Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is dus een standaard procedure lijkt wel; eerst een paar euro vergoeding aanbieden, daar niet mee akkoord gaan en dan krijg je ineens een vervangend exemplaar.
    Ze zullen idd wel zo'n script hebben of iets dergelijks. Er zullen vast ook wel mensen zijn die akkoord gaan met die paar euro.

    Ik ben best tevreden over Zavvi. Bestellingen zijn er ook altijd binnen week. Alleen die verpakking is nogal dunnetjes, maar tot nu toe is alleen de laatste Blu-Ray van de 10 die ik eerder daar heb besteld licht beschadigd.

  2. #277

    Standaard

    Ik las hier dat Zavvi in het geval van een bestelling met meerdere items alles apart verzend? Want ik kreeg vandaag ook 5 aparte mailtjes dat mijn Blu-rays verzonden waren. Ik neem aan dat dan ook alles via de brievenbus geleverd wordt?

  3. #278

    Standaard

    Zoals ik heb ervaren word bij zavvi.nl alles, wat in de brievenbus past, in aparte enveloppen verstuurd

  4. #279

    Standaard

    Bedankt. Zal de postbode wel weer blij zijn

  5. #280

    Standaard

    Het kan zijn dat je niet alles tegelijk binnenkrijgt

  6. #281

    Standaard

    Ja dus, vandaag 2 van de 5 enveloppen binnen gehad.

  7. #282

    Standaard

    Wat is het verschil met internationale standaard verzending (gewoonlijk binnen 5-10 dagen binnen) en de internationale verzending met tracking (2-4 dagen). Ik begrijp dat het verschil de tracking is, maar ze vragen voor beide geen verzendkosten, dan lijkt het me logisch dat ik voor de tracking ga, of zit er een addertje onder het gras?

  8. #283

    Standaard

    Je betaalt € 6,99 als je levering met tracking kiest, maar je pakketje doet er dan 2-3 dagen over. Staat ook netjes aangegeven op de site?

    http://www.zavvi.nl/articles/interna...-delivery.list (tweede rij)

  9. #284

    Standaard

    Dat staat daar idd, maar ik heb nu een bestelling geplaatst met tracking zonder dat er 6,99 erbij komt. Ze zijn dus beide "gratis", vond dat wat apart.

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Dat staat daar idd, maar ik heb nu een bestelling geplaatst met tracking zonder dat er 6,99 erbij komt. Ze zijn dus beide "gratis", vond dat wat apart.
    Misschien een actie als je boven een bepaald bedrag uitkomt, ik weet dat ze dat wel eens hebben gehad, maar meestal moest er dan een code gebruikt worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #286

    Standaard

    Wat me ook opvalt zijn de vele taalfouten in hun mailtjes.

    Nu ben ik daarin zelf ook geen taalkundige, maar voor zo'n professionele organisatie lijkt het me erg slordig.

  12. #287

    Standaard

    Het blijft natuurlijk wel van origine een Engels bedrijf, misschien dat iemand daar een spoedcursus Nederlands heb geheeft ofzo?

  13. #288

    Standaard

    Ik denk dat ze gewoon de Engelse tekst door de google translate hebben gedaan, zo lijkt het in ieder geval .

  14. #289

    Standaard

    Ik heb op 18 augustus twee Blu-rays besteld bij zavvi.nl en kreeg kort daarop bericht dat deze verzonden zijn. Dat is ook zichtbaar in mijn orderoverzicht. Eén van de twee heb ik inmiddels al enkele dagen binnen, de ander nog niet. Toch vreemd als je dezelfde verzendmethode gebruikt. Dan zouden ze ook beide dezelfde dag moeten aankomen, lijkt me. Of kan het zijn dat zij verschillende locaties hebben van waaruit zij hun spullen versturen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #290

    Standaard

    Dat is heel goed mogelijk Marcel, heb wel eens gelezen dat er pakketjes uit US kwamen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #291

    Standaard

    Zavvi laat ook bij mij op zich wachten. De meeste orders heb ik in zo'n 4 a 5 dagen binnengekregen, maar ik wacht nu al meer dan een week op mijn Lifeforce blu-ray. Nog twee weken te gaan voordat ik er melding van kan maken, maar hopelijk komt het niet zover. Tot nu toe heb ik geen klachten. Zou het einde van de vakantieperiode er wellicht iets mee te maken hebben?

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb op 18 augustus twee Blu-rays besteld bij zavvi.nl en kreeg kort daarop bericht dat deze verzonden zijn. Dat is ook zichtbaar in mijn orderoverzicht. Eén van de twee heb ik inmiddels al enkele dagen binnen, de ander nog niet. Toch vreemd als je dezelfde verzendmethode gebruikt. Dan zouden ze ook beide dezelfde dag moeten aankomen, lijkt me. Of kan het zijn dat zij verschillende locaties hebben van waaruit zij hun spullen versturen?
    Ik heb de tweede uit de bestelling eindelijk pas gisteren ontvangen. Aan de envelop te zien is deze via België verzonden en daar kennelijk enige tijd blijven 'hangen'. Maar over het algemeen gaat de verzending wel een stuk beter dan voorheen. Ook over hun verpakkingswijze ben ik in het algemeen wel goed te spreken. Steelbooks worden uitmuntend verpakt, een disc met slipcover kwam aan in een kartonnen doosje, en alleen voor plastic keepcases gebruiken ze gewone bubbelenveloppen, net als Amazon. Blijf het overigens wel bijzonder vinden dat ze alles stuk voor stuk versturen en niet bij elkaar. Lijkt me niet erg efficiënt, maar misschien kan dat (vanwege de verschillende voorraadlocaties?) niet anders.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #293

    Standaard

    Ik vind het apart versturen wel fijn. Nu past alles tenminste in de brievenbus en hoef ik niet thuis te zijn om een pakket aan te nemen.

  19. #294

    Standaard

    Ook vandaag helaas nog geen pakketje. Volgens de Zavvi despatch mail van vorige week maandag zou 'ie uiterlijk morgen aan moeten komen. De enige andere keer dat het zo lang duurde was met mijn Time Bandits replacement. Die kwam ook pas op de laatste dag aan. Fingers crossed.

    Als Zavvi je een despatch mail stuurt (your order has been sent and will arrive shortly blabla), betekent dat dan dat de bestelling echt al verzonden is, of dat ze een mailtje richting het warehouse hebben gestuurd om de bestelling af te handelen?

  20. #295

    Standaard

    Zavvi kan ook zo 3 weken duren, al is het dit jaar wel vooruit gegaan moet ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zavvi kan ook zo 3 weken duren, al is het dit jaar wel vooruit gegaan moet ik zeggen.
    Tot nu toe heb ik, met uitzondering van mijn allereerste bestelling en de Time Bandits replacement alles binnen 4 a 5 dagen binnengekregen. Dat zijn bij elkaar genomen toch zeker zo'n 15 bestellingen geweest. Vandaar dat ik me nu dus afvraag waar dat ding blijft.

  22. #297

    Standaard

    Ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Vandaag weer niks.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Vandaag weer niks.
    Nutteloze actie, zeggen ze toch dat je 3 weken moet wachten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nutteloze actie, zeggen ze toch dat je 3 weken moet wachten.
    Vast, maar heb gevraagd of ze het eens met het warehouse willen checken of dat ding ook daadwerkelijk de deur heeft verlaten.

  25. #300

    Standaard

    Nou, m'n bestelling is eindelijk aangekomen. PostNL kan het niet zijn, want de postbode komt altijd pas tussen 4 en 6 's middags. Sandd ook niet, want die leveren alleen op dinsdag en vrijdag.

    Iemand een idee welk bedrijf onderstaande code gebruikt? (Die barcode met 302-EE-ZEI erop) SelektMail?


Pagina 12 van 49 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •