Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 203 worden weergegeven.

Discussie: Scarface

  1. #101

    Standaard

    dat is jammer van die misdruk, ze zullen het wellicht om de kosten zo laag mogelijk te houden gewoon 1 print voorzien hebben

    kunnen wij eigenlijk die extra content dan niet eisen van Universal? Volgens testaankoop dus wel., aangezien het vermelde niet erbij zit...

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook binnen en achterop bij contents staat het volgende:

    - Scarface Blu-ray Steelbook
    - Digital Copy of the film
    - 5 Art cards
    - Money Clip
    - Scarface Dollar Bill
    - Tony Montana Green Card
    - Exclusive booklet


    Het vetgedrukte zit er echt niet in
    Overigens wel de DVD met de 1932 versie zoals eerder gemeld, daar is een stickertje voor bijgeplakt op de voorkant.
    Laten we erover gaan klagen :P
    Misschien sturen ze ons de Cigarbox wel

  3. #103
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de steelbook binnen en achterop bij contents staat het volgende:

    - Scarface Blu-ray Steelbook
    - Digital Copy of the film
    - 5 Art cards
    - Money Clip
    - Scarface Dollar Bill
    - Tony Montana Green Card
    - Exclusive booklet

    Het vetgedrukte zit er echt niet in
    Hoe ga je dat nou ooit uitleggen wanneer je de steelbook verkoopt?

  4. #104

    Standaard

    Dit is allemaal leuk en aardig, maar zou graag een leuke

    Scarface S.E. REVIEW willen zien.

  5. #105

    Standaard

    Blu-Ray.com heeft ook hier weer een uitgebreide "Making Of" van geplaatst.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe ga je dat nou ooit uitleggen wanneer je de steelbook verkoopt?
    Deze steelbook zou ik dus echt nooit verkopen.
    Tenzij je hem helemaal kapot maakt of zo, maar ja... wie wilt hem dan nog hebben.

  7. #107

    Standaard

    hallo roninpacino,

    ik wilde graag weten wat de beeld en geluidskwaliteiten zijn van de Scarface S.E. Steelbook...

    Ik heb deze ook besteld maar hopelijk komt de steelbook deze week nog.

  8. #108

    Standaard

    Ben van plan om dat stickertje dat op de voorkant is geplakt over die extra's te plakken. Dan valt het niet zo op.

  9. #109

    Standaard

    De steelbook ziet er erg mooi uit. De ''cigarbox'' oogt erg goedkoop, die is geen 40 € waard (prijs MM Utrecht). Ik ga dan toch liever voor de steelbook, die op dit moment de helft (20€) kost.

  10. #110

    Standaard

    vandaag ontvangen. Prachtige steelbook, maar aangezien hij glossy is beschadigd hij ook sneller dan andere steelbooks. Das jammer. Ik denk dat ik eerste de 1932 versie ga kijken en dan pas de versie met al pacino. Jammer van de misdruk van de contents op de sleeve.

  11. #111

    Standaard

    Vandaag ook gekocht! FRS in Leuven had hem wel nog niet binnen... Maar hij ligt bij Fnac voor maar € 15.90.

  12. #112

    Standaard

    inmiddels wel besteld bij Wehkamp voor € 17,99

    maar moet nu wel 1 week wachten....helaas..

  13. #113

    Standaard

    Bij amazon.de 14,99 exact de zelfde als de NL release! 1 blu-ray erbij en gratis verzenden maar!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Bij amazon.de 14,99 exact de zelfde als de NL release! 1 blu-ray erbij en gratis verzenden maar!
    Zit die dvd met Scarface 1932 ook bij de Duitse release?

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door waingro Bekijk bericht
    De steelbook ziet er erg mooi uit. De ''cigarbox'' oogt erg goedkoop, die is geen 40 € waard (prijs MM Utrecht).
    Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb hem net binnengekregen en vind hem echt TOP!!! Mooi formaat voor een collector's edition, leuke content en of je het dan € 40 waard vind of niet, ik vind hem alles behalve goedkoop ogen.

    Soms vraag ik me wel eens af of mensen hier wel echte filmliefhebbers zijn, of gewoon ervan houden om te zeuren. Ik ben dan natuurlijk nog van de generatie die bij de videotheek de videoband 4:3 en stereo heeft gehuurd, maar dit is echt een zeer mooie uitgave. En uiteindelijk kun je wel steeds kritiek blijven geven maar dan vraag ik me wel eens af of je nog wel kunt genieten van de film. Het heeft natuurlijk ook voordelen als iedereen maanden van tevoren zich zorgen maakt over een release, dan valt hij achteraf gezien meestal heel erg mee!!!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  16. #116

    Standaard

    [QUOTE=nlamste3;1821325]Over smaak valt niet te twisten, maar ik heb hem net binnengekregen en vind hem echt TOP!!! Mooi formaat voor een collector's edition, leuke content en of je het dan € 40 waard vind of niet, ik vind hem alles behalve goedkoop ogen.


    Foto's aub.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Zit die dvd met Scarface 1932 ook bij de Duitse release?
    durf ik niet te zeggen, je zou zeggen van wel.. DE versie heeft ook NL subs en bonus dvd + Digital copy maar of die bonus dvd de 1932 film is weet ik niet.

    Ik heb hem morgen/zaterdag als het goed is binnen dus dan kan ik het voor je checken!

  18. #118

    Standaard

    Scarface Limited Cigar Box Edition Dutch























    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  19. #119

    Standaard

    Ik houd het toch bij de steelbook... Ziet er wat cheap uit, je ziet dat het simpel karton is, vooral bij die hoek (sorry).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Zit die dvd met Scarface 1932 ook bij de Duitse release?
    Ik zie net dat op de NL steelbook bij de dvd een duits leeftijds logo staat! Dus dan kunnen we er wel vanuit gaan dat de DE versie ook de 1932 versie bezit!

    Goedkoper als 14,99 ga je hem op dit moment nergens vinden denk ik zo!

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik zie net dat op de NL steelbook bij de dvd een duits leeftijds logo staat! Dus dan kunnen we er wel vanuit gaan dat de DE versie ook de 1932 versie bezit!

    Goedkoper als 14,99 ga je hem op dit moment nergens vinden denk ik zo!
    Bij Amazon is dat toch in ponden? Exclusief verzenden, want verzenden is pas gratis bij 25 pond volgens mij.

    Dus 15 + 3 = 18, omgerekend ca. 20 euro. Kun je hem beter gewoon in the Netherlands kopen

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij Amazon is dat toch in ponden? Exclusief verzenden, want verzenden is pas gratis bij 25 pond volgens mij.

    Dus 15 + 3 = 18, omgerekend ca. 20 euro. Kun je hem beter gewoon in the Netherlands kopen
    Nee, het gaat hier om amazon.de.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nee, het gaat hier om amazon.de.
    Jep! Dus als je op amazon.de nog iets erbij zoekt voor 10e ofzo heb je geen verzendkosten! Ik heb Scarface en Reservoir dogs steelbook besteld bij elkaar 28e

  24. #124

    Standaard

    De steelbook ziet er goed uit ,maar de doos en extras zijn gewoon jamme genoeg cheap replica's. Hadden ze wel wat meer moeite in kunnen steken. Voor de rest verder wel positieve reacties gelezen. Misschien toch maar vervangen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #125

    Standaard

    Heb vandaag ook de NL LE box binnen gekregen en vind em ook wel aardig. Tuurlijk, het is geen houten sigarenkist maar op zich vind ik dat dollar biljet en de green card wel weer geinig... De geldclip ziet er ook OK uit alhoewel die van de US LE dvd box er wel beter uitzag; plus dat achterop de tekst stond " the world is yours" welke ik wel toepasselijk vond voor de geldclip. Das het enige minpuntje vind ik zelf.

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •