Pagina 19 van 34 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 832 worden weergegeven.
  1. #451
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Klopt.... maar wat had je dan wel nieuw in je nieuwe lijst?

    Voornamelijk mijn Gaming spul en de platenspeler en cd-speler.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #452
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    2e bril nu ook binnen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    2e bril nu ook binnen.
    \

    Grote model?

    Heb 1 ZF2100, dat is een kleine bril en 2 stuks 3D-RF, maar die zijn niet compatibel
    met de ZF 2300 heb ik begrepen.

    Zoek eigenlijk iets met knoopcellen ipv oplaadbaar, maar die kan ik niet echt vinden.
    Eén van mijn brillen wordt wat minder, je mag per PM antwoorden, maar wat ik vragen
    wilde, wat heeft hij je gekost?

    Heb er overigens in totaal 3 voor de beamer, de kleinste vind het ik het minst prettig, de
    grote modellen kijken gewoon prettiger.

    Bij een volgende meeting mag je er 1 meenemen, dan kunnen we dat misschien testen.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #454
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aristonos Bekijk bericht
    Ik kan alleen maar zeggen..In één woord geweldig..Jij hebt er echt werk van gemaakt en behoorlijk geinvesteerd..Dit is echt ver boven gemiddeld..Een horeca gelegenheid heeft niet eens zoiets..
    Marktplaats is mijn vriend en je hoeft echt geen nieuw spul te hebben om alles voor elkaar te krijgen.

    Ik ben best wel leip van mijn Jamo Concert Vtjes. Ik heb nog een set op de kop kunnen tikken en die ga ik Donderdag halen. Met de tijd wil ik nog een set erbij om dan alle Concerts II te gaan vervangen.
    De Concerts II komen dan weer terug naar FrontHeights/FrontWides. Volgend jaar toch een andere Receiver en dan maar weer eens kijken naar de mogelijkheden.

    Werk je ook in de HoReCa Aristonos??
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 28-08-2016 om 06:31
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #455
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    \

    Grote model?

    Heb 1 ZF2100, dat is een kleine bril en 2 stuks 3D-RF, maar die zijn niet compatibel
    met de ZF 2300 heb ik begrepen.

    Zoek eigenlijk iets met knoopcellen ipv oplaadbaar, maar die kan ik niet echt vinden.
    Eén van mijn brillen wordt wat minder, je mag per PM antwoorden, maar wat ik vragen
    wilde, wat heeft hij je gekost?

    Heb er overigens in totaal 3 voor de beamer, de kleinste vind het ik het minst prettig, de
    grote modellen kijken gewoon prettiger.

    Bij een volgende meeting mag je er 1 meenemen, dan kunnen we dat misschien testen.
    Volgens mij heb ik gewoon een medium maat.

    De 3D-RF is volgens mij wel compatible met de 2300 systeem. Check de pagina.
    http://maxict.nl/product/4749408/opt...lpYaAqKS8P8HAQ

    Ik heb voor het starter systeem volgens mij 80 euro betaald en losse bril 60 euro.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik gewoon een medium maat.

    De 3D-RF is volgens mij wel compatible met de 2300 systeem. Check de pagina.
    http://maxict.nl/product/4749408/opt...lpYaAqKS8P8HAQ

    Ik heb voor het starter systeem volgens mij 80 euro betaald en losse bril 60 euro.
    Heb er het eea over gelezen, het blijft wazig en onduidelijk, de emitter de BC300, werkt volgens
    veel bronnen alleen samen met de ZF2300 bril, ook hier:

    https://www.amazon.com/Optoma-BC300-.../dp/B00KPTH6YY

    kun je het volgende lezen:

    Optoma BC300 emitter is not compatible with the older generation RF glasses......

    Ik vind overigens nergens dat mijn oudere generatie emitter niet in staat zou
    zijn om de nieuwere generatie brillen aan te kunnen sturen...... maar ik lees
    wel dat de ZF2300 brillen alleen willen werken met de BC300... zodoende
    lijkt het erop dat beide systemen zich niet laten combineren..... nog maar even
    heel zuinig zijn op mijn al wat oudere generatie 3D brillen.

    Overigens past de BC300 wel weer op mijn beamer, dus ook in de toekomst
    zal ik niet snel zonder 3D brillen komen te zitten.

    Voor ons beide wel nuttige info..... en ook voor anderen die er misschien nog wat
    bij willen kopen en die net als ik beschikken over de 1e generatie RF 3D brillen....
    en natuurlijk voor jou als je ooit eens tegen een net setje 1e generatie brillen
    zou aanlopen, maar dan mag je mij wel een seintje geven
    Have fun and enjoy your collection

  7. #457
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Marktplaats is mijn vriend en je hoeft echt geen nieuw spul te hebben om alles voor elkaar te krijgen.

    Ik ben best wel leip van mijn Jamo Concert Vtjes. Ik heb nog een set op de kop kunnen tikken en die ga ik Donderdag halen. Met de tijd wil ik nog een set erbij om dan alle Concerts II te gaan vervangen.
    De Concerts II komen dan weer terug naar FrontHeights/FrontWides. Volgend jaar toch een andere Receiver en dan maar weer eens kijken naar de mogelijkheden.
    Waarschijnlijk heb ik nog 1 set op de kop getikt van de Concert V. Donderdag haal ik de eerste set op en hopelijk in op zeer korte termijn de andere set.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #458
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb ik nog 1 set op de kop getikt van de Concert V. Donderdag haal ik de eerste set op en hopelijk in op zeer korte termijn de andere set.
    Haha... Ik heb nog een set op gekocht en ga beide sets Donderdag halen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Haha... Ik heb nog een set op gekocht en ga beide sets Donderdag halen..
    Lijkt me niet dat je ze allemaal kunt plaatsen

    Ga je een handeltje beginnen of is er een set bedoeld
    als reserve?
    Have fun and enjoy your collection

  10. #460
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Lijkt me niet dat je ze allemaal kunt plaatsen

    Ga je een handeltje beginnen of is er een set bedoeld
    als reserve?
    Je weet hoe ik ben Herman. Voor alles heb ik een oplossing dus ook voor de plaatsing van speakers...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Je weet hoe ik ben Herman. Voor alles heb ik een oplossing dus ook voor de plaatsing van speakers...
    Nou..... ben benieuwd wat voor een creatieve oplossing dat zal worden
    Have fun and enjoy your collection

  12. #462
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nou..... ben benieuwd wat voor een creatieve oplossing dat zal worden
    Hint 1
    20160831_124817[1].jpg

    Hint 2
    20160831_124807[1].jpg

    Hint 3
    20160831_124416[1].jpg


    Dit wordt de opstelling.
    Front-Jamo Concert V - FrontWide-Jamo Concert II - Surround-Jamo Concert V - SurroundBack-Jamo Concert V - Center-Jamo Concert II - FrontHigh-Jamo Concert II - Subwoofer-Jamo SUB 360
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 31-08-2016 om 11:53
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Hint 1
    20160831_124817[1].jpg

    Hint 2
    20160831_124807[1].jpg

    Hint 3
    20160831_124416[1].jpg


    Dit wordt de opstelling.
    Front-Jamo Concert V - FrontWide-Jamo Concert II - Surround-Jamo Concert V - SurroundBack-Jamo Concert V - Center-Jamo Concert II - FrontHigh-Jamo Concert II - Subwoofer-Jamo SUB 360
    Mooi..... al helemaal klaar voor zie ik

    Die surround backs..... ja.... dat kost wel wat licht denk ik.

    Ben benieuwd hoe je het straks zelf ervaart.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #464
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Het is weer afsteltijd zodra mijn oren weer optimaal zijn. Buizen van Eustachius zitten nog steeds wat verstopt en dat kan nog wel 2 mnd duren .
    Maar nu met de Jamo V in operation kan ik nu al horen dat het voller is. De eerste set die vanmiddag had gehaald stuite ik op een probleempje. De woofer
    deed het niet van 1 van de 2. gelukkig was dit zo opgelost met een soldeertje. De 2e set vanavond opgehaald bij ook een Jamo gek en voor mij was dit even kwijlen.
    Ten eerste had hij de THX Jamo surround systeem staan. Ik weet niet of dit top of the bill is maar omdat het zo moeilijk te krijgen is vond ik het al mooi om te zien.
    Het werd eigenlijk al een kleine meet&greet. Maar toen zag Geoffrey ze staan.... De Concert 7... Ik heb ze gehoord... Alsof ik een engeltje hoorde...
    Helaas had hij ze niet in de verkoop. Ik kom ze elders nog wel eens tegen......

    Terug naar mijn eigen setup..Ik ben eigenlijk nog niet blij met de vensterbank opstelling. Ik denk dat ik ze toch uiteindelijk gewoon op de vloer ga plaatsen.
    Misschien moet ik eerst maar eens beter gaan nadenken over opstelling voordat ik gaten ga boren en dergelijken.
    Maarja. Vrouwtje begint zo langzamerhand ook een beetje (begrijpelijk) gek van me te worden.
    Morgen ga ik de Jamo 28ers vervangen voor de Concerts II en de 28ers weer in verkoop of misschien voor de keuken (zone 2).
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #465

    Standaard

    Vrouwtje begint zo langzamerhand ook een beetje (begrijpelijk) gek van me te worden.
    Oei, tijd voor een goede daad..... eerst de klusjes even doen waar je minder zin in hebt en al even hebt uitgesteld,
    en dan verder met je eigen hobby, dat is goed voor de lieve vrede

    Dacht al dat je backrear opstelling wat lastiger zou worden, zeker als vensterbank opstelling, daar zijn
    zuilen dan ook niet echt geschikt voor.

    Persoonlijk zou ik in jouw omstandigheid geen zuilen inzetten voor backrears, maar daar gewoon
    boekenplankers voor blijven gebruiken, lijkt mij gewoon praktischer en de winst op geluidsgebied
    met films lijkt mij verwaarloosbaar en wij wonen helaas te klein dat je het wel optimaal kan inpassen.

    Zelf zou ik dan de beste Jamo Consert's V in bedrijf nemen en de andere 2 in onderdelen opslaan
    als reserve onderdelen, dan speel je het helemaal op safe, maar wie ben ik, heb zelf ooit ook eens
    een splitseconde gedacht om zuilen als backrears in te zetten, kon heel leuk aan een setje komen,
    maar om reden van super overkill en niet praktisch net zo snel weer deze gedachte laten varen, ik
    probeer het praktisch te houden....... maar wie ben ik en dan heb ik ook nog eens een wederhelft
    waar eigenlijk op HT gebied alles van mag

    Ben benieuwd hoe het gaat worden
    Have fun and enjoy your collection

  16. #466
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Deze hoekbank wordt half Oktober geleverd. Het korte (189mm lang) gedeelte komt tussen surround en subwoofer staan en lange gedeelte (249mm lang) komt dan precies op de sweetspot afstand te staan.
    Dus we gaan ipv woonkamer in de lengte naar woonkamer breedte als je begrijpt wat ik bedoel...(Zwelgje, Zwelgje.....). We hadden de bank eerst "andersom" besteld maar dit komt niet uit met onze "nieuwe" speaker-setup. Dus nu besteld voor ieder wat wils. Een nieuwe hoekbank die mijn vrouw graag wilde in de positie die ik graag wil.

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #467
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met dat uitzicht had ik de hoekbank laten staan en daar gaan wonen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Met dat uitzicht had ik de hoekbank laten staan en daar gaan wonen.
    Denk dat de woon/werk afstand een beetje bezwaarlijk wordt
    Have fun and enjoy your collection

  19. #469
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms moet je offers brengen en dan maar vanaf huis gaan werken...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Deze hoekbank wordt half Oktober geleverd. Het korte (189mm lang) gedeelte komt tussen surround en subwoofer staan en lange gedeelte (249mm lang) komt dan precies op de sweetspot afstand te staan.
    Dus we gaan ipv woonkamer in de lengte naar woonkamer breedte als je begrijpt wat ik bedoel...(Zwelgje, Zwelgje.....). We hadden de bank eerst "andersom" besteld maar dit komt niet uit met onze "nieuwe" speaker-setup. Dus nu besteld voor ieder wat wils. Een nieuwe hoekbank die mijn vrouw graag wilde in de positie die ik graag wil.

    Is in Leder???

    Oh.... de korte kant - de lange kant..... maar als je ze aan elkaar koppelt, wordt
    dan die korte kant niet heel lang/breed?

    Vind dat altijd een beetje lastig bij een hoekbank, zeker als je linker of rechterhoek
    wilt. Overigens zijn er veel ex hoekbank eigenaren, de hoek is altijd lastig met bezoek,
    het is geen echte zitplek en dan zie je ze daarna weer een overstap naar een 2 en 3 zits
    bank maken.

    Oh..... ziet er wel heel mooi uit, helemaal mijn smaak, hoop dat het net zo lekker
    zit als het eruit ziet

    Hoop dat het helemaal wordt zoals jullie in gedachten hebben
    Have fun and enjoy your collection

  21. #471
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is in Leder???

    Oh.... de korte kant - de lange kant..... maar als je ze aan elkaar koppelt, wordt
    dan die korte kant niet heel lang/breed?

    Vind dat altijd een beetje lastig bij een hoekbank, zeker als je linker of rechterhoek
    wilt. Overigens zijn er veel ex hoekbank eigenaren, de hoek is altijd lastig met bezoek,
    het is geen echte zitplek en dan zie je ze daarna weer een overstap naar een 2 en 3 zits
    bank maken.

    Oh..... ziet er wel heel mooi uit, helemaal mijn smaak, hoop dat het net zo lekker
    zit als het eruit ziet

    Hoop dat het helemaal wordt zoals jullie in gedachten hebben
    Hoogwaardige kunstleder. Daar istie van gemaakt.
    Als het aan mij had gelegen hadden we de rode/roze bank gehouden en een luie stoel erbij gekocht, maar mijn vrouw wilde een hoekbank. Tja.. Soms is het water bij de wijn doen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #472
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Even een paar foto's om indruk te geven hoe het er nu bij staat met mijn nieuwe Jamo V setup.
    Denk dus even de zwarte hoekbank erbij...

    20160906_100438.jpg 20160906_100451.jpg 20160906_100504.jpg 20160906_100516.jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #473

    Standaard

    Even een paar foto's om indruk te geven hoe het er nu bij staat met mijn nieuwe Jamo V setup.
    Denk dus even de zwarte hoekbank erbij...
    Die zwarte hoekbank..... ja, die gaat misschien het geluid van de sub iets tegenhouden?, maar
    dat kan meevallen, dat heb ik zelf ook meegemaakt met het plaatsen van de 2 stoelen erbij.

    Dan je backrears, die staan voor het geluidsbeeld denk ik wel redelijk ideaal, maar denk
    dat vrouwlief er niet echt blij mee is, als is het bij jou niet een echte doorgang, maar misschien
    wel weer een ruimte voor je kinderen om te spelen en dan staan ze wel uiterst kwetsbaar.
    Als je raam net zo breed is als de speakers hoog zijn...... dan zou ik ze overdwars op de
    vensterbank positioneren. Voor het geluid zal dat niet veel uitmaken, het zal er denk ik niet
    onder lijden, maar praktisch ga je er dan lijkt mij wel weer op vooruit en ik denk dat het ook
    mooier zal staan/liggen, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

    Ja, dan het geluid, als je oren je weer helemaal lekker willen gaan dienen, en je het optimaal
    gaat inregelen kan ik mij voorstellen dat het dan geweldig lekker zal klinken, al hebben we met
    film niet echt vaak dat de backrears echt volop benut worden, maar met ons beider toch wel
    geliefde Multi Channel stereo met muziek draaien kan de setup dan wel lekker zijn kunsten
    vertonen.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #474
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Die zwarte hoekbank..... ja, die gaat misschien het geluid van de sub iets tegenhouden?, maar
    dat kan meevallen, dat heb ik zelf ook meegemaakt met het plaatsen van de 2 stoelen erbij.
    Ik denk dat dat wel zal meevallen. Ach misschien dan als het veel geluid tegen houdt dat ik dan ga experimenteren met plaatsing van sub.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dan je backrears, die staan voor het geluidsbeeld denk ik wel redelijk ideaal, maar denk
    dat vrouwlief er niet echt blij mee is, als is het bij jou niet een echte doorgang, maar misschien
    wel weer een ruimte voor je kinderen om te spelen en dan staan ze wel uiterst kwetsbaar.
    Als je raam net zo breed is als de speakers hoog zijn...... dan zou ik ze overdwars op de
    vensterbank positioneren. Voor het geluid zal dat niet veel uitmaken, het zal er denk ik niet
    onder lijden, maar praktisch ga je er dan lijkt mij wel weer op vooruit en ik denk dat het ook
    mooier zal staan/liggen, maar over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
    De kids krijgen een redelijke ruimte achter de bank om te spelen. En het gevaar dat de backs kunnen omvallen,
    valt denk ik wel mee. De rechter front staat al geruime tijd in een gevaren zone en hier is nog nooit wat mee gebeurd.
    Speakers horizontaal in vensterbank is geen optie. Omdat ze dan wel verhoogt moeten worden doormiddel van een
    plaat boven vensterbank. Dit ivm de radiator die warmte door de roosters afgeeft en dat dan direct op de speakers komt.
    Lijkt mij niet gezond voor de Vtjes. Ik heb dit 2 dagen gehad (zie foto eerdere post) en bovendien vind ik het spuuglelijk.
    Dus de backs blijven zo wat ik ook gewoon veel mooier vind. Mijn vrouw vind het gelukkig prima zo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, dan het geluid, als je oren je weer helemaal lekker willen gaan dienen, en je het optimaal
    gaat inregelen kan ik mij voorstellen dat het dan geweldig lekker zal klinken, al hebben we met
    film niet echt vaak dat de backrears echt volop benut worden, maar met ons beider toch wel
    geliefde Multi Channel stereo met muziek draaien kan de setup dan wel lekker zijn kunsten
    vertonen.
    Ik merk het wel degelijk in het geluid. Het klinkt toch net even wat voller. De Concert II die heb ik nu als front-high.
    De wides komen denk ik te vervallen dus heb ik een set Concert II over. Die ga ik als back-high gebruiken in de toekomst
    als ik een andere receiver met Atmos ga kopen volgend jaar. Dan heb ik ook nog 2 sets van de 28ers over. Dus opties genoeg.

    Volgend project is de absorptieplaten maken aan het plafond...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #475

    Standaard

    Andere klusjes al klaar?
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 19 van 34 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •