Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard black hawk down goed?

    Hey,
    ik denk erover om black hawk down te bestellen maar ik heb hem nog niet gezien. Is hij de moeite waard of zou ik hem maar beter eens huren.
    Mijn broer zei dat hij goed was maar onze meningen verschillen soms.

  2. #2

    Standaard

    Je broer heeft gelijk

    Where does he get those wonderful toys?

    -The Pinquin-

    Mijn colletie DVD'tjes

  3. #3

    Standaard

    een duidelijk en kort antwoord.

  4. #4

    Standaard

    Ik vond dit echt een schitterende film. Je word letterlijk midden in het gevecht gedropt en twee uur lang fluiten de kogels langs je hoofd. Als je een beetje van het genre houdt, dan kan het niet mislopen met deze film.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Ik vond dit echt een schitterende film. Je word letterlijk midden in het gevecht gedropt en twee uur lang fluiten de kogels langs je hoofd. Als je een beetje van het genre houdt, dan kan het niet mislopen met deze film.
    Helemaal mee eens, maar je moet wel even aangeven wat je in een oorlogsfilm zoekt. Deze is gewoon heel erg vet, maar qua verhaal minder. De actie, beelden en effecten zijn hier het belangrijkste en dat ziet er ook enorm gelikt uit. En een "geluidsoscar", dus dat zegt ook al genoeg.
    Ik vind het in ieder geval een TOPPER!

  6. #6

    Standaard

    Ik vond het geen goeie film, je moet er erg van houden. Vooral de manier van filmen vond ik zeer irritant. Ik vond het teveel een documentaire.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  7. #7

    Standaard

    een zeer goede actiefilm met een iets "minder uitgewerkt" verhaal mag ook altijd eens in mijn kleine collectie bevinden.

  8. #8

    Standaard

    Heb de film in de bioscoop en het zeker een toppertje. Ga hem zelf ook ook aanschaffen en kan het jou ook aanraden Reginald
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Is BHD te vergelijken met Tigerland en Thin Red Line?
    Of is ie meer à la Saving Private Ryan?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terre
    Is BHD te vergelijken met Tigerland en Thin Red Line?
    Of is ie meer à la Saving Private Ryan?
    Je kan hem het best gelijken met de openingsscène van SPR. Black Hawk Down begint redelijk rustig maar komt al snel op kruissnelheid en dan heb je gewoon anderhalf uur actie en spectaculaire vuurgevechten.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Je kan hem het best gelijken met de openingsscène van SPR. Black Hawk Down begint redelijk rustig maar komt al snel op kruissnelheid en dan heb je gewoon anderhalf uur actie en spectaculaire vuurgevechten.
    k thx, nog eentje voor m'n wishlist

  12. #12

    Standaard

    Dit klinkt meer dan overtuigend genoeg.
    nu nog wachten op de release, bij dvdzone2 is die 17/09 uit.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    Je kan hem het best gelijken met de openingsscène van SPR. Black Hawk Down begint redelijk rustig maar komt al snel op kruissnelheid en dan heb je gewoon anderhalf uur actie en spectaculaire vuurgevechten.
    Mm, klinkt ook wel iets voor mij. Ga ik wel aanschaffen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Mm, klinkt ook wel iets voor mij. Ga ik wel aanschaffen
    Zal zker geen miskoop zijn Lex
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Mm, klinkt ook wel iets voor mij. Ga ik wel aanschaffen
    Doen Lex! Zonde als je deze film nog niet gezien hebt. Echt een heel explosieve film en waanzinnige geluidseffecten.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Terre


    k thx, nog eentje voor m'n wishlist
    You're welcome. Deze film moet je gewoon aanschaffen. Kan niet foutlopen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Zal zker geen miskoop zijn Lex
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Doen Lex! Zonde als je deze film nog niet gezien hebt. Echt een heel explosieve film en waanzinnige geluidseffecten.
    Nou ik nu wel overtuigd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Nou ik nu wel overtuigd

  19. #19

    Standaard

    Goed was ie zeker wel, had alleen het idee dat het actie gedeelte ietsje korter zou kunnen zijn ipv nu het geval is.

  20. #20

    Standaard

    In ieder geval beter dan de andere oorlogsfilms van dit jaar (We were soldiers en Windtalkers), alhoewel Black Hawk Down eigenlijk meer een actie-film dan een oorlogsfilm is. Vergelijkingen met andere oorlogsfilms gaan eigenlijk niet zo op. Als je hem wil vergelijken met een andere film, dan komt alleen Aliens bij me op. Groepje soldaten in vijandig gebied, grote overmacht, geen echte diepgang aan de kant van de vijand en veel, heel veel kogels die rondvliegen.
    Niet de beste film van 2002, maar wel de moeite waard.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Nu nog alleen het geld zien te vinden en dan koop ik hem aan.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Niet de beste film van 2002, maar wel de moeite waard.
    Persoonlijk vind ik BHD nog steeds de beste film van dit jaar, en de dvd-uitvoering is werkelijk schitterend.

  23. #23

    Standaard

    Ondanks het feit dat ik mezelf een Ridley Scott fan vind, ga ik zijn films toch eerst in de bioscoop bekijken vooralleer ik ze koop op DVD.
    Als dit niet kan zal ik ze altijd eerst even huren.
    Want Scott is toch de regisseur die ons Blade Runner, Thelma and Louise, de eerste en beste Alien film, Someone To Watch over Me en Gladiator schonk. Maar net zo goed kregen we zeer middelmatige prenten van hem te zien à la Black Rain, G.I. Jane, Legend, White Squall en de schrikbarende nonsens van Hanibal. Waar in het rijtje past dan Black Hawk Down. Wel, daar ergens tussenin. Zolang de actie duurt (en dit is bijwijlen fantastische cinema) gaat het goed. Maar zodra de gevechten ook maar een ogenblik ophouden krijg je alle cliché's van oorlogfilms te slikken. Maar als je een liefhebber bent van Spielberg Saving Private Ryan dan zul je hier wellicht ook ten volle van kunnen genieten. Beide films koppelen grandioze en overrompelende gevechtsscene's aan (Hollywoodse) banaliteiten.

  24. #24

    Standaard

    Op zich wel een leuke film, maar het is weer typisch zo'n Amerika-doet-het-wel-even-film. Maar als je daarvan houd is ie zeker wel leuk.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zummie
    Op zich wel een leuke film, maar het is weer typisch zo'n Amerika-doet-het-wel-even-film. Maar als je daarvan houd is ie zeker wel leuk.
    Dat vind ik nou totaal niet. Dit is wel de gedachte van de Rangers in het begin, maar al snel blijkt dat ze zich enorm vergist hebben. Ze hebben de Mogadishu behoorlijk onderschat, waardoor het missie die eigenlijk in ee half uurtje gedaan zou moeten zijn in een ramp uitloopt. Uiteraard hebben de Amerikaanse troepen veel betere wapens en training, maar toch vallen er doden. Juist dat het hier gigantisch mis gaat geeft aan dat het juist niét de typische "Amerika-doet-het-wel-even-film" is.

    Trouwens de extra's zijn ook erg goed. Je krijgt een mooi kijkje achter de schermen en vooral het gedeelte over de CG is erg gaaf. Wat ze er allemaal digitaal mee hebben gedaan kon ik écht niet vermoeden toen ik de film zag. Volgende keer dus eens opletten of het er ergens nep uitziet....denk het niet.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •