Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: The Big Lebowski

  1. #26

    Standaard

    dvdbeaver is niet al te lovend over de beeldkwaliteit van de Universal editie, met name vanwege lichte cropping en detailverlies door toepassing van dnr. Persoonlijk vind ik het met de kleur er ook niet op vooruit gegaan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    dvdbeaver is niet al te lovend over de beeldkwaliteit van de Universal editie, met name vanwege lichte cropping en detailverlies door toepassing van dnr. Persoonlijk vind ik het met de kleur er ook niet op vooruit gegaan
    vervelend weer, dit: is het trouwens logisch dat de cropping in vergelijking met de Italiaanse BR alleen aan de linkerkant is ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #29

    Standaard

    Gisteren een mail van Bol.com dat mijn bestelling van de blu-ray niet leverbaar is
    Weet iemand hoe dit kan?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Gisteren een mail van Bol.com dat mijn bestelling van de blu-ray niet leverbaar is
    Weet iemand hoe dit kan?
    Vreemd hij staat nog wel op hun website, alleen ineens voor 23 euro!

  6. #31

    Standaard

    Op frs.nl staat hij nog steeds niet, net zoals The Blues Brothers er daar ook nog niet op staat.
    Van alle back-catalog releases op die dag van Universal zijn deze allebei duurder qua inkoopprijs dan de rest van de titels.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Bij Wehkamp nog gewoon te bestellen, voor € 15,29.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op frs.nl staat hij nog steeds niet, net zoals The Blues Brothers er daar ook nog niet op staat.
    Van alle back-catalog releases op die dag van Universal zijn deze allebei duurder qua inkoopprijs dan de rest van de titels.

    OP FRS.BE kan je ze allebei wel al pre-orderen.
    Raar dat de meeste back catalogs van Universal 12,99 zijn en andere bepaalde 14,99: duurder in rechten aankoop ofzo???

  9. #34

    Standaard

    Ik kan ze op frs.be ook niet vinden Jurgen, post eens de links als je wilt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik kan ze op frs.be ook niet vinden Jurgen, post eens de links als je wilt.

    Blijkbaar staat enkel BLues Brother 2000 er nog op op BLu-ray, de andere Blues Brothers zijn dvd's. Zou nochthans zweren dat Blues Brothers er een tijdje geleden nog op stond in de pre-order lijst. Deze was vorige week nog 5 pagina's lang, nu 4.
    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...259f&SubCat=02

    EDIT: Ik wist dat FRS deze vorige week nog had op hun pre-order lijst. Heb de BLues Brothers gevonden op bol.com.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/blues-br...298/index.html
    Laatst aangepast door jurgen42u : 22-08-2011 om 07:27

  11. #36

    Standaard

    bol.com gaf dit als reden op:

    De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren
    De reservering was voor 14,99 en nu zie ik dat de prijs 22,99 is. Ik vermoed dat ze zich vergist hebben in de prijs, en nu de oorspronkelijke bestellingen annuleren zodat mensen m moeten kopen voor de nieuwe prijs.
    Ga zo ns met bol bellen.

  12. #37

    Standaard

    Zojuist gebeld met Bol. De aardige mevrouw vertelde dat ze een andere leverancier hebben omdat de vorige leverancier de film niet kon leveren. Ik wees ze op het prijsverschil en toen vertelde ze dat de nieuwe leverancier idd duurder was.

    Zonder moeilijk doen, en na overleg met collega, vertelde de mevrouw dat ik een kadobon zou krijgen twv 10 euro ter compensatie

    Heel netjes opgelost van Bol.

  13. #38

    Standaard

    Vandaag van zavvi.com de UK-versie binnengekregen. Is een soort digibook-uitgave met twee discs: de ene schijf bevat de film en de andere de digitale kopie voor zowel Windows als Mac.
    Het boekje omvat 28 pagina's en zit boordevol foto's, wetenswaardigheden en biografieën en zelfs een quiz. Het is geen los boekje, maar zit vastgelijmd aan de binnenkant.
    De kartonnen cover met met alle gegevens zit er aan de achterkant opgeplakt en loopt door naar de voorzijde. Om de digibook te openen moet je de kartonnen cover aan de voorzijde omlaag trekken. Niet zo handig. Ik ga die voorkant er maar afknippen, denk ik.

    Overigens: de UK-uitgave heeft ook NL-ondertitels!

  14. #39

    Standaard

    Heeft die van amazon.de ook nl sub's?
    Do you respect wood?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    Heeft die van amazon.de ook nl sub's?
    ja zie ook http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...i-blu-ray-disc

  16. #41

    Standaard

    Aha, danke schön!
    Is nu maar 13 euro daar!
    Do you respect wood?

  17. #42

    Standaard

    Vandaag de NL versie gekocht bij FRS. Ook een digi-book. Had ik niet verwacht. Erg mooie release. Zouden ze vaker moeten doen.

    Het beeld is goed maar niet uitmuntend. Het wisselt nogal af. Maar bij wat oudere films vind ik het niet zo heel erg. Hij is nog steeds blu ray waardig.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Vandaag de NL versie gekocht bij FRS. Ook een digi-book. Had ik niet verwacht. Erg mooie release. Zouden ze vaker moeten doen.

    Het beeld is goed maar niet uitmuntend. Het wisselt nogal af. Maar bij wat oudere films vind ik het niet zo heel erg. Hij is nog steeds blu ray waardig.
    Misschien een stomme vraag maar je weet maar nooit: hebben ze heel het boekje vertaald naar het Nederlands?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Misschien een stomme vraag maar je weet maar nooit: hebben ze heel het boekje vertaald naar het Nederlands?
    Nee, er zit een kartonnetje op geplakt met van die verwijderbare lijm met de specs e.d.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, er zit een kartonnetje op geplakt met van die verwijderbare lijm met de specs e.d.
    Die ik gelijk heb verwijderd (kan ook niet anders)

    Dat is wel een nadeel van verder een prachtige uitgave.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Vandaag de NL versie gekocht bij FRS.
    Mag ik vragen hoeveel je we voor hebt betaald? €19,99 zoals online. Of zit hij toch in de 2 voor 20 actie?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #47

    Standaard

    Yep, 19,99.

    Ik weet niet of er meerdere versies in NL uitgebracht worden maar dit is de L.E. Digi-book. Leek me al sterk dat deze direct naar de 2=20 zou gaan. Hoewel er wel weer veel titels zijn toegevoegd aan die actie.

  23. #48

    Standaard

    In de FRS in Tilburg hangen posters met de actie 'rode
    loper aanbiedingen'.
    Daarop staan een aantal 'première' titels die nieuw zouden zijn in de 2 voor 20€ actie.

    Hierop wordt naast Despicable Me, Memento, Unstoppable en '9' ook The Big Lebowski als nieuwe titel geadverteerd. Misschien moet je dat eens nakijken en wellicht even terug naar de winkel gaan. Dat zou betekenen dat je er nog eentje mag uitkiezen voor dat geld .

    Ontopic: gelukkig hebben we in NL ook de
    mooie digibook uitgave.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Ik had hem op 24 augustus samen met TRON besteld, en toen inderdaad 2 voor €20, dus ik ben er blij mee!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Die ik gelijk heb verwijderd (kan ook niet anders)

    Dat is wel een nadeel van verder een prachtige uitgave.
    Heb ik ook gelijk verwijderd, had toch wel anders gekunt lijkt me

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •