De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Coax audio splitter..

    Hoi,

    Heb de zoek functie gebruikt maar krijg het zo niet gevonden.

    Ik heb een logitech z5500 set en daar zit 1x coax audio en 1x optisch audio op.

    Nu wil ik gebruik maken van 2x coax audio van de tv naar de receiver en dan de pc naar de receiver.

    Kan ik hier een gewone rca rood/wit splitter tussen zetten of zend die het audio signal niet door en moet ik dus een coax audio splitter hebben..

    En kan dit evt kwaad? Nu moet ik iedere keer kabel bij tv eruit en bij pc erin, niet heel erg makkelijk allemaal.

    Alvast bedankt,

    Gr Bart
    Laatst aangepast door theregiment : 06-04-2011 om 10:36

  2. #2

    Standaard

    In weze zou je een switch nodig hebben, een splitter op een manier gebruiken waarvoor hij niet bedoeld is geeft storingen, het lijkt mij dat je TV altijd aanstaat en als je daarbij ook je PC aanzet geef je 2 signalen aan de Z5500 en dat is niet de bedoeling.

    Lijkt mij beter om je TV analoog op de Z5500 aan te sluiten, geluid van TV is vaak alleen maar stereo en ook dat kan analoog over alle speakers van de Z5500 worden weergegeven.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    In weze zou je een switch nodig hebben, een splitter op een manier gebruiken waarvoor hij niet bedoeld is geeft storingen, het lijkt mij dat je TV altijd aanstaat en als je daarbij ook je PC aanzet geef je 2 signalen aan de Z5500 en dat is niet de bedoeling.

    Lijkt mij beter om je TV analoog op de Z5500 aan te sluiten, geluid van TV is vaak alleen maar stereo en ook dat kan analoog over alle speakers van de Z5500 worden weergegeven.
    Thx heb nog een andere oplossing gevonden. Een omvormer van optisch naar coax (optisch zit wel op de z5500 receiver) ZO heb ik 2x coax!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Thx heb nog een andere oplossing gevonden. Een omvormer van optisch naar coax (optisch zit wel op de z5500 receiver) ZO heb ik 2x coax!
    Is inderdaad ook een mogelijkheid , wel iets duurder, maar als dat je voorkeur is om een stereo TV signaal naar de Z5500 te sturen kan dat. BTW, het kastje van de Z5500 heeft niets met een receiver te maken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Is inderdaad ook een mogelijkheid , wel iets duurder, maar als dat je voorkeur is om een stereo TV signaal naar de Z5500 te sturen kan dat. BTW, het kastje van de Z5500 heeft niets met een receiver te maken
    is toch een soort van receiver.. of? Maar goed we snappen elkaar

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •