Films die mij nooit gaan vervelen zijn o.a;
Braveheart
Lord of the Rings
Gladiator
Films die mij nooit gaan vervelen zijn o.a;
Braveheart
Lord of the Rings
Gladiator
Four-Star Trader (236)
Er zijn een hoop films die mij niet gaan vervelen maar diegene die ik echt wel 100 x kan zien is de film Leon, dit vind ik toch zo'n verschrikkelijk goede film.
Airplane blijft vol grappen zitten die je pas na een derde of vierde keer opmerkt.
Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
"Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.
ICE AGE!!
Er zijn een aantal films die ik echt al heel vaak heb gezien maar waar ik toch iedere keer nog plezier aan beleef. Sommige films heb ik al zo vaak gezien dat ik niet eens meer weet HOE vaak..
- Lord of the Rings (17x gezien inmiddels)
- The Matrix (12x gekeken)
- Blade (10x)
- American Psycho
- Fight Club (5x)
- Indepence Day (7x)
- Gladiator (3x)
Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)
Commando: als klein jongetje kijk ik die wel 100X bij mijn oma, ze had hem daarna zelfs 2 maal koeten opnemen)
Predator: Idem
Die Hard: imiddels 20 maal gezien en nog steeds da bomb.
Star Wars 4+5 : +/-15 maal gezien.
Scarface": pas 7 keer gezien maar daar komen er nog een hele hoop bij
The Godfater 1 + 2: al 5 keer gezien en deel 2 al 7 keer.
Independence day: in de bios gezien op dvd op VHS geweldig.
The Rock: schitternd al 15 keer minimaal gezien ook perfecte muziek.
Gladiator: niet de hele film maar stukken kan ik wel 100 keer zien zoals de openings scené.
SPR:idem
Evolution: al 8 keer gezien in korte tijd bliojft heel leuk.
Starship troopers: al denk ik 20 keer gezien vond de kritiek op de film niet goed.
Pulp Fiction: verveeld maar niet al 10 keer gezien ofzo.
Jordé den Tenter Formally Known As JDT.
lord of the rings the fellowship of the rings
shaft (2000)
blade 2 dts
forrest gump
fast and the furios dts
die hard 1+2+3 dts
american pie 1+2
prince of egyte dts
joy ride
signs
starwars 1+4+5+6
Gladiator dts
the rock dts
scarface
deze films kijk ik het meest eigenlijk alle films die ik heb gaan mij nooit vervelen
Whats your name
mij name is forrest, forrest gumpWhats your nmane mij name is forrets, forrets gump
*Scarface
*Gladiator
*Carlito's way
*Godfather
*Pulp Fiction
*Austin Powers (gewoon verstand op nul zetten en kijken )
Dit waren ze wel denk ik.
hahahhah ROFL !!!Oorspronkelijk gepost door fleshi
die is goed
Shinji ....you fool
Fight Club en voornamelijk kinderfilms als Toy Story en Monster's Inc.
BRAVEHEART
SHREK
BLEUS BROTHERS
PULP FICTION (elke x beter en beter)
www.hersenzpinselfilms.com
Co-StarTrader sinds november 2003
Bad boys met will smith vind ik elke keer weer leuk om te zien..
Gone in 60 sec kan ik ook herhaaldelijk kijken..
En keizer kuzco blijft lachen..
Eigenlijk best veel films .. zolang ik ze maar langer dan 3 maanden niet gezien heb...anders wordt het wel heel veel...
Hier zijn ze:
Seven
Pulp fiction
State of grace
Gladiator
Braveheart
The Last of the mohicans
Goodfellas gr,vince.
deze films vervelen me nooi
The lord of the rings The fellowship of the ring
Forest Gump
Seven
Cast Away
Saving pravite rayen
Lord of the rings The two towers
Gladiator
T2
Fast and the furious
The Bourne Identity met Matt Damon
Road to Perdtion
Hanks fan?Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.
Hey,
Wel deze films hebben we al zoveel gezien dat we de tel al zijn kwijtgeraakt.
Dumb & dumber
Ace ventura 1 & 2
Liar Liar
Verder zie ik ook dikwijls Steven Seagal zijn filmen opnieuw
groetjes
- The Lion King
- Moulin Rouge
- The Rock
- Gladiator
- Alles van Band of Brothers
- Shrek
- Dumb and Dumber
Welcome to... "The Family"
-scarface
-godfather I
-usual suspects
(tevens mijn top 3 )
Gladiator met James Marshall en Brian Dennehy heb ik ook al heel erg veel gezien. Daarnaast natuurlijk actiekallers als The Rock en Speed.
Next Friday, Fantasia 2000, Rush Hour 2, Snatch, Hannibal, Fucking Amal en Rat Race
Pulp Fiction
Heat
Independence day
Lock, stock & 2 smoking barrels
Snatch
...om er maar een paar op te noemen maarreh ik hoef ze natuurlijk niet iedere dag te zien
Panic, chaos & disorder...my work here is done!
Ja hoor !! >> Rush Hour 2 en Hannibal. Rush Hour 2 was aardig maar zeker beduidend slechter dan 1.Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
Hannibal is een gigantische misser tussen Silence en Red Dragon .. en hoef hem dus niet nog een keer te zien .. erg slecht.
- The Green Mile
- The Mummy
- Aliens
- Saving Private Ryan
- Gladiator
- Shrek
"I'm allergic to bullshit"
My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81
Alles Austin Power films en sommige James Bond films.