Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 181 worden weergegeven.

Discussie: Terminator: Genisys

  1. #1

    Standaard Terminator: Genisys

    Terminator: Genisys

    Dit zou toch wel erg mooi zijn :

    Terminator 5 Rumor: Entire Original Cast included In New Story




    When news broke that a pitch was circling Hollywood for a fifth Terminator movie teaming up director Justin Lin (Fast Five) and star Arnold Schwarzenegger, it inspired a full range of emotions. The good ones centered on Lin’s ability to stage awesome, practical action and the possibility of a twisting, turning, awesome time traveling film that could wipe our memories of Terminator: Rise of the Machines and Terminator Salvation.

    The flip side was the reminder of Terminator: Rise of the Machines and Terminator Salvation. According to the latest rumors, Terminator 5 (or Terminator 2012 as it’s being pitched) might lean towards the earlier films. Latino Review reports that the pitch going around Hollywood not only has Schwarzenegger attached, but the “entire original cast” along with him.

    According to Latino Review’s source, the pitch is being touted as Terminator 2012 and has the “entire original cast” attached. Now ingest your grain of salt and continue. While the characters – Sarah Connor, Kyle Reese, John Connor, etc. – could be part of the story pitch, the actors themselves cannot have signed on to make the movie.

    No one has, there’s no script. Though treatments of a fifth Terminator movie have been floating around for years, Deadline’s story about the new pitch explicitly stated “There is no screenwriter attached at this point.” Without a script, no one is officially signed. Not even Schwarzenegger. He, most likely, is letting his name be used on the strength of the story idea and Lin’s passion for the franchise.

    Assuming that’s the case and the story idea is strong enough for Schwarzenegger to attach himself, that would most definitely lead us to believe the original cast would play a part.

    However the original Kyle Reese, Michael Biehn, did an interview with JoBlo (Thanks to @MARKSMITH610 on Twitter and /Film reader Ahegele for the heads up) after this news broke and said he was unaware of his own involvement in the project. Is he lying? It’s possible.

    As I stated last week with some Hunger Games rumors, stars have been known to flat out lie about things until it’s officially announced, and then ignore the fact that they were horrible insincere to the fans.

    Basically, we won’t know much more until the film get picked up, which could happen in an hour, a month or a year. Well, probably not a year. But once that happens, more details will surely leak out, a script will begin to be written, maybe Schwarzenegger will decide which movie he’s doing next, do some interviews about it, let us know what’s going on with Terminator 2012 and more.

    So, all in good time.

    Is a new Terminator movie with the original cast what you’d want to see? Could you get past their ages and all the other actors who have played those characters?

    Bron : Slashfilm.com
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-11-2014 om 05:27 Reden: Topic titel aangepast naar huidige naam Film

  2. #2

    Standaard

    Laat maar komen! I can"t wait!

  3. #3

    Standaard

    Paul Walker in Terminator 5

    U kent hem hoogstwaarschijnlijk uit de "Fast & Furious" films (The fast & the furious, Fast & Furious en Fast Five) als Brian O'Connor. Dit keer zou Paul Walker de rol van Kyle Reese krijgen in de laatste Terminator film.
    Justin Lin, de regisseur van Terminator 5, had al eerder samengewerkt met Paul Walker voor de Fast & Furious films.

    In Terminator 5 zal Arnold Schwarzenegger ook weer te zien zijn, iets minder dan voorheen, maar wel in een uiterst belangrijke rol. Daar Arnold Schwarzenegger's acteercarriëre voor het ogenblik op pauze staat door eerdere privéproblemen, zou het project vertraging hebben opgelopen.

    Ook werd eerder het gerucht verpreid dat Terminator 5 de volledige originele cast zou herenigen. Nu blijkt dat het eerder zal gaan om de originele personages en waarschijnlijk niet de oorspronkelijke acteurs.

    Terminator 5 is in ontwikkeling en wordt geregisseerd door Justin Lin. Voorlopig is nog niet geweten wanneer de productie zal starten.
    http://www.cinenews.be/News.Detail.c...=29717&lang=nl


  4. #4

    Standaard

    Zeker als het wat toevoegd aan het verhaal: laat maar komen.
    Maar gaat het richting een soap: laat maar links liggen.

  5. #5

    Standaard

    Ik zie Walker niet in zo'n role spelen.....maar wie weet heb ik het mis!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Please oh please, niet de originele cast als dat betekent, dat het een soort seniorenfilm wordt. Gewoon een nieuwe film en niet per se met de oude cast, omdat dat zo ontzetten leuk zou zijn. Dat hebben ze ook eens gedaan met The Dukes of Hazard, dat was gewoon zielig. Laat ze alsjeblieft eindigen met Kyle Reese, die in de time displacement field stapt. Dan is de cirkel rond en kan iedereen weer rustig slapen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #7

    Standaard

    Ik snap niet dat ze niet gewoon verder gaan waar 4 op hield. Ik bedoel maar: ZO slecht was Salvation nu ook weer niet. Ik zie 100x liever Bale terug als John Conner dan die Paul walker :S

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik snap niet dat ze niet gewoon verder gaan waar 4 op hield. Ik bedoel maar: ZO slecht was Salvation nu ook weer niet. Ik zie 100x liever Bale terug als John Conner dan die Paul walker :S
    Slecht of niet, het haalt de hele continuïteit weg als de films voortdurend een andere stijl krijgen. Er was veel commentaar op deel 3, waar ik mij aardig in kon vinden, maar de film had nog altijd meer weg van deel 1 en 2 dan dat dat bij Salvation uiteindelijk het geval was. Niettemin vind ik toch dat ze inderdaad verder moeten gaan waar Salvation gebleven is. Geen nieuwe cast, gewoon gebruik maken van de cast uit Salvation. Ik heb echt geen zin om weer een totaal andere stijl terminator film te zien. Dan kunnen ze net zo goed gaan rebooten.

  9. #9

    Standaard

    Ik vond deel 3 de minste van de serie, hoewel ik het einde van Rise of the Machines prachtig vond aan sluiten bij Salvation, met die lange ondergrondse gang op het einde.

    Salvation lijkt misschien anders dan de rest van de serie omdat Cameron zijn gevechtscenes altijd bij nacht draaide ( zo zag het er waarschijnlijk wat echter uit ) en hier vooral overdag gevochten wordt. En laten we niet vergeten dat de gebeurtenissen van de eerste delen ook de toekomst hebben veranderd, dat zegt Conner zelf ook. Hij herkent zijn eigen vijand niet meer. Dat is in mijn ogen de sterkste kant van het Terminator universum. De tijdlijn en hoe we die zelf kunnen veranderen door bepaalde acties wel of niet te verrichten.

    Trouwens had de ALIEN serie ook altijd een andere maker en een andere componist en toch waren het allemaal goede films, op HUN manier. Veel mensen vonden deel 4 ook niets aan maar het was gewoon een compleet andere film met een hele eigen sfeer, en het speelde zich 200 jaar NA alien3 af. Laten we aub niet vergeten hoe hard technologie nu veranderd wordt, laat staan over een paar honderd jaar.

  10. #10

    Standaard

    Op zich heb ik er geen problemen mee dat de tijdlijn is veranderd. Ik vond Salvation gewoon een saaie film. Er zat totaal geen sfeer in. Er was geen enkele moment waarop ik zoiets had van ''dit kan echt gebeuren''. En dat was nou net het gevoel wat ik bij deel 1 en 2 zo leuk vond. Ik kan mij van deel 1, 2, en 3 herinneren dat er overal terminators rondliepen, dat je voortdurend op je hoede moest zijn. In Salvation is er bij Skynet blijkbaar iets misgegaan met de terminator productie, want die hele hordes met terminator units waren nergens te vinden. Het meest debiele van alles was dat John Connor, HET grote doelwit van Skynet, in zijn ééntje met het grootste gemak bij de Skynet basis kon inbreken. Wtf..

    ''And in this future, I don't know if we can win this war''

    Ik kreeg eerder het gevoel dat winnen in deze nieuwe toekomst een stuk makkelijker zal gaan worden..

  11. #11

    Standaard

    Voor mij was Terminator Salvation toch wel het dieptepunt van de terminator serie. De film had totaal geen sfeer en gaf totaal niet de oorlog weer zoals door Kyle Reese verteld. In Salvation had ik gewoon dikke verslagen verwacht tussen het verzet en de Terminators, maar die was bijna niet aanwezig. Alle gevechten waren idd overdag, maar dat heeft niets te maken met het veranderen van de tijdslijn dit is gewoon pure studio bemoeienis geweest. Het mainstream filmpubliek zit niet te wachten op een donkere film. Ook miste ik de nodige humor is de film te vinden en de verplichte oneliners voelden ook geforceerd aan.

    nee terminator salvation had nog het meeste weg van een transformers film met die mega terminators.

    en dan mogelijk deel 5. ik ben tevreden met een pure oorlogsfilm, laat maar lekker zien hoe het verzet de Terminator verslaat en dan eindigen met tijdsmachine scene van arnie en Reese. veel slechter kan het toch niet worden...

  12. #12

    Standaard

    Laat deel 5 de laatste film zijn en gewoon in 2029 afspelen. Lekker veel nachtscenes uiteraard. Dat komt de grimmigheid wat meer ten goede. Laat maar zien, dat het inderdaad veel te gevaarlijk is om overdag naar buiten te gaan. Iedereen met een beetje fantasie moet toch iets kunnen met die flashbacks uit deel 1 (voornamelijk) en in mindere mate deel 2 en 3? Kijk naar de posts hier op het forum. Iedereen heeft zijn of haar mening, maar ze komen redelijk overeen. Misschien moeten we hier zelf gewoon een script maken en dat verkopen.

    O ja, en ik zeg het nog een keer ... laat het alsjeblieft eindigen met het terugsturen van Reese.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #13

    Standaard

    Ik zie het toch even iets anders:
    Grote veldslagen waren volgens mij in Salvation ook niet de bedoeling: de T800 was (nog niet) in grote getallen aanwezig en dat hoeft ook niet als je bedenkt dat de Hunter Killers en T 600 al prima werk geleverd hebben, samen met de nucleare oorlog die er aan vooraf ging. Hoeveel mensen zouden die hebben overleefd? Niet veel, schat ik. Dus waarom zou je honderden Terminators in één keer loslaten op de wereld als slechts een paar procent van de wereldbevolking over is? Aan de andere kant, Skynet is een programma dat net als mensen kan leren van zijn fouten maar zich ook aan situaties kan aanpassen. De vraag is alleen: wie gaat er sneller leren, de mensen of Skynet? En als je dan de fragmenten bekijkt uit T1 en T2 denk ik dat Skynet wel degelijk de overhand heeft gehad en zal houden. Dus ja, dan zou er in T5 al iets moeten gebeuren wat een wending geeft aan de oorlog. Iets wat we nog niet hebben gezien en wat niet persé met Kyle Reese en het tijdreizen te maken heeft.

  14. #14

    Standaard

    Weet niet op grote veldslagen de bedoeling waren, maar ik had ze gewoon verwacht skynet versla je niet maar met een paar simpele soldaten op een missie te sturen.

    T-800 zien we niet heel in de film, maar of dat komt omdat hij (nog) in massaproductie is weet ik niet, we zien iig wel overal fabrieken staan en niets lijkt de massaproductie in de weg te staan. ik zie niet in waarom ze de T-800 niet massaal in kunnen zetten. de t600 en hunter killers doen nog steeds goed werk en niets lijkt doel om de mensheid te kunnen uitroeien in de weg te staan.

    Tja die nuclaire oorlog terminator salvation speelt zich af in 2018 das z`n 21 jaar naJudgement Day, geen idee wat de schade is door die oorlog en hoeveel mensen die hebben overleefd. De lucht is iig wel goed gebleven want anders had niemand kunnen overleven. ook hebben ze helemaal geen last van straling enzo.

    We zien iig wat groepen van verzet die er uitzien alsof ze niet al te veel hebben moeten lijden en vrij georganiseerd zijn. oh ja ze geven wat kinderen ook nog verse groeten, dus kennelijk groeien er ook al weer nieuwe planten enzo.

    Het klopt dat er iets moet gebeuren waardoor de mensheid de machine gaat verslaan, hopelijk komen ze op dat origineel en niet iets in de trend van een computer virus of het opblazen van het skynet zelf.

  15. #15

    Standaard

    Dat is natuurlijk ook het zwakke punt in Salvation. Het laatste stuk waar ze Skynet binnen dringen. Geen tegenstand. En dan bedoel ik de rest van het verzet uiteraard. Zodra ze Connor binnen gelaten hebben zou ik alle defenses weer tevoorschijn toveren. Maar goed, daar is al genoeg over gezegd denk ik.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #16

    Standaard

    Klinkt als een boel overtollige plotholes en dat ieder een interpretatie daarin geeft, wie weet vult deel 5 nog toe wat onduidelijk was in deel 4.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Terminator doet mij denken aan die kerkganger die voor de tweede keer voorspelt dat de wereld vergaat en voor de tweede keer lopen wij nog steeds rond. Judgement day is het in de films al gebeurd? of gaat het in deel 5 gebeuren?

    Terminator 4 heeft het momentum van de reeks geen goed gedaan. Was het namelijk een succes dan hadden wij vorige zomer ongetwijfeld deel 5 gezien.

  18. #18

    Standaard

    Terminator 4 heeft het momentum van de reeks geen goed gedaan.

    uhm... deed deel 3 het dan zo fanastisch? Als we het toch over plotholes hebben en een slecht uitgewerkt script

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Terminator doet mij denken aan die kerkganger die voor de tweede keer voorspelt dat de wereld vergaat en voor de tweede keer lopen wij nog steeds rond. Judgement day is het in de films al gebeurd? of gaat het in deel 5 gebeuren?

    Terminator 4 heeft het momentum van de reeks geen goed gedaan. Was het namelijk een succes dan hadden wij vorige zomer ongetwijfeld deel 5 gezien.
    Judgement Day is aan het einde van deel 3.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Terminator doet mij denken aan die kerkganger die voor de tweede keer voorspelt dat de wereld vergaat en voor de tweede keer lopen wij nog steeds rond. Judgement day is het in de films al gebeurd? of gaat het in deel 5 gebeuren?
    Ja inderdaad. ^^ Heel spannend terug in 1984, toen de datum 1997 werd genoemd. Was ook nog spannend toen in 1994 deel twee uitkwam. Maar sinds 1997 voorbij is gegaan is de spanning er wel een beetje vanaf. En dan in deel drie en de sarah connor chronicles toch nog wanhopig een andere datum noemen, wat een grap.

    Niettemin blijft het een sterke boodschap. De wereld veranderd. Er is steeds meer automatisering. Machines worden met de dag intelligenter. Het is een kwestie van tijd totdat machines zelfstandig genoeg kunnen denken om ook een mening te ontwikkelen. De terminator reeks laat het het ultieme doemscenario zien, maar wellicht één die minder ver gezocht is dan hij vandaag de dag lijkt.

    Ik wil graag een deel 5, zolang deze maar met 100% inzet wordt gemaakt. Een film met een duister, pijnlijk en wanhopig verhaal over het leven in de oorlog tussen mens & machine en de langzame vernietiging van de mensheid. De filmreeks zou eigenlijk moeten eindigen met de volledige uitroeiing van onze soort. Het liefst krijgen we een terminator film te zien waarbij we geshockeerd de bioscoopzaal verlaten. Deel 5 moet ons aan het denken zetten, zoals deel 1 en 2 dat ook hebben gedaan.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Terminator 4 heeft het momentum van de reeks geen goed gedaan.

    uhm... deed deel 3 het dan zo fanastisch? Als we het toch over plotholes hebben en een slecht uitgewerkt script
    Er zit niet echt vaart achter de terminator reeks. Was het een boxoffice succes geweest dan was men meteen aan een opvolger begonnen. Volgens mij tekenen de acteurs in dit soort grote producties meestal een "trilogie clausule", of in ieder geval een vervolg. De filmstudio licht die optie of niet.

    Was dat niet de wijze waarop Halle Berry in X-men II en III terecht kwam? Contractuele verplichtingen. Met een oscar in haar binnenzak begon zij aan deel II.

    Ik ben op het gebied van terminator de weg een beetje kwijt als het om de verhaallijn gaat . Ik weet nog geeneens waar deel 4 over gaat, alleen dat Christian Bale iemand ontzettend uitschold.

  22. #22

    Standaard

    Ik mis vooral het donkere gedeelte in de Terminator films. Ik kreeg wel dat gevoel toen ik de trailer van deel 2 en deel 4 zag. Maar helaas is dit niet geheel waargemaakt in deel 4. Terminator films moeten donkerede worden en er moet veel meer robot actie in voorkomen. Ik ben het gehele ook deels kwijt, maar eens een keer een terminator marathon houden en dan ben ik er weer helemaal in.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik mis vooral het donkere gedeelte in de Terminator films. Ik kreeg wel dat gevoel toen ik de trailer van deel 2 en deel 4 zag. Maar helaas is dit niet geheel waargemaakt in deel 4. Terminator films moeten donkerede worden en er moet veel meer robot actie in voorkomen. Ik ben het gehele ook deels kwijt, maar eens een keer een terminator marathon houden en dan ben ik er weer helemaal in.
    volledig mee eens, ze moeten donkerder en meer robot gehalte !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #24

    Standaard

    Heb gisteren salvation weer eens gezien, ik neem aan dat jullie meer terminators willen zien en geen meer robots. Robots zitten er namelijk genoeg in Salvation (inclusief geluiden), vervang die robots door terminators en je bent als een groot eind in de goede richting. Ook moet een terminator film altijd R rating zijn, want de terminator/robots in salvation wel kunnen richten en doden geen mensen.

    Overigs geeft het verzet zelf ook een reden aan waarom het ze nachts niet strijden, dit i.v.m de hunter killers die interrood hebben en s`nachts beter de mensen kunnen opsporen. Waarom we dan altijd een nachtelijke oorlog zien in de flash-forwards in T1 en T2 is mijn dan ook een raadsel.

    Na het zien van wat extra's op de blu-ray vielen mij ook nog een aantal dingen op. Een scriptwriter geeft aan dat na judgement Day eigenlijk het normale leven van de mensen mogelijk is, ze kunnen geen eten meer verbouwen, de productie van auto`s lien wapens ligt stil enzo. ook dignen uitvidnen doen ze niet meer. Ze moeten het dus doen met de dingen die voor die tijd zijn uitgevonden. Ik vraag mij dan ook af waarom het verzet dan met de nieuwste wapens, auto en nog vol op benzine, kerosine kan hebben. Ik vraag mij af wat de impact van judgement day is geweest? Weet iemand hier meer van?

  25. #25

    Standaard

    Film magie?

    Dat met die hunter killers ... is het niet zo, dat ze overdag nog gevaarlijker zijn omdat ze dan beter zien en alleen 's nachts ook kunnen zie met infrarood maar minder goed? Ik weet dit niet zeker hoor, aangezien het al een tijdje geleden is sinds ik T1 gezien heb.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •