Pagina 10 van 34 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 832 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Een nieuwe panasonic 3D bril gekocht. Wilde ik al erg lang. De 2 brillen die met de TV kwamen vind ik voor geen meter zitten dus heb ik er een nieuwe bij gekocht.
    Het was de laatste bij Bol.com. Wat zit deze dan fantastisch vergeleken de originele brillen. Net een zonnebril.

    Heb ik ook met mijn Beamer, heb er 2 die redelijk prettig kijken en een ander die gewoon te klein is en waar het dan
    net lijkt of je tegen de randen van het "glas" aankijkt. Ben ook nog op zoek geweest naar een reserve bril nu het
    lijkt alsof de industrie er mee wil stoppen, voor Claudio.... het is wel geen Bol, maar de prijsjes zijn dan ook wel
    iets fijner:

    http://nl.aliexpress.com/wholesale?c...2le+3d+glasses+

    Mijn eigen brillen zijn ook van het grote type, de brildragers kunnen hun bril ophouden(mits niet al te groot formaat natuurlijk)
    en dan zit de bril volgens hun zeggen nog steeds goed.

    Oh..... zag net je laatste post, misschien deze dan:

    http://nl.aliexpress.com/item/5MEBT-...0-dea43119595e

    Maar dat zijn geen originele pana's, dus wel even uitkijken, heb zelf ook gekeken voor niet originele Optoma brillen maar
    nog geen besluit kunnen nemen.
    Mijn eigen verzameling 3D films groeit nu ook een stuk langzamer, er komen idd steeds minder films uit in 3D, en sinds ik
    Netflix heb koop ik ook steeds minder, komt oa ook omdat er bijna geen winkels meer zijn waar je lekker in de bakken kan
    schoffelen en dat mis ik toch echt wel

    Hoeveel films in 3D heb je nu zelf in je verzameling?
    Have fun and enjoy your collection

  2. #227
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nu heb ik er al zes
    Vier van de VT50. Die zijn kleiner qua glas en er zit een schuifknopje bovenop (twee met batterij en twee oplaadbaar).
    En twee van de VT60 met batterijen. Die hebben een iets groter glas en een drukknopje.

    Die van de VT-60 gebruik ik het liefst, maar die batterijen. Vandaar dat ik wellicht toch wel eens één topper wil. Dit was wel een mooie denk ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nu heb ik er al zes
    Vier van de VT50. Die zijn kleiner qua glas en er zit een schuifknopje bovenop (twee met batterij en twee oplaadbaar).
    En twee van de VT60 met batterijen. Die hebben een iets groter glas en een drukknopje.

    Die van de VT-60 gebruik ik het liefst, maar die batterijen. Vandaar dat ik wellicht toch wel eens één topper wil. Dit was wel een mooie denk ik...
    6 brillen..... niet te kort

    Heb er maar 3 voor de beamer en er eigenlijk maar 2 gelijktijdig nodig, bij mij kunnen er maar 2 mensen tegelijkertijd
    optimaal genieten van beeld en geluid, een 3e zou al buiten het geluidsbeeld vallen, met 3 personenop de bank wordt
    een beetje krap, of het moet een kleintje zijn(kop niet voor de lens) en niet alte breed, knus is leuk, maar het kan te gek
    en ik hou wel van een beetje comfort.

    Al mijn brillen voor de beamer zijn oplaadbaar en eigenlijk vind ik dat een nadeel hebben, het gebeurt
    wel eens dat ze leeg zijn op het moment dat ze gebruikt moeten worden, al is er wel altijd minstens 1
    die wel van dienst wil zijn, met een batterij exenplaar is het een kwestie van een batterij wissel en je
    kunt gelijk weer doorgaan.

    In de 4 brillen voor/van de TV zit een batterij, die doen het overigens ook bij de beamer, maar zitten niet
    echt prettig en de werking lijkt wat minder, toch vind ik op den duur de batterij exemplaren beter,
    want wat als de oplaadbare cel op is? die tijd komt een keer en dan kan je mooie bril wel eens
    helemaal waardeloos worden of je moet zelf heel erg handig zijn om er een nieuwe cel in te solderen.

    Heb nog een hele berg van die batterijtjes, het was even zoeken, maar dan kosten ze ook bijna geen drol
    en dan weegt het gebruiksgemak van een batterijtje tegen die oplaadbare wel af in het nadeel van de
    oplaadbare.

    Was dan ook op zoek naar een bril voor de Optoma die werkt op een batterijtje, maar omdat het geen haast
    heeft verslonsd het wel eens..... kan maar niet net die ene vinden die me wel wat lijkt.

    Nu we het er zo over hebben..... ga misschien weer eens een poging wagen, bij Ali is keus genoeg..... of misschien
    toch nog eens kijken of die van de TV een beetje leuk willen mee doen, is toch al weer een hele tijd
    geleden dat ik die eens geprobeerd heb..... ja, lastig al die keuzes

    Houd jullie op de hoogte.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #229
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    De batterij versie vind ik dus een gepiemel. Ik heb ook langdurige periodes dat ik geen 3D kijk en dan zijn die batterijtjes weer leeg. Dan wil ik m vervangen en dan blijkt dat ik geen in huis heb.
    De originele zijn nu gewoon back-ups. En er zit nog een voordeel aan een extra bril. Nu kunnen we met zn 3en tegerlijkertijd naar 3D kijken. Ik wil ook nog een 4e bril.. TZT.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    De batterij versie vind ik dus een gepiemel. Ik heb ook langdurige periodes dat ik geen 3D kijk en dan zijn die batterijtjes weer leeg. Dan wil ik m vervangen en dan blijkt dat ik geen in huis heb.
    De originele zijn nu gewoon back-ups. En er zit nog een voordeel aan een extra bril. Nu kunnen we met zn 3en tegerlijkertijd naar 3D kijken. Ik wil ook nog een 4e bril.. TZT.
    We zijn allemaal anders, vind het zelf een gedoe om zo'n bril op te laden, batterijtje wisselen zal dan waarschijnlijk
    bij mijn brillen wat makkelijker gaan, drie tellen werk en zonder moeilijk gedoe, heb er heel veel in huis en grijp
    zelf nooit mis, maar ik ben dan ook niet iemand die pas bij het laatste velletje toiletpapier nog naar de winkel moet
    om een nieuwe rol te halen, meer een kwestie van hoe je je leven organiseert

    Ja, je hebt wel gelijk, het is gewoon fijn om een brilletje extra te hebben, op het moment dat je dan ook zin hebt
    om in 3D te gaan kijken moet het natuurlijk wel werken en tot mijn verbazing blijven ook de celletjes van mijn
    oplaadbare brillen aardig lang(enkele maanden) gevuld, gisteren nog even geprobeerd of mijn Samsung brillen
    ook het beeld van de Beamer diep wilden maken..... helaas, het werkt wel als ook de TV aanstaat, maar dat
    is niet echt de bedoeling De knoopcellen zouden niet snel leeg mogen lopen, ze hebben normaal gesproken
    een zeer lange levensduur als zij niet gebruikt worden.

    Moet dan toch maar weer even op zoek naar een 3D bril voordat het echt uitgestorven raakt, zag ook vandaag
    weer een leuke beamer bij iBood, 500 euro voor een Full HD 3D beamer is een leuk aanbod, maar ik heb al een
    reserve beamer staan die bij elkaar nog geen 200 uur heeft gedraaid, mijn ingebruik zijnde HT beamer heeft ondertussen
    met nu zijn 2e lamp inbedrijf zo'n 6000 uur ervaring en ik hoop het daarmee uit te zingen totdat er mooie betaalbare
    4K beamers op de markt komen, misschien dat ik dan ook nog de stap ga maken naar UHD blu ray, iets waar ik momenteel
    geen haast mee heb.

    Je schreef de originele zijn nu back-ups, maar als ik de doos zie, dan heb je toch ook weer origineel een Pana
    bril gekocht, of bedoel je de oorspronkelijk bijgeleverde brillen zijn nu back-ups?

    BTW, hoeveel 3D films heb je ongeveer (hoeft niet allemaal origineel te zijn, kan ik toch niet zien ) , kijk zelf
    ook niet elke week 3D, maar vind het wel leuk om iets te kiezen te hebben
    Have fun and enjoy your collection

  6. #231
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    De oorspronkelijke zijn nu back-ups. Vaak kijk ik toch in mn eentje. En als we dan met zijn tweeen kijken geef ik mn vrouw de nieuwe. Maar mn vrouw heeft niet zoveel met films kijken.
    Ik denk een stuk of 30 3D originele films.. Marvel en DC zowieso up to date.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #232
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Klein vraagje. Ik was vanmiddag lekker aan de klus in de badkamer. Zoontje lief lekker spelen in de woonkamer. Zoonlief dacht, laat ik eens lekker met mijn vinger de speaker van papa bewerken.
    Er zitten nu dus een paar kleine deukjes in dat stofkapje is het? Qua geluid hoor ik geen verschil en ik heb eventueel een back-up woofer liggen die ik zo kan vervangen. Kan dit kwaad?





    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Klein vraagje.. Kan dit kwaad?




    Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: NEE

    Zou me er verder maar niet druk over maken, kan geen kwaad, ziet er alleen ietsje pietsje
    minder fraai uit nu, maar persoonlijk vind ik het best wel meevallen..... het had erger gekund.

    Heb nu zelf een onvoorstelbaar snel 4 potig onvoorspelbaar monstertje rondrennen, de
    eerste dag was even de kat uit de boom kijken, maar vliegt nu overal op af en elk voorwerp
    lijkt er voor gemaakt om de tandjes op te oefenen

    Ja..... we moeten even opletten en vooral blijven corrigeren totdat we het spul een
    beetje naar onze hand hebben gezet

    (alternatieven zijn er ook, maar of wederhelft 380v, muilkorven, verdoven,boeien en/of vastbinden
    zal waarderen lijkt me niet )
    Have fun and enjoy your collection

  9. #234
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Om gelijk maar met de deur in huis te vallen: NEE
    PFFFF. Wat een meevaller. Ik heb gelukkig nog steeds een backup woofer. Die laat ik dus nog even voor wat het is.
    Gelukkig zitten er frontjes op dus zien doe ik het niet eens. Thnx Herman.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #235
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb een keus gemaakt en ik heb een 4K 3D TV van LG gekocht. Naar aanleiding van de Floating Black probleem (http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...ting-Panasonic) met de Panasonic. Is niet op te lossen met diverse instellingen enzovoort. Internet afgezocht en diverse forums bekeken en van alles geprobeerd. Ik krijg het niet weg en ik erger me er mateloos aan. Inmiddels zijn mn beide tvees ook al 6 jaar oud dus ik dacht tijd voor iets nieuws. Dit is m dan. De LG 55UF850V.


    Inmiddels de Samsung al verkocht en nu de Panasonic nog. Ook moet ik mn Audiokast aanpassen dus ik post nog wel wat foto's hiervan TZT.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #236
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #237
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nu de Samsung er niet meer is en altijd erg trouw aan zn baasje geweest, is er een enorm leeg paars gat ontstaan. Zodra ik de Panasonic van de muur afhaal wordt het pas echt klussen.
    Ik ga dinsdag hiermee aan de slag. Eerst ga ik de gehele binnenkant wit maken. Het middenstuk ga ik naar beneden plaatsen zodat de LG op de plek van middenstuk komt. Dus tussen de plek
    van de twee "oude" TVees. De LG komt op het middenstuk te staan ipv aan de muur zodat deze een stukje naar voren komt. Ook ga ik het midden stuk een witte kleur geven. En misschien
    dat ik mn Onkyo ook een andere plek ga geven. Nog even kijken hoe dit uitkomt.

    20160515_080223.jpg 20160515_080229.jpg 20160515_080301.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #238
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Alvast het middenstuk weggehaald en de lijsten er om heen van kast. Die moeten vervangen worden. Morgen even middenstuk wit maken.

    20160515_085205.jpg 20160515_105605.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #239

    Standaard

    Laat ik beginnen je te feliciteren met je nieuwe 55inch 4K 3D TV van LG Fuck Samsung met zijn
    ongeduldige politiek en daarmee de 3D al te gaan afschrijven, ben zelf momenteel met samsung in de
    weer om een fatsoenlijke scan uit mijn kleuren laser printer met scanner te krijgen, het kreng gooit
    om elke scan een witte rand waar ik helemaal niet om vraag en die ik ook absoluut niet wens.
    Software van samsung is dan ook een drama en de helpdesk komt niet verder dan dat ik dan
    maar een ander programmaatje moet nemen om de rand mee te verwijderen..... het moet niet
    gekker worden "meneer samsung" daar ben ik nog niet klaar mee.

    Jij bent ook nog niet klaar zo te zien weinig geslapen zo te lezen, ach voor het weer
    hoef je het allemaal niet te laten en kun je zo'n klus als deze wel klaren.

    Al een idee wat er op de open plek komt te staan? maatje groter misschien.....iets
    richting de 65inch of zo

    Heel veel plezier met de LG toegewenst
    Have fun and enjoy your collection

  15. #240
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Laat ik beginnen je te feliciteren met je nieuwe 55inch 4K 3D TV van LG Fuck Samsung met zijn
    ongeduldige politiek en daarmee de 3D al te gaan afschrijven, ben zelf momenteel met samsung in de
    weer om een fatsoenlijke scan uit mijn kleuren laser printer met scanner te krijgen, het kreng gooit
    om elke scan een witte rand waar ik helemaal niet om vraag en die ik ook absoluut niet wens.
    Software van samsung is dan ook een drama en de helpdesk komt niet verder dan dat ik dan
    maar een ander programmaatje moet nemen om de rand mee te verwijderen..... het moet niet
    gekker worden "meneer samsung" daar ben ik nog niet klaar mee.

    Jij bent ook nog niet klaar zo te zien weinig geslapen zo te lezen, ach voor het weer
    hoef je het allemaal niet te laten en kun je zo'n klus als deze wel klaren.

    Al een idee wat er op de open plek komt te staan? maatje groter misschien.....iets
    richting de 65inch of zo

    Heel veel plezier met de LG toegewenst
    Hey Herman..

    Ik heb niks tegen Samsung en Panasonic. TVees hebben me nog nooit in de steek gelaten.. Ik heb ook aan 65 inch gedacht maar die is A, gelijk een stuk duurder. B, ik zou dan zoveel aan de kast moeten verbouwen dat daar al geen beginnen aan is. En C, tjaaaa, Ik besluit natuurlijk niet alleen..
    55 inch vind ik prima. Ik ga vandaag alle bekabeling en stekkerdozen van de wand halen zodat ik morgen al het paarse wit kan verven. Dan weer reorganiseren. Ik moet nog even bedenken waar precies het middenstuk komt.
    Ik wil de TV wel zo plaatsen zodat de oudste van mij er zowiezo "nog" niet bij kan. Ook zit ik nog te twijfelen om de versterker een ander plaats te geven zodat deze vrijer staat. Pfff, Ik ben er nog niet helemaal uit..
    Maar dat komt wel goed..
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 16-05-2016 om 06:38
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #241
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een beeld zeg... Echt prachtig..
    Vol verslag over verbouwing van kast en mijn bevindingen komt nog.

    Even een vraagje...
    Kan het zijn dat mijn LG geen 3D bluray herkent omdat de LG passief 3D is?
    Moet je om 3D schijfjes te lezen een active 3D tv hebben?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #242
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee hoor. De TV bepaalt welk type brillen je nodig hebt. Hij moet het gewoon doen. Kan zijn dat de Blu-ray Disc speler en de TV elkaar niet goed begrijpen. Loop alle instellingen eens na.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Wat een beeld zeg... Echt prachtig..
    Vol verslag over verbouwing van kast en mijn bevindingen komt nog.

    Even een vraagje...
    Kan het zijn dat mijn LG geen 3D bluray herkent omdat de LG passief 3D is?
    Moet je om 3D schijfjes te lezen een active 3D tv hebben?
    Wat Claudio zegt.

    Laat je BR speler je de keuze om het schijfje in 3D te zien?

    Heb je de speler voor de test rechtstreeks op de TV aangesloten gehad,
    of via de receiver? Je receiver zou eventueel ook nog de boosdoener kunnen
    zijn..... indien via de receiver, dan eerst nog even rechtstreeks proberen...
    Have fun and enjoy your collection

  19. #244
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee hoor. De TV bepaalt welk type brillen je nodig hebt. Hij moet het gewoon doen. Kan zijn dat de Blu-ray Disc speler en de TV elkaar niet goed begrijpen. Loop alle instellingen eens na.
    Ik kan het nog niet echt vinden. De Bluray speler zou toch gewoon de LG moeten herkennen als 3D TV. Hij herekende de Pana ook. Maakt opzich niet zoveel uit want ik vind het passieve 3D toch mooier. Ik ga gewoon verder zoeken.

    Hier nog wat foto's van aanpassing aan kast.
    Ik heb alle stekkerdozen nu aan achterkant van audiomeubel bevestigt. Om 2 redenen. Ik zie nu die vervelende lichtgevende knopjes niet meer van stekkerdozen en op een 1 of andere manier gaat het makkelijker om stekker erin/eruit
    te halen.
    20160517_181224.jpg20160517_181235.jpg20160517_181243.jpg

    Binnenkant van de kast wit gemaakt. De beugels die er hangen zijn voor het middenstuk. Ze zijn uiteindelijk zo'n 20 cm lager komen te hangen. Ik had verkeerd gemeten dus er zat een enorme ruimte tussen TV en middenstuk. Dus dat heb ik verlaagd.
    20160517_181302.jpg
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 18-05-2016 om 08:34
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #245
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb ook een witte spaanplaat op audiomeubel bevestigt op 5x5 cm balkjes. Om de airflow van receiver wel functioneel te houden zijn de middenste balkjes nu schuin gezet. Zie foto 2.
    Op foto 1 zijn ze nog recht.
    20160517_120931.jpg20160517_181224.jpg20160517_181257.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #246
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nu ziet het er zo uit..
    20160518_093827.jpg20160518_093901.jpg

    Ik ga vandaag verder met de afwerking en puntjes op de i.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #247
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Receiver kan het ook niet zijn. Ik heb altijd alles via de receiver gedaan en nooit problemen gehad met herkenning. ik had er zelfs een HDMI switch ertussen en nooit problemen.
    Dus alle componenten gaan in de receiver en dan van receiver met HDMI out naar LG. Ik ga de Bluray speler nog maar eens natrekken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Receiver kan het ook niet zijn. Ik heb altijd alles via de receiver gedaan en nooit problemen gehad met herkenning. ik had er zelfs een HDMI switch ertussen en nooit problemen.
    Dus alle componenten gaan in de receiver en dan van receiver met HDMI out naar LG. Ik ga de Bluray speler nog maar eens natrekken.
    Mmmm.... ik had vroeger ook eerst alles via de receiver...... en het werkte, maar toen kwam er 3D en hij herkende het niet,
    moest toen ook aan het werk met een dubbele switch en spelers met 2 HDMI outs en het werkte weer.
    Heb nu wel een geschikte 4K receiver met HDMI 2.0 en HDCP 2.2.... maar geen 4K spelers en TV

    Nu jij...... alles werkte en nu heb je een 4K TV, ik weet niet welke HDMI versie hij heeft en ik weet ook niet tot
    welke versie je receiver het ondersteunt...... maar vergis je niet.... wat vroeger wel werkte wil met 4K misschien
    nu toch even niet meer, daarom mijn vraag en opmerking.

    Overigens vind ik dat geklooi met die HDMI versies en die bescherming erop een gore boevenstreek
    van de heren fabrikanten om je vooral weer wat nieuws aan te kunnen smeren.

    Maar goed, ze doen hun best maar, zelf ga ik voorlopig niet over.... of er moeten wel
    leuke en betaalbare 4K beamers op de markt gaan komen, zo niet, dan heeft het voor
    mij geen nut, kijk helemaal geen TV meer en een leuke 4k 81 inch TV noem ik nog
    niet echt betaalbaar al zijn ook de prijzen daarvan aardig aan het zakken zag ik laatst
    bij de MM Arena.

    Vanmiddag wordt toch wat minder weer verwacht..... je bent lekker bezig
    Have fun and enjoy your collection

  24. #249
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Met de Xtreamer Sidewinder 3 herkend de LG wel 3D. De LG schakelt dan automatisch over naar 3D. Dus dit betekend dat ik de bluray speler moet natrekken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Met de Xtreamer Sidewinder 3 herkend de LG wel 3D. De LG schakelt dan automatisch over naar 3D. Dus dit betekend dat ik de bluray speler moet natrekken.
    PS4 wel 3D?
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 10 van 34 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •