Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 66 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Toevoegen: Futurama seizoen 1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Verder zoek ik de serie First Wave.
    First Wave is alleen maar te koop in Canada momenteel, op DVD, zonder subs helaas en regio 1.
    I Love My Sci-Fi

  3. #28

    Standaard

    UK:
    Without A Trace - Seizoen 5 - Heeft NL ondertitels, zelf in m'n bezit.
    I Love My Sci-Fi

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Gisteren Supernatural seizoen 6 deel 2 UK-versie aangekregen en deze bevat ook weer NL-ondertitels. Kan bijgevolg worden toegevoegd.
    mag ik van je weten waar je deze dan besteld hebt? want ik schuim de UK sites al heel lange tijd af, maar vind nergens dat er nederlandse subs bij zijn...

  5. #30

    Standaard

    90210 seizoen 3 uit engeland bevat NL subs.

  6. #31

    Standaard

    Van die halve seizoenen is het volgens mij standaard met nl subs (dus de kans is groot dat het ook bij 6.2 is), de hele seizoenen hebben gek genoeg geen nl subs op een uitzondering na

  7. #32

    Standaard

    UK: One Tree Hill seizoen 8 (heb ik in mijn bezit)

    UK: Hung seizoen 2 (is bevestigd door Amazon.co.uk)

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    dexter seizoen 5 en criminal minds seizoen 6 ncis los angeles seizoen 2 toegevoegd UK
    Laatst aangepast door chev : 16-02-2012 om 14:05

  10. #35

    Standaard

    Allemaal uit de UK met NL ondertiteling en in mijn bezit:

    Nikita (2011) - Season 1 DVD
    V (2009/2010) Seasons 1 en 2
    Smallville Season 5

  11. #36

    Standaard

    Bijgewerkt en heb zelf
    human target seizoen 1 en the closer seizoen 6 toegevoegd beide uit duitsland.

  12. #37

    Standaard

    Via play.com en hmv.com heb ik er al gekocht die nl subs hebben. Ik let er niet op, want is voor mij geen must, maar als ik ze dan in de bus krijg merk ik dat ze soms nl subs hebben .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  13. #38

    Standaard

    UK Game Of Thrones seizoen 1 (dvd) heeft ook Nederlandse ondertitels. Heb die gekocht voor een collega.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Vraagje i.v.m. Supernatural:

    Seizoen 3 en 4 op blu-ray hebben in het buitenland geen NL subs. Weet iemand of de dvd's uit Duitsland wel NL subs hebben? Volgens de screenshots op Amazon.de lijkt mij dat er NL subs opzitten maar misschien kan iemand dat bevestigen?

  15. #40

    Standaard

    De halve seizoenen van supernatural hebben in de uk iig wel nl subs op dvd, de hele niet zover ik weet.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Vraagje i.v.m. Supernatural:

    Seizoen 3 en 4 op blu-ray hebben in het buitenland geen NL subs. Weet iemand of de dvd's uit Duitsland wel NL subs hebben? Volgens de screenshots op Amazon.de lijkt mij dat er NL subs opzitten maar misschien kan iemand dat bevestigen?
    Het wordt zelfs bevestigd door amazon.de. Dus ja. Ik heb echter in afwachting van de blu-rays deze seizoenen met nl-gedownload.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Het wordt zelfs bevestigd door amazon.de. Dus ja. Ik heb echter in afwachting van de blu-rays deze seizoenen met nl-gedownload.
    Ja ik had het ook gelezen maar was niet 100% zeker omdat Amazon niet altijd even accuraat is met de info op hun site. En ik had ook iets gelezen dat de UK uitgave van seizoen 4 eerst wel NL subs had en nadien niet meer. Ik wist niet of de Duitse uitgave hetzelfde voorhad of niet.
    Staan er eigenlijk blu-ray uitgaves van seizoen 3 en 4 met NL subs op de planning?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ja ik had het ook gelezen maar was niet 100% zeker omdat Amazon niet altijd even accuraat is met de info op hun site. En ik had ook iets gelezen dat de UK uitgave van seizoen 4 eerst wel NL subs had en nadien niet meer. Ik wist niet of de Duitse uitgave hetzelfde voorhad of niet.
    Staan er eigenlijk blu-ray uitgaves van seizoen 3 en 4 met NL subs op de planning?
    Geen flauw idee. Maar als in Nederland de andere seizoenen goed verkopen brengen ze de seizoen 3 en 4 ook mogelijk uit.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Geen flauw idee. Maar als in Nederland de andere seizoenen goed verkopen brengen ze de seizoen 3 en 4 ook mogelijk uit.
    Zover ik weet is deze serie nooit in NL en België op Blu-ray uitgebracht? Gelukkig hebben de seizoenen 1 -2 - 5 en 6 in de UK en in DE wel NL subs op de blu-ray uitgave staan.
    Ik zie op de sites van BOL en FRS enkel de import versies op Blu-ray staan. Maar die zijn natuurlijk een pak goedkoper bij Amazon.co.uk.

  20. #45

    Standaard

    Ik zoek al geruime tijd de serie Largo Winch met NL subs.

  21. #46
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard Supernatural Season 7 Complete UK

    Heb season 7 bij Play besteld en is vandaag aangekomen. Zoals bij vorige uitgaven kan ik bevestigen dat op deze box eveneens weer nederlandse ondertiteling te vinden is. Kan dus aan de lijst worden toegevoegd.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Heb season 7 bij Play besteld en is vandaag aangekomen. Zoals bij vorige uitgaven kan ik bevestigen dat op deze box eveneens weer nederlandse ondertiteling te vinden is. Kan dus aan de lijst worden toegevoegd.
    Bluray als dvd?

  23. #48

    Standaard

    supernatural seizoen 7
    the good wife seizoen 3
    toegevoegd

  24. #49

    Standaard

    Duitsland: Golden Girls. Ik heb daar seizoen 2 gekocht en die was nederlands ondertiteld.

  25. #50

    Standaard

    Das bijzonder in duitsland zitten er vrijwel nooit nl subs bij

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •