Pagina 14 van 49 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #326

    Standaard

    Lange tijd geluk gehad maar nu ben ik ook lid van de 'deukenclub.' Daarnet zat de steel van The Hobbit - Desolation of Smaug in de bus. Ik zag de dunne enveloppe en wist direct, dit komt niet goed en inderdaad deuk in de voorkant. Mijn mail naar hun klantendienst is vertrokken. Heb nog de Lion king in bestelling staan, ik vrees het ergste.

  2. #327

    Standaard

    Bij mij deden ze niet zo moeilijk toen ik een replacement vroeg voor mijn bekraste en gescheurde Time Bandits blu-ray.

  3. #328

    Standaard

    Ja hoor. We hebben weer bericht.
    'Wat denk je van een 5 EUR terugbetaling? Of ik kan 7,50 EUR krediet op je zavvi.nl account toevoegen? Laat me het weten'.

    Slaat toch nergens op, nee zeggen en ze komen weer met een ander voorstel en ze verhogen 't.

  4. #329

    Standaard

    Ik begrijp bepaalde zaken rond dit bedrijf toch niet zo goed:

    - ze betalen veel geld voor exclusieve steelbooks uit te brengen in gelimiteerde oplagen
    - vervolgens versturen ze deze de ene keer wel zeer goed beschermd, en de andere dag is blijkbaar die verpakking op en sturen ze de steelbooks zo goed als naakt de wereld rond
    - wanneer klanten dan een exemplaar ontvangen dat slecht beschermd is mag je er van uit gaan dat deze klacht indient, want je trekt nu eenmaal zo een fijngevoelig publiek aan met steelbooks te verkopen.
    - en dan beginnen onderhandelen met voorstellen over zoveel terugbetaling of meer via een store credit, om dan nog eens te moeten reageren om een replacement, en pas na twee of drie keer toegeven, kortom, de kosten die je maakt met je customer support die al die onderhandelingen moeten voeren.... weegt dat op tegen een correct beleid dat meteen voor een vervanging zorgt?

    En daarom dat ik niets meer bij Zavvi bestel, de levering is onbetrouwbaar, het bedrijf is onbetrouwbaar en je moet enorm veel energie steken in iets wanneer het fout loopt terwijl de consumentenwetgeving duidelijk is in die zaken.

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En daarom dat ik niets meer bij Zavvi bestel, de levering is onbetrouwbaar, het bedrijf is onbetrouwbaar en je moet enorm veel energie steken in iets wanneer het fout loopt terwijl de consumentenwetgeving duidelijk is in die zaken.
    Daar kan ik me niet in vinden. Ik heb ondertussen 27 bestellingen gedaan en allen zijn gearriveerd. Toen ik een probleem had met een beschadigde blu-ray werd deze zonder morren vervangen.

    Je moet gewoon resoluut zijn en aangeven dat je geen store credit wil, maar een vervangend exemplaar en dat je met iets anders niet akkoord gaat. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik de beschadigde versie wel wilde terugsturen, maar dat was niet nodig. Iemand toevallig interesse in een licht beschadigde Time Bandits blu-ray?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 15-11-2014 om 03:54

  6. #331

    Standaard

    Ik kan mij daar ook absoluut niet in vinden; ik bestel zeer regelmatig bij zavvi omdat hun prijzen nu wat aantrekkelijker zijn. Steelbooks kan ik niet over oordelen (ik hoef die dingen het liefst niet), maar gewone pakjes gaan goed (even afkloppen). Dat de verzending niet rechtlijnig loopt is wat anders; laatst 4 pakjes die tegelijkertijd verzonden zijn, maar toch allemaal op een andere datum binnenkwamen ..

  7. #332

    Standaard

    Ik was tot nu toe ook tevreden over Zavvi maar de manier waarop mijn recentste steelbook was verpakt is gewoon om problemen vragen.
    Vroeger zaten hun steels in een kartonnen verpakking maar de levering van afgelopen week was gewoon in een enveloppe. Hun prijzen blijven wel gunstig op deze manier natuurlijk. Ik zag bijvoorbeeld net de box met de eerste vijf seizoenen van Star Wars Clone Wars staan voor ongeveer €52. De vijf seizoenen afzonderlijk kosten bij Bol bijna vier maal zoveel. De verleiding is groot natuurlijk maar ik ga toch nog even afwachten hoe ze mijn huidige probleem gaan aanpakken. Ik wacht al drie dagen op een antwoord.

  8. #333

    Standaard

    Ik heb één steelbook besteld daar en die kwam in een kartonnen doos. Vreemd dat ze dat dus niet altijd doen. Daarom bestel ik ook bijna geen steelbooks via internet, als je ook een reguliere versie kunt krijgen. Zo'n plastic doosje kun je nog zelf vervangen.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb één steelbook besteld daar en die kwam in een kartonnen doos. Vreemd dat ze dat dus niet altijd doen. Daarom bestel ik ook bijna geen steelbooks via internet, als je ook een reguliere versie kunt krijgen. Zo'n plastic doosje kun je nog zelf vervangen.
    Sorry, maar een steelbook is wel 10 maal mooier dan zo'n afschuwelijk blauw amaray plastic doosje.

    ik heb tot nu toe nog altijd geluk gehad met zavvi bestellingen: Captain America, Thor , Iron Man 3 , Tron, Thor the Dark World, Captain America the winter soldier , Speed, Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the temple of Doom Indiana Jones and the last crusade allemaal goed aangekomen.

    Maar ik ben inderdaad ook van mening dat zavvi qua verpakkingen wel iets meer naar een soortgelijke als amazon kan gaan, dit bied veel betere bescherming voor blu rays en steelbooks

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Maar ik ben inderdaad ook van mening dat zavvi qua verpakkingen wel iets meer naar een soortgelijke als amazon kan gaan, dit bied veel betere bescherming voor blu rays en steelbooks
    Of dat ze de keuze bieden voor "premium" verzending of zo iets, waarbij je wat extra betaalt (1 of 2 euro) voor een betere verpakking. Vind het nog steeds bijzonder dat ze dit soort kleine artikelen 'gratis' verzenden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Sorry, maar een steelbook is wel 10 maal mooier dan zo'n afschuwelijk blauw amaray plastic doosje.
    De meningen zijn verdeeld .

  12. #337

    Standaard

    Ze gaan nu wel erg moeilijk doen. Ze willen dat ik 't artikel retourneer.
    Die verzendkosten zijn zeker enorm hoog, en dan is 't maar weer afwachten of je dat ook daadwerkelijk weer terug krijgt gestort.
    Iemand enig idee hoe hoog die verzendkosten zijn? €13?

    En dan deze zin nog:
    Als deze door ons ontvangen wordt zullen wij je retourzending kosten terugbetalen, zorg er dan voor deze kosten tot een maximum van 15 % van de waarde van je teruggestuurde artikel bewaard .
    Wat wordt hier mee bedoeld?


  13. #338
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk het verzendbewijs of bewijs van betaling van de verzendkosten en die kosten mogen dan denk ik niet hoger zijn dan 13% van het bedrag van het product. Althans dat zouden ze kunnen bedoelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #339

    Standaard

    Dat dacht ik dus ook. Maar da's dus 11,60x0,15 = 1,74.
    Maar voor dat bedrag stuur je niet eens een pakketje in Nederland rond, laat staan naar 't buitenland.

    Ik zal straks weer eens een bericht sturen, wat een ellende zeg.

  15. #340

    Standaard

    Ik krijg net een mail van Zavvi over mijn beschadigde steelbook. De steel kostte €32,49 en als gebaar van goede wil willen ze nu 145% terugbetalen???

  16. #341
    Laatst aangepast door vista-vision : 24-11-2014 om 18:15

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Nu €107,95 met nog daarbovenop 11% korting met kortingscode die erbij vermeld staat voor de liefhebber

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Daar kan ik me niet in vinden. Ik heb ondertussen 27 bestellingen gedaan en allen zijn gearriveerd. Toen ik een probleem had met een beschadigde blu-ray werd deze zonder morren vervangen.

    Je moet gewoon resoluut zijn en aangeven dat je geen store credit wil, maar een vervangend exemplaar en dat je met iets anders niet akkoord gaat. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik de beschadigde versie wel wilde terugsturen, maar dat was niet nodig. Iemand toevallig interesse in een licht beschadigde Time Bandits blu-ray?
    heb deze nog niet gezien,dus misschien wel als e hem nog hebt?pm anders als je wil.

  19. #344

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn boxset van TATI Collection ontvangen. Veel mensen klagen over de verpakking van Amazon.com maar bij ZAAVI.COM is het nog erger. Hij werd ingepakt in een zeer dunne enveloppe zonder enige bescherming in de vorm van bubbels of zoiets. Nu kunnen jullie al raden hoe ik mijn boxset ontvangen heb. Alle hoeken zijn beschadigd en niet alléén de hoeken maar ook hier en daar. Ik wil geen vergoeding maar een nieuw exemplaar. Wat is de juriste procedure?

  20. #345

    Standaard

    Ik vandaag ook de boxset van Steven Spielberg ontvangen die ik bij Amazon.com besteld had. De item was ingepakt in een doosje. Wat een wereld van verschil tussen de verpakking van ZAVVI en die van Amazon.com.

  21. #346

    Standaard

    Je kunt een klacht indienen via je profiel/bestelling op Zavvi.nl.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kunt een klacht indienen via je profiel/bestelling op Zavvi.nl.
    Ik heb het deze namiddag gedaan. Wacht nog een antwoord van hen. Hoe gebeurt het met de kosten om de item terug te sturen?

  23. #348

    Standaard

    Ik meen dat je die zelf moet betalen. Dat is zo'n beetje de standaard bij iedere webshop.

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik meen dat je die zelf moet betalen. Dat is zo'n beetje de standaard bij iedere webshop.
    Niet bij Amazon. Ik zou het toch schandalig vinden als ik de verzendkosten zou moeten betalen. Het is geen licht blu-ray doosje maar wel een box. Dat ze hun zendingen beter verpakken, dan zou de klant niet in die situatie zijn. Ik nog geen antwoord gehad van hen. Nog eventjes afwachten.

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik meen dat je die zelf moet betalen. Dat is zo'n beetje de standaard bij iedere webshop.
    Dat is compleet fout.

    Elke webwinkel die beweert dat je zelf moet opdraaien voor die kosten, die kan je best links laten liggen want die kennen er niets van.

    De retourkosten in de gehele EU zijn voor de verzender (hier de webwinkel) in geval van beschadiging, defect of verkeerde levering.

    En Zavvi weet dat natuurlijk goed genoeg, ze zijn echter gewoon enorm moeilijk te bereiken en zijn bijzonder traag in het reageren, waarna ze meestal nog eerst een mail sturen en proberen je af te rippen met een korting ipv de wetgeving toe te passen.

    Ik denk dat intussen de reputatie van Zavvi toch wel al duidelijk is maar toch blijven er tegen beter weten in bestellen gewoon omdat de prijs zo hun ogen uitsteekt.

    Het is triest, maar ik kan als ik wil mijn winkel ook zo runnen en zonder twijfel gaat mijn klantenaantal naar boven, samen met mijn winst, want een lage prijs wint het altijd van welke negatieve feedback op sociale media dan ook.

Pagina 14 van 49 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •