Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2513 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke BD's / HD DVD's heb je gekocht/besteld? (deel 5)

    100 pagina's zijn weer bereikt, tijd dus voor een nieuw topic voor al uw vermeldingen van aankopen op Blu-ray gebied!

    Enkele opmerkingen:
    - Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen.
    - Mochten er toch brandende vragen zijn (hoe een bepaalde Blu-ray is qua beeld of geluidkwaliteit bijvoorbeeld) gebruik dan de PM functie of zoek het topic over de desbetreffende Blu-ray uitgave op onder Blu-ray disc Discussies.

  2. #2

    Standaard

    Ik zat nog maar aan pagina 64...


  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    uiteindelijk hebben we hier dus echt NIKS aan als je er niet bij zet waar je het gekocht hebt en aan welke prijs.

    Ik denk dat de meeste leden dit topic willen checken om te zien waar er een leuke deal te scoren valt en niet om te weten wat je aan je collectie hebt toegevoegd.

  6. #6

    Standaard





    Gekocht bij Bol.com voor E24,- is de 1 + 1 gratis actie.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    uiteindelijk hebben we hier dus echt NIKS aan als je er niet bij zet waar je het gekocht hebt en aan welke prijs.

    Ik denk dat de meeste leden dit topic willen checken om te zien waar er een leuke deal te scoren valt en niet om te weten wat je aan je collectie hebt toegevoegd.
    Dat is anders wel het oorspronkelijke idee achter dit topic. Voor prijzen bestaat er een pricewatch-forum.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    uiteindelijk hebben we hier dus echt NIKS aan als je er niet bij zet waar je het gekocht hebt en aan welke prijs.

    Ik denk dat de meeste leden dit topic willen checken om te zien waar er een leuke deal te scoren valt en niet om te weten wat je aan je collectie hebt toegevoegd.
    Dit is al behandeld in het vorige topic (deel 4). Ik raad je aan om eerst daar te kijken, voordat je zoiets post .

  9. #9

    Standaard

    Probeer zo informatief mogelijk te posten (waar gekocht, subtitles, voor hoeveel, linkjes), dit voorkomt onnodige vragen
    beginpost van het topic.
    Er bestaat zoiets als het topic om je verzameling te tonen als je graag wil laten weten wat je hebt, mij laat dat in elk geval siberisch koud.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    beginpost van het topic.
    Er bestaat zoiets als het topic om je verzameling te tonen als je graag wil laten weten wat je hebt, mij laat dat in elk geval siberisch koud.
    Fijn voor je. Lees het vorige topic dan. Dan kun je de uitkomst van de discussie lezen.

  11. #11

    Standaard

    Vandaag ontvangen van axelmusic en zavvi.com:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Als je denkt dat ik 100 pagina's ga doornemen om een discussie te lezen over het feit waarom het voor jullie blijkbaar zoveel moeite is om wat basic info te geven, dan ben je goed gek.

  13. #13

    Standaard

    Zie dat je je in maart 2011 hebt aangemeld...misschien een tip om je een beetje te verdiepen in het forum op zich.

    Logisch dat mensen zich soms ergeren aan dit soort berichten, verder kijken dan je neus lang is is moeilijk...

  14. #14

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Zie dat je je in maart 2011 hebt aangemeld...misschien een tip om je een beetje te verdiepen in het forum op zich.

    Logisch dat mensen zich soms ergeren aan dit soort berichten, verder kijken dan je neus lang is is moeilijk...
    Kom op mensen, jullie zien dat de persoon in kewstie zich nog maar net hier heeft aangemeld, dus wees een beetje netjes en vriendelijk. Je kunt niet verwachten dat iemand eerst een heel forum door gaar spitten. Bovendien is het niet een erg warm welkom.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Kom op mensen, jullie zien dat de persoon in kewstie zich nog maar net hier heeft aangemeld, dus wees een beetje netjes en vriendelijk. Je kunt niet verwachten dat iemand eerst een heel forum door gaar spitten. Bovendien is het niet een erg warm welkom.
    Klopt, er zijn hier mensen met lange tenen waar je vooral niet op moet gaan staan. Waar ik mij nog het meeste over verwonder is dat mensen wel de moeite nemen om hele discussies aan te gaan over het vermelden van de aankoopprijs van hun nieuwe Blu Ray's/DVD's maar dat zij categorisch weigeren diezelfde aankoopprijs te vermelden. Ze verwijzen iedereen dan stelselmatig naar de Pricewatch fora maar ook daar weigeren zij diezelfde aankoopprijs te vermelden en dat snap ik dus niet.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski
    Kom op mensen, jullie zien dat de persoon in kewstie zich nog maar net hier heeft aangemeld, dus wees een beetje netjes en vriendelijk. Je kunt niet verwachten dat iemand eerst een heel forum door gaar spitten. Bovendien is het niet een erg warm welkom.
    Dat is juist het punt....als ik ergens nieuw ben, kijk ik de kat uit de boom, en ga ik mijzelf informeren. En ga ik niet meteen doen alsof ik het buskruit uitgevonden heb. Ga jij als je ergens nieuw bent, iemand die er al 10 jaar zit, even vertellen hoe het moet?

    De eerste reacties op miss eefje waren trouwens best vriendelijk; de posts van miss eefje zelf niet echt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    uiteindelijk hebben we hier dus echt NIKS aan als je er niet bij zet waar je het gekocht hebt en aan welke prijs.

    Ik denk dat de meeste leden dit topic willen checken om te zien waar er een leuke deal te scoren valt en niet om te weten wat je aan je collectie hebt toegevoegd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje
    beginpost van het topic.
    Er bestaat zoiets als het topic om je verzameling te tonen als je graag wil laten weten wat je hebt, mij laat dat in elk geval siberisch koud.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje
    Als je denkt dat ik 100 pagina's ga doornemen om een discussie te lezen over het feit waarom het voor jullie blijkbaar zoveel moeite is om wat basic info te geven, dan ben je goed gek.

  19. #19

    Standaard

    Besteld bij PlanetAxel voor € 13,81



    Amelia

    Regiovrij
    2-discs (Blu-ray + Digital Copy (ook geschikt voor iTunes))
    o.a. Engelse ondertitels (SDH)

    Extra's (deels in HD):

    Making Amelia (1080i, 23:06)
    A fairly substantial making-of documentary, Making Amelia explores Hilary Swank's transformation, the personal life of Amelia Earhart, and the challenges of scouting locations where you can land antique airplanes. Features interviews with Mira Nair, Hilary Swank, Richard Gere, and several others.

    The Power of Amelia Earhart (1080i, 10:45)
    Culled from the same interview sessions in the previous documentary, the focus here is initially on Amelia's cultural legacy, but it veers incongruously into the film's production and costume design.

    The Plane Behind the Legend (1080i, 4:33)
    Mira Nair discusses how she really didn't want the film to turn into a "computer graphics fest," so it was important to find a fully functioning Lockheed Electra.

    Re-Constructing the Planes of Amelia (1080i, 6:37)
    Visual Consultant Paul Austerberry leads you through the warehouse where the preproduction crew built full-size mockups of four planes featured in the film.

    Movietone News (SD, 6:41 total)
    Seven original Fox Movietone news reels that cover several of Amelia Earhart's flights.

    Deleted Scenes (1080p, 13:53 total)
    Includes ten deleted scenes.

  20. #20

    Standaard



    Bij frs.nl voor 6,50 n.a.v. een tip van MissShadows in het Free Record Shop topic
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard



    €4,00 bij FRS.nl

  22. #22

    Standaard

    Hey,

    Ik melde van de week (in het deel 4 gedeelte) dat Astro boy geen HD geluidsspoor bevat, ...
    Maar ging gister even de film een stukje bekijken, ...En met veel verbazing bevat de schijf dit dus wel, ...
    Is overigens het enigste geluidsspoor op de hele disc
    Terwijl er achter op de case staat English 5.1

    Greets Ferry, ...


    1) Astro boy (Amazon UK: 8,15€)
    Een prachtig stukje animatie werk over de robot jongen Astro boy,
    Met veel kleurrijke actie en komische scenes.
    Helaas geen HD geluidsspoor, ...Maar het HD beeld maakt dat ruimschoots goed!!!





  23. #23

    Standaard


    FRS €18
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Cadeautje voor mezelf:"



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Cadeautje voor mezelf:"

    Voor mij ook nog 1 Criterion dan en nog wat anders moois



    Yi Yi $19,99
    Seabiscuit $9,99

    Verzendkosten $8,97
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •