Pagina 11 van 49 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb al redelijk wat beschadigde steelbooks van Zavvi ontvangen. Tot nu toe alleen 'slashed spines' zoals ze dat in UK noemen; oftewel een diepe kras op de zijkant (rug) van het steelbook. Een bekend probleem bij steelbooks en vooral bij Zavvi.
    Zavvi.com levert volgens mij niet aan Nederland....Alleen Zavvi.nl. Denk dat daar het prijsverschil in zit (portokosten zitten bij de prijs inbegrepen).

    Maar dan zou je toch zeggen dat zavvi .com ook de portokosten erbij telt, als voorbeeld
    Speed steelbook bij zavvi.com € 24,79 bij zavvi.nl €30,99
    X-men the last stand bij zavvi.com € 23,55 bij zavvi.nl €27,29

    Ik heb Speed als pre order staan en volgens mij heb ik deze bij zavvi.com besteld maar volgens mij staat op de mail die ik reeds gekregen heb een bedrag van € 24,79 (ik ben nu op het werk ,moet dit vanavond even thuis checken) dan zou zavvi.com dus goedkoper zijn dan zavvi.nl ??


    Ik heb het even nagekeken, ik heb Speed ge pre ordered op 10-03
    Description Availability Price Qty Gift Wrapping Subtotal
    Speed - Limted Edition Steelbook-Blu-ray Preorder now €25.19 1 €25.19
    Total Delivery Cost: €0.00
    Total: €25.19


    Dus dan bestel ik voortaan bij zavvi.com , scheelt toch altijd weer een paar euro
    Laatst aangepast door Xenomorph : 25-04-2014 om 21:36

  2. #252

    Standaard

    Prijzen kunnen verschillen, maar ook zavvi.com rekent geen port.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Wat is de reden eigenlijk dat de verzending zo lang duurt? Het zou toch geen twee weken moeten duren eer een pakje vanuit de UK bij je op de deurmat ploft?

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat is de reden eigenlijk dat de verzending zo lang duurt? Het zou toch geen twee weken moeten duren eer een pakje vanuit de UK bij je op de deurmat ploft?
    Omdat er een containertje eerst vol moet, plaats op de boot is, wanneer er plaats is bij de bezorgdienst en misschien nog wel meer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #255

    Standaard

    Vandaag weer twee bestellingen binnen gekregen maar helaas weer niet zonder kleerscheuren. Dat begint wel een beetje vervelend te worden.

    Een WWE blu ray, geadverteerd als 3-disc blijkt een 2-disc te zijn. Dit gaf ik gelijk al aan bij klantenservice maar deze persoon bleef bij de 3-disc versie. Nu maar een fotootje gemaakt van de binnenkant en gelijk maar van de beschadiging. Ook de Point Break blu ray steelbook heeft een deuk aan de onderkant.

    Klantenservice maar weer gemaild...

  6. #256

    Standaard

    Zo, mijn bestelling is eindelijk binnen. Begon me al zorgen te maken. Gelukkig zonder kleerscheuren, maar ook zonder slip cover, terwijl de versie op de site deze wel had...

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zo, mijn bestelling is eindelijk binnen. Begon me al zorgen te maken. Gelukkig zonder kleerscheuren, maar ook zonder slip cover, terwijl de versie op de site deze wel had...
    dan heb je meer mazzel dan ik: bestelling van 4 titels verstuurd op 9/4/2014, 2 binnen maar die andere 2 nog steeds niet....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #258

    Standaard

    Ik wacht ook nog op een titel. Maar dat zal wel goed komen.

    Contact met klantenservice is overigens erg goed. Telkens binnen een dag antwoord.

    Men bood me eerst 10% reductie aan op de Point Break steelbook maar dat vond ik niet bevredigend. Omdat het een zavvi exclusive betreft wil ik gewoon een 100% mint exemplaar. Dit heb ik ook aangegeven en gevraagd naar de retour procedure. Men liet me daarop echter weten dat er een nieuw exemplaar wordt verzonden ter vervanging. Over de andere retour sturen werd wederom niets gezegd. Dit is de tweede keer in korte tijd dat ik een vervangend exemplaar krijg. Wederom topservice!

    Echter twijfel ik wel of ik hier blijf bestellen. Ik denk dat de boel gewoon te lang onderweg is. Risico op beschadiging is daarom te groot. De prijzen zijn echter vaak te mooi om het niet te doen. Dilemma...

  9. #259

    Standaard

    Wow Zavvi, waar ik vorige keer twee weken moest wachten, is mijn bestelling nu alweer binnen. Zaterdag besteld, vandaag bezorgd. Zo kan het dus ook!

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wow Zavvi, waar ik vorige keer twee weken moest wachten, is mijn bestelling nu alweer binnen. Zaterdag besteld, vandaag bezorgd. Zo kan het dus ook!
    Het hekele punt van zavvi. Soms is het snel en tiptop in orde, soms is het bagger. Het dilemma met de prijzen blijft bestaan want ze zijn goedkoop en hebben wekelijks kortingacties.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dan heb je meer mazzel dan ik: bestelling van 4 titels verstuurd op 9/4/2014, 2 binnen maar die andere 2 nog steeds niet....
    heb dus contact opgezocht, moest formulier opsturen maar krijg refund (niet om gevraagd) i.p.v. dat ze de titels opnieuw sturen..... op zich wel vlot gereageerd dus wat dat betreft geen klachten
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #262

    Standaard

    Andere mensen ook ervaren dat je in eens verzendkosten €1,29 moet betalen?

    ow. wacht dat is voor zavvi.com, maar ook dat heb ik niet eerder gehad.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Andere mensen ook ervaren dat je in eens verzendkosten €1,29 moet betalen?

    ow. wacht dat is voor zavvi.com, maar ook dat heb ik niet eerder gehad.
    bizar; net even op site artikel in mandje gedaan; als je voor pond kiest zijn er geen delivery kosten, kies je voor euro staat er 1.29 euro voor delivery....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #264

    Standaard

    Levering van de laatste twee bestellingen bij zavvi.nl waren erg snel. 3-4 dagen. Hopelijk houden ze dit vol.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Andere mensen ook ervaren dat je in eens verzendkosten €1,29 moet betalen?

    ow. wacht dat is voor zavvi.com, maar ook dat heb ik niet eerder gehad.
    Dat was toch al altijd zo? Daarom ga ik altijd naar de nl-versie (zavvi.nl). Overigens: € 1,29 verzendkosten: waar hebben we het over? Voor dat luttele bedrag kun je nog niet eens een Blu-ray of DVD binnen Nederland verzenden, laat staan vanuit de UK.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #266

  17. #267

    Standaard

    Ik begrijp weinig van die rare prijsveranderingen bij Zavvi. Ik wilde Tremors bestellen op blu-ray, want hij stond al tijden voor €9,- op de site. Kijk ik gisteren, is 'ie opeens €25,19! Hoe kan die prijs opeens zo explosief zijn gestegen?

    Edit: nu is 'ie weer €10,99. Toch een foutje geweest?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 28-05-2014 om 22:53

  18. #268

    Standaard

    Weet iemand met welke bezorgdienst pakketjes van Zavvi.nl worden afgeleverd? Ik kan helaas niets op de envelop zelf vinden.

  19. #269

  20. #270

  21. #271

    Standaard

    Boe, na 10 succesvolle leveringen heb ik nu een licht beschadigde blu-ray binnengekregen.

    Er zit een barst in het doosje en een scheurtje van +/- 1cm in de cover. Niet erg genoeg om te retourneren, maar wel balen aangezien het een reversible cover betreft (Time Bandits S.E.). Ik denk overigens dat het meer aan PostNL te verwijten valt dan aan Zavvi, hoewel die bubbelenveloppen toch niet beschermend genoeg lijken te zijn. Nou ja, hopen dat de volgende levering wel weer onbeschadigd is.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 10-07-2014 om 20:52

  22. #272

    Standaard

    Weet iemand toevallig hoe het zit met retourneren aan Zavvi? Als ik bv aangeef dat de cover en doosje beschadigd zijn, sturen ze me dan een nieuwe?

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig hoe het zit met retourneren aan Zavvi? Als ik bv aangeef dat de cover en doosje beschadigd zijn, sturen ze me dan een nieuwe?
    Zie hier: http://help.zavvi.nl/index.php?sid=5...=26&artlang=nl

  24. #274

    Standaard

    Zavvi gaat me een nieuw exemplaar toesturen. Ze boden me eerst een schadevergoeding aan van een paar euro, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Er staat verder niets over het terugsturen van de beschadigde blu-ray. Fijne service en snel geholpen!

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi gaat me een nieuw exemplaar toesturen. Ze boden me eerst een schadevergoeding aan van een paar euro, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Er staat verder niets over het terugsturen van de beschadigde blu-ray. Fijne service en snel geholpen!
    Dat is dus een standaard procedure lijkt wel; eerst een paar euro vergoeding aanbieden, daar niet mee akkoord gaan en dan krijg je ineens een vervangend exemplaar.

Pagina 11 van 49 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •