Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 832 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Klein beetje verdiept in de Beamer wereld en ik heb 1 vraagje. Ik kijk alleen films in een donkere ruimte. Niet pikkedonker want ik heb altijd 2 schemerlampjes op een zacht niveau staan.
    Wat is nu qua techniek de beste keus die ik kan maken? DLP of LCD

    Ik heb nu 2 beamers op het oog.
    Epson EH-TW5210 lcd

    of
    Optoma HD26 dlp
    Beide technieken hebben voor en nadelen, zal niet zeggen dat de 1 beter
    is dan de ander, het is maar net wat je belangrijk vind, kijk ook naar de
    aansluitingen en de lampkosten, plaatsingsgemak en correctiemogelijkheden.

    Op het gebied van prijs ontlopen ze elkaar niet(lang leve de concurrentie)
    en als je 3D belangrijk vind, dat is bij DLP weer iets beter dan bij LCD.

    Ik kan je geen eerlijk advies geven, ik ben uiterst tevreden over mijn eigen
    DLP beamer, hij heeft er, met de 2e lamp, nu zo'n 6500 uur opzitten
    en hij functioneert nog steeds zonder problemen, ik ben dan misschien
    bevooroordeeld als ik zeg ga voor DLP, terwijl er misschien anderen
    zijn die veel pech hebben gehad met hun DLP beamer.

    Ik kan ook niets ten nadele van een LCD beamer roepen, dat wil ik
    overigens ook niet, komt het er toch op neer dat je uiteindelijk toch
    zelf de knoop mag doorhakken, denk overigens niet dat je een slechte
    keus kunt maken, beide systemen zijn ondertussen wel uitontwikkeld,
    de kinderziektes zijn er dan wel zo'n beetje uit en vergeleken met
    een paar jaar geleden kosten ze dan ook geen drol meer.

    Wens je veel succes met je keuze
    Have fun and enjoy your collection

  2. #327
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nou ik ben overtuigd...
    Wat is dit gaaf zeg met beamer. Ik heb even deze van mn werk even meegenomen om een idee te krijgen hoe film kijken met beamer is. Nu heb ik echt het bioscoop gevoel
    http://www.kieskeurig.nl/projector_b.../specificaties
    Deze is niet eens Full HD. Maar nu al... Wat een beeld. Lekker groot.
    En het scherm ga ik nog qua ophangen wel oplossen. Dit is toch waarschijnlijk een tijdelijke.
    Ik moet ook kijken naar de licht opbrengst. Hoe lager de waarde, hoe beter de zwart waardes toch?
    Bij de Epson is de licht opbrengst een stuk minder dan de Optoma.
    Ook is de Contrast ratio hoger bij de Epson.
    Dan komt de Epson als ik die met de Optoma vergelijk beter uit voor mij.
    Ben er nog niet uit.
    Op normale stand is de Epson die ik even mee heb best luid maar in Eco mode valt het reuze mee.
    Ik heb m niet via Onkyo aangesloten omdat ik nog niet een lange HDMI kabel heb.
    Maar man oh man.... Ik ben overtuigd en een beamer gaat er zeker komen.

    Ook een nieuwe sweet spot uitzoeken
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 27-06-2016 om 00:47
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #328
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Heb al een ophangbeugel besteld, een High Speed HDMI kabel van 7.5 meter en pfffff......
    Het scherm opgehangen. Dat was me weer een klus... Maar het is gelukt.

    20160627_125407.jpg 20160627_125450.jpg 20160627_125538.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #329
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Heb al een ophangbeugel besteld, een High Speed HDMI kabel van 7.5 meter en pfffff......
    Het scherm opgehangen. Dat was me weer een klus... Maar het is gelukt.

    20160627_125407.jpg 20160627_125450.jpg 20160627_125538.jpg
    Goed.. Mijn vrouw vond dit dus niet mooi.... Ik ben het eigenlijk helemaal met haar eens.
    Dus ik moest de plaats van scherm aanpassen.
    Allereerst een triplex plaat laten zagen die de breedte van scherm had. Deze op de bovenste
    rand van kast gemonteerd. Met daar aan het scherm. Moet alleen nog even wit geverfd worden.
    20160629_122035.jpg

    Toen heb ik omdat het niet een scherm met lock is, 2 klemmen geplaatst die het scherm vasthouden
    wanneer deze naar beneden gaat.
    20160629_121955.jpg20160629_122001.jpg

    Dus dit is nu het resultaat en ben er zeer tevreden over. En mijn vrouw is ook weer blij...
    20160629_121946.jpg20160629_122126.jpg

    Ik heb weer even de beamer van het werk geleend en mijn vrouw en ik gaan dus vanavond even beameren.
    Dan overtuig ik haar wel dat er een beamer moet komen.
    Als dit niet lukt heb ik natuurlijk de kids als troef...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #330

    Standaard

    Heb het allemaal met een glimlach gelezen, je bent weer lekker
    bezig geweest en inderdaad de eerste poging ziet er ook niet echt
    lekker aanlokkelijk uit.

    Je 2e poging mag er zijn en ook al denk ik dat dit scherm niet
    erg lang zal blijven hangen, het nog mooier zal staan als je er
    even een koofje voor zet, is ze helemaal blij, immers dan zie je
    het ding helemaal niet

    Hoop dat de demo geslaagd is en dat jullie beiden hebben
    genoten van het beameren.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #331
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hoop dat de demo geslaagd is en dat jullie beiden hebben
    genoten van het beameren.
    Het is geslaagd. Ik krijg als het goed is vandaag de Optoma HD26 binnen. Gister film gekeken en ze was heel erg snel om eigenlijk.
    Heb gekozen voor DLP technologie boven de LCD technologie na wat research te hebben gedaan.
    2 pics om te laten zien hoe het er nu uitziet. Wel slechte foto's hoor.
    20160629_202723.jpg20160629_224736.jpg
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 30-06-2016 om 07:38
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #332

    Standaard

    Voordat je gaat plaatsen nog even een opmerking over de breedte waarop
    je gaat projecteren.....

    Zelf projecteer ik op 2 meter breed en zou nog iets breder kunnen en dan
    ook nog mooi vinden. Kleiner/smaller zou ik zelf niet gaan, ik houd immers
    van een beetje groot formaat, maar toch ook van kwaliteit.

    Wat ik wil zeggen..... zorg dat je scherm van het formaat is waarop je
    blijvend wil projecteren, immers de speelruimte projector naar scherm
    bepaald het beeldformaat en dan is het niet fijn als je wat groter wilt
    gaan projecteren en je moet je projector weer gaan verplaatsen, helemaal
    niet fijn in het geval zoals bij jou als je je beamer aan het plafond monteert.

    Projecteren, zelf wil ik niet anders meer , wacht "geduldig" op de betaalbare
    UHD projectoren, want een 4K UHD TV is aan mij niet besteed, of het zou
    echt een heel grote(+80inch) jongen moeten worden, en die zijn niet wat
    je noemt bepaald prijsgunstig.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #333
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb al een nieuw scherm besteld. De huidige "van het werk" scherm zitten bollingen in. Erg vervelend.
    Maandag krijg ik deze...
    http://www.optoma.nl/ScreenDetails.a...&PC=DS-9092PWC
    Wel erg tevreden over de nieuwe beamer. Ben nu nog in afstel fase en volgende week wanneer nieuwe scherm er is en beeld
    goed heb dan ook maar weer audio afstellen. Nieuwe sweetspot.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb al een nieuw scherm besteld. De huidige "van het werk" scherm zitten bollingen in. Erg vervelend.
    Maandag krijg ik deze...
    http://www.optoma.nl/ScreenDetails.a...&PC=DS-9092PWC
    Wel erg tevreden over de nieuwe beamer. Ben nu nog in afstel fase en volgende week wanneer nieuwe scherm er is en beeld
    goed heb dan ook maar weer audio afstellen. Nieuwe sweetspot.
    Zo blijf je bezig

    Het scherm dat je hebt besteld was ook mijn eerste keus, helaas was
    de levertijd wat lang en was ik ongeduldig, het scherm van iVisions dat
    ik nu heb is nog steeds niet erg vlak, er werd wel gezegd dat het met
    uithangen wel vlak zou gaan worden, maar dat is helaas nooit gebeurt.
    Had het eigenlijk terug moeten brengen..... ben gelukkig niet iemand
    die gaat voor perfectie.... dan was het al lang weggeweest.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #335
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb net een 3D bril besteld van Optoma.
    http://www.kieskeurig.nl/3d_bril/pro...-optoma-zf2300

    Dit is een starterkit. Er zit een ontvanger bij. Ik wil natuurlijk nog een bril erbij maar moet ik dan weer een met ontvanger
    of kan ik gewoon de losse bril nemen zonder ontvanger? Die zijn er namelijk ook.
    Lijkt me wel logisch omdat het linkje een starterkit is? Weet het niet zeker.

    Morgen komt het nieuwe scherm binnen en ben zeer benieuwd hoe deze mij bevalt. Beamer moest ik wel zo'n 40cm naar
    achter plaatsen. Het zoom bereik vind ik niet zo spectaculair van de HD26.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #336
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Dit zijn foto's van onze indeling van een paar jaar geleden (toen ik me net aangemeld had op dit forum) tot anno 2016..
    Wel leuk om te zien hoe het was toen en nu.


    Toen




    Nu









    Toen



    Nu



    Toen



    Nu



    Toen



    Nu



    Toen



    Nu



    Beamer nu van Optoma. (plafond en achtermuur moet ik nog schilderen/afmaken)
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb net een 3D bril besteld van Optoma.
    http://www.kieskeurig.nl/3d_bril/pro...-optoma-zf2300

    Dit is een starterkit. Er zit een ontvanger bij. Ik wil natuurlijk nog een bril erbij maar moet ik dan weer een met ontvanger
    of kan ik gewoon de losse bril nemen zonder ontvanger? Die zijn er namelijk ook.
    Lijkt me wel logisch omdat het linkje een starterkit is? Weet het niet zeker.

    Morgen komt het nieuwe scherm binnen en ben zeer benieuwd hoe deze mij bevalt. Beamer moest ik wel zo'n 40cm naar
    achter plaatsen. Het zoom bereik vind ik niet zo spectaculair van de HD26.
    Gelukkig had ik je gewaarschuwd voor het zoombereik, maar dat zit ook een beetje in de prijs,
    al was die van mij toen 3x prijsongunstiger..... die heeft hetzelfde probleem dat de speelruimte
    afstand scherm/grootte van projecteren ook erg klein is, bij mij kwam het gewoon perfect uit,
    of het er voor gemaakt was. Heb je daarom ook gewaarschuwd toen ik de lengte van je
    kamer zag, had het lullig gevonden als ik niets had gezegd en je was er dan tegengaan gelopen,
    we zijn er tenslotte om elkaar te helpen nietwaar

    Dan je brillen, heb de voorganger, de 2100 serie, die is schijnbaar/blijkbaar als ik de berichten
    zo lees niet uitwisselbaar met de door jou nu bestelde brillen, al is het systeem wel hetzelfde
    qua opzet, waren toen best wel duur, prijzen van de brillen zijn nu ook een stuk gunstiger.

    TIP: neem even de tijd, dan moet je je brillen kunnen vinden voor zo'n 40 euro zonder
    de zender en voor 53 euro met de zender. Je hebt nu al een starter kit besteld en daar
    zit een zender bij, je hebt maar 1 zender nodig( je kan ook maar 1 zender op je beamer
    aansluiten) 1 zender werkt met meerdere brillen, de brillen zoeken contact met de zender
    en gaan dan automatisch in sync. Als je voor weinig een bril met zender(starterskit) kan
    krijgen, dan zou ik hem gewoon nemen, heb je een reserve zendertje, heb dat zelf ook.

    Lijken me mooie brillen, mijn brillen hebben niet zulke luxe neustukjes erbij om hem
    lekker passend te maken en mijn neusstukjes willen ook nog wel eens losraken....
    Hoop dat je je brillen leuk voordelig kunt aanschaffen en dat ze heel overkomen, heb
    zelf al eens een bril moeten terugsturen, kwam defect aan.

    Oh..... leuk om je foto's weer eens te bekijken

    Daar kan Pascal met zijn Red Cinema toch wel eens een voorbeeldje aan gaan
    nemen, wel heel veel berichtjes/praatjes over nieuwe apparaten, maar PLAATJES
    homaar (hoop dat ie het leest en dat we eens wat knappe plaatjes van hem
    gaan krijgen ) We doen het toch goed voor, ook al duurt het bij mij wel eens
    veel langer als bij jou, maar ik ben dan ook niet zo handig

    Wens je toe dat je Optoma scherm maar snel lekker vlak gaat uithangen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #338
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Gelukkig had ik je gewaarschuwd voor het zoombereik, maar dat zit ook een beetje in de prijs,
    al was die van mij toen 3x prijsongunstiger..... die heeft hetzelfde probleem dat de speelruimte
    afstand scherm/grootte van projecteren ook erg klein is, bij mij kwam het gewoon perfect uit,
    of het er voor gemaakt was. Heb je daarom ook gewaarschuwd toen ik de lengte van je
    kamer zag, had het lullig gevonden als ik niets had gezegd en je was er dan tegengaan gelopen,
    we zijn er tenslotte om elkaar te helpen nietwaar

    Dan je brillen, heb de voorganger, de 2100 serie, die is schijnbaar/blijkbaar als ik de berichten
    zo lees niet uitwisselbaar met de door jou nu bestelde brillen, al is het systeem wel hetzelfde
    qua opzet, waren toen best wel duur, prijzen van de brillen zijn nu ook een stuk gunstiger.

    TIP: neem even de tijd, dan moet je je brillen kunnen vinden voor zo'n 40 euro zonder
    de zender en voor 53 euro met de zender. Je hebt nu al een starter kit besteld en daar
    zit een zender bij, je hebt maar 1 zender nodig( je kan ook maar 1 zender op je beamer
    aansluiten) 1 zender werkt met meerdere brillen, de brillen zoeken contact met de zender
    en gaan dan automatisch in sync. Als je voor weinig een bril met zender(starterskit) kan
    krijgen, dan zou ik hem gewoon nemen, heb je een reserve zendertje, heb dat zelf ook.

    Lijken me mooie brillen, mijn brillen hebben niet zulke luxe neustukjes erbij om hem
    lekker passend te maken en mijn neusstukjes willen ook nog wel eens losraken....
    Hoop dat je je brillen leuk voordelig kunt aanschaffen en dat ze heel overkomen, heb
    zelf al eens een bril moeten terugsturen, kwam defect aan.

    Oh..... leuk om je foto's weer eens te bekijken

    Daar kan Pascal met zijn Red Cinema toch wel eens een voorbeeldje aan gaan
    nemen, wel heel veel berichtjes/praatjes over nieuwe apparaten, maar PLAATJES
    homaar (hoop dat ie het leest en dat we eens wat knappe plaatjes van hem
    gaan krijgen ) We doen het toch goed voor, ook al duurt het bij mij wel eens
    veel langer als bij jou, maar ik ben dan ook niet zo handig

    Wens je toe dat je Optoma scherm maar snel lekker vlak gaat uithangen
    Bijna niemand post meer iets qua plaatjes terwijl er heel veel nieuws te beleven valt als ik diverse topics lees. Best jammer want dat was in het verleden om iets naar uit te kijken.
    De plaatjes van anderen dus ook ideeen opdoen..
    En nog bedankt voor je antwoord wat de brillen betreft. ben alweer wijzer...
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 04-07-2016 om 00:28
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #339

    Standaard

    Herman,
    Pascal doet niet aan foto s maken want dat is in een batcave bijna niet te doen.
    Mochten mijn praatjes zonder plaatjes je storen moet je het zeggen, dan post ik gewoon niets meer.
    Niet sarcastisch bedoeld hoor maar bedoel maar.

  15. #340
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Herman,
    Pascal doet niet aan foto s maken want dat is in een batcave bijna niet te doen.
    Mochten mijn praatjes zonder plaatjes je storen moet je het zeggen, dan post ik gewoon niets meer.
    Niet sarcastisch bedoeld hoor maar bedoel maar.
    En toch. In je post #24 van je eigen Red Cinema topic dat ik erg mooi vind trouwens.
    Dat zijn toch erg duidelijke plaatjes. Het maakt niet uit of je foto's plaatst. Moet iedereen zelf weten.
    Maar ik krijg wel soms het gevoel dat ik de laatste tijd de enige ben die dit doet.
    Het lijkt me gewoon leuk om te zien waar jullie het nou de heletijd over hebben.
    En ik weet.. Tuurlijk kan je de belevenis die je meemaakt niet op foto vastzetten.
    Maar je kan wel een indruk geven.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 04-07-2016 om 00:29
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #341
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Scherm is binnen....

    20160704_131649[1].jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #342

    Standaard

    Eerlijk gezegd heb ik de tijd en de puf er ook niet voor om foto s te maken.
    6 daagse werkweek en zondags doen we vaak de administratie,
    Vrije tijd hebben we hier amper, dit heeft natuurlijk ook een voordeel dat ik al het moois kan aanschaffen.
    Veel plezier met je beamer.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Herman,
    Pascal doet niet aan foto s maken want dat is in een batcave bijna niet te doen.
    Mochten mijn praatjes zonder plaatjes je storen moet je het zeggen, dan post ik gewoon niets meer.
    Niet sarcastisch bedoeld hoor maar bedoel maar.
    Komt wel een beetje onwelwillend over..... ik weet dat je het druk hebt als zelfstandige,
    heb veel meer vrije tijd dan jou, jouw excuus dat je daar weinig vrije tijd voor hebt zou ik
    accepteren en een eventueel plaatje dat je wel plaatst zou ik dan nog meer waarderen.

    Dat het in een batcave bijna niet te doen is, is in mijn ogen maar een slap aftreksel
    van een excuus, met een paar lampjes en de Phone op de juiste stand krijg je heus
    nog wel een plaatje dat een indruk weet te geven van het geheel, plaatjes maken
    gewoon dat het wat leuker te lezen is allemaal.

    Mochten mijn praatjes zonder plaatjes je storen moet je het zeggen, dan post ik gewoon niets meer.
    Tja..... je zou wel gek zijn als ik zou zeggen:

    Is dat beloofd dan???? en je dan vervolgens niets meer zou posten omdat ik dan toevallig in een pestbui zou zijn.

    Maar wees eerlijk, het is toch veel leuker om een post te lezen waar wat plaatjes bij staan?

    Geoffrey schreef wel of hij dacht dat hij de laatste tijd de enige is...... ja, hij doet het
    geregelder dan ik, vind het zelf ook heel veel werk en er gaat bij mij ook nog eens
    bergen tijd inzitten omdat ik niet al te handig ben ook en de laatste tijd is mijn
    plaatjes provider heel erg hebberig geworden..... moet ik ook nog een betere
    oplossing voor zien te vinden dan degene die ik bij de laatste post met hondje
    heb gebruikt....

    Nee Pascal, NIET stoppen met posten, maar geloof me, een post met plaatjes
    maakt het wel veel leuker dan alleen maar tekst...... en ja... ik weet dat het heel veel
    werk is..... en dat je er bijna geen tijd voor hebt, want dat kan ik me heel goed indenken.

    Ik gun je de tijd die je nu doorbrengt met je nieuwe Pana UHD speler en de OLED TV
    en begrijp ook wel dat je geen ellenlange teksten als review kan maken, is toch
    verloren tijd die je niet kan doorbrengen met je setup...

    Nogmaals..... ik heb bergen meer vrije tijd dan jou, en een enkel plaatje van jou
    zijn dan meer waard dan 100 plaatjes van mij.

    Doe me maar 1 plaatje

    Oh.... geniet ze, je hebt een heeeeeeel mooie setup, het laatste van het laatste,
    het nieuwste van het nieuwste in de hoogst mogelijke kwaliteit.

    Smul ze
    Have fun and enjoy your collection

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bijna niemand post meer iets qua plaatjes terwijl er heel veel nieuws te beleven valt als ik diverse topics lees. Best jammer want dat was in het verleden om iets naar uit te kijken.
    De plaatjes van anderen dus ook ideeen opdoen..
    En nog bedankt voor je antwoord wat de brillen betreft. ben alweer wijzer...
    Ik weet het, vind het ook altijd leuk om plaatjes bij mijn onderwerpen te plaatsen,
    het maakt het allemaal net een beetje fijner voor de lezer en het is natuurlijk ook
    mooi om een indruk te geven hoe het een beetje in elkaar zit en een voorbeeld
    om het geheel wat inzichtelijker te maken.

    Claudio is ook een druk baasje, waardeer zijn teksten met plaatjes dan ook altijd
    ten zeerste, hij heeft ook maar weinig vrije tijd en dat wetende is het dat ik zijn
    berichten, die vaak niet eens kort van tekst zijn, heel erg waardeer

    Pascal heeft ook niet veel vrije tijd, maar die wil ik best wel een beetje uitdagen,
    heeft de mooiste spullen, maar plaatjes homaar

    Oh.... als je bij hem komt, dan is het ook perfect, ga eind deze maand ook naar
    hem toe, fijne mensen en ze nemen dan ook alle tijd voor je, tijd die ze maar
    spaarzaam hebben en toch met je delen

    Oh.... je moet me toch maar eens inwijden hoe je je plaatjes zo snel weet
    te plaatsen, mij kost het allemaal vreselijk veel tijd en als ik een simpele
    manier zou weten, dan zou ik er ook nog wel wat vaker wat meer plaatsen.

    Brillen info graag gegeven en wens je een schitterend vlak scherm toe,
    zeker vlakker dan dat van mij..... tip? Laat het dan zoveel mogelijk uithangen,
    dan wordt het eerder vlak.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd heb ik de tijd en de puf er ook niet voor om foto s te maken.
    6 daagse werkweek en zondags doen we vaak de administratie,
    Vrije tijd hebben we hier amper, dit heeft natuurlijk ook een voordeel dat ik al het moois kan aanschaffen.
    Veel plezier met je beamer.
    Je geloofd me als ik zeg dat ik je post pas heb gezien nadat ik de 2 berichten hierboven had geplaatst,
    natuurlijk heb ik daar alle begrip voor, dat had ik al geschreven, vind het toppie dat je het nu
    ook gewoon zegt

    Laten we eerlijk zijn, het is toch gewoon mooi als er ook plaatjes staan van je nieuwe aanwinsten?

    Oh..... ik ken mensen die dag en nacht werken...... en nog niets kunnen aanschaffen, er zijn
    van die beroepen en bedrijfjes die amper het hoofd boven water kunnen houden, vertel daarom
    hier maar niemand hoe je je boterham verdiend

    Voordat je het weet concurreren ze je het brood uit de mond, zelf ben ik blij met mijn
    slaafse baan bij een groot bedrijf, niet de zorgen die jij kent en alle tijd die je er
    bijna dag en nacht mee kwijt bent, gun je dan ook van harte dat je je broodje
    kunt verdienen en daar ook wat extra's mee kunt doen voor je allerliefste hobby,
    onze film en geluidsbelevenis in de vorm van onze eigen Home Theaters
    Have fun and enjoy your collection

  21. #346

    Standaard

    Komt goed herman.
    Vrouwlief zal wel weer een maaltijd voor jullie koken.
    Je komt immers in mijn vakantie en dan hebben we al de tijd.
    Moet nu rennen heb zo ouderavond van de oudste pff alweer 15 geworden afgelopen zaterdag.
    De tijd vliegt.

  22. #347
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een leesvoer weer hierboven.
    Zoals in de topics van Pascal en Claudio met het woord wauw...
    Hier ook in mijn huiskamer....... WAUW.....
    Ik ben erg blij met beamer en scherm... Nogmaals WAUW.....
    Waarom heb ik nooit eerder hier aan gedacht. maar....
    WAUW...........
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #348
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Oh.... je moet me toch maar eens inwijden hoe je je plaatjes zo snel weet
    te plaatsen, mij kost het allemaal vreselijk veel tijd en als ik een simpele
    manier zou weten, dan zou ik er ook nog wel wat vaker wat meer plaatsen.
    Het is zo makkelijk Herman. Als je fotos op PC of smartphone staan gewoon uploaden als je een bericht plaatst.
    Derde icoontje van rechts en dan vanaf computer selecteren. Dan uploaden en voila... Picca geplaatst..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #349
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hier een filmpje met mijn belevenis.. Met smartphone geshot dus niet de beste kwaliteit en focus komt nog..... maar...
    WAUW........

    https://www.youtube.com/watch?v=vDm1...ature=youtu.be

    En hier een foto met scherm naar benee.
    .20160704_194543[1].jpg



    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 05-07-2016 om 00:14
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #350
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je video is privé.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •