Pagina 10 van 49 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Had ik niet in de gaten, Pepijn. In het clubblad van Vitesse verwacht je ook niet zo gauw een bericht over de trainersperikelen bij Feyenoord...
    Koeman als voormalig Vitesse trainer en Bosz waar de naam van rondging als nieuwe trainer, het zou dus zo maar kunnen Marcel
    Uiteraard dacht ik het eerst ook en toen ging ik toch maar even de berichten er boven lezen.

    @Dan:
    Nu maak je kennis met de,tsja hoe moet je dat noemen bij zavvi, klantendienst gebaseerd op voormalig oostblok principes, helaas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #227

    Standaard

    Ik heb een mailtje verstuurd. We zullen zien.

    Net wel alle bestellingen ontvangen die ik had staan muv 1 box. Is wel een box die ik als eerste had bestelt met die Doomsday box samen. Is ook tegelijk verstuurd. Zal morgen wel komen dan.

  3. #228

    Standaard

    Ik heb vrij snel een mailtje terug gehad waarin excuses werden aangeboden en ik een refund kreeg van 5,-. Vind ik toch zeer netjes op een box van een tientje.

    Nou vind ik wel dat vooral boxen de reis niet altijd ongeschonden overleven. Zo zijn vaak de hoeken aangetast. Niet storend maar wel jammer. Toch kreeg ik ook een dvd binnen waarbij er echt een deuk in de hoes zat waardoor ook de kaft is gescheurd. Ook hier heb ik een mailtje over gestuurd met foto van de beschadiging. Weer snel een mailtje terug met nogmaals excuses en de toezegging dat ik een compleet nieuw exemplaar toegezonden krijg. Over de andere retour sturen werd niks gezegd. De nieuwe is inmiddels ook al verstuurd.

    Ik moet zeggen dat ik de klantenservice tot nu toe erg professioneel en hartelijk vind dus ik ga niet met je stelling mee Peptalk.

  4. #229

    Standaard

    Het is uitzonderlijk te noemen dat ze zo schappelijk zijn Dan. Normaal doet zavvi erg moeilijk over dit soort voorvallen.

  5. #230

    Standaard

    Ik koop daar nog niet zo lang dus kan daar verder niet veel over zeggen. Wat zijn jullie ervaringen hierin dan?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik koop daar nog niet zo lang dus kan daar verder niet veel over zeggen. Wat zijn jullie ervaringen hierin dan?
    Vreselijk. Soms krijg je een antwoord terug, soms niet. Een refund heb ik nooit gehad. Ik heb zelfs de hulp van Paypal moeten inschakelen zodat ik alsnog mijn geld terug kreeg.

  7. #232

    Standaard

    Nog niet gehad dat ik iets beschadigd binnen kreeg, dus heb ik nog geen negatieve ervaringen daarmee

  8. #233

    Standaard

    Ze vermelden een emailadres care@zavvi.nl....maar als ik wil mailen, krijg ik deze keihard terug met een foutmelding. Wat is hun emailadres? Gedoe met inloggen hangt me de keel uit.

  9. #234

    Standaard

    Als je niet kunt inloggen dan kun je ook niet bij hun berichtenservice komen. Is net een soort chat waarin je berichten kunt versturen en ontvangen. Zo doe ik het wanneer ik het nodig heb en dat werkt prima.

    Als je inlog gelukt is even gelijk naar die optie gaan?

  10. #235

    Standaard

    Mijn ervaring is dat steelbooks bij Zavvi heel netjes verpakt worden zodat ze nauwelijks of geen beschadigingen kunnen oplopen tijdens het transport. Maar boxen en losse Blu-ray's worden vaak in gewone bubble-enveloppen verzonden en met name de boxen hebben het daar moeilijk mee. Dat doet Amazon UK 10x beter.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mijn ervaring is dat steelbooks bij Zavvi heel netjes verpakt worden zodat ze nauwelijks of geen beschadigingen kunnen oplopen tijdens het transport. Maar boxen en losse Blu-ray's worden vaak in gewone bubble-enveloppen verzonden en met name de boxen hebben het daar moeilijk mee. Dat doet Amazon UK 10x beter.
    Inderdaad, heb de afgelopen week 3 boxen binnen gekregen waarvan de hoeken steeds schade opgelopen hebben. Maar ook weer niet zo erg om een vervanging aan te vragen (want dit is ook hopeloos, sturen ze gewoon opnieuw op in een bubbel enveloppe met hetzelfde resultaat).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  12. #237

    Standaard

    Vandaag voor de eerste keer iets besteld bij Zavvi.nl.
    Betaald via PayPal, nog geen uur later al een email met de melding dat mijn bestelling verstuurd is.
    Ben eens benieuw wanneer deze in de bus zit.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  13. #238

    Standaard

    Naamgenoot

    een paar weken geleden ook mijn eerste bestelling geplaatst - een dikke week later alles ontvangen.

    Geen klachten.

  14. #239

    Standaard

    Als je een mail krijgt van Zavvi.nl en daar staat het volgende in:

    Uw bestelling van Zavvi Nederland is al vezonden en zal binnenkort aankomen!


    Betekent dat dan dat de bestelling vanuit de UK is verzonden of vanuit de vestiging in Nederland? Ik heb nl. een UK blu-ray besteld.

  15. #240

    Standaard

    Uk volgens mij.

    Duurt ook altijd een paar dagen eer je het ontvangt.

  16. #241

    Standaard

    Is er een vestiging in Nederland dan?

  17. #242

    Standaard

    Geen idee, daarom mijn vraag. Films worden dus rechtstreeks vanuit de UK verzonden naar jouw adres?

    Wie gebruiken zij eigelijk als leverancier? PostNL, Selektvracht, Sandd?

  18. #243

    Standaard

    Geen idee, maar volgens mij is er helemaal geen Nederlandse verstiging en komt alles via de UK.

  19. #244

    Standaard

    Hier in Arnhem vooral de postservice van de sociale werkplaats.
    Meestal komt het uit de UK of één van de Kanaaleilanden, heb ook wel eens gelezen dat het uit de US kwam. Zavvi probeert van alles uit om het maar zo goedkoop mogelijk te houden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #245

    Standaard

    Ik ben erg geneigd om 24 de complete collectie hier te bestellen voor het luttele bedrag van 38 euro en een beetje. Ik heb echter al eerder een import box gehad van deze serie en die had alleen Engelse subs voor doven en slechthorenden. Dat vind ik vreselijke subs. Gewoon Engels vind ik prima maar ik zou graag eerst willen weten of die hier ook echt opstaan. Is er iemand die dit kan bevestigen voor me?

    De eerste import box die ik had was een open box met allemaal dunne dvd hoesjes. Maar er zijn volgens mij meerdere versies.

  21. #246

    Standaard

    Ik heb al meerdere steelbooks via zavvi.nl besteld en heb tot nu toe nog altijd alles in prima staat ontvangen:Thor/Captain America/Tron/ Iron Man 3/ /Thor 2/Stargate/ ,
    in tegenstelling tot sommige berichten die ik wel eens op Hi def forum lees. men klaagt dat steelbooks of blu rays vaker beschadigd aankomen.

    Nu viel me gisteren toevallig iets op, voor meerdere steelbooks ligt de prijs bij zavvi.com lager, dan bij zavvi.nl , is dit jullie ook al opgevallen?

  22. #247

    Standaard

    Hoeveel dagen zat er tussen je bestelling en ontvangst?

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Geen idee, daarom mijn vraag. Films worden dus rechtstreeks vanuit de UK verzonden naar jouw adres?

    Wie gebruiken zij eigelijk als leverancier? PostNL, Selektvracht, Sandd?
    Bij mij (in Zoetermeer) worden de bestellingen van Zavvi door verschillende bedrijven geleverd. Vandaag een bestelling ontvangen van Thor 3D en Captain America 3D. De eerste werd vanochtend door de postbode bezorgd, de ander 's middags door een ander bedrijfje (geen idee welke).
    Levering meestal een week na verzending.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik heb al meerdere steelbooks via zavvi.nl besteld en heb tot nu toe nog altijd alles in prima staat ontvangen:Thor/Captain America/Tron/ Iron Man 3/ /Thor 2/Stargate/ ,
    in tegenstelling tot sommige berichten die ik wel eens op Hi def forum lees. men klaagt dat steelbooks of blu rays vaker beschadigd aankomen.

    Nu viel me gisteren toevallig iets op, voor meerdere steelbooks ligt de prijs bij zavvi.com lager, dan bij zavvi.nl , is dit jullie ook al opgevallen?
    Ik heb al redelijk wat beschadigde steelbooks van Zavvi ontvangen. Tot nu toe alleen 'slashed spines' zoals ze dat in UK noemen; oftewel een diepe kras op de zijkant (rug) van het steelbook. Een bekend probleem bij steelbooks en vooral bij Zavvi.
    Zavvi.com levert volgens mij niet aan Nederland....Alleen Zavvi.nl. Denk dat daar het prijsverschil in zit (portokosten zitten bij de prijs inbegrepen).

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoeveel dagen zat er tussen je bestelling en ontvangst?
    Bij mij zal de levering ook wel meestal een week zijn, en volgens mij is de levering ook wel variabel PostNL, Selektvracht, Sandd, ik ben niet altijd thuis als er iets geleverd wordt

Pagina 10 van 49 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •