De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Persuaders - De Versierders: reeksen uit de seventies nog TOP?

    Ik heb de volledige serie van The Persuaders gekocht. Ik kon me niet herinneren dat daar ooit maar één seizoen van gemaakt was! 24 afleveringen in 1971-1972. Spijtig, want ik heb er nu al 9 afleveringen van gezien en de serie heeft niets van zijn frisheid verloren! Zijn er nog van die "seventies" reeksen waarvan jullie vinden dat ze nog best mogen gezien worden in deze 21ste eeuw?

  2. #2

    Standaard

    Eén van de oudere series die mij nog steeds kan bekoren is The Avengers, jaren zestig weliswaar maar hoort er wel degelijk bij. Een andere serie die bij mij hoog op de lijst staat en niet mag ontbreken is natuurlijk Star Trek: The Original Series, ook uit de jaren zestig. Een jaren zeventig serie is Space 1999, science fiction net als Star Trek dus voor de liefhebber.


  3. #3

    Standaard

    Inderdaad The Avengers zijn ook nog steeds top (De Wrekers zoals we vroeger thuis zeiden). Ik vond de Franse vertaling van de titel wel leuk: "Chapeau Melon et Bottes de Cuir", waar halen ze het hé! Zou de hele serie nog te koop zijn op DVD? ik vind soms wel een verzamelbox terug op internet met 19 DVD's maar het is mij niet duidelijk of het alle afleveringen omvat. Ik heb ook al eens een advertentie gezien voor een box met 40 DVD's??

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •