Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 124 worden weergegeven.

Discussie: Titanic 3D

  1. #1

    Standaard Titanic 3D

    Titanic 3D vaart binnen op 6 april 2012



    Het is eerder gesuggereerd. Wordt James Cameron de 'eervolle' opvolger van George Lucas m.b.t het uitmelken van hun succesnummers? De makers van South Park hebben al eens een statement gemaakt dat sommige films toebehoren aan het publiek, en niet meer aan hun bedenker(s)/regisseur. Hoe dan ook, het is nu officieel, de 3D-versie van de filmklassieker Titanic is vanaf 6 april 2012 te zien in de Amerikaanse bioscopen. Of de film ook in de Nederlandse bioscoop gaat draaien is nog onbekend.

    James Cameron neemt zijn mega-succes uit de vorige eeuw onder handen zodat wij "Titanic kunnen zien zoals nooit eerder". De distributie is in handen van Paramount -dat volgend jaar ook een eeuw bestaat- en 20th Century Fox.

    "There's a whole generation that's never seen 'Titanic' as it was meant to be seen, on the bigscreen," said Cameron in a release announcing the 3D release date. "And this will be 'Titanic' as you've never seen it before, digitally remastered at 4K and painstakingly converted to 3D."

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 14-04-2014 om 16:33

  2. #2

    Standaard

    Schitterend nieuws. Destijds de film 4 keer in de bioscoop gezien en ik blijf erbij dat dit een meesterwerk is van de bovenste plank. Ik heb de Pathe al gemaild met de vraag of dit hier ook gaat draaien.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben benieuwd. Goed nieuws voor een collega van mij die nog trauma's heeft van die film :P. Heb zelf nooit de film in de bioscoop gezien dus ik kan persoonlijk niet wachten .
    Ikran is not horse!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de dvd al verkocht :P voor mij hoeft 3d dan weer niet maar Titanic op blu-ray wordt hopelijk een pareltje!

  5. #5

    Standaard

    Een tijdloos film waarin ontiegelijk goed wordt geacteerd van hoog niveau. Dit is een waardige film die 3d waard lijkt, een extra toevoeging voor deze film beleving.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Een tijdloos film waarin ontiegelijk goed wordt geacteerd van hoog niveau. Dit is een waardige film die 3d waard lijkt, een extra toevoeging voor deze film beleving.
    Het lijkt wel of jij de promotie doet bij 20th Century Fox Benelux.

    Maar ik vind het ook een tijdloze heel goede film! Ga de Blu-ray ook zeker halen. Alleen heb ik mijn twijfels bij wéér een 3D conversie.
    The future is Blu

  7. #7

    Standaard

    Een moderne klassieker met 'n uitstekend gecaste Winslet en DiCaprio die ik nog verscheidene keren zal herbekijken, geen twijfel. Niettegenstaande heb ik absoluut geen interesse in de 3D-(con)versie.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb de dvd al verkocht :P voor mij hoeft 3d dan weer niet maar Titanic op blu-ray wordt hopelijk een pareltje!
    Wanneer komt die blu?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Wanneer komt die blu?
    Er wordt gesproken over ongeveer 2 weken na de theatrale release. Al vermoed ik zelf dat ze het iets langer exclusief in theaters vertonen. Bij This Is It werd ook eerst gesproken over 'slechts 2 weken in de bioscoop'. Dat zag ik al niet gebeuren en dat gebeurde ook niet. Die onzin heet marketing.

    http://www.thedigitalbits.com/#mytwocents
    The future is Blu

  10. #10

    Standaard

    Ik kreeg zojuist een e-mail terug vanuit Pathe:

    Beste Marc,

    Dank voor je mail.
    Dit bericht is ons bekend, zie ook http://www.imdb.com/title/tt0120338/news#ni10788075. De film zal volgend jaar ook in Nederland uitgebracht worden, het is echter nog niet duidelijk hoe groot dat zal gebeuren. Mogelijk met slechts een handjevol kopieën. (maar ik mn best doen...)


    Vriendelijke groeten,

    Hans Unger
    Theatermanager Pathé Groningen


    Pathé, méér dan film!

  11. #11

    Standaard

    Dan is het nu nog wachten op 3D-conversies van o.a. E.T., Close Encounters Of The Third Kind, Jurassic Park, Star Wars, The Godfather trilogy, LOTR trilogy en noem het maar op.

    Eh, nee dank je. Pure lariekoek om dit te doen, maar Hollywood doet het. Straks komen zelfs animatiefilms als Bambi en Jungle Book uit in een 3D-versie :S

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dan is het nu nog wachten op 3D-conversies van o.a. E.T., Close Encounters Of The Third Kind, Jurassic Park, Star Wars, The Godfather trilogy, LOTR trilogy en noem het maar op.

    Eh, nee dank je. Pure lariekoek om dit te doen, maar Hollywood doet het. Straks komen zelfs animatiefilms als Bambi en Jungle Book uit in een 3D-versie :S
    Lion King en beauty and the beast in elk geval... dus dat zijn mogelijke opvolgers
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dan is het nu nog wachten op 3D-conversies van o.a. E.T., Close Encounters Of The Third Kind, Jurassic Park, Star Wars, The Godfather trilogy, LOTR trilogy en noem het maar op.

    Eh, nee dank je. Pure lariekoek om dit te doen, maar Hollywood doet het. Straks komen zelfs animatiefilms als Bambi en Jungle Book uit in een 3D-versie :S
    Als het 3-d gebeuren (wat ik overigens totaal geen meerwaarde vind) het opnieuw afspelen van jouw genoemde films teweegbrengt in de bioscoop dan ben ik de eerste die het toejuicht. Laten we eerlijk zijn, meesten van ons hier hebben nooit de kans gehad om 'classics' in de bioscoop te zien. Van mij mag het komen.

  14. #14

    Standaard

    Ik was sarcastisch met het opnoemen van die willekeurige films. Ik zou zelf graag Captain EO in 3D willen zien en wie weet verschijnt die nog een keer op bluray in 2D en (anaglyph) 3D. Maar dat is ook een 3D-film die alleen in Disneyworld is vertoond.

    Maar omdat 3D nogal een succes is in de bioscoop (Avatar, Alice in Wonderland, de rest was niet zo'n succes om maar een understatement te gebruiken), vind vooral meneer Cameron dat hij zijn eigen successen maar opnieuw de bios in moet gooien in een 3D sausje. Zelf zeg je al dat je 3D geen toegevoegde waarde heeft. Maar waarom juich je het dan toch toe dat nu Titanic onderhanden wordt genomen en opnieuw in de bios verschijnt, in 3D? Alleen maar omdat velen de film NIET in de bios hebben gezien??

    Ik heb E.T. en Close Encounters ook nooit in de bios gezien, maar ik hoef er ook geen 3D versie van te zien in de bios, bij wijze van spreken. Net als Titanic overigens Een goede film, maar was destijds (ik was 17/18 jaar) vooral een vrouwenfilm. Al is dat nu in ere hersteld geloof ik, als ik alle reacties van hierboven lees.

  15. #15

    Standaard

    Al is hij in 3D, de personages blijven eendimenionaal.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #16

    Standaard

    In principe zou je zeggen: als je iemand het omzetten van een film naar 3D toevertrouwt, dan is het James Cameron wel.... Destijds een paar keer in de bios gezien, ik weet niet zeker of ik nog een keer zou gaan, maar het zal er best goed uitzien.

  17. #17

    Standaard

    Persoonlijk gezien zou ik graag ''Terminator 2: Judgment Day'' in 3-D willen zien.

    Lijkt mij wel een vette film dan, nog vetter dan ie nu al is uiteraard.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Al is hij in 3D, de personages blijven eendimenionaal.
    Dat valt ook wel weer mee.
    The future is Blu

  19. #19

    Standaard

    Titanic terug in de bioscoop... pfff dat gaat weer een zware zit worden. Ik moet al janken als de titel in beeld komt, met die zielige muziek van James Horner erbij.
    Of ik mij dat nog eens wil aan doen. Ja en nee. Het is een prachtige film die ode doet aan de ware gebeurtenis. In 2012 is het 100 jaar geleden dat de Titanic verging en ik kan me eigenlijk geen betere memorial voorstellen dat James Cameron's verfilming weer te zien draaien in de bioscopen.
    Tja, en dat hele 3D gebeuren... wie weet, misschien is het wel geweldig om te zien! Al is het een hype geworden..

  20. #20

    Standaard

    Ik heb hem in 1997 toen ie uitkwam 5 x gezien in de bios, en als ie weer uitkomt ga ik hem zeker weer bekijken.

    En dat zal dan niet bij 1 x blijven denk ik.

  21. #21

    Standaard

    Het lijkt wel of jij de promotie doet bij 20th Century Fox Benelux.
    Hah, misschien dat ik daar alsnog een bijbaan kan vinden dan..

    Heb de film pas weer gezien, en dan zie je gewoon ook hoeveel passie Cameron hierin besteedt heeft door middel van zijn documentaires over het schip. Daarnaast mijn passie, voor de Titanic zelf speelt ook mee. Heb een aantal boeken over het schip en daarom vind ik het een unieke ervaring tot hoeveel detail waarmee de film Titanic tot leven is gebracht.


    Dan is het nu nog wachten op 3D-conversies van o.a. E.T., Close Encounters Of The Third Kind, Jurassic Park, Star Wars, The Godfather trilogy, LOTR trilogy en noem het maar op.

    Eh, nee dank je. Pure lariekoek om dit te doen, maar Hollywood doet het. Straks komen zelfs animatiefilms als Bambi en Jungle Book uit in een 3D-versie :S
    Ik denk dat hierin een grote toekomst zal zitten. Ook in Disney, tot op heden zijn er nog geen Disney films in 3d uitgebracht maar zodra dit gebeurt wordt dit een hype *wat misschien ook wel in de parken tot een nieuwe generatie van attracties met zich mee zal brengen*

    Worden dan straks alle films na dvd, blu-ray ook nog in 3d uitgebracht?

    Pff, voor mij hoeven niet alle films in 3d worden uitgebracht, bij sommige voegt het in mijn ogen ook niets toe..ach we zullen het zien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard

    Interessante release datum ook; op 4 dagen na precies 100 jaar na de afvaart in Southampton, richting Cherbourg, Queenstown (Cobh) & New York.

  23. #23

    Standaard

    Kan niet wachten. Heb hem nooit in de bios mogen aanschouwen dus dan is dit een mooie kans.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #24

    Standaard

    hmm, ik weet het niet, ik was toen gek op de film en tegen 3D heb ik niks, maar hebben we echt behoefte aan een film uit 1998 in 3D?
    Een voordeel: Degene die 3D in de spots wist te zetten met Avatar is ook de maker van Titanic (James Cameron) dus dan is er een kans dat het goed gaat

  25. #25

    Standaard

    Trailer Titanic 3D

    Na de poster van gisteren zie je hieronder de trailer van de 3D release van James Camerons Titanic, ingeleid door de regisseur zelf.

    In de klassieker uit 1997 wordt de 17-jarige rijke Rose DeWitt Bukater (Kate Winslet) door haar familie gedwongen om zich met Cal Hockley (Billy Zane) te verloven en binnenkort te gaan trouwen.

    Tijdens de eerste tocht over de Atlantische zee van de Titanic, een gigantisch passagiersschip dat onzinkbaar wordt geacht, besluit ze zelfmoord te plegen.

    Ze wordt echter gered door Jack Dawson (Leonardo DiCaprio), een derde klasse-passagier. Ondanks hun totaal verschillende afkomst worden ze vrienden en al snel groeit de liefde tussen hen allebei.

    Volgens Box Office Mojo haalde de film zo'n $27 miljoen op aan de Nederlandse bioscoopkassa. Vanaf 5 april 2012 moet Titanic 3D in de Nederlandse 3D bioscopen verschijnen.

    Bekijk HIER de trailer met inleiding van James Cameron.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-01-2012 om 21:29

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •