Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit ziet eruit als wederom een standaard actiefilm a la Terminator: Salvation. Gaap.
    Die was zo slecht nog niet.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik heb de trailer gisteren gezien, OMG !
    over totaal verkeerde casting gesproken, sarah connor en de T1000 kunnen absoluut niet tippen aan hun originele voorgangers, ik begrijp ook niet hoe deze acteurs het aan hebben gedurft om zo'n iconische rollen aan te nemen.
    Het verhaal met de time line en de originele terminator uit 1984 die dan weer uitgeschakeld wordt door Arnie. Wie heeft dit script geschreven, het lijkt wel GTST,

    zou James Cameron hier nog op de een of andere manier betrokken zijn geweest (consultant of story advies??) , ik denk het niet, je kan Cameron bashen voor het uitmelken van Avatar met z'n sequels maar ik denk dat hij hier een veel beter vervolg /reboot had neergezet.
    Kijk bijvoorbeeld maar eens naar Terminator 2 , 3D : Battle across time (draait alleen in de Universal Studios )

    ik ben hier heel sceptisch en teleurgesteld over, ik had toch graag weer een goeie Terminator film gezien
    We kunnen Cameron helemaal niet bashen vanwege uitmelken van Avatar. Simpelweg omdat niemand die andere films nog heeft kunnen zien.
    Verder geef ik je gelijk over het GTST idee. M.i. moeten ze, zoals ik al zei, de connectie met de T800 nu maar eens afkappen. Je kunt van Salvation zeggen wat je wilt, maar McG heeft in ieder geval GEPROBEERD er iets origineels van te maken. Dat die man zo slecht is dat hij zn echte naam er niet eens onder durft te zetten is weer wat anders

    Maar serieus: de originele Terminator was toch ook niet goed? Die is goed geworden door zn cultstatus. Linda Hamilton was in deel 2 een stuk beter dan in deel 1 en zelfs Arnold leek in deel 1 een bordkartonnen figuur itt deel 2. Kortom: laten we het een kans geven.
    Dat die acteurs het aandurven snap ik wel: je krijgt de kans (en een hoop geld). En bovendien: er is een heel nieuw publiek dat (geloof het of niet) Terminator 1 of 2 nooit heeft gezien.

    Overigens vond ik Lena Headey ook wel een goede Sarah Connor.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    We kunnen Cameron helemaal niet bashen vanwege uitmelken van Avatar. Simpelweg omdat niemand die andere films nog heeft kunnen zien.
    Verder geef ik je gelijk over het GTST idee. M.i. moeten ze, zoals ik al zei, de connectie met de T800 nu maar eens afkappen. Je kunt van Salvation zeggen wat je wilt, maar McG heeft in ieder geval GEPROBEERD er iets origineels van te maken. Dat die man zo slecht is dat hij zn echte naam er niet eens onder durft te zetten is weer wat anders

    Maar serieus: de originele Terminator was toch ook niet goed? Die is goed geworden door zn cultstatus. Linda Hamilton was in deel 2 een stuk beter dan in deel 1 en zelfs Arnold leek in deel 1 een bordkartonnen figuur itt deel 2. Kortom: laten we het een kans geven.
    Dat die acteurs het aandurven snap ik wel: je krijgt de kans (en een hoop geld). En bovendien: er is een heel nieuw publiek dat (geloof het of niet) Terminator 1 of 2 nooit heeft gezien.

    Overigens vond ik Lena Headey ook wel een goede Sarah Connor.
    Ik denk dat de grote kracht van The Terminator de spanning was net als bij Alien[1979]

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik denk dat de grote kracht van The Terminator de spanning was net als bij Alien[1979]
    Ook dat, en het verhaal wat origineel was en om de karakters ging. De film ging niet om de effecten, maar om de karakters, met daarbij een hoop vakkundigheid vwb de productie maakt dat de film nog steeds een klassieker is. Bij deze draaien ze op oude successen en praten ze zelfs letterlijk de originelen na.

  5. #105

    Standaard

    Vooral Matt Smitt is een miscasting, die ziet er toch echt niet uit om een 'john connor' te spelen.
    Goed als dr, maar daarbuiten...

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vooral Matt Smitt is een miscasting, die ziet er toch echt niet uit om een 'john connor' te spelen.
    Goed als dr, maar daarbuiten...
    Het is dan ook niet Matt Smith die John Connor speelt, maar Jason Clarke.
    BD (1243) What i Watch

  7. #107

    Standaard

    Wordt hier ook niet echt warm van.. Arnold begint helaas meer en meer een karikatuur van zichzelf te worden..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die was zo slecht nog niet.
    Het verhaal van T:S had ik al eens eerder gezien in de vrij onbekende sci-fi film 'Impostor'. Verder is Sam Worthington een waardeloos acteur.

  9. #109

    Standaard

    Deze trailer heeft wat mij betreft een erg G.I.Joe gehalte.

    Ik ga er verder ook geen woorden meer over vuil maken want deze is nu compleet van mijn radar af.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Maar serieus: de originele Terminator was toch ook niet goed? Die is goed geworden door zn cultstatus. Linda Hamilton was in deel 2 een stuk beter dan in deel 1 en zelfs Arnold leek in deel 1 een bordkartonnen figuur itt deel 2. Kortom: laten we het een kans geven.
    Als je de originele Terminator had gezien toen hij uitkwam, dan piep je anders . Op mij had de film toen destijds een geweldige impact. Voor mij is dit nog steeds de beste Terminator film en dat heeft niets met cultstatus te maken.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je de originele Terminator had gezien toen hij uitkwam, dan piep je anders . Op mij had de film toen destijds een geweldige impact. Voor mij is dit nog steeds de beste Terminator film en dat heeft niets met cultstatus te maken.
    Daarom snap ik niet dat jij deze dan ook in de bios wil zien.De eerste had in 1984 ook een grote impact op mij als kleine jongen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-12-2014 om 13:18

  12. #112

    Standaard

    Genisys trekt me nog niet echt.

    Voor mij had overigens deel 2 een enorme impact. Alles was goed aan die film. Althans dat vond ik toen op 16-jarige leeftijd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Genisys trekt me nog niet echt.

    Voor mij had overigens deel 2 een enorme impact. Alles was goed aan die film. Althans dat vond ik toen op 16-jarige leeftijd.
    Ik was toen 15 maar die deed het ook goed bij mij.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daarom snap ik niet dat jij deze dan ook in de bios wil zien.De eerste had in 1984 ook een grote impact op mij als kleine jongen.
    Wat valt er niet te snappen? Het is een nieuwe Terminator film, punt. Dat is voor mij al genoeg reden.
    Salvation vond ik al niet best, maar dat zal mij niet weerhouden om Genisys gewoon in de bios te zien.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat valt er niet te snappen? Het is een nieuwe Terminator film, punt. Dat is voor mij al genoeg reden.
    Salvation vond ik al niet best, maar dat zal mij niet weerhouden om Genisys gewoon in de bios te zien.
    Als je 1&2 hoog heb zitten ga je van deze trailer toch niet blij van worden ? Ja goed ieder zijn mening.

  16. #116

    Standaard

    Het lijkt me een legitieme verbazing. Maar de een is wat masochistischer dan de ander natuurlijk Ieder z'n meug/meuk. Ik laat deze zonder moeite aan me voorbij gaan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je 1&2 hoog heb zitten ga je van deze trailer toch niet blij van worden ? Ja goed ieder zijn mening.
    Ik ben blijkbaar onduidelijk geweest, dus ik doe nog een poging .
    Sommige franchises zoals bijvoorbeeld ook Star Wars of Star Trek en dus ook The Terminator, wil ik het liefst in de bioscoop beleven. Ongeacht de kwaliteit.
    Ik heb maar een heel klein stukje gekeken van de trailer en daarna afgezet; aangezien ik toch naar de bioscoop ga, laat ik mij graag verrassen. Reviews e.d. zal ik ook niet vooraf lezen, ik wil er zo open mogelijk in gaan.

    Tegenwoordig is mijn mening dat het, als je toch al zeker weet dat een bepaalde film wilt zien (misschien vanwege de regisseur, bepaalde acteurs, het genre enz), het beste is om vooraf zo min mogelijk over de film te weten zodat je niet al vooraf met een bepaalde mindset de film gaat kijken.

    Dus de kans dat ik in de toekomst veel in dit topic te vinden zal zijn, is kleiner geworden .

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben blijkbaar onduidelijk geweest, dus ik doe nog een poging .
    Sommige franchises zoals bijvoorbeeld ook Star Wars of Star Trek en dus ook The Terminator, wil ik het liefst in de bioscoop beleven. Ongeacht de kwaliteit.
    Ik heb maar een heel klein stukje gekeken van de trailer en daarna afgezet; aangezien ik toch naar de bioscoop ga, laat ik mij graag verrassen. Reviews e.d. zal ik ook niet vooraf lezen, ik wil er zo open mogelijk in gaan.

    Tegenwoordig is mijn mening dat het, als je toch al zeker weet dat een bepaalde film wilt zien (misschien vanwege de regisseur, bepaalde acteurs, het genre enz), het beste is om vooraf zo min mogelijk over de film te weten zodat je niet al vooraf met een bepaalde mindset de film gaat kijken.

    Dus de kans dat ik in de toekomst veel in dit topic te vinden zal zijn, is kleiner geworden .
    Nou dan ben ik tegen die tijd wel benieuwd of het iets was.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je de originele Terminator had gezien toen hij uitkwam, dan piep je anders . Op mij had de film toen destijds een geweldige impact. Voor mij is dit nog steeds de beste Terminator film en dat heeft niets met cultstatus te maken.
    Voor mij wel. want toen was ik 9 , te jong dus om hem in de bios te hebben gezien. Maar je kunt films van toen ook niet vergelijken met nu. Ik heb ook gezegd (bedoeld) dat de karakters toen echt van bordkarton waren. Echt niet zo goed geacteerd, niet beter als die nieuwe acteurs zullen doen. In T2 was de cast echt een stuk gegroeid als acteur. Verhaal was ook een stuk beter, maar dat kwam ook doordat het grondwerk in deel 1 al was gelegd. T1 is een goede film qua verhaal. Daar drijft de film op. En misschien Michael Biehn. Imo waren Linda Hamilton en Arnie eigenlijk inwisselbaar. Qua acteren dan. 1 overeenkomst met nu: acteren kan Arnie nog steeds niet (nou ja, een beetje). In deel 2 is zeker Hamilton een stuk beter, Arnie in mindere mate.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Voor mij wel. want toen was ik 9 , te jong dus om hem in de bios te hebben gezien. Maar je kunt films van toen ook niet vergelijken met nu. Ik heb ook gezegd (bedoeld) dat de karakters toen echt van bordkarton waren. Echt niet zo goed geacteerd, niet beter als die nieuwe acteurs zullen doen. In T2 was de cast echt een stuk gegroeid als acteur. Verhaal was ook een stuk beter, maar dat kwam ook doordat het grondwerk in deel 1 al was gelegd. T1 is een goede film qua verhaal. Daar drijft de film op. En misschien Michael Biehn. Imo waren Linda Hamilton en Arnie eigenlijk inwisselbaar. Qua acteren dan. 1 overeenkomst met nu: acteren kan Arnie nog steeds niet (nou ja, een beetje). In deel 2 is zeker Hamilton een stuk beter, Arnie in mindere mate.
    Kan voor een heel groot deel met je meekomen. Het gegeven van T1 (zelf voor eerst gezien op lage kwaliteit VHS (wat de film vreemd genoeg leek te helpen) toen ik een jaar of 10 was) was dat het een interessant verhaal was, maar door het gegeven ook minimalistisch kon worden gebracht (effecten in 1984 moest je laag houden, zeker bij het budget van T1). In dat perspectief paste Arnold ook geweldig. Daarbij vond/vind ik ook Michael Biehn het tweede grootste pluspunt. Hamilton vind ik tegenwoordig in T1, vanwege haar klassieke 'damsel in distress', vooral irritant. Dat gegeven is in T2 (die ik in de bios heb gezien) compleet omgedraaid, samen met de rol van Arnie. Zij kunnen daardoor er het meeste van maken en afwezigheid van Biehn ondervangen. Cameron, wat je ook van hem vindt, is een geweldig verhaalverteller en het budget (en dus technologie) maakte T2 jarenlang de beste actiefilm ooit (voor mij althans). Wat dat betreft zit T1 door de aanpak veel meer in de thriller/horror-hoek. Arnold is nooit een echt geloofwaardig acteur geweest. Wellicht was dit anders geweest als Crusades ooit was gemaakt. T1/T2-Predator-Commando-Total Recall zijn mijn favoriete films van hem, maar dat is nou niet bepaald een man van vlees en bloed (loop je met een boomstam op je schouder een berg af...). Mbt T:G staat me in de trailer (eerste minuut bevalt me wel) dus twee dingen tegen: Enerzijds lijkt de herinnering aan T1 (en dus veel fans van Arnie uit de glorietijd) ten grabbel wordt gegooid ( Daenerys d'r zin tegen Reese in de trailer en de 'alternatieve toekomst' die we zien ) en anderzijds dat Arnie op deze leeftijd gewoonweg niet meer geloofwaardig is om dit te spelen. Damn, een terminator met grijs haar is volgens mij echt niet wat Skynet in gedachten had (maar vast verklaard wordt in de film). Soms is genoeg gewoon genoeg. Ik heb weleens gelezen dat dit een prequel zou worden, waarbij terug zou worden gegaan naar een boerderij in 1960 ofzo, waarbij Arnie een landwerker (op leeftijd) zou spelen, die de template van de terminator moest zijn. Ik betreur nu dat ze niet die kant op zijn gegaan.
    Laatst aangepast door gompier : 06-12-2014 om 23:40

  21. #121

    Standaard

    Dit lijkt op een reboot van T2...ik ben nog niet erg verrast.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ik heb weleens gelezen dat dit een prequel zou worden, waarbij terug zou worden gegaan naar een boerderij in 1960 ofzo, waarbij Arnie een landwerker (op leeftijd) zou spelen, die de template van de terminator moest zijn. Ik betreur nu dat ze niet die kant op zijn gegaan.
    Ik betreur het sowieso al, dat ze niet eens een oorsprongverhaal kunnen verzinnen waarom ze Arnie als template T-800 hebben gekozen.
    Helaas hebben ze in Terminator 3 deze oorsprong scene eruit gehaald. Misschien was deze scene is te lollig voor een (serieuze) T-800 oorsprong verhaal.

  23. #123

    Standaard

    Helaas alles waar ik niet op gehoopt had, een mooie franchise de nek omgedraaid....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Helaas alles waar ik niet op gehoopt had, een mooie franchise de nek omgedraaid....
    Voor mij is de franchise na deel 2 al beëindigd. Deel 3 had goede actie, maar verder was het een aanfluiting en deel 4 had zo veel plotgaten en vage keuzes in het verhaal dat het ongeloofwaardig werd. Waarom geen prequel om de gebeurtenissen te laten zien tot aan de time displacement van Kyle Reese ofzo.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #125

    Standaard

    Het is altijd leuk om te lezen hoe mensen kritiek geven op een film, maar straks zullen zorgen dat het een box office succes zal worden.

    Het lijkt mij dat de makers geen intentie hadden om een oscar film te maken (waarmee ik niet wil zeggen dat oscar films, goede films zijn). Het is en zal een pure popcorn film worden.
    Hadden ze Arnold niet in de film, dan was het in de reacties zeker dat je geen Terminator film kan maken zonder Arnold. Had hij I'll be back niet gezegd, dan was het daarop kritiek, want dat hoort er nu éénmaal bij. Nu dat ze Arnold wel hebben verwerkt in de film, is het ook niet goed.

    Terminator 1 en 2 zijn de beste uit de serie, maar ik kan ook genieten van deel 3 en 4 en de serie (eigenlijk jammer dat die na 2 seizoenen werd stopgezet.).

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •