Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 194 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Collider heeft een paar nieuwe afbeeldingen:











    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #52

    Standaard

    Jamie Foxx ziet er badass uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #53

    Standaard

    Wow, een QT western...heb er nu al zin an!

  4. #54

    Standaard

    Ben vooral benieuwd naar de soundtrack die QT heeft uitgekozen voor deze film..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #55

    Standaard

    Geloof dat Empire magazine een artikel over hun bezoek aan de set in hun laatste uitgave heeft staan.

    Paar dingen die daarin bevestigd zouden worden: Will Smith vond het script geweldig, maar kon het niet doen omdat ie nog bezig was met MIB3. Walton Goggins personage Billy Crash en Kurt Russell's Ace Woody zijn nu idd samengevoegd tot 1 personage

    Empire zegt blijkbaar verder ook dat ze vermoeden dat mensen als Spike Lee en Denzel Washington het een en ander te zeggen gaan hebben over de manier waarop de controversiele "subject matter" in de film behandeld wordt (zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat zij zich al eerder negatief uitlieten over Tarantino)
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #56

    Standaard

    Entertainment Weekly heeft alvast wat flarden van de trailer, die later vandaag (of i.v.m. Amerikaanse tijdzone vannacht) zal worden uitgebracht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #57

    Standaard

    En de trailer.
    Laatst aangepast door mark t : 06-06-2012 om 20:30
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #58

    Standaard

    Yes ! Ziet er fantastisch uit.......laat maar komen !

  9. #59

    Standaard

    Hell yeah !!!!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    Yes Yes Yes! Dit wordt weer genieten!

  11. #61

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Trailer eraf gehaald?
    Blijkbaar. Op diverse filmsites staan meldingen dat de trailer te vroeg is uitgebracht en dus is verwijderd. Hij schijnt in de loop van de (Amerikaanse) dag weer online te komen. Intussen zal hij wellicht hier en daar via youtube opduiken.

    Edit: Jordy was me al voor.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Ik heb nu ook niet echt het "wauw" gevoel...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  16. #66

    Standaard

    Ik vind em wel geinig....

  17. #67

    Standaard

    Ik snap ook niet de sensatie, ik vind deze trailer flink tegenvallen ivm Inglorious Basterds....vooral Waltz met zijn accent past er totaal niet in..daarin tegen vind ik Jamie Foxx wel heel goed naar voren komen..Wat me ook opvalt is dat het een beetje een zelfde tintje van verfilming heeft als IB..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #68

    Standaard

    Natuurlijk lijkt het op Inglourious Bastards. Tarantino films hebben bijna allemaal hetzelfde sausje

    Ik snap de negative reacties niet...........trailer vind ik echt super.

  19. #69

    Standaard

    Mee eens Jeroen, de trailer ziet er super uit, met heerlijke, absurde karakters. Het accent van Waltz is uiteraard weer aangezet, zoals hij als een van de weinigen kan. Deze trailer heeft het misschien nog niet in zich, maar ik denk dat de uiteindelijke film nog wat stof zal doen opwaaien in Amerika gezien het hele thema rond slavernij en de depictie daarvan.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=rC8VJ9aeB_g

    ik wordt er eerlijk gezegd niet warm van
    +1
    Ik vind Tarantino films toch al niks. Meestal alleen maar een hoop gelul in die films, waardoor het saai wordt. Zoals Inglorious Basterds.
    Vreemde fims ook. Als de trailer al niks, dan is de film al helemaal niks lijkt me. Maar goed smaken verschillen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-06-2012 om 18:23

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Natuurlijk lijkt het op Inglourious Bastards. Tarantino films hebben bijna allemaal hetzelfde sausje

    Ik snap de negative reacties niet...........trailer vind ik echt super.
    Ik vind deze wel heel veel op IB lijken, maar alles van daarvoor totaal niet. QT staat bekend om zijn kofferbak shot; en deze was bij zijn laatste IB scene niet teruggekomen (wel het kijkpunt dat je 2 mensen van beneden af in de camera ziet).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mee eens Jeroen, de trailer ziet er super uit, met heerlijke, absurde karakters. Het accent van Waltz is uiteraard weer aangezet, zoals hij als een van de weinigen kan. Deze trailer heeft het misschien nog niet in zich, maar ik denk dat de uiteindelijke film nog wat stof zal doen opwaaien in Amerika gezien het hele thema rond slavernij en de depictie daarvan.
    Waltz vind ik een geweldig acteur............DE smaakmaker van IB. Ben blij dat hij weer meedoet.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    +1
    Ik vind Tarantino films toch al niks. Meestal alleen maar een hoop gelul in die films, waardoor het saai wordt.
    de dialogen in Taratino films maken het juist geniaal, maar deze laten zich slecht vertalen.
    Enige kennis van het engels is vereist en daar zit hem juist het probleem voor velen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #74

    Standaard

    Trailer smaakt zeker naar meer, dat wordt weer genieten!

    Ik heb niet zo heel lang geleden de originele Django herbekeken, en ik denk dat ik die maar helemaal los moet laten t.o.v. deze ....

  25. #75

    Standaard

    Ik krijg ook teveel een IB indruk; de humor is overdreven/storend en niet subtiel. Dit vond ik bij IB heel erg storend en daardoor niet prettig om te kijken.
    Afgaande op deze trailer neigt het die kant op te gaan. Woordgrappen en referenties die afleiden van film/verhaal.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •