Pagina 19 van 49 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #451

    Standaard

    Een eventuele volgende mail misschien beter in het engels doen inderdaad, maar een tweetalig bericht is bijna niet te doen, aangezien je het met erg weinig leestekens moet doen. 1000 leestekens lijkt veel, maar ze zijn zo op Ik denk echter dat ze stug vol zullen houden dat ik zelf de fout heb gemaakt om de dvd te bestellen en dat ik mijn verlies moet nemen. Ik zal het dan niet laten om daar nog een laatste verontwaardigde mail aan te wijden en mijn teleurstelling laten blijken. Maar goed, zo ver is het nog niet.

    P.S. Mocht er iemand interesse hebben in de dvd, laat het me dan alvast maar weten Hij zit nog in seal. Het gaat om een op zich mooie 2-disc dvd versie van Second Sight, de 4K geremasterde versie en diverse extra's.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-07-2015 om 19:00
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #452

    Standaard

    Ze blijven voet bij stuk houden dat ik de dvd heb besteld, dus ik heb besloten om mijn verlies maar te nemen. Het zal wel.

    De dvd is te koop mensen!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #453

    Standaard

    Je krijgt toch een bestel-bevestiging gemaild? Daar staat het type artikel en/of een artikelnummer of een EAN in vermeld? Of niet?

  4. #454

    Standaard

    Ik heb enkel de bestelbevestiging onder mijn account nog en de mail dat het verstuurd is, en daar zie ik geen artikelnummer, EAN of iets dergelijks staan. Maar ik heb ze inmiddels al gemaild dat ik me bij hun besluit neerleg en mijn verlies neem. Ik probeer de dvd wel door te verkopen, daar schiet ik nu nog het meeste mee op denk ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #455

    Standaard

    Hmm, das balen dan. Wel slordig voor een shop ook. Maar goed, daar heb je niks aan. Succes met de verkoop, ik zal in ieder geval nooit iets bij deze shop gaan bestellen.

  6. #456

    Standaard

    Jammer dat je nu een negatieve ervaring hebt opgedaan. Een aantal jaren geleden had zavvi echt een slechte naam, maar het laatste jaar is het een stuk verbeterd. Bestellingen zijn tegenwoordig binnen 1 a 2 weken binnen, en meestal redelijk tot goed verpakt (geen Amazon-standaard, dat dan weer niet). Toen laatst een door mij bestelde Steven Spielberg-box maar niet aankwam, hebben ze mij na reclamatie kosteloos een nieuw exemplaar gestuurd. Dat vond ik toch wel erg netjes. Een tip is inderdaad om je mails richting zavvi in het Engels op te stellen. Het is en blijft natuurlijk wel een Engels(talig) bedrijf.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #457

    Standaard

    Eén negatieve ervaring zal er niet voor zorgen dat ik niets meer bij ze koop. Ik heb voorheen nooit problemen met ze gehad, op een paar slecht verpakte zendingen na. Maar ook dat is al lang geleden. Wel te hopen dat het hier nu ook bij blijft.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #458
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar in dit geval zou ik daar persoonlijk toch hard over na gaan denken. Coulance en service wil ook wat, zeker als je een 'goede' klant bent!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #459

    Standaard

    Één keer iets besteld en voor de aangegeven leverdatum goed verpakt bezorgd.
    Stond in de bevestigingsmail ook heel duidelijk bij welk item ik besteld had:

    Bound (Includes DVD) - Blu-ray

  10. #460

    Standaard

    Van het weekend iets bij ze bestelt, gisteren de eersten al op de deurmat. Geen slechte ervaringen met ze. *klopt af*.

  11. #461

    Standaard

    Vreemd, in de bevestigingsmails die ze sturen staat altijd aangegeven welk format het betreft.

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Schelden inderdaad niet, maar als je maar voldoende je ongenoegen uit gaan ze echt wel overstag.
    Ik wacht nu al vele maanden op mijn cash back van Zavvi zelf over een niet aangenomen bestelling (vanwege onterechte bijbetaling van importkosten), die volgens hun nogsteeds op "delivery problems" oid staat. En ze beweren dat de desbetreffende blu-ray box nog niet bij hun terug is (na ruim 4 maanden). En ook vermelden ze op hun Nederlandstalige site dat alles direct uit hun pakhuis vanuit Groot Brittannië verzonden wordt (en wij dus NOOIT invoerrechten hoeven te betalen), wat feitelijk ook niet klopt. Maar dat wensen ze ook niet aan te passen. Nette mails of boze mails over voorliegen en bewust foute informatie geven zorgen er alleen maar voor dat ze gewoon niet meer reageren. Gelukkig via mijn CC maatschappij al mijn geld terug gehad, maar bestellen bij die bedrijf doe ik niet meer (ook omdat ik bijna geen films meer kijk en al helemaal niet meer koop).

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    ...(ook omdat ik bijna geen films meer kijk en al helemaal niet meer koop).
    Dit vind ik misschien nog wel het meest schrikbarende van je hele bericht!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #464

    Standaard

    Klopt het echt dat de hele trilogie Nederlandse ondertiteling heeft? Wil hem namelijk voor dit prijsje wel hebben.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/toy-story-1-2-and-3-triple-pack-plus-bonus-disc/10244502.html

  15. #465

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Klopt het echt dat de hele trilogie Nederlandse ondertiteling heeft? Wil hem namelijk voor dit prijsje wel hebben.

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/toy-story-1-2-and-3-triple-pack-plus-bonus-disc/10244502.html
    Kan ik bevestigen:Heb ze een tijdje geleden ook bij zavvi besteld.

  17. #467

  18. #468

    Standaard

    Ik had de Twin Peaks box besteld en nog geen halfuur later weer geannuleerd omdat ik had besloten hem bij Amazon.it te bestellen (ivm lagere kosten). Nu hebben ze een hele dag de tijd gehad om hem te annuleren, maar hij is alsnog naar mij opgestuurd met dit bericht als antwoord:

    "Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen met het verzoek om bestelling 56904990 te annuleren.
    Het spijt ons te moeten mededelen dat wij de bestelling niet meer kunnen annuleren. Deze is namelijk al naar je verzonden of wordt op dit moment voorbereid in het magazijn. We begrijpen dat dit vervelend moet zijn.
    Je zult zometeen een e-mail ontvangen met instructies hoe je je artikelen kunt terugsturen zodra je ze ontvangen hebt.
    Als je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal je graag verder helpen."


    Kortom, weer overbodige kosten en gedoe. Hier snap ik dus helemaal niks van Het is maar goed dat ik hem nog niet bij Amazon had besteld.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #469

    Standaard

    Mijn ervaring met annuleren bij zavvi is dat het bijna nooit lukt als het item op voorraad is.
    Amazon is daarin zoveel beter, helaas.

  20. #470

    Standaard

    Ja, dat blijkt. Hoe moeilijk kan het zijn zou je denken?

    Nou ja, er is (nog) geen man overboord, want als hij ongeschonden aankomt dan ik wil hem toch wel houden denk ik. De 12,50 die ik meer kwijt ben accepteer ik dan maar. Heb geen zin om hem dan weer terug te sturen, opnieuw te moeten afwachten en weer hopen dat het dan allemaal goed gaat. Ik heb ze wel even een bericht gestuurd om te laten weten dat ik hier niet blij mee was. Voor zover dat iets uitmaakt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #471

    Standaard

    Ik vermoed dat Zavvi geen magazijn in Nederland heeft.

    Alle orders die via zavvi.nl binnenkomen, worden doorgestuurd naar de UK en van daaruit wordt het spul verzonden. Ik denk/vermoed dat het zo werkt. Zou verklaren waarom annuleren zo pijnlijk moeizaam verloopt. Pin me er niet op vast, zoals ik al zei is het maar een vermoeden van mijn kant.

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ik vermoed dat Zavvi geen magazijn in Nederland heeft.

    Alle orders die via zavvi.nl binnenkomen, worden doorgestuurd naar de UK en van daaruit wordt het spul verzonden. Ik denk/vermoed dat het zo werkt. Zou verklaren waarom annuleren zo pijnlijk moeizaam verloopt. Pin me er niet op vast, zoals ik al zei is het maar een vermoeden van mijn kant.
    Klopt, Zavvi werkt vanuit Guernsey, een van de kanaaleilanden. Zo hoeven ze geen belasting te betalen (tot een bepaald bedrag) bij het versturen.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Klopt, Zavvi werkt vanuit Guernsey, een van de kanaaleilanden. Zo hoeven ze geen belasting te betalen (tot een bepaald bedrag) bij het versturen.
    Wordt ook uit de UK zelf en volgens mij ook nog wel eens uit vanuit andere landen. Dat is inmiddels niet meer zo, die loophole is gesloten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wordt ook uit de UK zelf en volgens mij ook nog wel eens uit vanuit andere landen. Dat is inmiddels niet meer zo, die loophole is gesloten.
    Het hoofdkantoor is gevestigd in de UK maar het warehouse staat volgens mij in Guernsey.

  25. #475

    Standaard

    Ze hebben er meerdere en gebruiken ze ook van derden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 19 van 49 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •