Pagina 17 van 49 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zijn de steelbooks wel op voorraad of zijn het geen pre-orders?
    Zelfs dan zou je een bevestigingsmail moeten krijgen en de zouden de bestellingen in je account moeten komen staan.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  2. #402

    Standaard

    Even contact opnemen via je profiel met de klantenservice. Schijnt vaker voor te komen, al heb ik het zelf (gelukkig) nog niet meegemaakt.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nee, dat is niet normaal. Je zou het gelijk moeten kunnen zien nadat je hebt betaald. Zijn de steelbooks wel op voorraad of zijn het geen pre-orders?
    Nu staat er in mijn account dat ze verzonden zijn, en op de pagina zelf dat ze beschikbaar zijn.

    Geen mail ontvangen, dus hopelijk komen ze aan.

    Beetje raar allemaal.

  4. #404

    Standaard

    Ik krijg nu net de bevestigingsmail & verzendmail binnen.
    Beetje laat, maar ik heb hem.

  5. #405

    Standaard

    Crap, ik kom er net achter dat mijn limited edition steelbook van They Live een klein deukje heeft op de voorkant.

    Niet de moeite waard om terug te sturen, maar ik vroeg me al af wanneer het een keertje fout zou gaan. Die gare, kartonnen uitvouwboxen met zo'n miniscuul beschermvelletje erin biedt natuurlijk weinig tot geen bescherming. Cententikkers bij Zavvi.

  6. #406

    Standaard

    helaas gaat het vaak miss bij zavvi en moet je ze eerst uitschelde voor ze ook maar moeite doen om geld terug te storten
    Een nieuwe krijg je vaak niet.
    Succes hoop voor je dat de service bij jou beter gaat

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    helaas gaat het vaak miss bij zavvi en moet je ze eerst uitschelde voor ze ook maar moeite doen om geld terug te storten
    Een nieuwe krijg je vaak niet.
    Succes hoop voor je dat de service bij jou beter gaat
    Lijkt me inderdaad de beste strategie om iets bij iemand gedaan te krijgen...

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Lijkt me inderdaad de beste strategie om iets bij iemand gedaan te krijgen...
    Schelden inderdaad niet, maar als je maar voldoende je ongenoegen uit gaan ze echt wel overstag.

  9. #409

    Standaard

    Zoals ik al zei vind ik het niet de moeite waard om hier een nieuwe voor te regelen. Ik heb 'm zelf al enigszins weten uit te deuken.

  10. #410

    Standaard

    Hier een positief berichtje : Pas geleden de 3D+2D blu-ray van ''R.I.P.D.'' besteld bij Zavvi.nl, en na ongeveer een weekje had ik hem binnen.

    Helaas waren de houders binnenin afgebroken, waardoor de schijfjes er los in lagen.

    Ik mailde ze hierover, en had 2 foto's bijgevoegd als bewijs.

    Kort hierna ontving ik bericht, dat ze me een kleine korting wilde geven als compensatie.

    Ik antwoordde terug dat ik die niet hoefde, maar alleen een nieuw doosje wilde hebben, zodat ik de schijfjes goed kon opbergen om krassen te voorkomen.

    Ze zouden me toen een nieuw leeg doosje terugsturen, en zouden me mailen als het verstuurd was.

    Aldus geschiede, en gisteren ontving ik een envelop met hierin een nieuw doosje.

    En nu komt het: In plaats van een leeg doosje hebben ze uit goede wil me een compleet nieuw geseald exemplaar gestuurd.

    Dus met nieuwe schijfjes er in.

    Ik hoefde niets terug te sturen.

    Vind ik grote klasse, dit terwijl ze dat niet hoefden te doen voor me, en had er ook niet om gevraagd.

    Na negatieve verhalen vond ik deze goede geste ook wel de moeite waard om te vermelden over deze webwinkel.

  11. #411

    Standaard

    Wel uiteraard gaan ze geen leeg doosje sturen, dit hebben zij namelijk niet op stock. Toch mooi dat ze een nieuw exemplaar opstuurden. Toen ik zelf een boxset van zavvi ontving die redelijk wat schade ondervonden had tijdens verzending (ingedeukte spine, en onderliggende disc holders gebarsten), had ik hun ook gecontacteerd en foto's bijgevoegd. Ik moest echter mijn exemplaar terug sturen naar hun, wat me extra verzendkosten opleverde, maar ik heb wel gevraagd de nieuwe zending met een kartonnen pakje te versturen. Wat ze ook deden en die verliep zonder problemen. Maar hun verpakkingen zijn in het algemeen erg pover en ik vraag me af hoeveel procent van hun zendingen als beschadigd gemeld wordt.

  12. #412

    Standaard

    Zijn er anderen die zich afvragen of Zavvi duurder is geworden?

    Twee maanden terug heb ik een aantal films besteld voor hele nette prijzen (o.a. Terminator 2: Skynet Edition, Iron Man, How I Live Now). Allemaal tussen de €9 en €12 euro, zeer schappelijk dus. Maar ik als ik nu de webshop bekijk zitten de gemiddelde prijzen tussen de €15 en en €22 euro (aanbiedingen daargelaten).

  13. #413

    Standaard

    De prijzen varieren van week tot week. Als iets veel wordt besteld dan maken ze het duurder.

  14. #414

    Standaard

    Heeft er denk ik ook mee te maken dat de Britse Pond steeds duurder is geworden. Omdat het allemaal Britse releases zijn, die in Groot Brittanië worden ingekocht en dus in Ponden moet worden afgerekend, gaan de Euro-prijzen omhoog.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #415

    Standaard

    Toch zijn er nog steeds acties waarbij je voor erg weinig geld Blu-rays of DVD's bij zavvi.nl kunt aanschaffen, zoals bij de Blu-rays 2 voor € 11 (beperkte keuze) en met name 2 voor € 15.
    Maar het is wel waar: het Britse Pond is de laatste tijd erg in waarde gestegen t.o.v. de Euro die in een vrije val is geraakt sinds alle Griekenland-perikelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #416

    Standaard

    Hier heb ik wat aan. Ik vermoedde dat het iets met de pond te maken had, maar nu weet ik het dus zeker. Bedankt allen.

    Zonder creditcard ben ik vooral op Zavvi aangewezen voor UK-imports. Zal iedere week even kijken of de prijzen gedaald zijn, en ondertussen op zoek gaan naar een alternatief.

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Hier heb ik wat aan. Ik vermoedde dat het iets met de pond te maken had, maar nu weet ik het dus zeker. Bedankt allen.

    Zonder creditcard ben ik vooral op Zavvi aangewezen voor UK-imports. Zal iedere week even kijken of de prijzen gedaald zijn, en ondertussen op zoek gaan naar een alternatief.
    Je kunt ook op Amazon kopen, door een code aan te schaffen via https://www.amzcode.nl/ en die code in je Amazon-profiel te activeren.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Zonder creditcard ben ik vooral op Zavvi aangewezen voor UK-imports. Zal iedere week even kijken of de prijzen gedaald zijn, en ondertussen op zoek gaan naar een alternatief.
    Of je schaft een pre paid credit card aan, die je kan opwaarderen via IDEAL? : https://prepaid.yourmastercard.nl/?a...FU2BoC4rfw_wcB

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je kunt ook op Amazon kopen, door een code aan te schaffen via https://www.amzcode.nl/ en die code in je Amazon-profiel te activeren.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Of je schaft een pre paid credit card aan, die je kan opwaarderen via IDEAL? : https://prepaid.yourmastercard.nl/?a...FU2BoC4rfw_wcB
    Bedankt voor de tip heren! Ik ga op onderzoek uit. Erg fijn dit.

  20. #420

    Standaard

    Beste

    Bedankt voor het winkelen bij Zavvi Nederland.

    Één of meerdere artikelen zijn klaar om verstuurd te worden. Er is echter een probleem met het verwerken van de betaling van bestelling --------.

    Helaas kunnen wij het betalingsprobleem niet oplossen, en zul je de bestelling moeten annuleren. Probeer deze daarna opnieuw met een andere betalingsmethode te plaatsen.

    Als je nog verdere vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen je graag verder helpen. Wacht alstublieft 30 minuten na het ontvangen van deze email voordat je contact met ons opneemt. Dit vragen wij om ervoor te zorgen dat het systeem in de tussentijd is bijgewerkt.



    Dit heb ik nog nooit gehad, ik heb daar altijd betaald met iDEAL en 't bedrag is er nu ook gewoon afgeschreven.

  21. #421

    Standaard

    Deze mail had ik twee weken terug ook gehad. Bij mij was het dan betaling via credit card.
    Ik dacht, ik ga de bestelling volgens hun instructie annuleren en opnieuw bestellen, maar annuleren lukt niet via hun site.
    Vervolgens kreeg ik 2 dagen later een bevestiging dat de bestelling verzonden is. ??? En inmiddels is het ook ontvangen.

    Ik vermoed dat ze door een systeemfout lukraak deze mail versturen....

  22. #422

    Standaard

    Ik heb maar even een mail naar ze gestuurd.

  23. #423

    Standaard

    Net een promo mail gehad dat zavvi 10% korting doet op oa. blu-ray pre-orders met behulp van code "PRENL"; doorgeklikt op hun link in de mail, enkele arrow titels geselecteerd, maar hij wil de code niet accepteren. Iemand anders ook problemen?

  24. #424

  25. #425

    Standaard

    Hebben jullie de code ingevuld bij het afrekenen?

    Onderaan in dat scherm kun je normaliter codes invoeren.

Pagina 17 van 49 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •