Pagina 100 van 101 EersteEerste ... 509096979899100101 LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 2513 worden weergegeven.
  1. #2476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Maar wie zich stoort aan het feit dat iemand dubbel post heeft volgens mij weinig te doen.....
    Wie zijn aankopen structureel 2 keer post heeft volgens mij pas weinig te doen.
    The future is Blu

  2. #2477

    Standaard

    Net gezien op www.amazon.co.uk



    Net besteld op www.amazon.co.uk



    Binnen van www.amazon.co.uk



    Net thuis uitgepakt:





    Nee, ik maak een statement

    Ook nog:

    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 29-11-2011 om 15:49
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #2478

    Standaard

    Hahah Coen verveelt zich.
    The future is Blu

  4. #2479

    Standaard

    Woow, snelle levering van Amazon.co.uk.

    Heb je al tijd gehad om de film te kijken? Ben benieuwd naar je post in dit topic waarin je je cijfer geeft voor bovenstaande film. Vergeet daarna niet nog eens te posten, want ik wil ook wel weten wanneer je de film weer in de kast stopt.

  5. #2480

    Standaard

    Ik verlang echt naar deel 6 van dit topic. Dan kunnen we al deze (onzin)discussies weer even achter ons laten en on-topic gaan.

  6. #2481

    Standaard

    Via het forum:

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #2482

    Standaard


    €19,97 amazon.de


  8. #2483

  9. #2484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik zie hem toch echt voor 29,95 staan
    Ow, was vergeten te melden dat het een "cyber deal" was

    Ik stond in de wachtlijst en had daarna maar 3 minuten de tijd om te bestellen, een gelukje dus


  10. #2485

  11. #2486

  12. #2487

    Standaard

    Les Choristes
    Into the wild
    Precious

    Allen QFC, 3v15€ v&d

  13. #2488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Dus volgens jouw redenatie mag ik in de trein iemand er niet op wijzen dat zijn muziek te hard staat waardoor ik er last van heb.

    Dus volgens jouw redenatie mag ik een persoon die 's avonds te luidruchtig staat te bellen in onze straat niet vragen of hij wat zachter wil spreken.
    Mensen moeten wat meer van elkaar verdragen.
    Ik hoor weleens van die zeurpieten in de trein vragen of ik m'n muziek zachter wil zetten terwijl ik met oordopjes luister. En dan is het echt niet dat m'n volume helemaal openstaat ofzo. Je hoort dan heel zachtjes in de verte wat muziek. Hoe erg kan je zeuren zeg. Als jij de bladzijde van je boek omslaat vraag ik toch ook niet of het wat stiller kan.

    En ook s'avonds luid bellen in de straat, is dat nou zo'n probleem? Als het nou een uur achter elkaar is, is wat anders. Maar als iemand gewoon een telefoongesprek voert en wat te hard praat naar jouw mening, ga je daar toch niet over zeiken. Wie ben jij dan?

    En dat geldt hetzelfde voor iemand die 2x z'n aankopen post.
    Is dat nou echt iets om over te zeiken?

    Als je je niet goed voelt of niet blij bent met je leven, kijk dan eerst naar jezelf ipv je frustratie op anderen te uiten.

    Maar goed, dat is wat ik er van vind.

    Misschien ben ik wel gewoon een aso. Of geloof ik erg in leven en laten leven.

  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Mensen moeten wat meer van elkaar verdragen.
    Ik hoor weleens van die zeurpieten in de trein vragen of ik m'n muziek zachter wil zetten terwijl ik met oordopjes luister. En dan is het echt niet dat m'n volume helemaal openstaat ofzo. Je hoort dan heel zachtjes in de verte wat muziek. Hoe erg kan je zeuren zeg. Als jij de bladzijde van je boek omslaat vraag ik toch ook niet of het wat stiller kan.

    En ook s'avonds luid bellen in de straat, is dat nou zo'n probleem? Als het nou een uur achter elkaar is, is wat anders. Maar als iemand gewoon een telefoongesprek voert en wat te hard praat naar jouw mening, ga je daar toch niet over zeiken. Wie ben jij dan?

    En dat geldt hetzelfde voor iemand die 2x z'n aankopen post.
    Is dat nou echt iets om over te zeiken?

    Als je je niet goed voelt of niet blij bent met je leven, kijk dan eerst naar jezelf ipv je frustratie op anderen te uiten.

    Maar goed, dat is wat ik er van vind.

    Misschien ben ik wel gewoon een aso. Of geloof ik erg in leven en laten leven.
    Iets bespreekbaar maken is toch niets vreemds? Beter een vraag dan een mep. Als het maar met respect naar elkaar toe gebeurd. Ik hoor vaak genoeg in bus of trein mensen die in de buurt zitten (of juist aan de andere kant van de bus) en zich of niets aantrekken van de omgeving qua geluid of niet in de gaten hebben dat de muziek harder staat dan ze denken (vervelendste was een uur celine dion). Als ik muziek op zet dan luister ik altijd even met de oordopjes af om te horen of het niet te hard staat. Rekening houden met de omgeving heet dat. Als ik last heb, dan kan ik het aan die ander vragen. Aan de ander om hier een reactie op te geven en mijn vraag al dan niet in te willigen.

    Als iemand 6 keer wil posten dat hij een blu ray heeft gezien, gekocht, geaaid, geroken, uitgepakt, gekeken, dan moet diegene dat inderdaad zelf weten. Als anderen vervolgens aangeven dat ze dat vervelend vinden, dan wordt het bespreekbaar. Als het maar op een respectvolle manier gebeurd.
    Of diegene stopt of doorgaat met dubbelposten is aan hem (of moderators als regels overtreden worden). Het gaat om de manier waarop het gebeurd en de wijze waarop er gereageerd wordt.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #2490

    Standaard

    Eindelijk met kortingsbon voor een leuke prijs van € 6,34 incl. verzenden van Wehkamp ontvangen
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #2491

    Standaard

    T is iig wel een van de lelijkste hoesjes die ik ken

  17. #2492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Eindelijk met kortingsbon voor een leuke prijs van € 6,34 incl. verzenden van Wehkamp ontvangen
    Was dat die kortingsbon van 10 euro? Kleine lettertjes gelezen? Te gebruiken vanaf 50 euro. Oftewel; ik hoop dat ze de 10 euro niet alsnog in rekening brengen. Je zou niet de eerste zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #2493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Was dat die kortingsbon van 10 euro? Kleine lettertjes gelezen? Te gebruiken vanaf 50 euro. Oftewel; ik hoop dat ze de 10 euro niet alsnog in rekening brengen. Je zou niet de eerste zijn.
    Heb ik al vaker gedaan, nooit problemen gehad, ook nu staat er 6,34 op me acceptgiro.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #2494

    Standaard



    Bedankt voor de code Peptalk .

  20. #2495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht

    Bedankt voor de code Peptalk .
    Graag gedaan, maar kon je niet bij frs.nl of bol.com een plaatje van de NL versie vinden

    P.S. Ik hoop dat ze je niet houden aan die >50 euro....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #2496

  22. #2497

    Standaard

    De laatste voor deze maand

    Wehkamp met kortingscode:


    9,94 euro

    FRS (2 voor 20 euro):



    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #2498

    Standaard

    Besteld bij Planet Axel:



    The Big Country (1958) voor € 11,49
    - regiovrij
    - Nederlandse ondertiteling
    - review




    Gangs Of New York (2002) voor € 10,99
    - geremasterde uitgave uit 2010
    - regiovrij
    - geen Nederlandse ondertitels
    - review

  24. #2499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Dus volgens jouw redenatie mag ik in de trein iemand er niet op wijzen dat zijn muziek te hard staat waardoor ik er last van heb.

    Dus volgens jouw redenatie mag ik een persoon die 's avonds te luidruchtig staat te bellen in onze straat niet vragen of hij wat zachter wil spreken.
    Wat ik zeg is: die persoon die te hard staat te bellen is niet het probleem maar het feit dat jij je er aan ergert is het probleem.
    Je gaat de politie toch ook niet de schuld geven wanneer je een boete krijgt voor te hard rijden? je kunt wel ergeren aan het feit dat je hard rijdt (dat zou ik ook doen) maar uiteindelijk ben je er zelf verantwoordelijk voor.
    Dat is hier hetzelfde: jij verwacht,zoals ik al heb gezegd, dat andere zich aanpassen omdat jij je aan hen ergert. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.

    Ik ga er altijd van uit dat mensen zich aan normen en regels kunnen houden, maar sommige personen zijn niet volledig opgevoed of ontberen de mentale capaciteit. Een vriendelijke aanwijzing vanuit de samenleving helpt dan een hoop.
    Dit gaat wel heel ver en daar ben ik niet van gediend. Ga je nou serieus m`n ouders ervan beschuldigen dat ze met niet volledig hebben gevoed of dat ik niet helemaal goed bij m`n hoofd ben? ik denk toch echt dat jij hier de persoon bent die mentale capaciteit ontbeert. Door het plaatsen van een dergelijke opmerking zak je naar een heeeeeeeel bedenkelijk niveau...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Mensen moeten wat meer van elkaar verdragen.
    Ik hoor weleens van die zeurpieten in de trein vragen of ik m'n muziek zachter wil zetten terwijl ik met oordopjes luister. En dan is het echt niet dat m'n volume helemaal openstaat ofzo. Je hoort dan heel zachtjes in de verte wat muziek. Hoe erg kan je zeuren zeg. Als jij de bladzijde van je boek omslaat vraag ik toch ook niet of het wat stiller kan.

    En ook s'avonds luid bellen in de straat, is dat nou zo'n probleem? Als het nou een uur achter elkaar is, is wat anders. Maar als iemand gewoon een telefoongesprek voert en wat te hard praat naar jouw mening, ga je daar toch niet over zeiken. Wie ben jij dan?

    En dat geldt hetzelfde voor iemand die 2x z'n aankopen post.
    Is dat nou echt iets om over te zeiken?

    Als je je niet goed voelt of niet blij bent met je leven, kijk dan eerst naar jezelf ipv je frustratie op anderen te uiten.

    Maar goed, dat is wat ik er van vind.

    Misschien ben ik wel gewoon een aso. Of geloof ik erg in leven en laten leven.
    Kijk, eindelijk iemand die `t begrijpt. Nederlanders zijn echt zo`n gi-gan-tische zeikerds die altijd eerst op anderen zeuren voor naar zichzelf en hun eigen fouten te kijken.
    Wat dat betreft zou ik toch zo ontzettend graag in Amerika wonen, waar men zich gewoon (zoals `t hoort) voor zichzelf verantwoordelijk voelt en het niet op anderen afschuift...
    Laatst aangepast door TheGodfather : 30-11-2011 om 21:54
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Wat dat betreft zou ik toch zo ontzettend graag in Amerika wonen, waar men zich gewoon (zoals `t hoort) voor zichzelf verantwoordelijk voelt en het niet op anderen afschuift...
    Niet om het een of ander, maar jij bent de koning van alles op anderen afschuiven. Zelfs in deze hele discussie!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 100 van 101 EersteEerste ... 509096979899100101 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •