Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 124 worden weergegeven.

Discussie: Titanic 3D

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Idd, vandaag voor de 3e x in 3D gezien en de 8e x (5 x toen ie uitkwam 15 jaar geleden) in totaal in de bios.

    Waarschijnlijk ga ik er nog wel paar ker naar toe.
    Iemand heeft geld teveel.
    Voor mij zijn alleen de laatste anderhalf uur leuk.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Iemand heeft geld teveel.
    Nee hoor, ik heb deze : http://www.pathe.nl/unlimited/artikel/553--, dus dat valt dan best mee.

    Heb hem sinds vorige week vrijdag die kaart, en heb tot nu toe 3x Titanic gezien in 3D, en American Pie: Reunion en The Cabin in the Woods.

    Dat bij elkaar is bijna 2 x die waarde van 26 euro, dus ik bespaar allen maar, en zodoende kost het me dus weinig..

    Misschien wat voor jou het bovenstaande .

    Maar wil niet off topic gaan, dus wil ik het over de film zelf hebben.

    Maar ik vind het gewoon een mooie film, mooi gefilmd en aangenaam om te zien vind ik.

    Hij duurt lang, maar hoe het verhaal verteld wordt, gebeurdt op een goede fijne manier.

    Mij verveeld ie niet hoor, hoe vaak ik hem ook ga zien.

    Zoals ik al zei, zal ik hem ongetwijfeld nog wel een paar keer gaan bekijken in de bios.

  3. #78

    Standaard

    Zodadelijk rond 23.20 is het precies 100 jaar geleden dat de Titanic zonk.

    Zat er vanmorgen nog aan te denken toen ik de film zag in de bios.

    EDIT : Was vergeten te zeggen dat toen ik de film ging kijken, in de zaal zat nog voor de andere er waren, op een gegeven moment ik naar links kijk, zag ik daar een stuk of 3 muzien heen en weer lopen.

    ik schrok niet, maar erg fijn om te zien was het ook niet.

    Ben toen ff naar voren gelopen om het te melden.

    Ze zouden iemand gaan bellen ervoor.

    Toch minder, je zit er en je ziet die takkebeestjes lopen.

    Was pathe Eindhoven, zaal 5
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-04-2012 om 01:25

  4. #79

    Standaard

    In Amsterdam stikt het ook van de muizen in de bioscoop. Vervelend, maar ik denk dat je er ook niet heel veel aan kunt doen. Of je moet er ook katten los laten lopen.

  5. #80

    Standaard

    Die muizen zitten meestal in slecht "onderhouden" panden..

    Vandaag is ind de dag; 100 jaar geleden dat ze zonk...wat fantastisch dat zelfs nu historie schoonheid heeft..maar daarnaast dat ook de passagiers worden herdacht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #81

    Standaard

    Om 14.05 de Titanicfilm ....A NIGHT TO REMEMBER 1958 OP BELGIE 1

    Om ca. 16.00 u. ook te zien op de BBC

    En vanavond op RTL 8 ...Titanic 1997 van James Cameron vanaf 20.00 - 23.50 uur

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Om 14.05 de Titanicfilm ....A NIGHT TO REMEMBER 1958 OP BELGIE 1

    Om ca. 16.00 u. ook te zien op de BBC

    En vanavond op RTL 8 ...Titanic 1997 van James Cameron vanaf 20.00 - 23.50 uur
    vergeet deze ook niet, erg interessant (Vanavond op National Geographic) :

    Om 20.00 u. : ''Save the Titanic with Bob Ballard'' (http://natgeotv.com/nl/save-the-tita...th-bob-ballard

    Om 22.00 u. : ''Titanic - The final word with James Cameron'' (http://natgeotv.com/nl/titanic-the-f...-james-cameron).

    Vooral die laatste is erg interessant.

    En verder is de volgende interessant voor aanschaf : http://www.amazon.co.uk/dp/B006UEJDD...611_pe_epc_dt3

  8. #83

    Standaard

    En verder is de volgende interessant voor aanschaf : http://www.amazon.co.uk/dp/B006UEJDD...611_pe_epc_dt3

    Deze box is misschien interessant, maar de duur van deze documentaire is ca. 2 uur 15 minuten met daarnaast veel memorablia als een boekwerk, cd, kranteknipsels, etc.

    En kost bij play.com nog ca. 65 euro...

    Dat is erg veel geld voor deze box..

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    En kost bij play.com nog ca. 65 euro...

    Dat is erg veel geld voor deze box..
    36,64 euro bij Amazon Uk dus, dus best goedkoop, en hij is mooi uitgevoerd vind ik.

    Dus dat scheelt wel erg veel met de prijs van play vergeleken
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-04-2012 om 15:56

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    En verder is de volgende interessant voor aanschaf : http://www.amazon.co.uk/dp/B006UEJDD...611_pe_epc_dt3

    Deze box is misschien interessant, maar de duur van deze documentaire is ca. 2 uur 15 minuten met daarnaast veel memorablia als een boekwerk, cd, kranteknipsels, etc.

    En kost bij play.com nog ca. 65 euro...

    Dat is erg veel geld voor deze box..
    ik had even gespiekt en ik zie hem daar voor 44 euro staan

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ik had even gespiekt en ik zie hem daar voor 44 euro staan
    £32.99 pond omgerekend via koersconverter 36,64 euro

    Hoe het ook zij :Titanic 3D mag zo ook wel gereleased worden op BD hoor.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-04-2012 om 16:06

  12. #87

    Standaard

    Koopje dus voor de ware Titanic fan; komt zeker in me collectie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #88

    Standaard

    Helaas is deze box wel DVD versie en geen blu ray...

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Helaas is deze box wel DVD versie en geen blu ray...
    dat weet ik, maar zo mooi als deze is uitgevoerd, zo mooi mag Titanic straks ook wel gereleased worden op BD, als deze box gereleased is op DVD.

    Titanic verdiend een mooie giftset uitgave mijn inziens.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Koopje dus voor de ware Titanic fan; komt zeker in me collectie.
    Deze box ga ik idd ook halen, en heb tevens deze ook besteld bij Bol.com :

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/national...751/index.html & deze http://www.bol.com/nl/p/dvd/titanic-...527/index.html

    Lijken me ook wel mooi, misschien ook iets voor jou? (De inhoud van deze box is anders dan die box van Amazon Uk trouwens)

    In nederland ziet die engelse uitgave er zo uit : http://www.bol.com/nl/p/dvd/titanic-...663/index.html

    Heb ik liever de engelse uitgave.

  16. #91

    Standaard

    Vandaag gezien. Vond de 3d goed gedaan en absoluut een meerwaarde. Zuigt je toch nog meer het verhaal en het schip in. Het helpt natuurlijk wel dat de film oorspronkelijk al veel scenes met een enorme scherpte diepte had.

    Het blijft een imposante film, die enkel op het grote witte doek gezien moet worden.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Het blijft een imposante film, die enkel op het grote witte doek gezien moet worden.
    Zou persoonlijk voornamelijk zeggen in plaats van enkel, anders zou je hem nooit meer zien

    Op het grote doek de film ervaren blijft ver boven de TV staan, al mag ie onderhand wel eens uitkomen op BD.

  18. #93

    Standaard

    Dat zal nu ook wel gebeuren. 3D + 2D blu-ray!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou persoonlijk voornamelijk zeggen in plaats van enkel, anders zou je hem nooit meer zien

    Op het grote doek de film ervaren blijft ver boven de TV staan, al mag ie onderhand wel eens uitkomen op BD.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    £32.99 pond omgerekend via koersconverter 36,64 euro

    Hoe het ook zij :Titanic 3D mag zo ook wel gereleased worden op BD hoor.
    Welke koersconverter gebruik jij ?, want ik kom via xe.com op €39,97.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #95

    Standaard

    ik denk dat ik toch nog ff wacht zodra het bekend word, omdat er misschien een speciale versie hier word uitgebracht omtrent TITANIC 3D met evt. extra's als 100years below.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frenkel Bekijk bericht
    welke koersconverter gebruik jij ?, want ik kom via xe.com op €39,97.
    gwk

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    gwk
    Dat is de wisselkoers die GWK aanhoud als je er vreemde valuta omwisselt maar dat is niet de werkelijke koers.

    Als je bij GWK 32,99 Pond gaat inwisselen krijg je daar dus maar €36,64 voor terug terwijl de werkelijke waarde €39,97 is, het verschil is de provisie die GWK in eigen zak steekt.

    Voor werkelijke koersen gebruik ik altijd www.xe.com
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #98

    Standaard

    Titanic 3D enorme hit in China



    Blijkbaar kan het de Chinezen niet zo heel veel schelen dat ze de borsten van Kate Winslet niet te zien krijgen.

    Titanic 3D heeft namelijk heeft namelijk het meest succesvolle openingsweekend ooit beleefd in China.

    De film bracht in het eerste weekend maar liefst 58 miljoen dollar op en verslaat daarmee Transformers: Dark Side Of The Moon.

    Eerder werd bekend dat de borsten van Kate Winslet in China niet te zien zijn in de 3D-versie van de grote bioscoophit. De officiële verklaring van SARFT (China's State Administration of Radio, Film and Television) luidde: “Door het levendige 3D-effect zijn we bang dat kijkers hun handen zullen uitsteken om te voelen en op deze manier het zicht van andere bioscoopgangers belemmeren. Om conflicten te voorkomen en een harmonieuze sfeer te creëren, hebben we besloten de naaktscenes te schrappen."

    Bron : Telegraaf.nl

  24. #99

    Standaard

    Echt weer de Telegraaf, helemaal geobsedeerd door de borsten van Kate Winslet. Het is 1 korte scene in de film, maar de telegraaf schrijft er 2x een bericht over. Over alle andere censuur in China lees ik nooit wat in de telegraaf.

  25. #100

    Standaard

    Titanic doorbreekt grens van 2 miljard



    De 3d-versie van Titanic, die nu wereldwijd in de bioscopen draait, heeft ervoor gezorgd dat de film van James Cameron de magische grens van 2 miljard dollar opbrengst heeft doorbroken.

    Titanic was na de release in 1997 lange tijd de film met de meeste opbrengst ooit tot Avatar, ook van James Cameron, eroverheen ging. Die film heeft een opbrengst van 2,8 miljard dollar. Titanic staat nu op 2,03 miljard.

    De re-release van Titanic is vooral in China opmerkelijk populair. Daar staat de film bovenaan de best bezochte films van het weekend met 58 miljoen dollar.

    Bron : Filmtotaal.nl

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •