Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Amsterdam

  1. #26

    Standaard

    En probeer ook meteen ff de wat minder geijkte plaatsjes Duik de Reguliersdwarsstraat maar eens in Leuk, gezellig druk en altijd wat te zien (of doen)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik kan je de winkel Chimera aanraden. Ze verkopen er geen dvds maar wel veel fantasy spullen zoals sieraden, beelden, en allerlei andere dingen. Ik kijk er altijd mijn ogen uit. Het is een knus winkeltje aan de Damstraat, een zijstraat op de Dam rechts van het Grand Hotel.
    o!, die is echt schitterend! Heb er een tijd geleden nog een trol gekocht
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  3. #28

    Standaard

    Oké, winkeltjes hebben we al, wat leuke bezienswaardigheden ook en weten jullie nu nog restaurantjes in de buurt van het hotelletje (nog steeds mijn problematisch ex-gebroken voetje hè ) zodat we 's avonds lekker te voet er naartoe kunnen?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Oké, winkeltjes hebben we al, wat leuke bezienswaardigheden ook en weten jullie nu nog restaurantjes in de buurt van het hotelletje (nog steeds mijn problematisch ex-gebroken voetje hè ) zodat we 's avonds lekker te voet er naartoe kunnen?
    Ik kan je in ieder geval de tapasbar op de Utrechtse Straat aanraden (ben de naam even kwijt). Verder zit er ook nog genoeg ander leuks op het Rembrandtplein en het Leidsche Plein.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    ...tapasbar op de Utrechtse
    Heet dat niet Pata Negra?

    Groeten,

    BasH

  6. #31

    Standaard

    Klopt !

    Zit in de Utrechtse, in het midden, vanaf het rembrandt Plein gezien aan de rechterkant op een hoek.

    Zeer goed ! Best prijzig......maar toch een aanrader.

    Voor een andere zeer goede Tapasbar kijk dan ook even in de Spuistraat....(schuin tegenover het oude maar oergezellige cafe Hoppe: daar zit nl. zit ook een erg goede zaak, waar ik dan de naam even van kwijt ben.......

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH


    Heet dat niet Pata Negra?

    Groeten,

    BasH
    Jeroen zei t al: klopt! Die zaak waar Jeroen het dan weer over heeft ken ik niet helaas
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  8. #33

    Standaard

    Nou Britte, ik kan eindelijk antwoorden.
    Ik zou niet in Amsterdam overnachten, maar ergens buiten Amsterdam, bereikbaar met de metro.
    Da's klappen goedkoper, je slaapt rustiger en je hebt kans op betere hotels.
    Amsterdam zelf zou niet mijn voorkeur hebben.
    Waarom overnacht je niet in Duivendrecht, bijvoorbeeld. Amsterdam is dan in 10 minuten per metro bereikbaar, hartje centrum. Bijkomstigheid. MM-Arena ligt ook in Duivendrecht.

  9. #34

    Standaard

    Restaurant Sluijter in de Utrechtsestraat is een goed en voordelig eethuis. Ach, het barst er in Amsterdam van.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Nou Britte, ik kan eindelijk antwoorden.
    Ik zou niet in Amsterdam overnachten, maar ergens buiten Amsterdam, bereikbaar met de metro.
    Da's klappen goedkoper, je slaapt rustiger en je hebt kans op betere hotels.
    Amsterdam zelf zou niet mijn voorkeur hebben.
    Waarom overnacht je niet in Duivendrecht, bijvoorbeeld. Amsterdam is dan in 10 minuten per metro bereikbaar, hartje centrum. Bijkomstigheid. MM-Arena ligt ook in Duivendrecht.
    Henk, we hebben al een klein hotelletje geboekt hoor... niet duur en het ziet er best gezellig uit. Fantasia heet het... Op die manier zullen er nog wel centjes overblijven voor DVD'tjes

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte

    Henk, we hebben al een klein hotelletje geboekt hoor... niet duur en het ziet er best gezellig uit. Fantasia heet het... Op die manier zullen er nog wel centjes overblijven voor DVD'tjes
    Tja, vanyuit Duivendrecht was het 10 minuten met de metro geweest naar hartje Amsterdam.
    Maar daar staat nu gelukkig tegenover dat het ook maar 10 minuten van hartje Amsterdam naar MM-Arena is
    Waarschuwing: er gaan geen rondvaartboten naar toe

  12. #37

    Standaard

    Ik geraak zeker wel tot in de MM.... al moet ik er een heel battle-plan voor opstellen ... ik heb nog tot 5 oktober om een strategisch plan op te stellen!

  13. #38

    Standaard

    Je moet zeker een keer met de trein uitstappen bij Amsterdam Bijlmer bij de ArenA. Je zult daar uiteraard de MediaMarkt aantreffen, wat als DVD liefhebber toch echt bezocht moet worden. DVD's zijn te vinden: roltrap omhoog, dan linksaf en nog een keer linksaf, dan een stukje rechtdoor en je bent op de DVD afdeling. Tegenover de MediaMarkt ligt Pathe ArenA, een bioscoop met 14 zalen. Een zeer goede bioscoop en zeker de moeite waard om te bezoeken. Beste zaal: Zaal 14!! Verder zijn er ook nog een paar terrasjes tussen de bioscoop en MediaMarkt, maar die zal je dan vanzelf wel zien.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Ik geraak zeker wel tot in de MM.... al moet ik er een heel battle-plan voor opstellen ... ik heb nog tot 5 oktober om een strategisch plan op te stellen!
    Je komt dan tevens langs de trainingsvelden van Ajax. Zie je al die grote sterren in korte broek. Nou als dat geen dagje wordt!!!!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Je komt dan tevens langs de trainingsvelden van Ajax. Zie je al die grote sterren in korte broek. Nou als dat geen dagje wordt!!!!
    of te kleine sterren in een te grote broek

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Je komt dan tevens langs de trainingsvelden van Ajax. Zie je al die grote sterren in korte broek. Nou als dat geen dagje wordt!!!!
    6 oktober is het Feyenoord - Ajax. Dus is het lekker rustig daar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    6 oktober is het Feyenoord - Ajax. Dus is het lekker rustig daar.
    oei joej. dan kun je beter geen voetbalshirtjes aantrekken die dag britte.....
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84


    oei joej. dan kun je beter geen voetbalshirtjes aantrekken die dag britte.....
    Mmm, bij de Arena kun je gerust het mooiste shirt van de wereld aantrekken hoor geen probleem om daar in het Ajax-shirt rond te lopen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •