Pagina 15 van 49 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #351

    Standaard

    check mijn problemen in zavvi.co.uk topic, ongelofelijke ***winkel

  2. #352

    Standaard

    Het is nu ongeveer 28uur geleden dat ik contact genomen met hen en tot nu toe heb ik nog geen antwoord gekregen. Geweldig. Ben benieuwd hoe lang ik zal moeten wachten.

  3. #353

    Standaard

    Denk een week of twee.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #354

    Standaard

    Tot nu zijn al mijn 30+ bestellingen goed aangekomen. Degene die beschadigd was heb ik zonder problemen kunnen ruilen. Ik mocht het beschadigde exemplaar houden.

  5. #355

    Standaard

    Heb de laatste keer ook een beschadigde bestelling binnen gekregen. Kreeg alleen een korting. Overigens is het steeds exact 48 uur voordat ze terug mailen. Dus kan de poster boven me daar rekening mee houden .

  6. #356

    Standaard

    Ze bieden je eerst standaard een korting aan. Dat kun je weigeren. Als je een nieuw exemplaar eist dan gaan ze daar, na enig aandringen, wel mee akkoord.

  7. #357
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En hoe lang is het geleden dat je dit nog eens voorgehad hebt ? Volgens mij is hun policy ondertussen veranderd. En dat je moet zagen en zagen om iets van hen gedaan te krijgen dat is inderdaad bijzonder klantvriendelijk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En hoe lang is het geleden dat je dit nog eens voorgehad hebt ? Volgens mij is hun policy ondertussen veranderd. En dat je moet zagen en zagen om iets van hen gedaan te krijgen dat is inderdaad bijzonder klantvriendelijk
    Het zal denk ik zo'n half jaartje terug zijn dat ik een beschadigde blu-ray in de bus kreeg.

    Het zal er overigens ook aan liggen hoe je de medewerker(s) daar te woord staat. Als je gaat schelden of eisen stellen dan word je denk ik minder snel geholpen.

  9. #359

    Standaard

    Ik heb eigenlijk een antwoord gekregen.

    In order to assist you with this please provide us with a quote for the postage to return the damaged item back to us. Once we have this we will be able to asses this and provide a reasonable solution.
    wat willen ze zeggen met provide us with a quote for the postage?

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk een antwoord gekregen.



    wat willen ze zeggen met provide us with a quote for the postage?
    Dat je ze moet vertellen wat de verzendkosten zijn voor ze om het pakketje terug te sturen, zodat ze die kunnen vergoeden.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #361

    Standaard

    En wat moet ik doen? Terugsturen en wachten op die vergoeding of omgekeerd?

  12. #362
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee eerst laten weten aan hen wat de verzendkosten zijn om het terug te sturen naar Zavvi. Hoewel 'k vermoed dat ze je niet eens een adres hebben gegeven waar je het naartoe moet sturen. Dat mag je lekker zelf uitzoeken.

    Net zoals thehut.com gewoon een belachelijke toko die Zavvi rommel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #363

    Standaard

    Krijg ik een kortingscode voor 15% die tot middernacht geldig is, voer je 'm in, doet 'ie het niet! En dat is niet de eerste keer dat een code niet werkt. Staat je netjes, Zavvi.

  14. #364

    Standaard

    Werkt niet met andere kortingsacties hè, zoals de 2v13 Blu-ray's.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #365

  16. #366

    Standaard

    Jr moet een wat grotere mond opzetten dat heb ik gedaan ik krijg mijn geld terug voor een kapotte hoes plastic i s gebroken als ik hem opstuurde kreeg ik een nieuwe naar vroeg mijn geld terug.
    maar ik heb overvloed aan nieuwe doosjes..

  17. #367

    Standaard

    Oh trouwens als je het via Facebook doet reageren ze sneller..

  18. #368

    Standaard

    Vandaag een pakketje in de bus liggen die de 19de was verstuurd, dus lekker snel geleverd!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Vandaag een pakketje in de bus liggen die de 19de was verstuurd, dus lekker snel geleverd!
    Nou, dan heb je mazzel. Ik wacht nog steeds op een zending van 2 januari van dit jaar. Geen idee waar die uithangt.

    Blijft overigens wel een raar bedrijf. Ik had daar de steelbook van "Time Bandits" besteld (was gewoon "op voorraad" tijdens het bestellen), bleken er opeens leveringsproblemen te zijn. Vervolgens word je weken aan het lijntje gehouden met excuus-mails en dat ze er "alles" aan doen om het product zo snel mogelijk op te sturen. Zie ik in mijn besteloverzicht vandaag dat ze de order doodleuk gecanceld hebben, zonder mij daarvan op de hoogte te stellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #370

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Misschien problemen met Arrow?
    Geen idee. De steelbook van "Time Bandits" kostte bij zavvi.nl toen slechts € 7,65, terwijl die in de Arrow-shop momenteel voor maar liefst £ 17,99 staat. Dat is mij echt veel te duur, zeker met de huidige koers van het Britse Pond. Maar ook Amazon UK verkoopt de steelbook-versie niet (meer) en op de site van zavvi is deze ook spoorloos verdwenen. Vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #372

    Standaard

    De normale versie is nu erg goedkoop en dan krijg je er een reversible cover bij.

  23. #373

    Standaard

    Ik heb vandaag de ultimatum collectors 'edition steelbook van Metropolis ontvangen. De verpakking van steelbooks is in het algemeen zeer goed. Waarom alléén steelbook goed verpakken in een doos en niet de boxen?

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de ultimatum collectors 'edition steelbook van Metropolis ontvangen. De verpakking van steelbooks is in het algemeen zeer goed. Waarom alléén steelbook goed verpakken in een doos en niet de boxen?
    Ik vind juist dat hun verpakking van steelbooks de laatste tijd een stuk minder geworden is. Die was vorig jaar heel goed, met een stevige doos en veel bescherming. De laatste keren echter kreeg ik ze in een doosje van slap karton en daarom heen twee losse, dunne schuimachtige beschermfoliestrips. Dat doet Amazon toch een stuk beter.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #375

    Standaard

    Begin deze week met zavvi contact opgenomen over het feit dat ik mijn Steven Spielberg box, die op 2 januari verzonden is, nog steeds niet ontvangen heb. Zo extreem lang heb ik het bij zavvi nog niet meegemaakt. Tot nu toe zijn alle bestellingen die ik in de loop van de jaren bij zavvi het geplaatst, aangekomen, dus ik denk dat iemand zich de box tijdens het transport onrechtmatig toegeëigend heeft. Kreeg vrij snel een reactie van zavvi en het verzoek om een Non-Receipt Of Goods disclaimer form in te vullen en ondertekend retour te zenden. Zo gezegd, zo gedaan. En gisteren kreeg ik een mail dat ze de box opnieuw verzonden hebben. Hopelijk komt deze nu wel aan. We wachten het af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 15 van 49 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •