Pagina 13 van 49 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #301

    Standaard

    Druk gemaakt om niets dus en zeker niet gewend aan de langere levertijden die vaak bij zavvi/thehut horen

    Bij mij komt het altijd binnen via de postservice van de plaatselijke sociale werkplaats Presikhaaf Post, die waarschijnlijk weer landelijk ergens bij aangesloten zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #302

    Standaard

    Nja, ik ben het nog niet gewend dat ze soms ook niet binnen 4-5 dagen leveren.

  3. #303

    Standaard

    Om de één of andere reden besteedt Royal Mail de bezorging tegenwoordig niet meer uit aan PostNL, maar aan SelektPrutsers of Stadspost VOF. Vandaar die fluctuatie in levertijden de laatste tijd hier. PostNL was altijd lekker rap (maandagochtend besteld is vrijdagmiddag op de deurmat), maar nu moet ik er maar aan wennen dat het ook zomaar een week of twee a drie kan duren voordat de buit binnen is. Balen.

  4. #304

    Standaard

    De verzending duurt veel te lang ik wacht nu al een anderhalve week terwijl t maar 3-5 werkdagen zou duren ik heb geen traceer nummer erbij gekregen en krijg alleen maar dezelfde berichten als ik contact met ze opneem ik heb over deze sites nu veel slechte reviews achter gelaten op veel sites dus zullen er noet erg positief aan worden gekeken er door ik ga nu waarschijnlijk nog meer berichten achterlaten bij andere sites om mensen te waarschuwen want mensen die voor hun geld werken en er iets voor kopen verdienen het niet om zo lang te wachten


    P.s weet iemand ook hoe ik me product kan traceren


    Jesse van der veen

  5. #305

  6. #306

    Standaard

    Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar op de site staat gewoon duidelijk als je naar betalen gaat dat er 5 à 10 werkdagen (oftewel 1 à 2 kalenderweken) nodig is om te verzenden. Normaal heb ik dat het in een week binnen is (bv. maandag als ik bestel dat het er zaterdag tot dinsdag erna ongeveer door de bus komt), wat dus gewoon binnen hun zelf aangegeven termijn is. Ook zie ik nergens staan dat je een versnelde verzendoptie kan kiezen en staat ook nergens aangegeven dat ze met een track & trace systeem werken.

    Kortom leuk dat je overal slechte recensies achterlaat, maar hier help je niemand dus mee.

  7. #307

    Standaard

    Je kan inderdaad kiezen voor 3-5 dagen, maar daar moet je extra voor betalen.

  8. #308

    Standaard

    Volgens je recensie op Trustpilot wacht je 'pas' 7 dagen, wat binnen de verwachting 5-10 dagen ligt. Dus wees niet zo ongeduldig en doe een beetje relaxed. Alsof Zavvi van één ontevreden klant wakker zal liggen. Het komt nogal triest over namelijk als je je overal registreert om negatieve recensies achter te laten wanneer het je niet snel genoeg gaat. Zavvi staat erom bekend dat ze niet één van de snelsten zijn.

    Het ligt trouwens niet alleen aan Zavvi maar ook aan de postleverancier. PostNL is vrij snel, maar als je bestelling bij bv. SelektMail, Sandd of Stadspost terecht is gekomen, dan kan het soms wel wat langer duren.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 03-10-2014 om 19:42

  9. #309

    Standaard

    De kans dat iemand de tekst, zoals die nu opgesteld is, uitleest en serieus neemt is bijzonder klein, schat ik zo in.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De kans dat iemand de tekst, zoals die nu opgesteld is, uitleest en serieus neemt is bijzonder klein, schat ik zo in.
    Vreselijk inderdaad, doet gewoon pijn aan mijn ogen

  11. #311

    Standaard

    Ik denk ook niet dat 'ie nog terugkomt, dus wat 'ie nou precies wil bereiken met zijn actie?

    Hij heeft zich trouwens wel op zo'n beetje elke site geregistreerd om een negatieve recensie te schrijven, haha. Kereltje is gewoon pissed dat zijn vriendjes FIFA 15 eerder binnen hebben.

  12. #312

    Standaard

    Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik mijn credit card gegevens bij zavvi.nl kan wijzigen? Ik kom geen steek verder. De HELP-functie beschrijft nog de oude layout van de Zavvi-website. Als ik op Je Account klik, inlog en vervolgens op Instellingen klik, zie ik alleen maar een scherm waarop ik mijn naam, e-mailadres en wachtwoord kan wijzigen. Ik zie nergens een link naar de betaalmethoden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #313

    Standaard

    Als je iets in je mandje hebt en het gaat bestellen, kom je langs een scherm waarin je aangeeft hoe je gaat betalen. Daarbij staat een optie om een nieuwe kaart toe te voegen.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je iets in je mandje hebt en het gaat bestellen, kom je langs een scherm waarin je aangeeft hoe je gaat betalen. Daarbij staat een optie om een nieuwe kaart toe te voegen.
    Ja, dat zal wel, alleen: ik wil de gegevens van mijn bestaande credit card wijzigen zonder iets te bestellen. Ik heb een nieuwe credit card gekregen omdat deze in november verloopt, dus het nummer is hetzelfde gebleven, alleen de vervaldatum en de CVS-code moeten aangepast worden. Dat moet toch gewoon kunnen zonder dat je een bestelling plaatst? Bij Amazon lukt dat wel op die manier.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #315

    Standaard

    Kun je hem toch daar toevoegen en de bestelling niet bevestigen en het winkelmandje weer leegmaken lijkt me.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kun je hem toch daar toevoegen en de bestelling niet bevestigen en het winkelmandje weer leegmaken lijkt me.
    Ja, natuurlijk kan dat, Pepijn, maar het blijft vreemd dat ik niet gewoon bij mijn credit card gegevens kan, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #317
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb dat wel vaker ervaren. Gewoon als nieuwe kaart toevoegen is dan de enige oplossing. Het kan zijn dat er wellicht een historie aan een bepaalde kaart wordt gekoppeld. Elk bedrijf doet dat weer anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #318

    Standaard

    Verdorie. Tot nu toe is 't nog nooit fout gegaan met steelbooks, maar in die van nu (The Wicker Man) zit een gigantische deuk op de voorkant.
    Zelfs de zijkant is ietwat krom gebogen.
    Nu dus contact opnemen met de klantenservice en een foto bijvoegen van de schade?

  19. #319

    Standaard

    Bericht sturen via je profiel met foto's van de schade.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Verdorie. Tot nu toe is 't nog nooit fout gegaan met steelbooks, maar in die van nu (The Wicker Man) zit een gigantische deuk op de voorkant.
    Zelfs de zijkant is ietwat krom gebogen.
    Nu dus contact opnemen met de klantenservice en een foto bijvoegen van de schade?
    Bij mij idem. Ontving gisteren die prachtige steelbook van "The Aristocats" en ook hier een deuk in de zijkant. Hoe krijg je het voor elkaar, want dat lukt je niet zo maar. Je zou bijna denken dat deze al met deuk verzonden is. Ook vond ik de verpakking minder goed dan voorheen, slechts een dun doosje met twee dunne, losse beschermkussentjes. De meeste van hun steelbooks zijn erg duur, dus dan mag je wel verwachten dat ze die goed verpakken. Dat was de laatste keren ook zo, maar dit lijkt weer nergens op. Helaas kun je niet voor alle steelbooks naar Amazon UK uitwijken.Want die verpakken dat beduidend beter. Misschien moet zavvi voortaan ook maar eens verpakkings- en verzendkosten gaan rekenen.

    Aristocats damaged steelbook.jpg
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 08-11-2014 om 10:27
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Misschien moet zavvi voortaan ook maar eens verpakkings- en verzendkosten gaan rekenen.
    Lekker sociale opmerking voor mensen die geen steelbooks bestellen Marcel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #322

    Standaard

    Ik heb het om de één of andere reden altijd met Arrow releases die beschadigd aankomen. Er zit altijd wel ergens een barst in de case en ik vraag me af of dat misschien al zo was in het warehouse. Tot nu toe is de enige steelbook die ik heb besteld daar goed aangekomen, maar de kartonnen verpakking is erg broos. Ze kunnen er beter nog een extra bubbelenvelop omheen doen.

  23. #323

  24. #324

    Standaard

    Zo'n deuk zou je op de verpakking ook moeten zien.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is dus een standaard procedure lijkt wel; eerst een paar euro vergoeding aanbieden, daar niet mee akkoord gaan en dan krijg je ineens een vervangend exemplaar.
    Ze boden me €3,50 aan om terug te storten n.a.v. de steelbook hierboven die helemaal gedeukt is, daar ga ik dus niet mee akkoord.
    Eens zien wat 't antwoord is en of ze zoals je aangeeft een vervangend exemplaar sturen.

Pagina 13 van 49 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •