Pagina 18 van 49 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #426

    Standaard

    Ik zie geen topic over Zavvi.com, dus plaats ik het maar even hier. Ik heb via de actie 2 voor 12 pond een drietal AE (Artificial Eye) Blu-Rays besteld. Dat was eind mei. Ze zijn nog steeds niet verstuurd.
    Meer mensen hier last van? Dit duurt wel belachelijk lang.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Net een promo mail gehad dat zavvi 10% korting doet op oa. blu-ray pre-orders met behulp van code "PRENL"; doorgeklikt op hun link in de mail, enkele arrow titels geselecteerd, maar hij wil de code niet accepteren. Iemand anders ook problemen?
    Soms zijn codes enkel op een beperkt aantal titels van toepassing. Misschien is dat hier ook het geval geweest?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zie geen topic over Zavvi.com, dus plaats ik het maar even hier. Ik heb via de actie 2 voor 12 pond een drietal AE (Artificial Eye) Blu-Rays besteld. Dat was eind mei. Ze zijn nog steeds niet verstuurd.
    Meer mensen hier last van? Dit duurt wel belachelijk lang.
    Nee, meestal wordt het binnen een dag (of na het weekend) verstuurd. Pre-orders toevallig?

  4. #429

    Standaard

    Als je iets pre-ordert bij Zavvi.nl, moet je dan gelijk overmaken, of pas als ze verzenden?

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nee, meestal wordt het binnen een dag (of na het weekend) verstuurd. Pre-orders toevallig?
    Nee, gewoon titels in de 2 voor 12 pond actie. In totaal dus vier titels besteld tijdens deze actie. Eentje snel ontvangen behalve de AE titels. Die worden maar niet verstuurd.

  6. #431

    Standaard

    http://www.zavvi.com/blu-ray/x-men-d...idget_id=99862

    Is blijkbaar al leverbaar. Mocht iemand deze besteld hebben en kunnen bevestigen/ontkennen of deze Nederlandse ondertitels heeft, dan hoor ik het graag.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nee, gewoon titels in de 2 voor 12 pond actie. In totaal dus vier titels besteld tijdens deze actie. Eentje snel ontvangen behalve de AE titels. Die worden maar niet verstuurd.
    Overigens moet ik zeggen dat ik ook al bijna twee weken wacht op twee bestellingen uit de 2 voor € 15,- actie. Normaal zijn ze er altijd binnen een week. Miscchien drukte ofzo i.v.m. vakantie.

  8. #433

    Standaard

    Dat kan.....maar 27 mei besteld en nu is het juli......dat duurt wel heeel erg lang.

  9. #434

    Standaard

    Je hebt ze hier wel een bericht over gestuurd neem ik aan?

    Ik lijk zelf ook wat vertraging te ondervinden bij de klantenservice, maar dan van zavvi.nl. Ik wacht nu al meer dan 48 uur op een antwoord ivm een verkeerde levering, terwijl ze stellen altijd binnen die termijn te zullen reageren. Zal misschien toch de vakantietijd zijn, maar fijn is anders. Verder eigenlijk zelden of nooit ernstige klachten over ze.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #435

    Standaard

    Het is hier ook sinds 9 maanden dat een bestelling zo lang op zich laat wachten.

    Ik vertrouw het ook niet altijd als Zavvi zegt dat ze het hebben verstuurd. Dat ze de order hebben doorgevoerd wil nog niet zeggen dat het ook is verstuurd.

  11. #436

    Standaard

    Inmiddels bericht van ze gekregen. Het gaat over een dvd die mij is toegestuurd, terwijl dat een blu-ray had moeten zijn. Ze zeggen het bedrag van het verkeerd geleverde product terug te storten, zodra ze hem hebben terug ontvangen. Daarna moet ik de blu-ray weer opnieuw bestellen. Maar inmiddels is het product alweer de nodige euro's duurder, dus zo draai ik voor die kosten op. Ik zie bovendien geen Antwoordnummer om het kosteloos terug te sturen. Over vergoeding van die kosten lees ik ook niets terug. Dus verzendkosten zijn waarschijnlijk ook voor mij. Op het aan mij toegezonden retourformulier staat als reden van retour code 10 (verkeerd besteld item) terwijl het mijns inziens code 3 zou moeten zijn (verkeerd verstuurd item). Ik heb hier maar weer een bericht over gestuurd. Hopelijk dat het iets oplevert. To be continued...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 10-07-2015 om 13:20
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Soms zijn codes enkel op een beperkt aantal titels van toepassing. Misschien is dat hier ook het geval geweest?
    Ik heb zavvi gecontacteerd en ze beweren dat dit het geval was. Echter, alle titles die ik geprobeerd heb, had ik geselecteerd uit de lijst waarnaar zij gelinkt hadden in de bewuste mail. In die lijst zat ook één titel die ik al tijdje op pre-order besteld had, had de actie ook daadwerkelijk gewerkt, had ik gewoon dat order gecanceld en opnieuw besteld met de promocode. Ik had al een vermoeden dat die promo te mooi om waar te zijn was, zavvi geeft nooit korting op pre-orders.

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Hebben jullie de code ingevuld bij het afrekenen?

    Onderaan in dat scherm kun je normaliter codes invoeren.
    Uiteraard... Anders had ik ook niet de melding gekregen dat ze niet geldig was.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Ik had al een vermoeden dat die promo te mooi om waar te zijn was, zavvi geeft nooit korting op pre-orders.
    Dan bestel je misschien nog niet lang genoeg bij ze of je hebt ze gemist, maar ik heb echt wel eens van een actie als deze gebruik gemaakt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #440

    Standaard

    Vervolg op mijn bericht:
    Zavvi heeft aangeboden om de dvd te mogen behouden en een blu-ray exemplaar op te sturen zodra ik hun een foto van de dvd kan sturen. Op zich een mooie oplossing en goede service. Echter, het verzenden van de foto wil niet lukken. Ik krijg bij het uploaden van een foto steeds de melding dat het mislukt is. Ik heb ze dit dan ook maar gezegd in een nieuw bericht. Kijken wat hier het antwoord op wordt. Iemand ervaring met het uploaden van foto's op de site van Zavvi?

    edit: na nogmaals proberen lijkt het uploaden nu ineens wel te zijn geliukt (raadsel). Afwachten wat hun reactie zal zijn.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-07-2015 om 12:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #441
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is de foto niet te groot? Je kunt hem anders kleiner maken, kleiner dan 5mb in ieder geval, want veel mailboxen hebben de beperking nog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #442

    Standaard

    Het lukte ook niet met een bestand van 330 Kb, dus de grootte was het probleem niet lijkt me. Maar, na 30 keer proberen lukte het dan toch spontaan een keer Snap jij het, snap ik het?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #443

    Standaard

    Het verhaal neemt een bijzondere wending. Ik kreeg nu het volgende bericht:

    Beste Sander,

    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over Re-Animator [DVD] .
    Wij hebben de foto’s van het beschadigde product ontvangen en wij bieden onze oprechte excuses aan dat het product in deze staat is geleverd.
    Als een gebaar van goede wil willen wij je graag een bedrag van 20% terugbetalen. Zodra wij jouw goedkeuring hiervoor ontvangen, zal het bedrag binnen 3-5 werkdagen op je rekening staan.
    Als je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal je graag verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Nancy


    Waar zijn ze mee bezig!? Bovendien, op de foto die ik ze heb gestuurd was geen beschadiging te zien Ze hebben me nu drie keer een verschillend aanbod gedaan, en deze laatste is wel de slechtste. Bizar
    Maar weer een mailtje tegenaan gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 12-07-2015 om 16:58
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #444

    Standaard

    Een volgende bericht:


    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen over bestelling 55161455.
    Ik had gezegd dat je op nieuiw bestellen moet omdat je bestelling is voor de DVD versie, niwt de Bluray. We hebben geen mogelijkheid een bestelling te wijzigen.
    Stuur de DVD terug, je zal een terugbeatling krijgen en je moet de juiste product bestellen.
    Als je verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal je graag verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Jen
    Zavvi Klantenservice


    Dit is toch van de zotte! Verschillende mensen die zich erover buigen en steeds komen ze met een ander antwoord. In plaats van te helpen, proberen ze de schuld nu in mijn schoenen te schuiven en beweren ze dat ik zelf het verkeerde heb besteld. Ik ben er 99,99999999% zeker van dat dat niet het geval is geweest. Hier schiet ik dus niks mee op. Wat zouden jullie mij aanraden?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #445
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou wat je hier verteld nog eenmaal voorleggen via mail met leesbevestiging. Dat iedereen een andere oplossing biedt en het daardoor straks vast een puinhoop wordt in de afhandeling. Je hebt dan ook geen vertrouwen in een goede afhandeling, terugbetaling en vervolg. Maar als ik hardop denk zal het terugsturen worden en opnieuw bestellen, helaas tegen duurder tarief, maar wellicht dat een pleidooi nog wat uithaalt.

    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #446

    Standaard

    Teruggsturen is eigenlijk nauwelijks een optie want de kosten die ik daar dan voor kwijt ben plus de meerkosten ivm de prijsverhoging doen het terug te storten bedrag zo goed als teniet. Dan kan ik beter de dvd behouden en doorverkopen. Het gaat mij bovendien om het principe. Zij maken de fout en schuiven het mij in de schoenen. Dat is voor het eerst dat ik zoiets meemaak, ook bij hun. Ik ga er nog maar een mail aan wijden, en vraag ze hun eigen reacties even terug te lezen, als ze die moeite tenminste willen nemen. Anders bestel ik de blu ray wel ergens anders, maar mijn vertrouwen in hun service heeft wel een deuk opgelopen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-07-2015 om 16:35
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #447

    Standaard

    Wat een opvallend slecht Nederlands opeens ...

  23. #448

    Standaard

    Ja, ook dat nog...maar laat ik daar maar niet over beginnen. Daar krijg je trouwens ook te weinig leestekens voor. Ik mag/kan de 1000 leestekens niet overschrijden in een mail. Dat is al lastig genoeg. Zeker als ze zo moeilijk beginnen te doen. Maar het geeft wel te denken...

    Ik heb ze het volgende geantwoord:

    Beste klantenservice,
    mag ik jullie vriendelijk verzoeken de eigen reacties nog eens aandachtig terug te lezen, want mij zijn nu drie verschillende dingen gezegd.
    Het vriendelijkste aanbod was om de dvd te behouden en de blu-ray naar mij op te sturen na verzending van een foto (zie bericht van Nancy op 11 July 2015, 9:29). Met die nette geste ging ik akkoord. Ik was hiermee in de veronderstelling dat het zo keurig zou zijn afgehandeld. Tot ik een antwoord kreeg met excuses voor een zogenaamde beschadiging (die er niet is!). En dan nu dit, weer terug naar af? Het spijt me dit te moeten zeggen, maar dit doet mijn vertrouwen geen goed.
    Nogmaals, ik had de blu-ray besteld, daar ben ik zeker van, al lijken jullie anders te willen suggereren. Terugsturen is nutteloos omdat die kosten het te verrekenen bedrag al bijna teniet doen. Ik hoop op een betere afhandeling en dat jullie mijn vertrouwen weer wat kunnen herstellen.
    Vriendelijke groet,
    Sander
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-07-2015 om 16:11
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #449

    Standaard

    Volgensmij zijn de mensen daar bij die klantenservice ook niet Nederlands, zijn gewoon Britten die wat standaard reacties in het Nederlands klaar hebben liggen. Als de vragen net wat inhoudelijker worden zie je dat de reacties vol met fouten zitten, waarschijnlijk gewoon gedaan met de google translate.

  25. #450
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien zelf je mail dan ook in twee talen opstellen zodat ze ook begrijpen wat de issue is. Als ze geen Nederlands spreken wordt het behoorlijk lastig. Dan krijg je inderdaad voorgekauwde reacties.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 18 van 49 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •