Pagina 16 van 49 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #376
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gelukkig niet gewacht tot volgende week dinsdag Marcel, anders was je waarschijnlijk het haasje want langer dan 30 dagen na verzenden doen ze er niets meer mee. Ik spreek uit ervaring, heb eruit geleerd maar kan geen kwaad als anderen hiervan op de hoogte zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gelukkig niet gewacht tot volgende week dinsdag Marcel, anders was je waarschijnlijk het haasje want langer dan 30 dagen na verzenden doen ze er niets meer mee. Ik spreek uit ervaring, heb eruit geleerd maar kan geen kwaad als anderen hiervan op de hoogte zijn.
    Dat zou wel heel vreemd zijn omdat ze vaak aangegeven dat je minimaal een x-aantal weken moet wachten voordat je een zending als vermist opgeeft.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #378

    Standaard

    Even hun 'voorwaarden' opgezocht:

    "Normaal gesproken moet je rekening houden met ongeveer 10-15 werkdagen tot levering na verzending uit ons magazijn als je een afleveradres in Nederland of in één van de andere landen van de Europese Unie hebt. Als je na 21 dagen je bestelling nog steeds niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op om de redenen voor deze vertraging verder te onderzoeken.
    Uitzondering hierop is het Verenigd Koninkrijk waar we kunnen leveren binnen 3 tot 5 werkdagen. Mocht je hier na 15 dagen je bestelling nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op. Ons Klantenservice Team staat tot je beschikking om eventuele problemen op te lossen.
    Zorg ervoor dat je ons op de hoogte brengt van het feit dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Als wij niets van je horen binnen 40 dagen na onze e-mail ter bevestiging dat je bestelling verzonden is, kunnen wij niet meer overgaan tot terugbetaling of een vervangende bestelling naar je toesturen."
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #379
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    40 dagen dus ipv 30
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #380

    Standaard

    Twee weken terug hier de blu-ray box Suits seizoen 1-3 besteld voor 31 euro. Word net het pakje aangeboden, moet ik 19 euro invoerrechten betalen!! Sinds wanneer moet je dat betalen voor iets wat uit Engeland komt? Niet geaccepteerd natuurlijk, en hij gaat dus retour. Maar evwn n mail sturen.

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Twee weken terug hier de blu-ray box Suits seizoen 1-3 besteld voor 31 euro. Word net het pakje aangeboden, moet ik 19 euro invoerrechten betalen!! Sinds wanneer moet je dat betalen voor iets wat uit Engeland komt? Niet geaccepteerd natuurlijk, en hij gaat dus retour. Maar evwn n mail sturen.
    Zavvi is gevestigd op de kanaaleilanden en die vallen NIET onder de EU. Dus bij Zavvi heb je bij bestellingen boven 22 euro kans op douaneheffing.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Zavvi is gevestigd op de kanaaleilanden en die vallen NIET onder de EU. Dus bij Zavvi heb je bij bestellingen boven 22 euro kans op douaneheffing.
    Ik had eerder dit jaar de Friends-box daar gekocht voor 65 euro en eerder ook items die duurder zijn dan 22 euro, en nooit problemen. En onderaan de hoofdpagina staat waar het bedrijf (als onderdeel van The Hut Group) geregistreerd staat, en dat is "hartje" UK, en in mijn beleving zou ik NOOIT invoerrechten moeten betalen:
    © 2015 The Hut.com Ltd is een bedrijf geregistreerd in Engeland en Wales (registratienummer 5016010) met geregistreerd adres Meridian House, Gadbrook Park, Gadbrook Way, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.


  8. #383

    Standaard

    Volgens mij verzendt Zavvi de zendingen onder de 22 euro vanaf Guernsey omdat dat fiscaal aantrekkelijker is voor ze. Zendingen boven de 22 euro worden meestal verzonden vauit de UK omdat de klant dan weer geen invoerrechten hoeft te betalen. Maar heel soms komen de zendingen boven de 22 euro ook uit Guernsey.

  9. #384

    Standaard

    Ik heb ze netjes een mail gestuurd waarom ik ineens invoerrechten moet betalen, ondanks het feit dat op de site vermeld staat dat ze gewoon in de UK gevestigd zijn en daar ook geregistreerd staan. En of ik alsnog deze box voor mijn bestelde prijs kan krijgen (nu 42 euro) zonder invoerrechten.

    Al ben ik nu ook aan het watertanden voor deze hele mooie box voor 32,55 euro:
    http://www.zavvi.nl/blu-ray/sin-city.../10985783.html

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik had eerder dit jaar de Friends-box daar gekocht voor 65 euro en eerder ook items die duurder zijn dan 22 euro, en nooit problemen. En onderaan de hoofdpagina staat waar het bedrijf (als onderdeel van The Hut Group) geregistreerd staat, en dat is "hartje" UK, en in mijn beleving zou ik NOOIT invoerrechten moeten betalen:
    © 2015 The Hut.com Ltd is een bedrijf geregistreerd in Engeland en Wales (registratienummer 5016010) met geregistreerd adres Meridian House, Gadbrook Park, Gadbrook Way, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.

    Ik geef je weinig kans, want dit staat in de algemene voorwaarden waarmee je hebt ingestemd toen je de bestelling plaatste:
    Als uw afleveradres zich binnen het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, worden geen extra belastingen aan u doorberekend. Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden. U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.
    Kwestie van de kleine lettertjes lezen...

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik geef je weinig kans, want dit staat in de algemene voorwaarden waarmee je hebt ingestemd toen je de bestelling plaatste:


    Kwestie van de kleine lettertjes lezen...

    .....begrijp ik nu goed dat bestellingen bij zavvi.nl boven de 22 euro invoerrechten betaald moeten worden???? Zavvi.nl...............".nl"????????
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    .....begrijp ik nu goed dat bestellingen bij zavvi.nl boven de 22 euro invoerrechten betaald moeten worden???? Zavvi.nl...............".nl"????????
    www.wowhd.nl --> Australische webwinkel
    www.miniinthebox.nl --> Chinese webwinkel
    www.aliexpress.nl --> Chinese webwinkel

  13. #388

    Standaard

    Ik ben het eens met Franklin dat dit ook uitermate vreemd is. Ik bestel regelmatig items bij zavvi.nl die boven de 22 euro zijn, maar ik heb nog nooit invoerrechten o.i.d. hoeven te betalen. Zou ook vreemd zijn voor een bedrijf uit de EU.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben het eens met Franklin dat dit ook uitermate vreemd is. Ik bestel regelmatig items bij zavvi.nl die boven de 22 euro zijn, maar ik heb nog nooit invoerrechten o.i.d. hoeven te betalen. Zou ook vreemd zijn voor een bedrijf uit de EU.
    Tja hoe vreemd is het, het staat gewoon in hun voorwaarden. Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad tot nu toe.
    Mensen lezen slecht, dat blijkt maar weer eens. En dan later gaan klagen...

  15. #390

    Standaard

    Ik heb er ondertussen 40+ bestellingen opzitten bij Zavvi (zowel NL als UK) en ook ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Ik denk dat hier iets fout is gegaan.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb er ondertussen 40+ bestellingen opzitten bij Zavvi (zowel NL als UK) en ook ik heb nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Ik denk dat hier iets fout is gegaan.
    Maar dat zullen niet allemaal items boven de 22 euro zijn geweest. Zavvi verzend altijd per stuk, ook al bestaat je bestelling uit meerdere items. Dus dan zouden ze per stuk meer dan 22 euro moeten kosten mochten daar douanekosten aan toegevoegd kunnen worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #392

    Standaard

    Er zitten een paar box sets tussen die zo'n 25 euro kostten.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er zitten een paar box sets tussen die zo'n 25 euro kostten.
    Daar zeg je het al; een paar. Dat is dus niet zoveel, dus misschien heb je geluk gehad.
    Maar ik weet ook niet of er douanekosten op zouden moeten komen of niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #394

    Standaard

    Er staat ook bij de artikelen vermeld dat het verzonden wordt vanuit hun magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Dat wordt ook algemeen gezien als onderdeel van de EU

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Er staat ook bij de artikelen vermeld dat het verzonden wordt vanuit hun magazijn in het Verenigd Koninkrijk. Dat wordt ook algemeen gezien als onderdeel van de EU
    Geef even een link als je wilt, ik zie dit bij zavvi.nl-items niet staan

  21. #396

    Standaard

    Volgens mij wordt alles verzonden vanuit Guernsey (aangezien daar het warehouse van The Hut zit), één van de kanaaleilanden.

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Geef even een link als je wilt, ik zie dit bij zavvi.nl-items niet staan
    Bij "Bezorgen en retourneren" wat je bij elk artikel wel zult vinden, zie je in de tweede alinea staan dat ze vanuit het Verenigd Koninkrijk verzenden.

  23. #398

    Standaard

    Hoe langt duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Controleer de aangegeven beschikbaarheid van je gekozen artikel(en) voordat je je bestelling plaatst: Beschikbaar | klaar om verzonden te worden
    Normaal gesproken moet je in Nederland rekening houden met ongeveer 4-9 werkdagen totdat je bestelling arriveert vanuit ons magazijn in het Verenigd Koninkrijk.
    Dit staat dus letterlijk bij de artikelen op Zavvi.nl. Ik kreeg gisteren een bestelling binnen (boven de 22 euro) en op de verpakking stond dus dat deze inderdaad vanuit Guernsey is verzonden. Maar aangezien dit NIET bij het Verenigd Koninkrijk hoort, klopt de informatie op de site niet, en zou je dit dus als misleiding kunnen zien (Kassa-item). Geen importkosten op deze bestelling, maar er is gelijktijdig nog een gelijkwaardige item verzonden...

  24. #399

    Standaard

    Duurt het bij jullie ook zo lang voor je een bevestigingsmail krijgt van Zavvi?.

    Ik heb er 2 steelbooks besteld, en de stappen gevolgd (gekozen voor IDEAL), en vervolgens betaald.

    Het geld is afgeschreven (kan ik zien bij Internetbankieren), maar in mijn account staat dat ik geen openstaande bestellingen heb, en deze bestelling is dus niet te zien.

    Is dit normaal???

  25. #400

    Standaard

    Nee, dat is niet normaal. Je zou het gelijk moeten kunnen zien nadat je hebt betaald. Zijn de steelbooks wel op voorraad of zijn het geen pre-orders?

Pagina 16 van 49 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •