Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 181 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #176

    Standaard

    Arnie en Emilia Clarke zaten nog bij Graham Norton. Wel weer gelachen hoor; ze lieten nog dat stukje uit Pumping Iron zien .

    https://youtu.be/7nZ1v96-veM?t=28

  2. #177

    Standaard

    Ik was een beetje sceptisch over het feit dat de tijdlijn uit de originele film van 1984 volgens de trailer werd weggeblazen, maar nu ik de film gezien heb ben ik toch onder de indruk. Zeer mooi dat er maar liefst vier verschillende soorten Terminator het tegen elkaar opnemen .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #178

    Standaard

    Jammer genoeg vond ik er bitter weinig aan. Geen enkele keer had ik het gevoel dat er veel op het punt stond tijdens het verhaal. Bij deel 1 en 2 voelde alles enorm zwaar aan. Skynet moest gestopt worden en daar kon enkel de hoofdrolspelers iets aan doen. Ook de dialogen waren in T1 en T2 beter geschreven. Vooral over wat John Connor betekend voor het verzet later in de strijd tegen Skynet. En moesten ze er alles aan doen om de toekomst zeker te stellen door de terugkerende Terminators uit te schakelen. Enorme bedreigingen. Hier had ik geen schrik van de villain. Alles voelde plat aan. Veel wordt open gelaten voor verdere vervolgen.
    Hier en daar een mooi momentje, maar geen actiestuk die ik zou memorabel noemen of die eruit springt.
    De muziek was een hoogtepunt voor mij.
    Laatst aangepast door Lorre : 27-06-2015 om 14:35
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #179

    Standaard

    Ik ben gisteren geweest en ondanks dat er eigenlijk te veel ideeën in de film zitten en het een beetje chaotisch is (mist focus), heb ik me twee uur prima vermaakt.
    Het haalt het niet bij deel 1 en 2, maar vond 'em zeker beter dan deel 3.

  5. #180

    Standaard

    Ik heb deze film vandaag eens bekeken. Had er weinig van verwacht maar moet toegeven dat ik me ook 2 uur goed vermaakt heb.
    Het was vooral ook de humor die het hem deed, maar om die te begrijpen moet je wel de eerste delen gezien hebben.

    Toch hoop ik dat met Genisys de Terminator franchise eindigt en dat de inmiddels bejaarde Terminator eens met pensioen mag

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb deze film vandaag eens bekeken ... ik me ook 2 uur goed vermaakt heb.
    Tot mijn grote verbazing heb ik alsnog ook erg genoten van de film.
    De trailer toonde zoveel talloze 'goedkope' imitaties van de - met name - de eerste 2 delen, dat ik Genisys eigenlijk niet eens wilde zien. Wellicht dankzij deze lage verwachtingen, bleek de film verrassend onderhoudend te zijn. De zelfspot maakte van de film soms bijna een parodie, en zowaar waren de 'specials' (buskantelen ondermeer) in de trailer niet de hoogtepunten uit de film, maar leuke bijzaken in het verhaal.

    En waar zijn de 'oorsponkelijke' acteurs zijn gebleven is hier aardig te zien.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •