Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Taxi Driver

  1. #1

    Standaard Taxi Driver

    Weet iemand of de uitlevering vetraagd is.
    Besteld bij FRS, release datum 04-05-11, maar is nog steeds niet verstuurd

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Nederlandse uitgave een week geleden gekocht (Saturn Antwerpen), dus het lijkt me niet dat de uitgave vertraagd is. Misschien even informeren bij FRS zelf?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb 'm afgelopen zaterdag zien liggen bij de Media Markt in Eindhoven.

  4. #4

    Standaard

    Ok, dan gaan we eens mailen

  5. #5

    Standaard

    De mijne kan in nu ophalen bij de FRS.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    De mijne lag vandaag in de brievenbus

  7. #7

    Standaard

    Iemand die al iets kwijt kan over de kwaliteit van het beeld en geluid?

  8. #8

    Standaard

    http://www.blu-ray.com/movies/Taxi-D...164245/#Review

    Recensie van de nieuwe 40th Anniversary Edition, ziet er goed uit! En de US is al met NL subs, dus ik verwacht wel een release hier. Eindelijk een nette release voor deze classic!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    http://www.blu-ray.com/movies/Taxi-D...164245/#Review

    Recensie van de nieuwe 40th Anniversary Edition, ziet er goed uit! En de US is al met NL subs, dus ik verwacht wel een release hier. Eindelijk een nette release voor deze classic!
    Bedoel je een nette release hier in Nederland of in het algemeen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedoel je een nette release hier in Nederland of in het algemeen?
    In het algemeen. De vorige releases waren best prima en eigenlijk ook wel heel goed hoor (in dat opzicht is mijn opmerking iets gechargeerd), maar deze film verdient toch wel het beste.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    In het algemeen. De vorige releases waren best prima en eigenlijk ook wel heel goed hoor (in dat opzicht is mijn opmerking iets gechargeerd), maar deze film verdient toch wel het beste.
    iets gechargeerd? nogal

    vorige release is uitstekend en vrijwel identiek, gebruikt dezelfde 4k restoration transfer, alleen encoding is iets beter deze keer maar een verschil schijnt niet zichtbaar te zijn. blijft over: een extra Q&A, daar ga ik hem niet voor inwisselen.
    Laatst aangepast door riny : 19-12-2016 om 10:32

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    iets gechargeerd? nogal

    vorige release is uitstekend en vrijwel identiek, gebruikt dezelfde 4k restoration transfer, alleen encoding is iets beter deze keer maar een verschil schijnt niet zichtbaar te zijn. blijft over: een extra Q&A, daar ga ik hem niet voor inwisselen.
    Ieder zo zn mening he... Ik heb de vorige releases gelukkig niet dus dan kan ik nu meteen voor de allerbeste kiezen.

  13. #13

    Standaard

    Ja ieder zijn mening maar het gaat hier over feiten.

    Als je hem nog niet had is het uiteraard een uitstekende aanwinst.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Ja ieder zijn mening maar het gaat hier over feiten.
    Ben ik niet met je eens. Die Q&A kan voor bepaalde mensen een reden zijn om de nieuwe release veel hoger in achting te zetten. Het is een feit dat de nieuwe release niet heel veel extra's heeft, de manier waarop je waardeert kan wel anders zijn. En daar had ik het over. Jij wilt je oude release er niet voor inwisselen en dat is toch prima. En dat opzicht waardeer je deze wellicht iets minder dan ik nu doe. En dat is toch oke.

  15. #15

    Standaard

    Ja dat kan, maar zeggen dat er eindelijk een nette release is dat is gewoon niet waar en heeft niets met mening te maken, dat bedoel ik.

    Maar het is allemaal ok

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Ja dat kan, maar zeggen dat er eindelijk een nette release is dat is gewoon niet waar en heeft niets met mening te maken, dat bedoel ik.
    Jazeker wel hoor, het blijft subjectief

  17. #17

    Standaard

    lol ok, eindelijk een nette release. ik hou er nu echt over op

  18. #18

    Standaard

    Er was al een erg nette release van deze klassieker (imo ), maar die Q&A ziet er wel smakelijk uit....

  19. #19

    Standaard

    Ik bezit zelf de Amerikaanse digipack met lobbycards. Daarbij is toch veel meer aandacht besteed aan de verpakking, en dus zou je ook kunnen zeggen dat de nieuwe uitgave in dat opzicht weer een stap terug is. Blij dat ik die oudere uitgave heb
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #20

    Standaard

    Inhoud gaat voor verpakking, dus daar scoor je niet mee .

  21. #21

    Standaard

    Let op! Hier volgt een mening:
    Ik wil maar aangeven hoe relatief het is. Ik vind de oudere uitgave ook al zeer compleet en dus zéker een nette release. Het ontbreken van een Q&A verandert daar niets aan. Zowel de oude als de nieuwe uitgave zijn gewoon uitstekend te noemen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #22

    Standaard

    Op de nieuwe 40th anniversary ontbreekt ook wat: de Interactive Script-to-Screen feature en enkele andere extras zijn nu in SD ipv HD.

  23. #23

    Standaard

    Jammer dat ze hem niet meteen op 4K met HDR hebben uitgebracht.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    Op de nieuwe 40th anniversary ontbreekt ook wat: de Interactive Script-to-Screen feature en enkele andere extras zijn nu in SD ipv HD.
    Weet je ook welke en wat is je bron? Kan er niks over terugvinden in de review op bluray.com.

  25. #25

    Standaard

    Geef gewoon toe Rogier, je opmerking "Eindelijk een nette release voor deze classic!" klopte niet en was misplaatst, dan zijn we van deze hele discussie af .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •