Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Inspector Morse

  1. #51

    Standaard

    Jammer genoeg in onwetendheid de eerste geremasterde 2 seizoenen aangeschaft. Bovendien heb ik de Universal-box nog in bezit.
    De prijs moet wat mij betreft eerst maar eens onder de 45,00 komen, hoe mooi ze ook geworden zijn.

    Overigens staat ie bij Just Webshop nu geprijsd voor 65,00 incl. verzenden. (Bol: 80,00 )

  2. #52

    Standaard

    Voor de Vlamingen: de box staat tijdelijk in de webshop van Gazet Van Antwerpen voor 49,99 €
    http://shop.gva.be/is-bin/INTERSHOP....mpTo=OfferList
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Endeavour-fans, rejoice! JustBridge brengt op 19/05 het tweede seizoen van deze magistrale prequel uit.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #54

    Standaard

    Ja, samen met Lewis 8!
    Voor wie op die laatste niet kan wachten: er is een actie bij Gazet Van Antwerpen waarbij abonnees de 8 seizoenen nu al kunnen kopen tegen 49,95 euro. Alleen zitten ze dan weer in zo'n k*tdoos zoals Morse zelf...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Net even nagekeken en het ziet er inderdaad naar uit dat de discs op elkaar "gestackt" zijn. Jammer!

    Maar wil dat dan zeggen dat DFW hieraan heeft meegewerkt? Volgens mij hadden zij de rechten op Seizoen 1 - 6. In ieder geval fijn dat er nu toch nog een quasi-complete box komt, want er komt ook nog een Seizoen 9.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •