Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 210 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dat moeten inloggen is eventjes bewust, ivm testen van beheerder server om te zien waarom site traag is.
    Inmiddels zijn we al weer ruim een maand twee keer aan het inloggen iedere keer. Komt een beetje knullig over, eerlijk gezegd. Maar: de site is wel wat betrouwbaarder en vlotter geworden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #77

    Standaard

    de hele dag alweer onbereikbaar
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bericht geplaatst op Facebook pagina van de eigenaar. Hopelijk helpt het om hier snel naar te kijken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #79

    Standaard



    Wil al de hele dag een leuk cijfer geven voor Solomon Kane, dat verdient de beste man voor deze vermakelijke en volgens mij ondergewaardeerde film
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #80

    Standaard

    De site ligt er vaak uit, functionaliteit verdwijnt zoals de exporteerfunctie.... Echt jammer maar het lijkt echt dat er bijna geen aandacht meer voor is.

  6. #81

    Standaard

    Als dat zo is dan is het misschien een idee om te kijken naar een overname en of het op termijn te integreren is met het nieuwe Dvd.nl? Heel veel mensen binnen onze community gebruiken het namelijk inclusief mijzelf en als wij als community de site zouden kunnen overnemen / kopen voor een klein bedrag en zo de continuïteit waarborgen dan zou dat toch wel heel mooi zijn. Ik denk ook wel dat het een aanwinst zou zijn voor DVD.nl.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Als dat zo is dan is het misschien een idee om te kijken naar een overname en of het op termijn te integreren is met het nieuwe Dvd.nl? Heel veel mensen binnen onze community gebruiken het namelijk inclusief mijzelf en als wij als community de site zouden kunnen overnemen / kopen voor een klein bedrag en zo de continuïteit waarborgen dan zou dat toch wel heel mooi zijn. Ik denk ook wel dat het een aanwinst zou zijn voor DVD.nl.
    We hebben daar al eens over gedacht. Maar alles bij elkaar is het nog best prijzig. Afgezien van de aankoop moet eigenlijk de hele site met database op de schop.
    En dat gaat in de vele euro's lopen. Dat bedrag hebben we nu niet, zeker niet met de overgang naar de nieuwe website.
    Maar als de community iets wil doen, dan sta ik daar zeker achter en zorgen wij ervoor dat het een plek op de website krijgt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #83

    Standaard

    Is iemand sinds eergisteren ondertussen nog op whatiwatch geraakt?
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  9. #84

    Standaard

    Ik kom er (na enige tijd wachten) wel op, maar het is zeeeer traag en invoeren van titels lukt nog niet
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #85

    Standaard

    Is er iemand nog wat wijzer over de status van What I Watch geworden?
    Als trouwe en vaste gebruiker van deze leuke site vind ik het erg jammer dat deze er onderhand alweer enkele dagen uit ligt/ slecht bereikbaar is.
    Bij een enorm engelengeduld verschijnt de site wel, maar invoeren is onmogelijk.

    In het verleden is dit vaker gebeurt, dus ik ben het ook wel een beetje 'gewend' als terugkerend probleem.
    Toch hoop ik dat de site gauw weer (naar behoren) gaat draaien!

  11. #86

    Standaard

    Toevoeging: na lang wachten en kijken naar een draaiende laadcirkel lukt het om de home pagina en mijn eigen overzicht zichtbaar te krijgen. Het invoeren van gegevens lijkt echter nog steeds niet mogelijk...

  12. #87

    Standaard

    Er is in het verleden al aangegeven dat leden (waaronder ik) best bereid zouden zijn om een kleine donatie te doen, om daarmee de eigenaar wat te helpen (snellere server o.i.d.), maar daar is nooit op gereageerd, helaas.
    Jammer, want het idee van de site is nog goed.

  13. #88
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even wat tijd voor een langere en ongezouten mening van mij over de status van Whatiwatch en hoe ik er tegen aan kijk. De site is trouwens nog altijd bijzonder moeilijk bereikbaar ... en dat is een understatement.

    Tja we kunnen er eigenlijk vanuit gaan dat Whatiwatch een aflopend verhaal is, dat mag zo onderhand duidelijk zijn en dat is bijzonder jammer. Probleem met de site sleept reeds een drietal jaar aan, en de eigenaar heeft blijkbaar nog weinig zin om de zaak eens goed te bekijken.

    Nee dit is geen wilde speculatie van mijn kant maar concludeer ik uit het feit dat problemen worden opgelost door gewoon functies weg te nemen met als bijzonderste de export functie, dat is kiezen voor de kortste weg om er snel vanaf te zijn.

    Dat en het feit dat de moderators ook niet alles kunnen, ben er zelf ook moderator voor wie het zich mocht afvragen, en we dus sommige vragen om zaken aan te passen, vooral bij de TV series, alleen bij de eigenaar kunnen neerleggen. Daar wordt reeds een tijd gewoon niet meer op gereageerd.

    Persoonlijk vind ik het vreemd dat de eigenaar zo krampachtig vasthoudt aan zijn kindje, maar de site ondertussen wel serieus aan het verwaarlozen is. In augustus moet het domein opnieuw verlengd worden, dus zou zomaar kunnen dat dan de site gewoon helemaal verdwijnt.


    Heb ook sterk de indruk dat de opzet van de database zoals die indertijd is gebeurd verre van ideaal is, en dus voor een deel de oorzaak is van de snelheidsproblemen. Dat is geen verwijt, want een database structuur opstellen zodat toekomstige toevoegingen niet de snelheid in de weg gaan zitten, is geen eenvoudige klus.
    Wellicht is de programmatie ook niet helemaal gedaan volgens de regels van de kunst. Want laten we eerlijk zijn whatiwatch is verre van een gecompliceerde site, het ziet er zelfs simpel uit. Maar net het feit dat het er zo simpel uitziet maakt dit één van de sterkste punten van de site.

    Hoop dat het merendeel van jullie een 'backup plan' hebben voor jullie kijkgedrag en deze ook ergens anders bijhouden, zelf heb ik reeds maatregelen genomen en mijn ganse kijk geschiedenis in Trakt ingevoerd, dat is een site die ik niet meteen zie verdwijnen.


    @Ludo, weet niet wat je precies bedoelt met prijzig ? Gaat het dan om dit te laten ontwikkelen of over een eventuele overname van whatiwatch ? Database is wel belangrijk, nou ja de gegevens van de leden en hun kijkgedrag dan. Wordt dan niet simpel om dat in te passen in dvd.nl, misschien wel via een export en dan een import in een nieuwe site of onderdeel van dvd.nl

    Belangrijkste voor een nieuwe site is eigenlijk starten met het oplijsten van de huidige functies van whatiwatch en daar dan rond een structuur bouwen.

    In ieder geval voor een nieuwe site zoals whatiwatch wil ik best wel een geldelijk steentje bijdragen, maar zeker niet voor de huidige site zolang niet duidelijk is wat de eigenaar er eigenlijk mee van plan is.


    Trouwens ik zoek ook contact met Erik Hagen maar via het Cinematic forum krijg ik hem niet te pakken want kan daar zelfs niet registreren Dus als iemand Erik zijn gegevens heeft, dan hoor 'k dat graag via een PM
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #89

    Standaard

    Site lijkt weer normaal te werken
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #90

    Standaard

    Ik ben ook Moderator en had vroeger veel contact met de eigenaar via msn.
    Toen in de tijd weet ik dat de site wat verwaarloosd werd wegens familiale redenen.
    Door de stopzetting van msn had ik jammer genoeg geen verdere gegevens van hem en zou ik nu ook niet
    Weten hoe hij nog beteikbaar is.
    BD (1243) What i Watch

  16. #91

    Standaard

    Ik merk dat WiW echt wel een gewoonte is geworden. Hoort bij mijn vaste filmrituelen; wie heeft een film nog meer gezien, welke "bekende" filmfans hebben er een stukje over geschreven, wanneer heb ik een film voor het laatst gezien, wat kijk ik zoal per maand etc etc.
    Ik zou er echt van balen als het zou verdwijnen. Het is ook een opbouw van vele jaren invoeren. Om dat straks te zien verdwijnen, lijkt me eeuwig zonde. Ik ben er zelfs toe bereid om een maandelijkse bijdrage te leveren, mocht dat helpen. Er zijn vele liefhebbers van deze site dus een nette oplossing moet toch mogelijk zijn? Het is geen forum dat langzaam doodbloed, er wordt nog veel gebruik van gemaakt.

  17. #92

    Standaard

    Ik heb net zelf voor de zekerheid maar even een back-up gemaakt. Zag dat mijn laatste back-up alweer ruim anderhalf jaar oud was. Ga het vanaf nu voor de zekerheid ook maar dubbel bijhouden in een eenvoudig Excel bestand. Blijf het een beetje dubbel vinden. Jammer dat het niet goed gaat met de site, maar je mag ook niet klagen over een gratis site.

  18. #93

    Standaard

    Ik heb eigenaar vanmiddag gemaild over wegvallen site. Overigens houdt ik mijn kijkgedrag ook bij via trakt.tv.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #94

    Standaard

    De export functie bestaat niet meer, dus hoe maak je een back-up?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    De export functie bestaat niet meer, dus hoe maak je een back-up?
    Precies. Ik zou ook graag alles nog naar excel overzetten maar dat kan al vrij lang niet meer. Zodra deze functie terug komt, zet ik direct alles over.

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    De export functie bestaat niet meer, dus hoe maak je een back-up?
    Tja, ik heb gewoon per jaar het overzicht aangeklikt en dan knippen/plakken naar Excel. Krijg je geen heel mooi overzicht, maar wel gewoon wat je (op welk medium) per maand hebt gezien met cijfers erbij. Uiteraard geen fantastische back-up, maar dan weet ik in elk geval wel wat ik de laatste 11 jaar heb gekeken. Kan ik het later altijd nog weer omzetten tot een mooier Excel bestand met een deel van de WiW functies. Volgens mij heeft mijn broertje, ook actief hier op het forum, daar wel een mooi format voor wat hij vast wel wil delen.


    Overzicht.jpg

  23. #98
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Verhoeven, bedankt. Dat had Erik inderdaad vermeld maar was het helemaal vergeten

    Trouwens de site is terug niet meer te bereiken, maar heb deze morgen een bericht terug gehad van de eigenaar dat hij dit momenteel aan het bekijken is wat de oorzaak is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #99

    Standaard

    De site werkt weer.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja, ik heb gewoon per jaar het overzicht aangeklikt en dan knippen/plakken naar Excel.
    Dank je wel voor deze back up tip. Zolang de export functie (CSV files) niet werkt, wordt het maar handmatig. Het zijt zo.
    trakt.tv zal ik ook naar gaan kijken.

    WiW is een hele toffe website. Ik vind het enorm jammer dat het min of meer vergaande glorie begint te worden. Nu de site er vaker uit ligt en enkele functies disabled zijn/worden, kan ik er niks aan doen dat ik het einde van WiW ziet naderen.
    Ik blijf het gebruiken zover het mogelijk is, maar ondertussen moet ik er aan geloven dat ik regelmatig backups moet gaan maken.

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •