Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334
De resultaten 826 tot 832 van 832 worden weergegeven.
  1. #826
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind ze zo ook al mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #827
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vind ze zo ook al mooi.
    Thnx. Probleempje is alleen dat de center nu een tikkeltje donkerder is dan rest. Daarom een donkere olie proberen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #828

    Standaard

    Niemand zo veranderlijk als jij en dat dan ook nog eens in een razendsnel tempo.

    Uitkijken met de olie, stel dat je je omdraait en het in je hoofd krijgt om ze in hoogglans wit te gaan uitvoeren en ze zitten in de olie, dan wordt het lakwerk toch al weer lastiger, al zou ik dat niet zo snel doen, vind ze nu al erg mooi, mooier dan de Focal kunststofbekleding in ieder geval Namaak is in het geval van de Focals dan wel een nadeel, ik kan bijvoorbeeld niet naar hoogglans zwart en weer redelijk simpel terug naar de originele staat. Vind je speakers zoals ze er nu uitzien ook erg mooi, zeker ook omdat je tzt ook je vloer nog van een verandering wilt voorzien. Goed bezig vriend, fijn als je zulke handige handjes hebt
    Have fun and enjoy your collection

  4. #829
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou ook sneller voor lak gaan. Zo behoud je langer de originele kleur. Olie wordt snel dof en moet je vaak herhalen, terwijl er ook meer 'viezigheidl' in het hout trekt. Aan de andere kant; als je ze dan weer eens in de olie zet, heb je weer een genotmomentje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #830
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Alleen Marantz logo er nog op en dan is mijn custom "Marantz" cooler ook klaar.


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #831

    Standaard

    Lekker bezig Ziet er fraai uit vriend, wat is het gebruikte materiaal, kast - fans en voeding? Hoe heb je de aan/uit regeling geregeld, want wel mooi zo'n cooler, maar als hij niet draait dan is het doel voorbijgeschoten en wordt je receiver alleen maar warmer ipv koeler. Als je Appje op je phone hebt waarmee je geluidsdruk kunt meten, hoeveel Db geeft deze dan aan of is je cooler geluidsarm? Vind het een mooi passende cooler, zou de levensduur van je receiver kunnen verlengen, immers warmte is slijtage.

    Al PM's gekregen of je misschien nog iemand aan zo'n fraaie cooler kunt helpen?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #832
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hey Herman.

    Ik heb 3 Noctua fans geinstalleerd en aangesloten aan een simpele 12 v adapter met ik geloof 300ma. Ooit heb ik van jou een 3x stekkerblokje met remote overgenomen. In 1 zo'n blokje zit de adapter. Dus zet ik m aan als de receiver aangaat. Verder geeft hij 12db aan dus niet hoorbaar.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •