Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #126

    Standaard

    Deel 3 en 4 zijn pure bagger.

    Net zoals dit deel dat gaat worden.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Deel 3 en 4 zijn pure bagger.

    Net zoals dit deel dat gaat worden.
    Een film als Killing them softly met Brad Pitt is dan wel goed voor jou? Gewoon een vraag om te begrijpen wat wel goed is voor jou.

  3. #128

    Standaard

    De eerste helft van de trailer vond ik nog wel interessant, maar na die CGI skeleton terminator die aan het schieten is en de bus die om z'n eigen as vliegt vond ik het teleurstellend. Het is zo over de top ! Hier gaat niemand meer wow van roepen. Die special effects kennen we allemaal nu wel.
    Het verhaal is al zo uitgekauwd. Er zijn zat andere verhalen te verzinnen. Denk aan de Future war tegen Skynet. Ze kunnen bijvoorbeeld een klein groepje volgen die op een missie zit.
    Maar het is nog een trailer. De echte beoordeling doe ik wel na het zien van de film.

  4. #129

    Standaard

    Super Bowl spot:


  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    De eerste helft van de trailer vond ik nog wel interessant, maar na die CGI skeleton terminator die aan het schieten is en de bus die om z'n eigen as vliegt vond ik het teleurstellend. Het is zo over de top ! Hier gaat niemand meer wow van roepen. Die special effects kennen we allemaal nu wel.
    Het verhaal is al zo uitgekauwd. Er zijn zat andere verhalen te verzinnen. Denk aan de Future war tegen Skynet. Ze kunnen bijvoorbeeld een klein groepje volgen die op een missie zit.
    Maar het is nog een trailer. De echte beoordeling doe ik wel na het zien van de film.
    Eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met het groot, groter, grootst qua spektakel en CGI enz. Misschien is het tijd om weer eens terug te gaan naar de basis en de Terminator films kleiner te maken. Net zoals deel 1. Meer verhaal, minder over the top actie. Geldt trouwens ook voor andere films. Het wordt teveel seen this, done that.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met het groot, groter, grootst qua spektakel en CGI enz. Misschien is het tijd om weer eens terug te gaan naar de basis en de Terminator films kleiner te maken. Net zoals deel 1. Meer verhaal, minder over the top actie. Geldt trouwens ook voor andere films. Het wordt teveel seen this, done that.
    Zo denk ik er op dit moment ook over.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met het groot, groter, grootst qua spektakel en CGI enz. Misschien is het tijd om weer eens terug te gaan naar de basis en de Terminator films kleiner te maken. Net zoals deel 1. Meer verhaal, minder over the top actie. Geldt trouwens ook voor andere films. Het wordt teveel seen this, done that.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo denk ik er op dit moment ook over.
    +1

  8. #133

    Standaard

    Geen idee wat ik hier van moet denken. De trailer doet me helemaal niets. Een over de kop slaande bus hebben we al eerder gezien (o.a. in Night Watch bv) en 'I'll be back' wordt nu een beetje genant.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    +1
    In theorie ben ik het eens. In de praktijk zit de massa daar niet op te wachten, helaas.

  10. #135

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #136

    Standaard

    Remake T2 met wat nieuwe elementen in een nieuw jasje..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Remake T2 met wat nieuwe elementen in een nieuw jasje..
    We zullen zien. In ieder geval ga ik hier mijn geld niet aan verspillen. Misschien op BR als ie onder een tientje is oid. Lijkt idd ontzettend veel op T2 hier. Mocht het echt een remake blijken, hadden ze wat mij betreft beter het origineel nog eens in de bios gebracht. Dat blijft volgens mij na al die jaren nog steeds prima overeind als scifi actie film.

  13. #138

    Standaard

    ooh word weer genieten
    moet zeggen dat ik deel 1 nog steeds het beste vindt en 2 en 4 ook zeer goed vooral het moment in 4 dat hij dat motor lokt met guns n roses geweldige flashback
    dus deel 5 laat u zich maar zien maak vast de popcorn klaar

  14. #139

    Standaard

    Serieus? Deel 4 zeer goed? Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen Ik vond hem echt slecht.Er zijn voor mij maar 2 echte Terminator-films en dat zijn de 1e 2. Deel 3 was imo een persiflage op de 1e 2 en deel 4 was een leuk probeersel om het geheel een andere wending te geven. Voor mij is dat geheel mislukt. The Sarah Connor Chronicles vond ik dat wel weer heel goed (gaandeweg seizoen 2 veel minder). Voor een tvserie dan natuurlijk.

  15. #140

    Standaard

    Ik vond deel 4 ook een redelijk goede film. Iets wat we al heel lang willen zien, werd opgezet; de futuristische oorlog geleid door John Connor. En zeker na het abominabele derde deel, was dit een welkome afwisseling en mooie opstap naar iets meer. Iets serieuzers. Helaas gaat dit niet meer door en gaan we nu slappe meuk als deel 3 door de strot krijgen met wederom die ouwe zak van een Arnold..... Downloadje. Meer toch echt niet.

  16. #141

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch tegen deel 3?
    Die film laat het gemis van James Cameron voelen en wil erg op T2 lijken.

    Salvation was toch echt veel beter dan T3 in mijn ogen.Lekker rauw was Salvation.

    Deze lijkt me trouwens 3x niets.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-03-2015 om 08:03

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch tegen deel 3?
    Geen idee. De minste uit de reeks, maar nog altijd een fijne popcornfilm in mijn ogen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #144

    Standaard

    alles was een persiflage in deel 3. De flauwe one-liners. Die strip tent met ladies night scene.... En totaal ge-miscaste John Conner.
    Dat vond ik de rauwe sfeer in Salvation toch ook veel beter. Alleen daar zat dan weer z'n transformer in wat dan weer jammer was.

  20. #145

    Standaard

    Deel 3 vond ik té wisselvallig zodat ik em echt goed vind. De film heeft z'n sterke punten: de achtervolging in het begin, de verhaallijn aan het einde, de casting van Kyle Reese. Maar hij heeft ook zn zeer zwakke punten: Arnie als lid van The Village people, Nick Stahl, Claire Danes en ook Kristina Loken vond ik niet goed gecast. Al met al net een voldoende maar door de irritatiefactortjes is dit niet eentje die ik snel opzet. Deel 4 heeft ook zn zwakke punten, maar o.a. Door zn toffe setting en casting blijf ik em beter vinden dan deel 3.

  21. #146

    Standaard

    ik vind deel 3 juist vrij geslaagd: voor mij lijkt het net alsof ze inderdaad T2 wilden hermaken, maar dan met 1 verschil:
    - T2 = de toekomst bepaal je zelf
    - T3 = je kan het lot niet ontlopen

    deel 4 vind ik nogal flauw, het boeide mij niet echt
    ik ben wel benieuwd naar T5, lijkt wat zoals T1 te worden maar dan in de jaren 60 (of 70?)
    hoogstaande cinema zal het wel niet worden, maar met een goede uitwerking kan het zeker amusant worden

  22. #147

    Standaard

    Schwarzenegger maakt gehakt van 'Terminator: Salvation'



    Arnold Schwarzenegger vertelde in een interview met Good Morning America (http://abcnews.go.com/GMA/video/arno...nisys-30025057) dat hij bepaald geen fan is van de vierde film in de franchise, McGs Terminator: Salvation. Oorspronkelijk zou hij in die film te zien zijn, maar omdat hij het te druk had als Gouverneur van Californië, ging dat feestje niet door. Zijn gezicht werd digitaal over dat van een body double geplaatst.

    ”Ik denk dat de drie waar ik in zat, allemaal een eigen persoonlijkheid hadden en interessante verhaallijnen,” vertelde Schwarzenegger, die in het aankomende Genisys een rol gaat spelen. Blij dat hij niet in de vierde film in de franchise zat, is hij. ”God zij dank, die was verschrikkelijk.”

    Begin juli mag men het opnieuw proberen met de franchise. Dan gaat Genisys in première, met een nieuwe cast en krijgt de franchise een nieuwe boost. Ditmaal wordt Kyle Reese (Jai Courtney) door John Connor (Jason Clarke) teruggestuurd in de tijd, om zijn bedreigde moeder Sarah (Emilia Clarke) tegen de machines van Skynet te beschermen. Maar dankzij de T-800 (Schwarzenegger), blijkt zij niet zo in gevaar te zijn als gedacht.

    Terminator: Genisys gaat op 9 juli in première.

    Bron : Filmtotaal.nl

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Schwarzenegger maakt gehakt van 'Terminator: Salvation'



    Arnold Schwarzenegger vertelde in een interview met Good Morning America (http://abcnews.go.com/GMA/video/arno...nisys-30025057) dat hij bepaald geen fan is van de vierde film in de franchise, McGs Terminator: Salvation. Oorspronkelijk zou hij in die film te zien zijn, maar omdat hij het te druk had als Gouverneur van Californië, ging dat feestje niet door. Zijn gezicht werd digitaal over dat van een body double geplaatst.

    ”Ik denk dat de drie waar ik in zat, allemaal een eigen persoonlijkheid hadden en interessante verhaallijnen,” vertelde Schwarzenegger, die in het aankomende Genisys een rol gaat spelen. Blij dat hij niet in de vierde film in de franchise zat, is hij. ”God zij dank, die was verschrikkelijk.”

    Begin juli mag men het opnieuw proberen met de franchise. Dan gaat Genisys in première, met een nieuwe cast en krijgt de franchise een nieuwe boost. Ditmaal wordt Kyle Reese (Jai Courtney) door John Connor (Jason Clarke) teruggestuurd in de tijd, om zijn bedreigde moeder Sarah (Emilia Clarke) tegen de machines van Skynet te beschermen. Maar dankzij de T-800 (Schwarzenegger), blijkt zij niet zo in gevaar te zijn als gedacht.

    Terminator: Genisys gaat op 9 juli in première.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Misselijk omdat te zeggen over deel waar je zelf niet aan mee gewerkt hebt.Als er een Terminator film is zonder persoonlijkheid is het T3 wel.

  24. #149

    Standaard

    Beetje goedkope retoriek en overduidelijke PR voor dit nieuwe deel. Niet serieus nemen in ieder geval.

  25. #150

    Standaard

    Ik kan hem enigszins wel begrijpen : Ik bedoel, een Terminator zonder Schwarzenegger of een Rocky zonder Stallone dat kan niet mijn inziens.

    Terminator is Schwarzenegger & Rocky is Stallone.

    Die zijn zo verweven/synoniem aan die films, dat die bij elkaar horen

    Als hij de rol echt niet meer kan spelen, moet er geen terminator film meer gemaakt worden.

    Je blijft toch de held zien in plaats van een ander die een poging waagt om hem te vervangen.

    Vind ik tenminste.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •