Pagina 22 van 49 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #526

    Standaard

    Ze zullen je vast een kleine vergoeding aanbieden. Als je dat niet wilt, dan is stug volhouden de enige optie....

  2. #527

    Standaard

    Eigenlijk heb ik liever een nieuw box want deze gaat mijn verzameling in. Ik vind ergens ook van zotte dat de magazijnmedewerkers niet voorzichtig grotere pakketen openmaken en zo dvd's beschadigen.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik liever een nieuw box want deze gaat mijn verzameling in. Ik vind ergens ook van zotte dat de magazijnmedewerkers niet voorzichtig grotere pakketen openmaken en zo dvd's beschadigen.
    Komt vast door dat dat wij alles zo goedkoop mogelijk willen en die medewerkers daar geen tijd voor krijgen en dan gaat het wel eens mis.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #529

    Standaard

    Heb gisteren wat besteld bij zavvi.nl (Blu-ray voor € 4,59) en kreeg vandaag een verzendbevestiging met een Track & Trace code van DHL. Het moet niet gekker worden. Dit is voor het eerst in al die jaren dat ik van zavvi een Track & Trace code ontvang en dat voor een zending met zo'n lage waarde. Ik wist trouwens niet dat zij met DHL zaken deden? Is dat nieuw?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #530
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laatst ook wel een bestelling gehad met een lagere waarde, nou ja was toch bijna £38, via koerier ontvangen hoewel ik voor gratis verzending had gekozen (Standard Delivery), maar normaal gebruikt Zavvi wel DPD ipv DHL.

    Voor duurdere zaken krijg je gratis track & trace aangeboden, voor normale zaken wordt £8,99 extra aangerekend. Heb momenteel een dure aankoop onderweg van Zavvi via DPD en het pakje zou naar 'k vernomen heb wel 8 kg. wegen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #531

    Standaard

    Vreemd. Had je niet per ongeluk voor een andere verzendmethode gekozen dan de standaardverzending?

  7. #532

    Standaard

    Ik had laatst ook een BR van een paar euro die van de bezorger niet door de brievenbus mocht, maar aan iemand moest worden gegeven. Dus de buren keken ook raar op toen ik ze vertelde wat er in zat. Was volgens mij DPD.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  8. #533

    Standaard

    De laatste tijd veel steelbooks gekocht en die werden nu allemaal geleverd via Sandd.

  9. #534

  10. #535

    Standaard

    Boe, ik wacht al 3 weken op een bestelling. Een blu-ray die ik vorige week vrijdag had besteld zat vandaag al in de bus. Hopelijk is ie niet zoekgeraakt tijdens het transport.

    Ik heb gemerkt dat het hier nog wel eens wisselt van postbedrijf. Meestal komt het met de stadspost, maar de laatste paar keer weer met Sandd.

  11. #536

    Standaard

    Ik heb ze een mail gestuurd aangezien ik 2 bestellingen met steelbooks had geplaatst.
    Die ene werd keurig in één keer geleverd met 3 stuks, de andere werd echter geleverd met 2 van de 3 stuks waardoor ik al wat begon te vrezen.
    3 weken na verzending die ene nog niet ontvangen en daardoor een mail gestuurd, ondertussen hebben ze 't bedrag al teruggestort. Dat is dus wel echt top.

    Is me overigens pas één keer eerder overkomen, 3 jaar geleden, en dat met een heleboel bestellingen achter de rug.

  12. #537

    Standaard

    Steelbooks komen meestal wel redelijk snel aan. Vaak komen ze uit Duitsland zie ik. Gewone blu rays doen er soms wat langer over. Maar goed als ze maar binnenkomen. Tot nog toe een keer goed fout gegaan, maar dat is ook weer opgelost.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #538

    Standaard

    Ik heb zo'n gevoel dat deze bestelling niet meer gaat aankomen. Het zou leuk zijn, maar ik ga er niet meer van uit. Al mijn bestellingen deden er 1-2 weken over en nu gaan we al de 4e week in...

  14. #539

    Standaard

    Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit: mijn bestelling is na 4 weken alsnog aangekomen. Vandaag afgeleverd door Sandd (prutsers). Heeft kennelijk ergens te lang in een depot gelegen.

    Een paar dagen geleden kreeg ik van Zavvi nog de bevestiging dat ze me een nieuw exemplaar gingen toesturen. Binnenkort heb ik dus twee blu-rays...

  15. #540

    Standaard

    Ik snap er ook niets meer van.
    Vorige week vrijdag één ding besteld en gister al binnen via PostNL.
    Vorige week dinsdag twee dingen besteld, maar die zijn nog niet binnen. Dat zal dus wel weer Sandd worden, trage en slordige bedoeling daar.

  16. #541

    Standaard

    Dat vraag ik mij dus ook af. Waarom kan PostNL wel binnen een week bezorgen maar doen andere bezorgdiensten zoals Sandd en DHL er veel langer over? Dat betekent dat je pakketje dus waarschijnlijk al na een paar dagen in Nederland is, maar dat het dan gewoon ergens rustig een week of wat blijft liggen...

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat vraag ik mij dus ook af. Waarom kan PostNL wel binnen een week bezorgen maar doen andere bezorgdiensten zoals Sandd en DHL er veel langer over? Dat betekent dat je pakketje dus waarschijnlijk al na een paar dagen in Nederland is, maar dat het dan gewoon ergens rustig een week of wat blijft liggen...
    Opslaan tot een x aantal afleveringen in een buurt gereed staan is voor Sandd en DHL mogelijk goedkoper dan voor een klein aantal afleveringen meerdere mensen te laten rijden. Volgens mij werkt op onderdelen Kiala ook zo. Daarom is retourzenden met Kiala vaak traag. Volgens mij wachten ze met ophalen tot een x aantal pakketten gereed staan.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #543

    Standaard

    Ik heb de Rogue One steelbook en Doctor Strange steelbook besteld. (Paar dagen uit elkaar gedaan)
    ze kosten elk €29,99
    Ben ik nou de klos aangezien Engeland niet meer tot de EU behoord?
    ik ga geen btw + administratie kosten betalen voor elk. Dat wordt me te duur.

    iemand al ervaring gehad met de kosten?

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik heb de Rogue One steelbook en Doctor Strange steelbook besteld. (Paar dagen uit elkaar gedaan)
    ze kosten elk €29,99
    Ben ik nou de klos aangezien Engeland niet meer tot de EU behoord?
    ik ga geen btw + administratie kosten betalen voor elk. Dat wordt me te duur.

    iemand al ervaring gehad met de kosten?
    Engeland (eigenlijk United Kingdom, want Wales en Schotland vallen er ook onder) behoort vooralsnog gewoon tot de EU. De onderhandelingen om de EU te verlaten moeten namelijk nog beginnen. Of er daarna invoerrechten moeten worden betaald, zal neem ik aan ook deel van de onderhandelingen zijn.

  20. #545

  21. #546

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Engeland (eigenlijk United Kingdom, want Wales en Schotland vallen er ook onder) behoort vooralsnog gewoon tot de EU. De onderhandelingen om de EU te verlaten moeten namelijk nog beginnen. Of er daarna invoerrechten moeten worden betaald, zal neem ik aan ook deel van de onderhandelingen zijn.
    Op zich klopt dat, maar zavvi verstuurt volgens mij nog steeds vanaf Guernsey, een kanaaleiland dat NIET onder de EU valt. In hun algemene voorwaarden (waar je mee akkoord gaat als je er bestelt) staat dan ook het volgende:
    Als uw afleveradres zich binnen het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, worden geen extra belastingen aan u doorberekend. Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden. U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen.
    Maar ja, waarom zou men die ook lezen...
    Zie ook hier: http://help.zavvi.nl/index.php?actio...=93&artlang=nl
    Laatst aangepast door Oakey : 06-01-2017 om 20:31

  22. #547

    Standaard

    Ik heb vorige week de X Files box besteld bij zavvi (70 euro) en die kwam probleemloos binnen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #548

    Standaard

    denk dat Zavvi een probleem gaat worden, nooit problemen gehad en nu lag er briefje in de bus of ik eventjes 18.48 euro wil betalen voor een 1 BR van 21.99 pond.. ga ik dus niet doen, en geen Zavvi meer voor mij (voor items boven de 22 euro)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #549

    Standaard

    Er was een tijd dat ze spullen van meer dan 22 euro vanuit Engeland verstuurden. En misschien is er iemand bij de douane of de posterijen komen werken die bedacht heeft dat er wel wat meer valt te verdienen mat pakketjes van buiten de EU. Moet makkelijk automatisch kunnen om de waarde van de etiketten af te lezen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    denk dat Zavvi een probleem gaat worden, nooit problemen gehad en nu lag er briefje in de bus of ik eventjes 18.48 euro wil betalen voor een 1 BR van 21.99 pond.. ga ik dus niet doen, en geen Zavvi meer voor mij (voor items boven de 22 euro)
    That's a bummer dude. Deze ontwikkeling maar even in de gaten houden. Bedankt voor het melden.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 22 van 49 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •