Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.

Discussie: The Tree Of Life

  1. #1

    Standaard The Tree Of Life



    Ondanks dat de film op het moment van schrijven nog niet eens in de bioscoop verschenen is, is de blu-ray release van Terence Malick's nieuwste film geplanned voor 15 juli.

    bron / amazon.fr

    Update: helaas niet waar:

    THIS IS AN ERROR : the French law imposes a minimum four months delay between the theatrical release and the home-video release (with the exception of 3 months if the movie sells less than 200 tickets nationwide during its fourth week of theatrical release).

    Thus "The Tree of Life" won't be available in France on blu-ray before September 18th 2011.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 02-05-2011 om 22:35

  2. #2

    Standaard

    Enorm snel na de bioscoop release, ik vraag me af wat de gedachten hierachter is.

  3. #3

    Standaard

    Zal wel een fout zijn!


  4. #4

    Standaard

    Dit lijkt mij ook stug. Hoesje is ook keurig gephotoshopt trouwens.

  5. #5

    Standaard

    Releasedatum is verzet naar 12 oktober: http://www.amazon.fr/gp/product/B004...A1X6FK5RDHNB96
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Film heeft de grote prijs van Cannes gewonnen.

    Hier nog interessant artikel omtrent Terrence Malick:

    The secret life of Terrence Malick

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Nederland (DVD) --> http://www.beslist.nl/dvd-video/d000...e_of_Life.html (Geen BR aangekondigd?
    Ik ben de bestellijst aan het invullen en kom deze NIET op BD tegen, alleen op DVD
    Distributie in NL door Warner. Wat een gemiste kans, dat wordt snel importeren dus....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Kan toch haast niet waar zijn?
    Een titel als dit heeft juist zoveel meerwaarde op Blu-Ray.
    Als hij nou bij een kleine maatschappij was ondergebracht dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar nu....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kan toch haast niet waar zijn?
    Een titel als dit heeft juist zoveel meerwaarde op Blu-Ray.
    Helemaal mee eens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Als hij nou bij een kleine maatschappij was ondergebracht dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar nu....
    Kan zijn dat Warner alleen de distributie doet en dat de rechten door een ander zijn gekocht. Dat moet haast wel lijkt me, maar het blijft een gemiste kans.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben de bestellijst aan het invullen en kom deze NIET op BD tegen, alleen op DVD
    Distributie in NL door Warner. Wat een gemiste kans, dat wordt snel importeren dus....
    Ik ben redelijk onervaren als het gaat om importeren van films, maar dit is toch echt een die ik zeker op Blu-ray wil hebben. Maar eens kijken of ik ergen een adresje weet te vinden...

  12. #12

    Standaard

    wil dit nou zeggen dat deze helemaal niet in nl komt?, of gaat het alleen een tijdje duren?

    ik importeer nooit, en heb er ook geen zin in. ik wacht wel liever.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    wil dit nou zeggen dat deze helemaal niet in nl komt?, of gaat het alleen een tijdje duren?

    ik importeer nooit, en heb er ook geen zin in. ik wacht wel liever.
    Volgens de planning wordt hij alleen op dvd uitgebracht in nl.

  14. #14

    Standaard

    Recensie blu-ray.com

    Beeldkwaliteit valt zoals verwacht tegen.










    .

  15. #15

    Standaard

    Top! hier's mijn korte recensie.
    -------------

    The Tree of Life is mischien wel Malicks beste film tot nu toe,de sfeer,cinematography en muziek komen PERFECT met elkaar overeen in deze film,zoals ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

    De oude Jack gespeeld door Penn denkt terug aan z'n jeugdjaren en komt erachter dat het leven als
    kind ook niet altijd makkelijk verloopt en dat liefde de enigste manier is om je gelukkig te voelen in the hard world.

    Na het overlijden van z'n broer op 19-jarige leeftijd zijn de ouders gespeeld door Pitt en Chastain het einde zoek.

    Daarna volgt een 20minuten durende prachtige cosmos scene die met beeldtaal uitlegt hoe klein onze problemen als mens eigenlijk zijn vergeleken met de drukke wereld van de natuur en wat daar dus allemaal wel niet gebeurd.

    Daarna gaan we weer terug in het verleden (voor het overlijden van het broertje)
    Pitt speelt een streng gelovige vader die niet van tegenspraak houdt en als je dat wel hebt dan krijg je een draai om je oren :P

    De jonge Jack wordt erg chagrijnig van z'n vader en z'n onderdrukking,en besluit rebels te worden tegen alles wat hem irriteerd.

    Z'n moeder is naief en durft niks tegen de vader in te brengen en krijgt dat ook te horen van z'n zoon Jack.

    Het camerawerk is subliem in deze film en ook de muziek is perfect en erg mooi,het is geen film die voor iedereen geschikt is,je moet wel echt van arthouse houden anders vind je dit niks na alle waarschijnlijkheid,de film is typisch malick met symbolische beeldtaal en voice-overs en da's schitterend in balans gebracht bij deze film.

    EEN MUST SEE!

  16. #16

    Standaard

    Hier de recensie op Highdefdigest:

    http://bluray.highdefdigest.com/5782/tree_life.html

    Vooral de 7.1 DTS master soundtrack is fantastisch. Terrence Malick adviseert om het geluid zonhard mogelijk te zetten.

    Nog 2 weken wachten...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nature Bekijk bericht
    Top! hier's mijn korte recensie.
    -------------

    The Tree of Life is mischien wel Malicks beste film tot nu toe,de sfeer,cinematography en muziek komen PERFECT met elkaar overeen in deze film,zoals ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

    De oude Jack gespeeld door Penn denkt terug aan z'n jeugdjaren en komt erachter dat het leven als
    kind ook niet altijd makkelijk verloopt en dat liefde de enigste manier is om je gelukkig te voelen in the hard world.

    Na het overlijden van z'n broer op 19-jarige leeftijd zijn de ouders gespeeld door Pitt en Chastain het einde zoek.

    Daarna volgt een 20minuten durende prachtige cosmos scene die met beeldtaal uitlegt hoe klein onze problemen als mens eigenlijk zijn vergeleken met de drukke wereld van de natuur en wat daar dus allemaal wel niet gebeurd.

    Daarna gaan we weer terug in het verleden (voor het overlijden van het broertje)
    Pitt speelt een streng gelovige vader die niet van tegenspraak houdt en als je dat wel hebt dan krijg je een draai om je oren :P

    De jonge Jack wordt erg chagrijnig van z'n vader en z'n onderdrukking,en besluit rebels te worden tegen alles wat hem irriteerd.

    Z'n moeder is naief en durft niks tegen de vader in te brengen en krijgt dat ook te horen van z'n zoon Jack.

    Het camerawerk is subliem in deze film en ook de muziek is perfect en erg mooi,het is geen film die voor iedereen geschikt is,je moet wel echt van arthouse houden anders vind je dit niks na alle waarschijnlijkheid,de film is typisch malick met symbolische beeldtaal en voice-overs en da's schitterend in balans gebracht bij deze film.

    EEN MUST SEE!
    Gebruik van spoilertags is wel aanbevolen .

  18. #18

    Standaard

    Kom de blu-ray nou uit in NL op 2november?
    Je kan 'm nergens pre-order krijgen,terminsten niet via FRS of Mediamarkt.

    Je kan 'm wel via zavvi.nl pre-orderen maar weet niet of daar NL ondertitel bij zit omdat het een import is.

    Dus hmmm.... dit is vreemd.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nature Bekijk bericht
    Kom de blu-ray nou uit in NL op 2november?
    Je kan 'm nergens pre-order krijgen,terminsten niet via FRS of Mediamarkt.

    Je kan 'm wel via zavvi.nl pre-orderen maar weet niet of daar NL ondertitel bij zit omdat het een import is.

    Dus hmmm.... dit is vreemd.
    Kijk eens een paar posts hierboven.

    Ik heb de US variant net ontvangen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk eens een paar posts hierboven.

    Ik heb de US variant net ontvangen
    Heb je NL ondertitel?

    En waar heb je 'm besteld?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nature Bekijk bericht
    Heb je NL ondertitel?

    En waar heb je 'm besteld?
    Nee, maar dat wist ik al.

    Bij deepdiscount.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, maar dat wist ik al.

    Bij deepdiscount.com
    thanks voor de info.

  23. #23

    Standaard

    Door wie wordt de dvd in ons land uitgebracht? Vragen waarom hij niet op blu-ray komt kan geen kwaad lijkt mij.

    Ik wil hem ook alleen op blu-ray, maar met alleen Engelse subs kan ik hem niet samen met mijn vrouw kijken. De Amerikaanse release van Bridesmaids is ook al zo veel mooier en uitgebreider dan de release in Europa :S

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Door wie wordt de dvd in ons land uitgebracht? Vragen waarom hij niet op blu-ray komt kan geen kwaad lijkt mij.
    Zie post 10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Door wie wordt de dvd in ons land uitgebracht? Vragen waarom hij niet op blu-ray komt kan geen kwaad lijkt mij.

    Ik wil hem ook alleen op blu-ray, maar met alleen Engelse subs kan ik hem niet samen met mijn vrouw kijken. De Amerikaanse release van Bridesmaids is ook al zo veel mooier en uitgebreider dan de release in Europa :S
    Ja onvoorstelbaar dat NL TTOL niet op Blu-Ray uitbrengt.

    Nu moet je 'm importeren en heb je ook geen NL subs

    Waar gaat het heen met ons landje :P

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •