discs ( van een bestelling van 5) in een pakketje.

    Producten boven de 21 euro versturen ze vanaf het vaste land in de UK, dus daarmee geen kans op invoerrechten.

    Tip: bestel alles apart, verzendkosten betaal je toch niet. Oh ja Zavvi.nl is momenteel erg traag, dus levering en of versturen kan wel even duren..

    Kreeg net L'Age d'or en Before the Revolution van zavvi.nl binnen. Weer levering via Sandd, dus in het noorden hoeven we alleen levering te verwachten op Dinsdag en Vrijdag...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht

    Kreeg net L'Age d'or en Before the Revolution van zavvi.nl binnen. Weer levering via Sandd, dus in het noorden hoeven we alleen levering te verwachten op Dinsdag en Vrijdag...
    Hier in het oosten ook via Sandd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Net toch maar Cars 2 op blu-ray besteld voor 10,49.
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren maar och ik heb geen haast.
    In Nomine Magni Dei Nostri Satanas

  16. #41

    Standaard

    Vanavond omstreeks 20.00 uur mijn bestelling binnen gekregen die 5 Mei verstuurd was,.. bijna 3 weken geleden dus, en via ABC Mail.

    Ook zo'n "CUSTOMS - CN 22" sticker er op met een waarde melding van 20 USD
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #42

    Standaard

    Heb het even helemaal gehad met zavvi.nl. Wacht al meer dan twee weken op een half mei verzonden Blu-ray. Wordt zeker per roeiboot hierheen gebracht. Een bestelde Blu-ray met levertijd van 0 tot 3 werkdagen is na anderhalve week nog steeds niet verzonden. Ik denk dat ik mijn pre-orders maar ga annuleren. Ze zijn dan wel goedkoop, maar hun levertijden zijn ronduit dramatisch. Dan maar iets meer betalen bij Amazon UK of Play.

  18. #43

    Standaard

    Vandaag mijn bestelling van 12 mei binnengehad, was 15 mei verzonden.

  19. #44

    Standaard

    Ik kreeg de afgelopen dagen weer plots veel pakjes binnen die een week voordien verzonden waren. Mijn Lion King box bleek wel de nieuwe editie te zijn in een lelijk kartonnen hoesje zoals hier in de Benelux, terwijl de site nog steeds de eerste editie met mooie kartonnen hoes afbeeld! Bovendien was er een olifant op gaan staan en is elk blu-ray doosje compleet kapot. Ben nu eens benieuwd hoe Zavvi dit gaat afhandelen, veel positieve zaken over aftersalesservice heb ik er nog niet over gelezen!

  20. #45

    Standaard

    Hmm... ik dacht dat het aan mij lag, want de mijne was nog net niet kapot, maar wel platgeduwd.

  21. #46

    Standaard

    Ik kreeg geen antwoord op het bericht verstuurd vanuit mijn account, dus dan maar even gebeld, en er is een nieuwe onderweg, de beschadigde moet ik niet opsturen.

    Dit is de eerste vervanging die ik nodig heb bij Zavvi, dus dan zullen ze er nog niet zo moeilijk over doen. Wat zijn zij trouwens met een kapotte box he...

  22. #47

    Standaard

    Maand na de release is eindelijk Pillow talk binnen!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Maand na de release is eindelijk Pillow talk binnen!
    Bij mij nog steeds niet, en ik wacht ook nog steeds op "My week with Marilyn". Twee weken geleden besteld en nog steeds niet op voorraad/verzonden, terwijl bij Amazon/Play gewoon leverbaar. Ga deze vandaag cancellen evenals mijn pre-order van "The Sting". Zolang zij hun leveringsproblemen en extreem lange bezorgtijden niet opgelost hebben, laat ik Zavvi even links liggen. Ik betaal dan liever iets meer.

  24. #49

    Standaard

    Ik vond gisteren ook Pillow Talk op de deurmat samen met nog 2 andere DB's. Pillow Talk was overigens verpakt in zo'n witte platic bubble envelop zoals deepdiscount.com en wowhd.nl ook vaak gebruiken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn twee openstaande orders bij zavvi.nl geannuleerd. Heb geen enkel vertrouwen meer in hun voorraadbeheer en verzendmethodes. Hoe kan iets wat meer dan drie weken geleden vanuit Engeland verzonden is, nog steeds niet hier zijn? Zelfs de postbode op de fiets doet er nog sneller over.

    En als je zegt dat een product binnen 0 tot 3 werkdagen op voorraad is, dan moet je niet na meer dan twee weken een e-mail sturen dat je het betreurt dat dat nog steeds niet het geval is, maar dat je alles er aan doet om dit te verbeteren. Echt onprofessioneel. Vooral omdat je concurrenten (Play, Amazon UK) datzelfde product wel gewoon uit voorraad kunnen leveren. The Hut.com, waar zavvi.nl onderdeel van uit maakt, lijkt een grote webwinkel, maar met kennelijk slechte leveranciers.

Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •