Pagina 68 van 101 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2513 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je die besteld via vd.nl? Kan deze namelijk niet vinden op hun website.
    Als je bij acties de eerste prijzencircusfolder opslaat op de pagina van de 3=2 aktie en dan inzoomt kan je 'm selecteren om in je mandje te doen; alleen momenteel niet veel nut want hij geeft aan 'niet voorradig' helaas.

    http://epub01.publitas.com/vd/Prijze...#/zoompage/68/

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Als je bij acties de eerste prijzencircusfolder opslaat op de pagina van de 3=2 aktie en dan inzoomt kan je 'm selecteren om in je mandje te doen; alleen momenteel niet veel nut want hij geeft aan 'niet voorradig' helaas.

    http://epub01.publitas.com/vd/Prijze...#/zoompage/68/
    Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom Scarface niet op de reguliere webpagina met Blu-rays bij V&D voorkomt.

  3. #1678

    Standaard

    Deze : The Ultimate Bourne Collection bij Thehut met 10% kortingscode: 10WED (en helaas weer 99c vk) voor 13,54 GBP totaal


  4. #1679

    Standaard

    Bij priceminister.com bij dvd-rebell voor 29,32 euro





    - Un balcon sur la mer 6,98 euro
    - The Barber(The Man Who Wasn't There) 6,98 euro
    - Training Day 4,98 euro
    - Luke la main froide(Cool Hand Luke) 4,98 euro

    Verzendkosten 10,40 euro
    Kortingscode -5 euro (FANTSEP5 wil je een kortingscode van 7 euro en ben je nog niet ingeschreven stuur dan een PM met je emailadres)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1680

    Standaard

    rio bij vend eindhoven in 3=2 combinatie met 2 series dus 16,50 ong
    en toch maar die extended lord of the rings box voor 39 euro

  6. #1681

    Standaard

    Vandaag opgehaald bij V&D voor € 13,33:
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #1682

    Standaard

    Besteld bij Amazon.uk resp. 7,99 en 15,93 pond
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1683

    Standaard

    Besteld voor €39,- bij v&d in het prijzencircus:


    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1684

  10. #1685

    Standaard

    Voor £13,88 bij amaon.co.uk

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1686

    Standaard

    Uit de 2 voor €20,- bij FRS:

    Memento
    Requiem For A Dream
    Slumdog Millionaire
    Rain Man
    The future is Blu

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor £13,88 bij amaon.co.uk

    Jammer dat de heruitgave gewoon een keepcase bevat, maar voor die prijs kan je het natuurlijk niet laten.

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Jammer dat de heruitgave gewoon een keepcase bevat, maar voor die prijs kan je het natuurlijk niet laten.
    Zo is dat.
    Ik ben benieuwd of ik ook zo lang kan wachten met Jurassic Park...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1689

    Standaard

    Voor maar 8 euro bij de Mediamarkt in Breda!



    Ik heb nog een 100 euro Wehkamp cadeaubon en 55 euro te goed voor o.a. Amazon.

    Vind het alleen jammer dat Wehkamp zulke hoge prijzen heeft voor de blu-ray's.
    Maar ja, beter iets dan niets

  15. #1690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zo is dat.
    Ik ben benieuwd of ik ook zo lang kan wachten met Jurassic Park...
    Lukt je niet, want je bent nu al bezig met Jurassic Park. Vrees dat je bij de eerste grote prijsdaling op de bestelknop drukt. Kennelijk kan de alien boxset je weinig interesseren dan je hun nu pas koopt. Overigens is deze prijs wel een belediging voor blu-ray.

  16. #1691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Lukt je niet, want je bent nu al bezig met Jurassic Park. Vrees dat je bij de eerste grote prijsdaling op de bestelknop drukt. Kennelijk kan de alien boxset je weinig interesseren dan je hun nu pas koopt. Overigens is deze prijs wel een belediging voor blu-ray.
    Waarom vind je dat?

    Als er veel concurrentie is, dan is het logisch dat de prijzen dalen. Vooral bij zulke grote internationale webshops. In Nederland zul je dat niet zo gauw zien.

    Ik vraag me af of Amazon.co.uk wel winst maakt met deze prijs. Eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Maar ja, zo trekken ze wel klanten

    -----

    Verder wacht ik altijd met het aanschaffen van blu-ray boxsets. Deze dalen echt heel erg snel in prijs.
    Star Wars boxset is nu b.v. bijna 70 pond, maar misschien halveert de prijs wel over een aantal maanden.
    Halveren misschien niet, maar zeker wel 20-30 pond minder.

    Was toen ook met die Dirty Harry box. Was eerst rond de 30 pond en ik wachtte een week af en kocht hem voor 14 pond. Maar prijzen kunnen ook snel stijgen. Ik zie nu b.v. dat BTTF box bijna 50 pond kost, in Nederland is deze maar 25 euro.
    Laatst aangepast door roninpacino : 22-09-2011 om 13:54

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom vind je dat?

    Als er veel concurrentie is, dan is het logisch dat de prijzen dalen. Vooral bij zulke grote internationale webshops. In Nederland zul je dat niet zo gauw zien.

    Ik vraag me af of Amazon.co.uk wel winst maakt met deze prijs. Eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Maar ja, zo trekken ze wel klanten

    -----

    Verder wacht ik altijd met het aanschaffen van blu-ray boxsets. Deze dalen echt heel erg snel in prijs.
    Star Wars boxset is nu b.v. bijna 70 pond, maar misschien halveert de prijs wel over een aantal maanden.
    Halveren misschien niet, maar zeker wel 20-30 pond minder.

    Was toen ook met die Dirty Harry box. Was eerst rond de 30 pond en ik wachtte een week af en kocht hem voor 14 pond. Maar prijzen kunnen ook snel stijgen. Ik zie nu b.v. dat BTTF box bijna 50 pond kost, in Nederland is deze maar 25 euro.
    De concurrentie doet zijn werkt wel in de UK, maar dat een boxset in een jaar tijd in 72% in waarde daalt is niet normaal. Dit kwam echt niet voor in tijden van de VHS en DVD. In het begin dacht ik nog dat dit een incident was, maar dat boxsets zo in prijs dalen is gewoon structureel. Wie gaat er nu nog het volle pond voor een blu-ray boxset lappen? ik iig niet.

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De concurrentie doet zijn werkt wel in de UK, maar dat een boxset in een jaar tijd in 72% in waarde daalt is niet normaal. Dit kwam echt niet voor in tijden van de VHS en DVD. In het begin dacht ik nog dat dit een incident was, maar dat boxsets zo in prijs dalen is gewoon structureel. Wie gaat er nu nog het volle pond voor een blu-ray boxset lappen? ik iig niet.

    Vind je het nou echt erg dat de prijzen hard dalen?
    Die films behouden hun waarde echt wel, ik vind het niet erg. Daarom wacht ik af met het aanschaffen van nieuwe boxsets. Star Wars, Rocky e.d. zullen ook wel snel dalen. Er hoeft maar één UK webshop te zijn die zijn prijzen omlaag gooit en dan volgt de rest
    Laatst aangepast door roninpacino : 22-09-2011 om 14:25

  19. #1694

    Standaard

    ik heb in dit topic even antwoord gegeven.

  20. #1695

    Standaard

    Gekocht bij Free Record Shop in de 2 voor 20 euro-actie:



    Despicable Me (Verschrikkelijke Ikke)




    United 93

  21. #1696

    Standaard

    Besteld bij frs:

    -Cape Fear 1962
    -Cape Fear 1991
    -Tron (the original)
    -United 93

    Gecanceled: U-571 vanwege verkeerd beeldformaat

  22. #1697

    Standaard

    Besteld bij Amazon DE:



    Lara Croft: Tomb Raider 1 & 2 (€ 10,99)




    Message In A Bottle (€ 13,99) (met Wendecover)

  23. #1698

    Standaard



    transporter 1 + 2 + 3 box voor €25 FRS
    U-571 €10 FRS
    Resident Evil €10 FRS

  24. #1699

    Standaard

    Gooische Vrouwen €16,- [Saturn]




    Category 7. €5,99 [Saturn]


  25. #1700
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Bij Fnac Gent:



    Samen voor 24.99€ (1+1 gratis). Pinocchio zat normaal niet in de actie dacht ik maar dit bewijst nog maar eens de onwetenheid van Fnac
    Ik heb gelukkig nog een exemplaar van Pinocchio gevonden met sleeve, nu is mijn ganse Disney collectie sleeved

    Bij FRS.be:



    Samen voor 24.99€ (1+1 gratis).

    Bij Amazon UK:



    £16.05

Pagina 68 van 101 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •